fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Jaką lustrzankę/aparat kupić?
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
Nikolcixx
fotografia cyfrowa
2015-02-17 16:30:58
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Mam 14 lat, od niedawna interesuje się fotografią. Niestety nie posiadam żadnego sprzętu, prócz starego aparatu, który ledwo zdjęcia robi. Ostatnio miałam w rękach jedną z lustrzanek Nikona, nieznanego mi modelu. Bardzo fajne zdjęcia wyszły, szybko ogarnęłam co gdzie i jak.
I tutaj me pytanie, jaki aparat kupić?
Fotografowałabym konie, i inne zwierzęta, ludzi więc aparat nie mógłby rozmazywać zdjęć ,,w ruchu''
Jestem CAŁKIEM ZIELONA jeśli chodzi o fotografie.
Cena dużej roli nie gra, do 1000 zł, mogę kupić używany, byle by był nie uszkodzony. W allegro jest ich sporo, ale nie wiem który opłaca się kupić.
Podajcie konkretne modele, lub nawet linki.
Dziękuję za pomoc z góry! :)
fotografia cyfrowa
.....,,,,,
fotografia cyfrowa
2015-02-17 20:57:46
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
http://allegro.pl/canon-eos-450d-6tys-zdj-japonska-stalka-50mm-torba-i5059457960.html
fotografia cyfrowa
.....,,,,,
fotografia cyfrowa
2015-02-17 21:00:33
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
http://allegro.pl/canon-eos-400d-canon-18-55mm-tamron-70-300mm-i5057543763.html
fotografia cyfrowa
aga_piet
fotografia cyfrowa
2015-02-17 22:06:25
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Myślę Peterex, że gdyby "dziecko" oczekiwało takiej porady, zwróciłoby się do kumpli z klasy :/
fotografia cyfrowa
ajano212
fotografia cyfrowa
2015-02-18 10:21:53
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Peterex...to co napisałeś jest po prostu żałosne.....wystawiłeś laurkę sobie ale i po części nam....:(
fotografia cyfrowa
jabe