fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Pomożecie w wyborze lustrzanki?
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
gallifrey
fotografia cyfrowa
2015-03-11 22:47:12
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Witam was serdecznie
Zarejestrowalam się, gdyż mam nadzieję, że uzyskam pomoc od bardziiej doświadczonych miłośników fotografii w wyborze sprzętu. Mogę się określić jako średnio-zaawansowany amator, ale nie znam się niestety do konca na sprzęcie.
Może po prostu napiszę czego oczekuje po moim nowym aparacie:
- szybkość: do tej pory mialam fujika finepix s4000 i szybkość migawki mnie rozczarowała. Z czasem aparat zaczął tak strasznie zamulać! Będe robić zdjęcia osobom w ruchu, na imprezach, portety... chciałabym też mieć możliwość "uchwycenia chwili" bez rozmazanego obrazu o kiepskiej ostrości.
- ostrość : żeby w przypadku "zdjęć z zaskoczenia" aparat szybko mógł złapać odpoweednią ostrość
- cena: no cóż, sam korpus jak wiadomo już jest dosyć drogi, zależy mi na tym, aby i obiektywy nie kosztowały po 4000 zł. Na początek chciałabym wydać do 2.500 na body i podstawowy obiektyw
- dobre makro
- w miarę wytrzymały akumulator
- mozliwość manualnych ustawień
- mogą być automatyczne programy, scenerie...


Moje wymagania pewnie są nieco wygórowane. Prosiłabym o konkretne porady, naprawdę mi na tym zależy.
fotografia cyfrowa
.....,,,,,
fotografia cyfrowa
2015-03-12 07:26:37
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
http://allegro.pl/lustrzanka-canon-eos-600d-3-obiektywy-tanio-i5149487262.html

pozdrawiam :)
fotografia cyfrowa
gallifrey
fotografia cyfrowa
2015-03-16 17:54:10
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa