| | |
Film jakis dobry ktos ogladal ostatnio? |
LucaBrassi 2008-07-02 13:18:11 | | | Polecam "sztuke plakania". |
gaelicus 2008-07-02 13:26:22 | | | "Ostatniego krola Szkocji" polecam, a takze "Babel", "Miasto smierci" i "Wiernego ogrodnika".
Tyle ze nie sa to filmy latwe, lekkie i przyjemne...
|
nadtlenek02 2008-07-02 13:31:28 | | | Film "Control" o Joy Division (reżyser - fotograf;)
http://www.corbijn.co.uk/ |
Oza 2008-07-02 13:34:00 | | | http://www.youtube.com/watch?v=7shFLBNPPfI |
LucaBrassi 2008-07-02 13:48:19 | | | gaelicus wszystkie widzialem i wszystkie dobre. "Wiernegy ogrodnik" chyba z tego zestawu naj. Control mam, ale jeszcze nie widzialem, dobrze wiedziec ze warto. Oza Tarantinowski pastiz filmow klasy B srednio mi sie podobal choc go lubie. |
Oza 2008-07-02 13:54:26 | | | |
Oza 2008-07-02 14:03:27 | | | |
LucaBrassi 2008-07-02 14:03:34 | | | Oststnio tez podobaly mi sie Grace Is Gone i Rails & Ties |
LucaBrassi 2008-07-02 14:07:15 | | | Rambo przegapilem, serial Carnivale jest mega! |
otoori 2008-07-02 14:53:41 | | | Polecam: "Ones" irlandzki 2006 - nominowany do Oskara, "Rekonstrukcja" 2003 reż. Christoffer Boe (lista nagród bardzo długa) oraz twórczość Kim Ki Duk'a: "Wiosna, lato, jesień, zima... i znowu wiosna" - koniecznie obejrzeć jako pierwszy, "Pusty dom", "Łuk", "Time" i ostatni: "Oddech". Wymienione pierwsze cztery - rewelacja w ciemno! Pozostałe Kim Ki Duk'a dla tych, którzy zasmakują... |
otoori 2008-07-02 15:02:45 | | | Ten pierwszy To "Once" oczywiście ;) |
slawomirek 2008-07-02 15:52:23 | | | "U2 3D" - wbiło mnie w fotel |
keramodnor 2008-07-02 16:24:34 | | | "Sex w Brnie" ma świetne kadry. |
separatysta 2008-07-02 16:31:42 | | | "Sex w Wielkim Mieście" w sumie gnioty. :) |
keramodnor 2008-07-02 16:38:04 | | | "Euforia" na dobre kadry i jest art. |
Andres 2008-07-02 16:55:19 | | | "Battle for Haditha" nie wiem czy było czy nie ale kilka dni temu oglądałem ten film i szczerze mi się podobał. Po pierwsze nakręcony jak dokument, po drugie pomimo, ze amerykański nie gloryfikuje amerykanów, wręcz przeciwnie. Pokazuje bezsens tego co się dzieje/działo w Iraku.
"Jumper" ot taka sobie lekka przygodowa sensacja z wątkiem romantycznym. Nic porywającego, ale również nie jakiś mega gniot.
"XXY" kino argentyńskie, dramat psychologiczny. Początkowo nudziłem się ale z czasem niesamowicie wciągnął. Gorąco polecam bo naprawdę warto go zobaczyć. |
Oza 2008-07-02 17:01:13 | | | "Sex and Lucia" - stare juz w sumie ale fajne, jak ktos nie widzial to polecam |
jpk 2008-07-02 17:52:15 | | | Rio Bravo, Żądło, Krzyżacy, Nieoczekiwana zmiana miejsc, Szeregowiec Ryan, Wojny Gwiezdne, 12 prac Asterixa, Faceci w rajtuzach, Parszywa dwunastka, Bitwa o Anglię, Siedmiu wspaniałych i pewnie jeszcze więcej by się znalazło... |
doktorwycior 2008-07-02 17:58:16 | | | "Touching the Void" - jeśli nie oglądaliście gorąco polecam !!! |
PoulN 2008-07-02 18:02:13 | | | Ost. jakiś specjalnych nie ma, ... moje typy - kolejność przypadkowa ;)))
"Butterfly Effect - pierwsza cześć"
"Saw I" - tylko i wyłącznie pierwsza część ;)
"Silent Hill"
"STALKER aka Piknik na skraju drogi"
"I Am legend"
"Alien vs. Predator" - pierwsza część
"Blow"
"Final Destination" - pierwsza część, ...choć dwójka też zresztą dobra ;)
"Tears of the Sun"
"Enemy at the Gates"
"Next"
"American Gangster"
"The Shining"
"The Green Mile"
"Blue Streak"
"Fight Club"
|
... . .. . . 2008-07-02 18:13:17 | | | hehe "I am legend" to dobry film? ;]
to jest taki na "może być - na raz" a końcówka szybka i wydumana heroicznie ;]
mimo wszystko cieszę się z tego wątku... dawajcie dalej ale z tymi małymi uzasadnieniami - 'wzruszający', 'świetne efekty' czy jakoś tak...
skrzętnie notuję :] |
Strona 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |