fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPortretyfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
Torod / In Love
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:Torod
Tytuł:In Love
Data publikacji:2007-07-17 09:29:24
Liczba wyświetleń:1493
Ocena średnia:2.6
Liczba punktów:62
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
81
Kategoria:Portrety
Aparat:

D200

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
DarBaj 2007-07-17 14:22:42plusplusminusminus
fotografia cyfrowa
Przestawiłas swój punkt widzenia i ok :)
Kobiety mają dużą tolerancję wobec gejów - faceci są tolerancyjni wobec lesbijek.... Wszystko jest wynikiem różnicy płci, ustalonych przez wieki kanonów... i estetyki ;)) Temat rzeka... :)
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 11:01:53plusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
W pierwszym momencie myślałam, że narcystyczny buziak do lustra (z miniaturki), ale nie...
Bardzo wesołe... Obdarowywany pocałunkiem jest albo szczęśliwy albo... rozśmieszony :) Nie wiem jakoś tak mi się kojarzy. Kobietom podobno łatwiej przychodzi tolerancja wobec homoseksualistów. Nie przeszkadza nam sąsiad czy współpracownik innej orientacji, możemy się przyjaźnić z gejem i rozumiemy, że miłość to miłość...
Faceci sprowadzając wszystko do d... są mniej tolerancyjni wobec innej orientacji... Dziwni jesteście - nie boicie się mieć przyjaciela nałogowego playboya wierząc w jego zdeklarowanie, że Waszej dziewczyny/ żony nie tknie... ale boicie się faceta homoseksualisty nie wierząc w to, że On potrafi odbierać sygnały kto nim jest zainteresowany a kto nie...
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS 2007-07-17 10:28:16plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminus
fotografia cyfrowa
Dobre zdjęcie mma nadzieję że osobiste podejscie do tematru nie przyslon nikomu odbioru samej fotografi.
jak poniżej napisałem
"nie mam uprzedzeń, jestem tolerancyjny ale mimo wszystko nie potrafię sie wyzbyć zniesmaczenia na widok pary facetów.
dla mnie to nadal nie jest naturalne "
myślę że to taki test tolerancji :)
pozdrawiam jestem za
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
Mordecai 2014-12-19 21:39:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to nie jest dobre zdjęcie,
bo intymny moment został zabity słabą kompozycją i marną techniką
fotografia cyfrowa
WalDo 2007-11-20 22:42:47 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Bardzo dobre zdjęcie.
Reszta to kwestia osobistych preferencji. Iness, z całym szacunkiem dla Twojego dorobku, ale Twoja krytyka nie jest konstruktywna a jest jedynie komentarzem do orientacji seksualnej.
fotografia cyfrowa
Szymon 2007-08-11 18:31:01 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Manu75 2007-08-07 21:19:50 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Bramka 2007-07-20 15:39:19 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
hehehe, cala dyskusja smiechu warta, pozdrawiam z kraju gejow, prostytutek i narkomanow ;P
fotografia cyfrowa
Necromanser 2007-07-20 15:34:53 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
już wyraziłem kiedyś moje zdanie o tym zdjeciu.. jako takie jest ...powiedzmy takie sobie.. treść jak najbardziej na tak... jednak to jest portal fotograficzny i zdjecie należy oceniać pod kątem techniki oraz przekazu a nie czy ktos lubi geyi czy nie.. ocenianie czyjejś preferencji seksualnej jest co najmniej nie na miejscu i świadczy tylko o naszym zaścianku.. :( Torodzie tu sie ocenia.. wiec powiem tak .. za formę masz takie spore +2.. za treść spore +4 wszystkim ubijaczom piany zalecam zimne piwo pod parasolem i więcej luzu ;)
fotografia cyfrowa
Aradia 2007-07-19 12:30:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
sympatyczne zdjecie... szkoda ze model po lewej nie jest bardziej widoczny:)
fotografia cyfrowa
Joankakrak 2007-07-18 05:03:33 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Wiecie co - jestem zaskoczona... nie dosc, ze tolerancja zostala gdzies zagrzebana.... a mamy XXI wiek.. Traper....jesli pocalunek jest niewymuszony, jesli caluja sie osoby, ktore sa ze soba szczesliwe i sprawia im to przyjemnosc to tak - uwazam, ze to jest ok. kazdy ma prawo do szczescia... a jesli to druga polowka jest osoba tej samej plci to juz kwestia wyboru danej osoby...mnie w kazdym razie to nie przeszkadza i nie widze w tym nic zlego ani niestosownego....

Natomiast - o ile sie nie myle to jest to miejsce, gdzie oceniane sa fotografie a nie orientacje, swiatopoglad czy tez inne jeszcze sprawy.... moze wiec wrocmy do ocen.... popieram REX_XIII
fotografia cyfrowa
Milczar 2007-07-18 00:17:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
krytyka DarBaj - true... true...
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2007-07-17 22:03:33 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
nie chce mi sie czytac co nabazgraliscie , ale mi tu kadr troche nie pasuje , bardziej w prawo bym sie przesunal by ich zfotografowac , no i z jezyczkiem , a nie takie cmoki :) , osobiscie wole patrzec jak to kobiety robia przy mnie niz ..........
fotografia cyfrowa
Kobieta 2007-07-17 19:39:50 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
za wkg
fotografia cyfrowa
wkg 2007-07-17 19:36:55 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Prawie poprawne ...
fotografia cyfrowa
asiencja 2007-07-17 18:26:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
Iluzja 2007-07-17 18:23:41 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
. ... ... . 2007-07-17 18:01:55 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
dlaczego nie?
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS 2007-07-17 15:23:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
DarBaj ma racje większośc facetów nietylko toleruje panie less ale nawet ich kręcą.
a ale kobiety chyba nie tak podchodzą do facetów homo - z tego co wiem sfere sexualną chyba odbierają z niesmakiem
ergo my faceci jesteśmy bardziej tolerancyjni :)
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 14:26:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Lesbijki w ogóle są dużo łatwiejsze do strawienia, bo dziewczynki od dziecka się przytulają, obejmują, chodzą za rączkę i witają wymieniając buziaczki...
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-07-17 14:18:31 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Dobra fota, jednak przy takim ujęciu spodziewałbym się więcej namiętności - u modela po prawej, mz warte poprawy, bo temat dosyć orginalny
fotografia cyfrowa
DarBaj 2007-07-17 14:13:37 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
za CyBeR ;)
fotografia cyfrowa
naga 2007-07-17 13:50:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
iness: prawda z tą chorobą, nie czytałam dokładnie, przepraszam
również tych, którzy tak mieli zamiar powiedzieć, ale nie powiedzieli ;)
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 13:23:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
podo - nietolerancja czegoś, a nie zgadzanie się z czymś to dwie różne rzeczy. Ja osobiście toleruję czyli akceptuję co nie zmienia faktu, że się z tym nie zgadzam.
Ja również do normalnych nie należę. Tylko moje fobie są zupełnie z innej bajki. ;)
fotografia cyfrowa
Nylonka 2007-07-17 13:10:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ACHHHH mówiłam, że się zacznie :)))))))
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 13:08:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Naga tu - pod tą fotką nikt nie powiedział wprost, że to choroba! Ja powołałam się na argument środowisk kościelnych... uznających homoseksualizm za chorobę vs. zboczenie vs. skutek złego wychowania.
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 13:05:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Naga wpisz to w krytykę - ode mnie masz + od razu.

Choć w sumie mam wrażenie, że bardzo się poniżej staraliśmy nie oceniać a raczej poddawać w wątpliwość czy próbować interpretować zjawisko. OK... może ja oceniłam sporą część rodaków - którzy z niewiedzy mylą pojęcia nazywając ich "ciemnogrodem". A nie powinnam, bo ja bym sobie ręki nie dała uciąć nawet za 75% normalności i właściwości ;)

Jeśli o fotę chodzi, to cięcie lewej mi nie pasuje. Podejrzewam, że to strzał reporterski - jako taki jest OK.
fotografia cyfrowa
naga 2007-07-17 13:02:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
/za to krew mi burzy twierdzenie, że homoseksualizm to choroba. nie chce mi się wierzyć, że tego typu zacofane poglądy nadal są wyznawane. mimo, że wiele razy brałam udział w dyskusjach z homofobami, nadal nie pojmuję konsekwentnego braku rozeznania moich adwersarzy w temacie: orientacja seksualna nie ma nic wspólnego z chorobą. równie dobrze pedał mógłby na straighta powiedzieć, że jest chory, bo mu się te obrzydliwe kobiety podobają./
fotografia cyfrowa
naga 2007-07-17 12:54:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
na logikę, uprawnienia do miarodajnego oceniania, co jest 'normalne' czy 'właściwe' miałaby tylko osoba, która jest na 100% 'normalna' i 'właściwa'. również na wiarę chrześcijańską: 'kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem'. kto z powyższych da sobie uciąć dłoń, że jest normalny w 100%?

fotografia zaś sympatyczna, ale krwi fotograficznej we mnie nie wzburza. jej wartość tkwi w podnoszeniu nadal kontrowersyjnego tematu. i dobrze.
fotografia cyfrowa
podo 2007-07-17 12:50:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
co z chorobą nietolerancji?? czy to można leczyć...?
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 12:47:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Iness - W takich przypadkach ludzie potrzebowaliby być wielce wstrzemięźliwi i poświęcający wiele czasu na kontemplowaniu o życiu i jego sensie. O sobie samym przede wszystkim. Nie jest to proste, zgadzam się. Ale nie niemożliwe uważam.
I tutaj koło się chyba zamyka. ;)
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 12:41:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
separatysto gdyby to było takie proste... gdyby było faktycznie chorobą, którą można leczyć... albo skutkiem wychowania, które będąc "odpowiedzialnym" i odpowiednim zagwarantuje tzw. normalność... Ale nie jest... Można mieć żonę i dzieci i... stłumione społecznie skłonności homoseksualne... Można przez lata być "playboyem" żeby sobie udowodniać że WCALE nie ma się tych skłonności, które pod skórą buzują... Można mieć normalną, zdrową, kochającą rodzinę i któregoś dnia zapałać uczuciem dużo silniejszym od przyjaźni do kogoś, kogo tak kochać się "nie powinno"...
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 12:36:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
(pisane poniżej) podwÓrkach - przepraszam za haniebny błąd. ;)
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 12:34:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Iness - ja do podejścia kościoła w wielu kwestiach podchodzę z wielkim dystansem. Nie zgadzam się z nim w naprawdę wielu sprawach. Mówię o kościele jako instytucji, która na dzień dzisiejszy reprezentuje sobą coś na bazie sejmu, tylko z innej ambony przemawia. Ot, wystawia na świałto dzienne swój tok myślenia. Kościół natomiast jako Kościół (ludzie) to już inna kwestia i byłoby demagogią rozmawiać o tym. Teraz przynajmniej.
In vitro - mam do tego również lichy stosunek, gdyż...głupi przykład, ale podam...to tak jak miałbym do wyboru zjeść porządną zupę ugotowaną na kości i włoszczyżnie, albo zalać wrzątkiem zupkę błyskawiczną z proszku. ;)
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 12:28:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tiamat - nie, nie wszystkie. to już kwestia wychowania i interesowania się swoim dzieckiem.
Znam przypadek osoby (chłopak), który przez całe dzieciństwo (głównie w szkole podstawowej) był dyskryminowany przez kolegów. Kiepsko grał w piłkę, nie chcieli z nim biegać po podwurkach itp. Jego samego natomiast ciągnęło do kolegów. Logiczne, że takiego towarzystwa potrzebował jako chłopak. Ale go nie chcieli. Więc przez cała podstawówkę bawił się z koleżankami. Na przykład grał w gumę i zbijaka zamiast w nogę (taki przykład). Miał również starszego brata, który nie okazywał mu odpowiedniej braterskiej miłości i go nie wspierał, bo on sam przypodobywał się kolegom i myślał o swojej karierze podwórkowej. Młodszy, odrzucony na obecne lata jest własnie homoseksualistą, bo podświadomie nadrabia braki towarzystwa męskiego w dzieciństwie. Przykładów i powodów mozna podawać setki. W powyższym podaję czynnik jako stosunek społeczeństwa, dzieci, kolegów i koleżanek. Tylko jako dzieci nawet o tym nie wiedzą co robią. I tu jest przede wszystkim błąd rodziców, którzy nie interesują się własnym dizeckiem i nie umieją przewidzieć pewnych, potencjalnych następstw. Są po prostu kiepskimi rodzicami.
fotografia cyfrowa
Dundee 2007-07-17 12:27:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
na nie jestem, subiektywnie, rzecz jasna
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 12:20:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Separatysto ja się z Tobą w 100% zgadzam... szczęściem jest zbudować związek na solidnych podstawach - zaufania, miłości, poczucia bezpieczeństwa, umocnić go założeniem rodziny i za to wszystko brać od początku do końca odpowiedzialność. Nie szukać odskoczni łóżkowych i nowych wrażeń, potrafić wytwać na dobre i na złe, i nie szukać swego. Budować partnerstwo. Nie zgadzam się za to, ze stwierdzeniem, że in vitro jest nienormalne.

Ale jak sam zauważyłeś i tu wmieszam społeczną naukę kościoła - do nienormalności należą nie tylko związki homoseksualne, ale także niedopuszczane przez Kościół: życie na kocią łapę, życie seksualne przed ślubem, powtórne małżeństwa, czy ogólna rozwiązłość. Ja odwołałam się do tych przykładów z jednego zasadniczego powodu. Nikt nie wysyła "na leczenie" z powodu życia bez ślubu, rozwodu czy posiadania kilkorga dzieci z różnych związków. I to jest chyba przejaw wybiórczej tolerancji...

Odnośnie "dziedziczenia orientacji" - zazwyczaj homoseksualiści wychowują się w heteroseksualnych rodzinach, a jakoś tak się dzieje, że tej orientacji nie dziedziczą - prawda?
fotografia cyfrowa
nadtlenek02 2007-07-17 12:16:56 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
podo 2007-07-17 12:16:09 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
szamac 2007-07-17 12:11:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fajne zdjecie, podoba mi sie i jak najbardziej trzeba takie zdjecia na ob i nie tylko moze wreszcie sie narod tolerancji nauczy :)
fotografia cyfrowa
Tiamat 2007-07-17 12:09:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
separatysta a czy wszystkie dzieci wychowane w rodzinach heteroseksualnych są heteroseksualne? nie. wiec twój argument ma się nijak do rzeczywistości. Wydaje mi się, ze mężczyźni mają problem z homoseksualistami, bo boją się,że okazując zrozumienie i akceptację sami będą podejrzewani o homoseksualizm
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 11:55:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Iness - doba in Vitro jest nienormalna, wielokrotna monogamia jest nienormalna, wiele potomstwa z innymi partnerami jest nienormalne. Homoseksualizm jest nienormalny również.
Normalnym jest dla mnie znaleźć (w przypadku faceta) kobietę i z nią budować życie. Czy jest lepiej czy gorzej dążyć i pokonywać trudności. Nie szukać ładniejszych, bo się nie znajdzie. Nie szukać odskoczni łóżkowych bo wszędzie efekt ten sam. Dzieci mieć tylko z nią, bo wtedy nie będą się czuły lepsze bądź gorsze od przyrodniego rodzeństwa. Po prostu myśleć nie tylko o sobie i swoich zachciankach.
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 11:49:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ja rozumiem uczucie, miłość do tej samej płci. Ale niech by to był rodzaj miłości przyjacielskiej. Jeden za drugim w ogień pójdzie przysłowiowo i zapłacze na cmentarzu po śmierci drugiego. Ale miłość, ta jedyna, wyjątkowa? Nie rozumiem jak facet mógłby taką darzyć innego faceta. W sumie cieszę się, że nie rozumiem. ;)
Potomstwo? Jasne. Dwoje ludzi tej samej płci. Inteligenti, ustawieni, dobrzy ludzie, którzy wychować by mogli dziecko po stokroć lepiej niż rodzina mocno patologiczna z pogranicza miasta. Ale jak dziecko by się rozwijało? Od małego, wbrew swojej woli w zasadzie i oparte na tym, że homoseksualizm jest dobry, czysty i naturalny. Samo zapewne zostało by człowiekiem takiej orientacji.
Chciałbym móc pozwolić sobie na adopcję biednego dzieciaka, któremu dam normalne życie. Ale przede wszystkim chciałbym mieć własne dziecko. Z mojej krwi i kości. Takie, które będzie kontynuowało moją osobę, swoją osobą itd. Inny facet tego mi nie da.
Miłość to szczęście. Szczęściem jest mieć wspaniałą kobietę, z którą będziemy mogli oboje osiągnąć jeszcze większe szczęście jakim są dzieci. Na tym chyba życie polega?
Chłop z chłopem pobawią się seksem i to im sprawi wielką radość. :/
Potem się zestarzeją, potrzeby seksu już nie będzie, dzieci nie będzie. Zostaną z dziwnymi wspomnieniami.
fotografia cyfrowa
Tiamat 2007-07-17 11:45:38 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
za Iness :)
fotografia cyfrowa
baBsi 2007-07-17 11:35:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tematyka jak najbardziej naturalna ale nie dostrzegam tu zadnej magii
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 11:34:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zabrakło argumentów? ;-)
fotografia cyfrowa
krystek102 2007-07-17 11:33:24 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
alakin 2007-07-17 11:31:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
w kwestii potomstwa oczywiście.
no i nie oceniam, jestem w tej kwestii mocno nieobiektywny z racji swojej wojującej heteroseksualności :)
fotografia cyfrowa
traper 2007-07-17 11:31:47 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Iness, tak się rozbawiłem Twoim pisaniem, że ze śmiechu nic już nie mogę napisać :))))).
fotografia cyfrowa
alakin 2007-07-17 11:30:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
za traper! całkowicie :)
a zdjęcie chyba z Parady Równości mi się kojarzy
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS 2007-07-17 11:28:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dobrze prawi iness :)
fotografia cyfrowa
traper 2007-07-17 11:28:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
".... żeby sami się postarali ..." tak miało być, moja pomyłka
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 11:27:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
traper nie rozbawiaj mnie... w dobie in vitro, inseminacji to nie jest problem dla dwóch par homoseksualnych. Faceci dają nasienie, kobiety jajeczko i dziecko ma rodzinę do kwadratu... Powiedz mi jeszcze, że jest to dużo bardziej "nienormalne" i "niemoralne" niż wielokrotna monogamia czyli ciągnięcie dziecka przez rozwody i ponowne związki... albo posiadanie każdego dziecka z innym partnerem... ;-)
PS. Mówię jako socjolog i nie mieszam do mojej wypowiedzi religii ani Boga...
fotografia cyfrowa
traper 2007-07-17 11:26:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie mówię o adopcji, tylko o tym żeby sami się postarają o te potomstwo, skoro to takie naturalne!
fotografia cyfrowa
traper 2007-07-17 11:24:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Iness, droga wolna, co tu jeszcze robisz w tym ciemnogrodzie, pomijając, że strasznie razisz swoim oświeceniem!!
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS 2007-07-17 11:23:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Szczerze co do potomstwa to nie wiem czy to takie złe
jest tyle patologicznych rodzin hetero
molestowania w takich rodzinach i to jest złe, a często nikt nie reaguje
Więc nie widze problemu , myślę że pary homo mogą równie dobrze wychowywać dzieci. Szczególnie żę w obecnej sytuacji na pewno bardziej by się starały, zdając sobie sprawe że są pod obserwacją.

fotografia cyfrowa
corazon 2007-07-17 11:22:58 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
3
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 11:21:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
traper - a Tobie się wydaje, że czym się różni związek homo od hetero? Poza jednym drobnym szczegółem anatomicznym który nie różnicuje partnerów... związki nie różnią się niczym nadzwyczajnym. Też są kłótnie, czułości, zazdrość, zdrady, pożądanie, znudzenie, zainteresowanie, randki, czy wspólne życie [bez papierka]...
fotografia cyfrowa
Torod 2007-07-17 11:19:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dzieki Iness :)

W ogole dzieki wszystkim za wywazone komentarze :)

Iness, Cyber - To pierwsze konstruktywne krytyki w moim pf, wiec tym bardziej mi milo :)
fotografia cyfrowa
traper 2007-07-17 11:18:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
.... i dodam jeszcze - a może takiej parze do pełni szczęścia, należy życzyć potomstwa :))))).
fotografia cyfrowa
Iness 2007-07-17 11:12:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Podzieliłam się spostrzeżeniami... Generalnie dodać mogę tylko tyle... W tym ciemnogrodzie jakim jest nasz kraj nie rozróżnia się kilku pojęć: homoseksualizm, pedofilia, transseksualizm i traswestytyzm używając ich zamiennie i zupełnie dowolnie, w dodatku w sposób krzywdzący dla "homoseksualizmu". A generalizuję na podstawie doświadczeń własnych... reakcji na wiadomość, że kolega z roku jest gejem... czy kumplowania się z lesbijką...
fotografia cyfrowa
traper 2007-07-17 11:11:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Joankakrak, to Ty uważasz, że całowanie faceta w usta to jest szczęście - coś chyba nie tak !!!
fotografia cyfrowa
zover 2007-07-17 11:05:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ledwo pojawiła się ta ekscentryczna fotka, a już kolega giertych się zjawił kilka zdjęć wyżej, czuwa, hehe :) pozdrawiam w tym klubie :)
fotografia cyfrowa
Jakub_Gor 2007-07-17 11:04:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Iness nie generailzuj.
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS 2007-07-17 10:31:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 10:30:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Np. Tinky Winky? ;)
No dobra. Dajmy spokój, bo nas posądzą o przynależność do jakiejś młodzieży wszechniej. ;)
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS 2007-07-17 10:26:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tu bardziej kompetentny co do przyjemnośći oglądania był by ktoś o odmiennej orientacji
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 10:24:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Również uważam, że zdjęcie jest dobre. Ocenę daję na podstawie opisu oceny. Czyli technicznie dobre i się wyróżnia.
Prz ocenie 3 jest kwestia - ogląda się z przyjemnością. ;) i tutaj jest krzak. :)
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS 2007-07-17 10:21:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale zdjęcie jest dobre, i saram się aby moje odczucia nie wpływałe na jego odbiór :)
fotografia cyfrowa
separatysta 2007-07-17 10:19:52 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Plus przyciąga się z plusem, a minus z minusem?
Ja sądziłem, że plus z minusem. Taka metafora.
Nie jest to naturalne.
fotografia cyfrowa
aleocochodzi 2007-07-17 10:18:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"nie mam uprzedzeń, jestem tolerancyjny ale mimo wszystko nie potrafię sie wyzbyć zniesmaczenia na widok pary facetów. dla mnie to nadal nie jest naturalne"
jak wyżej.
fotografia cyfrowa
wowa 2007-07-17 10:15:52 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Zdjęcie - nie powala. Temat - też. Widziałem ładniej pokazaną miłość.
fotografia cyfrowa
aurastyl 2007-07-17 10:10:54 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Nie powinno budzić zniesmaczenia- w końcu to ich natura sprawia że całują się ze sobą. Zmieszanie to chyba dobre określenie na widok tej scenki. Foto- OK
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS 2007-07-17 09:55:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja też nie oglądam
Joankakrak - nie mam uprzedzeń, jestem tolerancyjny ale mimo wszystko nie potrafię sie wyzbyć zniesmaczenia na widok pary facetów.
dla mnie to nadal nie jest naturalne .

fotografia cyfrowa
Joankakrak 2007-07-17 09:53:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dlaczego niesmaczne... kazdy ma prawo do szczescia...
fotografia cyfrowa
rollo25 2007-07-17 09:36:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a no nie oglądam :P
fotografia cyfrowa
klubo 2007-07-17 09:34:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
niesmaczne? ot, buziak - chyba piłki noznej nie oglądacie ;D
fotografia cyfrowa
Jakub_Gor 2007-07-17 09:33:16 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
rollo25 2007-07-17 09:32:52 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
za CyBeRmAnTiS
fotografia cyfrowa
Nylonka 2007-07-17 09:31:48 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
i się zacznie !!!! :D
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS 2007-07-17 09:31:06 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
trochę nie smaczne ale odważne:)

fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa