| | |
Liczba punktów: 4754 za zdjęcia: 2756 za krytyki: 1998 ukończyłam działania multimedialne (wydział sztuki) na polibudzie radomskiej, studiuję podyplomowo na wydziale malarstwa asp kraków, zajmuję się fotografią cyfrową, performance intermediami happeningiem, tkaniną artystyczną, pedagogiką
część mojego portfolio to zmagania z dyplomem, konkretnie katalogi z oknami i drzwiami.
interesuję się, sztuką najnowszą, nowymi mediami, łażę po ruinach, podwórkach i śmietnikach i zbieram starocie, kostiumy i ubrania, rysuję ilustracje dla dzieci, dekoracje, scenografie i co tylko sobie wymyślę albo wymarzę:)... Krytyki wystawione przez autora Zdjęcie | Krytykujący | Krytyka | Autor | Data i oceny | | CannonCat | Fotografia przyrodnicza? a co ośnieżony asfalt ma wspólnego
zprzyrodą? predzej pejzaż... ale jak na pejzaz to też
niespecjalnie. zwykła droga, punkt zbiegu w środku kadru,
podział na cztery trójkąty: szarość z prawej, szarośc z
lewej, biel na górze, ciemniejsza szarośc na dole, brak
waloru, kontrastu, akcentu, szaro, smutni i śniezy... | mariokrk | 2008-11-26 19:46:40
| | CannonCat | brakuje tu waloru i kontrastów, jakoś tak szaro mimo
czerwieni... poza tym duzo powietrza między modelka a szarfą
jakoś dezorganizuje kadr, a to że szarfa jest obcięta wzmaga
uczucie że kompozycja nie była do końca przemyslana. | Mariusz_M | 2008-11-26 19:39:01
| | CannonCat | na zdjęciu sa dwa pasy szarość od góry i zieleń na dodatek
ostra na dole. jelenie zlewaja sie z szaroscią góry i widac
je dopiero po dokładniejszym przyjrzeniu... gdyby zredukowac
chociaz trochę obszar zieleni, moze przestałby az tak
odwracac uwagę od domniemanego tematu zdjecia. tymczasem
uwazam ze brakuje tu jakiegos konkretu, akcentu. | libertyn | 2008-11-26 14:55:27
| | CannonCat | rudera jakich wiele we wszystkich województwach naszego
pięknego kraju, szarości wcale jej nie uszlachetniają a
ujęcie zza krzaków destabilizuje kadr i generalnie nie
wiadomo o co chodziło autorowi. koszmarna jakość dobija
wszystko. gdyby chociaż kontrast podciągnąć... eee raczej
nawet kontrast nie pomoże... | KoMax | 2008-11-25 23:10:37
| | CannonCat | pablo1 tak się zastanawiam: czy jakbyś sfotografował obraz
rubensa to też byś chciał wysokich not za jego "urodę"?
fakt jest taki: to nie Twoja zasługa że to zdjęcie jest
ciekawe. sfotografowałeś czyjeś dzieło i teraz szukasz
poklasku... jaka tu jest Twoja inwencja? wyczekałeś jakieś
nieziemskie światło? zrobiłeś wspaniałą, genialną
kompozycję? nie! to tak jakbyś po raz fotografował np.
kościół Mariacki, alb zabytkową fontannę, rzeźbę, kutą
klamkę... są piękne i obrazek- zdjęcie też będzie fajne ale
to tylko i wyłącznie zasługa architekta, inżyniera,
rzeźbiarza, odlewnika, kowala... | pablo1 | 2008-10-21 22:03:56
| | CannonCat | nie nazwałabym trawy bałaganem w kadrze, nie każdy obiekt
przyrodniczy musi występować ze ścianą w postaci bokehu w
tle, ale prawda jest taka że obiekt jest wybitnie pospolity
i pokazany w standardowym układzie, masz racje autorze,
nieredukowanie elementów otoczenia nie jest błędem, jednak
tylko w wypadku gdy jest ono ciekawe linearnie albo
kolorystycznie, tymczasem ów grzyb, jak każdy zachód słońca,
portret dziecinny, sezonowe kwiaty (pamiętamy wszyscy
inwazję mirabelek, jabłonek, śliwek itp.), krajobrazy
nadmorskie i widok na morskie oko, jest tematem oklepanym i
żeby zrobić ciekawe zdjęcie należy wysilić się na coś więcej
niż ostrość. | jacek123 | 2008-10-06 21:38:27
| | CannonCat | może było by i ciekawie, może nawet śmiesznie, jednak
sztucznie generowana głębia ostrości, niekonsekwentna i
świadcząca o absolutnej nieznajomości perspektywy (albo
braku wyczucia) psuje absolutnie wszystko, jest totalnie
nierealna, poza tym wiele jest niedoróbek i niechlujstwa np,
na włosach i ramionach... żeby było gorzej przepalenia, brak
gradacji planów, przejść tonalnych...cycki nie wystarczą
żeby zdjęcie było dobre, bo przedstawiona sytuacja jest taka
jakich wiele na wszystkich możliwych paradach równości... | dworek | 2008-09-28 21:12:27
| | CannonCat | Niezależnie od techniki muszę się zgodzić z PoulN'em, w
kwestii kompozycji, bo układ elementów w kadrze nie jest
zbyt szczęśliwy cięcia są totalnie nie przemyślane, druga
rzecz to że jeśli używamy danej techniki chcemy uzyskać
konkretny efekt w tym przypadku mam wrażenie że nie
zadziałało, więc mamy całkowicie czarne twarze, czyli
zupełnie nie uzasadnione plamy czerni, czy głębokiego brązu,
kontrastujące niemal ze wszystkimi kolorami znajdującymi się
na fotografii, nie mające odniesienia do żadnych innych plam
ciemnego koloru. plamy które nic nie wnoszą do kompozycji,
więcej, rozpraszają ponieważ znajdują się po jednej z każdej
strony i odciągają uwagę od całej zresztą niejasnej (przez
cięcia) sytuacji. | sugarless | 2008-09-28 21:05:34
| | CannonCat | tak, tylko gdzie to memento ( łac: pamiętać,
wspominać,przypomnienie) ? w dachu kościoła? w zielonej
trawce? w liściach palmowca? bo nagrobki, które jak mniemam
miały przypominać o śmierci równie dobrze mogłyby być
betonowymi słupkami z jakiegoś ogrodzenia, dwa że katedry
tez nie widać, najbardziej z całej tej chaotycznej
kompozycji wyłazi do przodu pion (chyba) latarni... a o czym
ma latarnia przypominać? wracając do kościoła: gdybyś nie
napisał że to katedra, w życiu bym się nie domyśliła, równie
dobrze może to być ratusz albo kaplica albo inny murowany
obiekt... pytanie 'Co zdjęcie miało pokazać' jest z wszech
miar uzasadnione. | wesierski | 2008-09-27 11:49:20
| | CannonCat | buddabar komentujesz moje zdjęcia, a Twoje portfolio nic
sobą nie reprezentuje, nie masz pojęcia o fotografii,
kompozycji, i teorii. przy okazji zablokowałeś mnie żebym
przypadkiem nie napisała co myślę o Twoich pracach.
sprytnie, ale uważam że to nie fair. | CannonCat | 2008-09-23 19:28:54
|
| |