fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
O sobie
fotografia cyfrowa


______________________________________________________




___________________________________________________



Nie chodzi o to na co się patrzy , lecz co się widzi .......

_______________________________________________

.
________________________________________________

________



------------------------------------------------------------------

To co o mnie myślisz ,
nie zmienia mnie ,
lecz Ciebie !
K.C. Buszman


________________________________________________

Nie mogę przejmować się tym co mówią inni ,
Bo innych jest dużo i każdy mówi co innego ..............


_________________________________________________


_________________________________________________
_


_______________________________________________
fotografia cyfrowa
Krytyki otrzymane przez autora
fotografia cyfrowa
ZdjęcieKrytykującyKrytykaAutorData i oceny
fotografia cyfrowabakulok Analizując co by tu można jeszcze ulepszyć w tej dobrej
pracy, to wydaje się mnie, że gdyby ten początek tkaniny /
ten u dołu/ wraz z początkiem blatu też u dołu trochę
rozmyć, powtórzę trochę rozmyć, to jeszcze bardziej by było
na plus tej pracy. Najtrudniej jest dać podstawy do oceny
innych t.zn. stworzyć dobry obraz jaki tu mamy, dużo łatwiej
jest go jeszcze ulepszać, co nie jest jednoznacznym, że
wszystkim to będzie się podobało czy odpowiadało.
ismena 2021-06-21 15:55:19


minus minus minus minus minus minus minus
fotografia cyfrowa
.....,,,,, "Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując
fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor
ma szanse ulepszyć swój warsztat."
ismena 2016-06-17 15:51:30

plus
fotografia cyfrowa
prakus Brakuje mi ostrości na oczkach, ale to tylko, mz, i kolor
bluzeczki zrobił się dziwnie fioletowo-magnetowy
ismena 2016-06-10 10:01:26


minus minus minus minus minus minus
fotografia cyfrowa
ismena Rozmycia na tym zdjęciu są uzyskana jak najbardziej w
naturalny sposób , nie był tu użyty fotoszop > bo nawet
takowego nie posiadam więc fizycznie byłoby to niemożliwe .

Ja tu żadnych grubych nici nie widzę , poza tym nie wiem czy
jesteś wstanie to sobie wyobrazić , ale są sposoby na
uzyskanie takich rozmyć w zupełnie naturalny sposób i takie
też tu miało zastosowanie . a jest to bardzo proste,
mianowicie fotografowanie odbicia w skropionym wodą lustrze
przy odpowiednim GO w manualnym pentaconie 50mm, czy innej
stałce . ot i cała filozofia .
Co do ilości tego co rozmazane na fotografii , to już zależy
od tego ile powierzchni lustra jest czyste , mi pasowało
akurat tyle ile tu widać , nie mniej nie więcej .

"""Nałożone w fotoszopie rozmycie nawet nie zbliża się do
naturalnego bokehu"" >>> fotografia to poszukiwania ,
fotografia to zabawa w odkrywanie nowego , nie starajmy się
być mądrzejsi niż jesteśmy .
ismena 2015-10-24 18:10:16

fotografia cyfrowa
FLOGISTON Nałożone w fotoszopie rozmycie nawet nie zbliża się do
naturalnego bokehu. Nie wiem czy ten efekt ma służyć
pokazaniu GO, której nie dało się uzyskać ogniskową, czy
może chodziło o kreację efektu "zaduszkowego", bo to
przecież temat na czasie.

Sama martwa natura jest ok- zestawienie suchych kwiatów i
lampy naftowej jak trafne, natomiast tanie efekciarstwo
zabiło cały zamysł. I pomysleć, że wystarczyło tylko
dobierając odpowiednio nastawy uzyskać naturalną GO i lekka
winietą.

Szkoda, bo grubo ponad połowa kadru to rozmaziane tło i przy
okazji zamazane 1/3 lampy. Po co? Przecież nawet laik widzi,
że to grubymi nićmi szyty efekt.
ismena 2015-10-24 09:33:08

fotografia cyfrowawordy w fotografiach szarady są dwa ograniczenia ścienne tworzące
tunel z ludzikami wewnątrz; w tej fotografii jest środek
rozdzielający z wielością wolnej przestrzeni bez ludzików
wypełniających. do wyboru: psycho_domknięty albo
przestrzenie otwarte.
ismena 2015-02-11 11:19:00

plus plus
fotografia cyfrowaszoszon Zauważyłem ostatnio, że wiele osób próbuje zmierzyć się ze
starym nurtem fotografii polegającym na nakładaniu na siebie
różnych obrazów, wykorzystaniu "poruszenia", bądź też innych
technik prowadzących do uzyskania zdjęcia jakie widzimy
powyżej.
Nie ma tutaj znaczenia czy osiągamy to poprzez pracę w
ciemni cyfrowej czy tradycyjnej czy też w tak zwanym
terenie.
Moim zdaniem jest kilka zasad o których należy pamiętać
mierząc się z tego rodzaju fotografią.
Być może po przeczytaniu wydawać się one będą banalne, ale
chyba trzeba je tutaj przytoczyć,
gdyż efekty finalne które tutaj oglądam nie przypadają mi do
gustu.

Każda fotografia, a więc i taka-nazwę ją sobie dla własnego
użytku-"multi",
składa się z przynajmniej kilku elementów tworzących spójną
kompozycję.
Przy pojedynczym zdjęciu problem jest niezwykle prosty:
układamy poszczególne składniki w kadrze i naciskamy spust
migawki.
Otrzymujemy zdjęcie, które w zależności od przyjętej
ekspozycji odwzorowuje rzeczywistość w sposób jaki
chcieliśmy osiągnąć.
W zdjęciach "multi" problem jest poważniejszy, gdyż każdy z
obrazów musi wykazywać się ciekawą kompozycją, ale też
całość po "złożeniu" powinna być "strawna" w odbiorze.
Nie można pozwolić sobie na niedoróbki typu przypadkowe
cięcia kadru-tutaj wieża , czy też braki kompozycyjne-tutaj
nadmierne wypełnienie centrum kadru dużym budynkiem bez
jakichkolwiek elementów równoważących i uzupełniających po
bokach.
Tak jak w każdym zdjęciu należy unikać przypadkowości, za
jaką tutaj przyjmuję samochód, który niewiele wnosi, a wręcz
moim zdaniem przeszkadza. Gdyby znalazł się ciut bliżej
aparatu, a jego czerwone światła udałoby się bardziej
rozmyć, dodałby to dynamizmu przedstawionej scence.

To co mi się powyżej podoba to osiągnięta miękkość, poprzez
dobre światło i ciepłą żółtą tonację.

Dla mnie jako odbiorcy najważniejsza jest nienaganna
kompozycja.
Wszystko musi być poukładane z najwyższym pietyzmem,
a co chyba najistotniejsze musi wprowadzać nową jakość do
przekazywanej rzeczywistości.

Niestety to co tutaj obserwuję to za mało, by efekt był
zadowalający.
Kadr wykonany w zwykłej technice byłby bardzo słaby,
W ten sposób "poprawiony" niestety niewiele zyskał.

Pozdrawiam serdecznie,
pozostając w przekonaniu, że to co napisałem pomoże uzyskać
jeszcze większą przyjemność z fotografowania,
a nam zwykłym odbiorcom sprawi radość.

Szoszon
ismena 2015-02-10 14:11:01

plus plus plus plus plus plus plus plus plus
minus
fotografia cyfrowa
ismena Wody:) Ty przynajmniej wiesz kto Ci zgłosił zdjęcie do
moderacji.
U mnie zrobił ktoś to cichaczem :))), mój kot był tym
faktem zdegustowany i obrażony nie chciał pozować, ale już
mu fach przeszedł :).
ismena 2015-02-09 08:17:56

fotografia cyfrowa
barola Coś takiego. A ileż kk widziałam nie na temat. Tu choć w
połowie jest zgodność z rubryką.
ismena 2014-08-29 23:24:37


minus
fotografia cyfrowa
prorok Konstruktywna Krytyka ma do siebie iż oprócz wytkniętych
ewentualnych błędów zauważonych przez oglądającego należy
pouczyć Autora zdjęcia jak postępować by błędy te w
przyszłości zredukować do minimum .
Tu tego zabrakło , a więc wpis amu należy traktować w
kategorii komentarz .
ismena 2014-08-29 23:18:58

fotografia cyfrowa
Strona 1 | 2 | 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa