fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaAktyfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
unique / fragmenty ...
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:unique
Tytuł:fragmenty ...
Data publikacji:2008-03-18 15:20:39
Liczba wyświetleń:10982
Ocena średnia:2.3
Liczba punktów:76
Liczba poleceń:15
Liczba komentarzy
i krytyk :
132
Kategoria:Akty
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia tradycyjna
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
xrog 2008-03-19 21:37:43plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminus
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało umieszczone w kategorii "Akty", ale dla mnie jest to anty-akt. Akt nie powinien pobudzać erotycznie, a stanowić studium ciała. Ten anty-akt nie tylko nie pobudza, ale wręcz wybija siłą z głowy ewentualne podniecenie. Niedoskonałości skóry zostały podkreślone, a cienie zniekształcają symetrię. Dłoń - jej obecność i ułożenie podkreśla codzienność tego "fragmentu" ciała: oto jestem tutaj taka. Można mnie dotknąć, jestem zwykła. Bez niedomówień. Żadnej popularnej "atmosfery" czy "klimaciku".
To jest siła tego zdjęcia, moim zdaniem.
Uważam to zdjęcia za bardzo dobre.

Dodatkowy aspekt: modelka musiała zaufać autorce w dużym stopniu, aby takie zdjęcie doszło do skutku, musiało nastąpić porozumienie i zaufanie. Godne podziwu.
fotografia cyfrowa
ham 2008-03-19 18:11:43plusplusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
No tak burza komentarzy , jednak moim zdaniem te komentarze mają tu większą wartość niż samo zdjęcie . Mam nieodparte wrażenie , że jest to zdjęcie dodane z braku laku. Te podociągane kontrasty wydają się być drogowskazem w moim toku myślenia. Na dodatek jakaś dziwna biała poświata sugeruje że zdjęcie zostało dodane na prędkości , a jeszcze tytuł - fragmenty ?? Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-19 16:31:52
fotografia cyfrowa
piku dzieki za krytyke, naprawde szanuje kazde slowo ...
Tak sobie tylko zadam w eter pytanie, dlaczego fotografia powinna być estetyczna?
Dlaczego uwypuklenie pewnych naturalnych elementow ma isc jedynie w strone ogolenie pojetej estetyki i piekna?
Dlaczego nie mozna w druga strone?
Moim zdaniem mozna, trzeba jednak spojrzec powyzej pewnych standardow spolecznych.
fotografia cyfrowa
piku 2008-03-19 16:07:56plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
jest gdzies granica (plynna, ulotna, niejdnoznaczna) miedzy estetyka i antyestetyka... w wielu zdjeciach antyestetyka zaczyna byc postrzegana w kontekscie jaki byl dany zwykle estetyce...antyestetyka (obdarcie, anatomia, dokumentalizm do bólu) ma stanowić walor, ma byc jak neon walacy miganiem prosto w oczy... i to zdjecie w takie kanony sie wpisuje... sam nie wiem jak i czy warto je oceniac... bo to jak opowiedziec sie po jednej ze stron (taki rozlam zreszta widac po komentarzach)... na pewno takie zdjecie wazne jest dla dyskusji, mzoe byc inspirujace, ale w kategoriach estetycznych trudno do niego podchodzic... nie twierdze ze fotografia ma byc zapisem podkoloryzowanych fragmentow rzeczywistosci, ale tez mam watpliwosci czy powinna isc w druga strone... uwypuklania naturalizmu... bo to zdjecie jest przeciez mega-podkresleniem (nie-rzeczywistym samo w sobie) rzeczwistosci obdartej, nieswiezej, moze i niesmacznej... i nic tu nie zmini dłon ułozona tak czy inaczej...
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
Marcell 2021-01-18 11:27:20 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Afropolak 2009-04-16 14:04:21 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
wienczyslaw 2008-03-29 17:49:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tak !
fotografia cyfrowa
zenit7 2008-03-22 09:39:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
rozumiem, pozdrawiam, narka
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-21 15:32:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
KLi_Sensei zgrabnie to ujales, sporo racji w tym co piszesz ... kazdy z nas ma swoje racje i ja to szanuje, Pozdrawiam serdecznie :)
zenit7 ja sie nie unosze, ja po prostu zadaje pytania, bom z natury ciekawska (jak to baba hehe) :)
fotografia cyfrowa
AoP 2008-03-20 15:23:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mysle jak xrog w KK
fotografia cyfrowa
aivan 2008-03-20 15:17:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale mumer!!!
he he !
tak -tez to widzę-alienację,zagubienie,niezrozumienie w kolorowym swiecie,w głebi czern wrogiego strasznego wszechswita otaczajacy zycidajne łono,prawa dłon miekko i bezbronnie spoczywa na udzie-lewa trzyma myszke od kompa,coz moze byc bardziej prawdziwego niz nagosc
bardziej bezbronnego
to zdjecie jest artystyczne!
im mniej ludzi go rozumie -tym bardziej jest artystyczne
bo sztuka jest dla"elit"-nawet na komercyjnym portaliku- mamy elity
dla mnie to nawet nie jest erotyka
dla mnie jest to naga Spears albo Doda Elektroda
nadal 0
fotografia cyfrowa
zenit7 2008-03-20 14:59:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
więc napisałem, trzeba czyjąś wypowiedź przyjąć czasami z pokorą, dla mnie brzydota też może być pięknem i odwrotnie w tym jest chyba jakiś sens - prawda?, akurat uwierz mi ja to rozumiem, nie unoś się, bo nie napisałem nic obraźliwego na Ciebie, jesli nie jest to fotografia ani czarna lub biała, znaczy że jest średnia, przyjmijmy że jest 'szara", a zatem jest średnia, więc po co te wielkie teksty udowadnianie komuś na siłę, gusty są rózne, mogą być nawet i "szare", jesli przedstawiono modelkę w ten sposób, wydaję mi się że powinno się chociaż zadbać o "wygląd"
swoisty obiektu, lub całkiem go zeszpecić, dało by pewnie oryginalniejszy odbiór...
ps. jeżeli nie widzisz w moim pf. tego rodzaju zdjęć, to nie znaczy że ich nie rozumię i ich nie wykonuję, poprostu do tych fotografii trzeba mieć inne podejście, ale wcale nie powiedziałem
że ty ich nie masz, bez urazy, pozdrawiam
fotografia cyfrowa
Redink 2008-03-20 10:01:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a co tu ma do rzeczy płeć? Przecież forma tego zdjęcia jest właśnie poza seksualna, nigdy nie oceniałam zdjęcia kierując się płcią przedstawianych na nim osób, ani też walorami estetycznymi. Zdjęcie dla mnei musi byc INTERESUJĄCE, mieć "power" a nie być ładne - ładne zdjęcia najcześciej sa nudne
fotografia cyfrowa
PoulN 2008-03-20 08:00:17 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Sry - ale dla mnie nieestetyczne strasznie, ...co do wojny Tu prowadzonej,
jak byście ocenili to zdjęcie, gdyby Model był innej płci ???? ;>

ps. Koleżanka n/z z OB - b. słusznie zauważyła, że coraz częściej pierwsza strona tej galerii jest swoistą Antyreklamą całego portalu - bez urazy, ile gustów tyle ...
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2008-03-20 02:26:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mimo wszystkiego :) za ta wasza dyskusje :) te zdjecie powinno sie znalesc jako zdjecie tygodnia :)
fotografia cyfrowa
KLi 2008-03-20 02:22:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ależ gorąco się pod tą fotografią zrobiło...
Skandal to był w 1932 r., kiedy Uniłowski we „Wspólnym pokoju” opisał m.in. scenę masturbacji... Zegadłowicz zaś za swoje „Zmory” stracił honorowe obywatelstwo Wadowic i trafił na ambony...
Współcześnie zapewne obaj zarumieniliby się, czytając choćby książki Manueli Gretkowskiej... Gretkowska jednak nie ma powodów do wstydu (za politykę bierze się, niestety, niepotrzebnie), bo swą twórczością (podobnie jak i wspomniani panowie)-pomimo atmosfery skandalu- nie tworzy wygodnej w użyciu odbitki świata, lecz bada go i równocześnie objaśnia w nowy sposób. Całkiem sprawnie, dodam...

Tego mi brak w tym zdjęciu- trochę jednak nago tu :)

Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-20 02:19:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
marwin teraz slowko do Ciebie, nie napisales nic sensownego, a probujesz innym mowic co maja robic?
zenit7, ktora połowa nie wie?, a Ty wiesz? Zycie nie jest albo biale, albo czarne i fotografia tez nie musi przedstawiac albo piekna albo brzydoty ... a w ogole co to jest brzydota, a co to piekno?
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-20 02:13:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
DarkKuzma mile mnie polechtalo, nie bede zaprzeczala :D
marconi, espejo, naga, wkg rowniez dzieki za slowa :)
ja tak bede na raty ... hehe
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-20 02:10:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
piku napisalam czym jest dla mnie ta fotografia, zatem nie, nie o szokowanie chodziło.
patulkaa dziekuję za komentarz, szanuję Twoje "nie" dla tej fotografii. Cieszy mnie, ze sa tutaj jeszcze ludzie, ktorzy w sposob kulturalny potrafia wyrazic swoje zdanie nie ujmujac przy tym innym i szanujac innych :)
KtoCieKocie, Prodigy, wypass, rex rex dziekuje za zabranie udzialu w dyskusji :)
fotografia cyfrowa
vodek4791 2008-03-20 00:25:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ooo, komentarz birdhuntera zniknal???. DLACZEGO?????
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2008-03-19 23:23:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
zenit7 2008-03-19 23:22:40 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
albo naprawdę "piękno", lub "brzydota", a tu nic z tych dwóch
ps. odnoszę wrażenie, że połowa to tu chyba nie wie o czym pisze...
każdy chce coś wcisnąć swojego, jak w naszym sejmie...
może moderatorzy zmienią regulamin 1 zdjęcię na tydzień i full połowa komentarzy
"bezsensownych" - kto jest za?!!!
fotografia cyfrowa
krystek102 2008-03-19 23:11:25 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
krótko, mnie sie nie podoba. Moje poczucie estetyki w akcie jest zupełnie inne. I jak widac ze wszystkiego mozna zrobić "sztukę"
fotografia cyfrowa
wkg 2008-03-19 22:27:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie wiem jak spoleczenstwo, ale ja uwazam, ze ta fota nic nie wnosi.
Nagosc, potowki, przebarwienia, niechlujna obrobka nie prowokuja do myslenia.
Nie sztuka jest ukazac brzydote, sztuka jest pokazac ja tak, by czemus sluzyla.
A tu imho niczemu nie sluzy.
Ot, dokumentalna fota.
fotografia cyfrowa
soundchaser 2008-03-19 22:09:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wielkanocny kurczaczek o zabarwieniu erotycznym. ;-)
fotografia cyfrowa
ann 2008-03-19 21:54:11 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
xrog 2008-03-19 21:38:37 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
KK. 4+
fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-19 21:35:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kamuflaż
fotografia cyfrowa
klos 2008-03-19 21:34:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fajna Ręka ciekawe gdzie jest druga niczego nie sugeruje
fotografia cyfrowa
naga 2008-03-19 21:31:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jeśli masz ochotę kogokolwiek obdarować określeniami 'prosty', 'niedouczony', 'nieobyty', rób to na własną rękę i mnie w to nie mieszaj.
fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-19 21:28:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
naga - nie sugeruj mi tego co sama robisz.
fotografia cyfrowa
naga 2008-03-19 21:25:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
svolken, masz rację i nie powinieneś tego sugerować.
fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-19 21:23:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Szczytem bezczelnosci jest przypisywac, tym co inaczej widza to zdjecie, albo ze nie widza tego tak chwalebnie jak niektorzy, ze naleza do spoleczenstwa prostego, niedouczonego, nieobytego itd.
fotografia cyfrowa
naga 2008-03-19 21:07:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
podoba mi się rozegranie GO, które wspiera znaczenie (choć niekoniecznie to zamierzone przez autorkę). nie podoba mi się pas prześwietlenia u dołu.
nie pierwszy raz (szczególnie u tej autorki) widać, że szerzej pojęte społeczeństwo obiektywnych od fotografii oczekuje nieskomplikowanej ładności. myślę, że wypada podejść do tego faktu ze spokojem i wyrozumiałością.
trzeba również pamiętać, że fotograficzny dobry smak wyrabia się w miarę patrzenia i że pokazywanie zdjęć odbiegających estetyką i treścią od standardu owemu szczytnemu celowi służy. innemi słowy - może i społeczeństwo robi sceny, ale i może czegoś się uczy. i wszyscy zyskują.
fotografia cyfrowa
Achaj 2008-03-19 20:17:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zdjęcie .. pod każdym względem słabe ale że temat " rozpalajacy".. no to sie porobiło.. niektórym nawet za bardzo.. po raz kolejny gratuluje autorce (autorowi ) faktu że potrafi grać na najniższych ludzkich instynktach.. zdjecie dyskusyjne.. i oto chodzi.. brawo..
fotografia cyfrowa
espejo 2008-03-19 19:19:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
lubie i to bardzo
fotografia cyfrowa
marconi 2008-03-19 18:34:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
W tej dyskusji nikt nikogo do niczego nie przekona. Jakakolwiek szarpanina słowna na małe, wielkie, kulturalne i chamskie argumenty może co najwyżej poróżnić niepotrzebnie ludzi, którzy spokojnie mogą sobie równolegle egzystować.
Nie przekona bo problem dotyka tej części naszego postrzegania, która jest od naszej woli zupełnie niezależna. Świadomość estetyki i antyestetyki kształtuje się w człowieku przez całe jego życie, zależy od tysięcy czynników na jakie był wystawiony a sądzę także, że jest także po części czymś z czym się rodzimy.
Wyraziłem już wcześniej swoją opinię o tej fotografii i to co piszę teraz nie ma na celu powielania tego, bądź nakłaniania kogokolwiek do zmiany zdania.
To, że rośnie nieustannie liczba komentarzy świadczy MZ o osiągnięciu celu przez autorkę. Bo czyż nie o to chodziło unique?

Ze współczesną sztuką jest podobnie jak z wiadomościami w Tv. Im więcej rozjechanych przechodniów, im więcej ofiar eksplozji w metrze tym wiadomości lepsze.

Pozytywnie - znaczy dzisiaj nudnie.
fotografia cyfrowa
madziorek 2008-03-19 18:26:21 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
onio 2008-03-19 18:23:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
brawo brawo jest następna prowokacja...
fotografia cyfrowa
rex rex 2008-03-19 18:23:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
subtelności tu nie widzę lecz to nie świadczy iż takich obrazów nie powinno się robić :)
fotografia cyfrowa
ham 2008-03-19 18:12:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jak w krytyce . ogólnie kiepsko
fotografia cyfrowa
Skylines 2008-03-19 18:08:26 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
podoba się!
fotografia cyfrowa
stavros 2008-03-19 18:05:21 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2008-03-19 17:59:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
komentarze świadczą jedynie o osobach które je piszą.
fotografia cyfrowa
wypass 2008-03-19 17:04:06 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
zdjęcie wywołało największa z serii burzę komentarzy...w sumie dobrych i złych...a to już znaczy, że zdjęcie nie jest nijakie...(takie zostaje bez koment), ale jest jakieś...a to jest ważne MZ
subiektywnie: robi wrażenie, nie jest to plastik jak ktoś już napisał...pokazuje realnie i nie w oscentacyjny sposób to co ma do przekazania...
obiektywnie: trzeba ZOBACZYC CAŁĄ SERIĘ! wtedy można lepiej zrozumieć...
wydaje mi się, że jakby z tych kilku zdjęć zrobić jedno taka zlepka w ramce jakie są modne ostatnio (ja tego nie lubie) to ułatwiłoby odbiór, ale wartość każdej fotki z osobna straciłaby...i jako seria też...

za całą serie przy tym zdjęciu 5 i polecenie...pozdrawiam
fotografia cyfrowa
prodigy 2008-03-19 16:57:04 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Znam z innego portalu i nadal mi sie podoba..bardzo bardzo bym dodała a ta cała dyskusj ...no coz troche dłuzej zatrzymal mnie przy zdjeciu - chociaz nawet i bez tego potoku słow bym tu posiedziala
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie 2008-03-19 16:50:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zreszta...to niewazne:) Mnie sie podoba i juz:) Moze mam jakas skrzywiona estetyke. Nie chce nikogo przekonywac do tego,ze to jest piekne:) Dla mnie jest i kropa.
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie 2008-03-19 16:48:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
uwazam ze sie nie myle:)
fotografia cyfrowa
patulkaa 2008-03-19 16:48:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jestem osobiście na "nie",
ale na pewno można doszukać sie alternatywnej estetyki, kreatywnej konstrukcji kadru czy również poszukać oddźwięków w redzie sztuki zwanym --- naturalizmem ....
mi jednak ten styl nie odpowiada choć szanuje autora za odwagę i bezkompromisowość

pozdrawiam serdecznie

jednak b.o.
fotografia cyfrowa
gsowa 2008-03-19 16:46:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ktoCie
akurat tutaj się mylisz
nie słyszałem nigdy kobiety narzekającej na pryszcze
celulit itp? ;)
a tak w ogóle kto powiedział , ze zdjęcie musi byc piekne?
ma wzbudzać emocje
piekny to jest zachód słońca (niekoniecznie na zdjęciu)
fotografia cyfrowa
piku 2008-03-19 16:46:47 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie... moze gdyby pokazać to "nie tylko"? :))))
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie 2008-03-19 16:44:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wcale nie twierdze,ze to zdjecie jest realistyczne:) Mowie tylko,ze nasze ciala, ciala osob ktore kochamy (zazwyczaj...zeby nikogo nie urazic,ani niie generalizowac) wcale nie sa idealne...gdzieniegdzie jakas krosta, cellulit, waleczek za duzo, jakas blizna, siniak itp, itd...A jednak dla nas sa piekne:) i lubimy na nie ptrzec...(i nie tylko;))

fotografia cyfrowa
gsowa 2008-03-19 16:44:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
unique
świata nie zmienisz
nietolerancja i umiłowanie kiczu
to nie polska specjalność ;)

fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-19 16:42:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
KToCieKocie - nikt nie mowi, ze to jest odrazajace. Ja po prostu nie widze w tym piekna nad ktorym niektorzy pieja z zachwytu. Ogolnie mozna powiedziec, ze wszystko jest piekne, ale nie wszystko da sie pokazac takim jakim jest i wymaga czegos więcej niż tylko surowego przekazu, bo inaczej blednie i staje się w najlepszym razie nijakie.
fotografia cyfrowa
pattom 2008-03-19 16:42:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
unique-> "faceci (pewnie nie wszyscy, ale wiekszosc) wola konkrety

??

też coś :)))))
fotografia cyfrowa
piku 2008-03-19 16:40:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
KtoCie... a włąsnie ze nie to zdjecie nie jest realistyczne...swiatlo, tonacja, kompozycja uwypuklaja jego antyestetyczna strone i mysle ze autorka zrobilo to wlasnie z takim zamiarem

UNique... oczywiscie ze mozna isc w strone uwypuklania...nie neguje tego...pytanie brzmi w jakim celu, co sie chce pokazac, do kogo dotzrec, co opowiedziec... zastanawiam sie nad tym... i po prostu nie znajduje odpowiedzi na te pytania... a wciaz w glowie pojawia sie watpliwosci: "a moze chodzilo tylko o to aby zaszokowac antyestetyką". Hmmmmm???
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-19 16:40:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gsowa ale ja akceptuje innosc innych i wymagam tego samego, choc nie musza sie moje prace podobac ... ot subtelna roznica
fotografia cyfrowa
gsowa 2008-03-19 16:35:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
unique
Nie uderzałbym w wielki dzwon (polski brak tolerancji, polski katolicyzm itp)
Jednym podobają się motylki, kwiatki i widokówki, a innym coś co prowokuje do zatrzymania się na chwilę.
Gdybyś Panią ubrała i wygładziła jej skórę PS to byłoby ładnie;)

fotografia cyfrowa
unique 2008-03-19 16:33:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bartf taki urok przeswietlonej kliszy :)
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie 2008-03-19 16:32:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no dobra...to moze zrobcie maly eksperyment. Stancie nago przed lustrem w swietle dziennym. Obejrzyjcie swoje twarze bez makijazu (to bardziej do pan...;)) Ja w tym zdjeciu nie widze nic odrazajacego, wrecz przeciwnie: to cialo jest piekne.
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-19 16:27:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mirkaa caly problem polega na tym, ze ja akceptuje Twoja ocena,
a Ty nie potrafisz zaakceptowac innosci i indywidualnosci patrzenia innych ... to takie polskie, brak toretancji !
fotografia cyfrowa
Mirkaa 2008-03-19 16:16:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie wiem co Wy widzicie w tej fotce, nie ma w niej nic ciekawego co by mogło mnie zachwycić, ble, ble, ble.....
fotografia cyfrowa
bartf 2008-03-19 16:00:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Cienie ułożyły się fantastycznie.
Nie rozumiem tylko 1cm od dołu - co tam się dzieje ? Niedokładna obróbka ?
fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-19 15:57:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ogólnie mówiąc rozumiem założenie i treść, jednak forma tego nie oddaje. Treść się zgubiła a bez niej zdjęcie jest tylko wydmuszką. I tak właśnie widzę to zdjęcie.
fotografia cyfrowa
gaelicus 2008-03-19 15:35:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
z oczywistych wzgledow nie moge sie zgodzic z taka opinia o mezczyznach generalnie, choc pewnie znaczna czesc woli tak, jak mowisz:)
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-19 15:34:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tfu domena
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-19 15:31:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no dobra na wstepie dalismy sobie po pysku, a teraz buzi buzi :)
no to i ja powiem, co by nie byc gorsza ... i nie mozna tak bylo od poczatku? :DDD
no wiec masz racje jest odarta, jest podana sauté, jest taka jaka jest po prostu ...
serio jakos tak watpie, by mezczyzni pozadali tajemnicy, tesknili za nia (bez urazy, takie luzne uwagi), to raczej domenta kobiet, ten caly swiat niedopowiedzen, faceci (pewnie nie wszyscy, ale wiekszosc) wola konkrety.
Pozdrowka :)
fotografia cyfrowa
gaelicus 2008-03-19 15:20:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dziekuje za przelamanie sie;) i wypowiedzenie...
Rozumiem teraz kanwe, na ktorej zdjecie sie opiera, zdjecie, a moze i wiecej sposrod twoich fotografii. Widze te dlon i widze, ze odgrywa wazna role. ale nie uwazam, ze odwraca ona uwage od tego, co przyciaga wiekszosc.
Wrecz przeciwnie, w moich oczach ta dlon wskazuje, przyciaga, moze nawet w pewnym sensie ukierunkowuje sposob patrzenia na calosc.
Wiesz, mnie tu nie chodzi o to, ze koniecznie nalezy zakrywac intymnie czesci ciala. bo nie trzeba przeciez.Ale w przypadku takiego ukladu, takiej kompozycji...gdyby jednak przykrycie istnialo, to czy ta dlon nie przemowilaby pewniej, glosniej?

Nie lubie plastikowych aktow, w ktorych skora kobiety przypomina jedwab. Nie lubie sztucznosci. Odrzuca mnie. U ciebie tego nie ma, jest naturalnosc, ale..

ale tutaj sposob, w jaki przedstawiasz fakture skory, zastosowana odleglosc czy kolorystyka -jest tez nieco odrzucajacy. Uwazam, ze na tej fotografii kobieta odarta zostala z tajemnicy, z tego czegos, czego pozadamy, do czego tesknimy. Jest jak sztuka miesa na talerzu, z dlonia-drogowskazem.

Mam nadzieje, ze nie urazily cie moje uwagi, tak po prostu odbieram to zdjecie.

Za zaproszenie do pf dziekuje, chetnie sie rozejrze;)
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-19 14:47:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gaelicus
Dlonie to zaraz po twarzy ta czesc naszego ciala, ktora potrafi powiedziec nam bardzo wiele, czesto wiecej niz maluje sie na twarzy ... czesto cwiczymy ukrywanie emocji ukazujac wystudiowany usmiech, a zapominamy o dloniach, a one zyja wlasnym zyciem, naszym zyciem, naszymi emocjami.
Dlonie pasjonuja mnie od zawsze, od poczatku wykorzystuje je by pokazac co siedzi we mnie, co siedzi w kobietach, probuje kreowac obrazy, historie, uczucia. Jesli bedziesz mial ochote zapraszam na wycieczke po moich pracach wlasnie pod tym katem ...
To zdjecie w polaczeniu z innymi tej serii maluje wizerunek bardzo intymny, a zarazem bezosobowy, odslania bez upiekszen naturalne cialo kobiety, kolorystyka moze szokuje i wydaje sie nietrafiona w polaczeniu z ciale ale ma ona konkretne zadanie do wykonania, ma odwrocic uwage (tak jak i GO) od tego na co wielu dostrzega jedynie ... ma przyciagnac uwage do dloni, by przedstawiony gest mogl zawladnac obrazem, zmyslem wzroku, zmusic do zastanowienia sie.
A co ten gest oznacza ... pozostawiam interpretacji ogladających.
Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2008-03-19 14:14:19 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie 2008-03-19 13:02:14 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie 2008-03-19 13:02:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
pieknie jest:)
fotografia cyfrowa
zover 2008-03-19 12:50:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
hmm... z kreseczkę byłoby fajniejsze :)
fotografia cyfrowa
alakin 2008-03-19 12:29:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
I dobrze, bo ta praca wymyka się raczej standardowej ocenie w skali 0-5 (swoją drogą czemu nastawiali zer a nie -1?). O tej focie można długo i gorąco dyskutować, ale na pewno nie oceniać :)
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-19 12:20:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tak naprawde ocena nie ma znaczenia ...
fotografia cyfrowa
alakin 2008-03-19 12:16:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mocna rzecz, bez wątpienia. ale nie podejmuję się oceny.
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-19 11:31:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nooo jestem bardzo pozytywnie zaskoczona Redakcjo :)
Zdjęcie wróciło, dziekuję !
fotografia cyfrowa
nadtlenek02 2008-03-19 11:22:37 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
lubie taki fragmentaryzm,
+
fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-18 23:51:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
srednia 1.9; polecen 7 i mamy Vox Populi - to dopiero sa jaja wielkanocne :)
fotografia cyfrowa
beagel 2008-03-18 23:42:11 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
hmm...
fotografia cyfrowa
pattom 2008-03-18 22:16:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
i POLECAM !!!

:-)
fotografia cyfrowa
mikamateusz 2008-03-18 22:13:50 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
oj, ty razem nie. na pewno nie da się przejść nie zauważywszy, ale wrażenia mało pozytywne. choć jak zawsze unikalne
fotografia cyfrowa
corazon 2008-03-18 22:04:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no fajna...
fotografia cyfrowa
jadzia 2008-03-18 21:44:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dosłowność nie służy fotce....
nie podoba się
fotografia cyfrowa
kodek 2008-03-18 21:40:54 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
cipka jaka jest każdy widzi , ale żeby zaraz robić z tego powodu fotkę :)
autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2008-03-18 21:25:52 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Mnie się nie bardzo podoba
fotografia cyfrowa
marconi 2008-03-18 20:59:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
18-03-2008 godz. 20:56 ---- 293 wyświetlenia, średnia ocen 2,2, ilość punktów 28, poleceń 4

Najlepszy przykład na to jak beznadziejny "system poleceń" może spowodować, że coś takiego jest w Vox Populi
fotografia cyfrowa
Beata 2008-03-18 20:09:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
niezle zgrane bo po przeciwnej wisi pupencja chyba meska :)
fotografia cyfrowa
watercool 2008-03-18 20:00:08 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
aivan 2008-03-18 19:24:58 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
galiusz 2008-03-18 19:17:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dla mnie też ten Twój król jest nagi... no cóż, widać nie znam się na "pięknie". Klika innych Twoich aktów podoba mi się
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-18 19:11:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja mysle, ze zdjecie zycia to dopiero poczatek ... tylko szkoda, ze doswiadczamy tej wiedzy dopiero na koniec zycia ... :)
fotografia cyfrowa
.. . .. .. . 2008-03-18 19:10:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
niektorzy*
fotografia cyfrowa
.. . .. .. . 2008-03-18 19:08:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
niekotrzy nie moga, wiec ja polece z czystym sumieniem
fotografia cyfrowa
dzemski 2008-03-18 19:08:36 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
dłoń in plus, a to co odarte z intymności in minus
fotografia cyfrowa
Cris70 2008-03-18 19:06:43 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
fotografia cyfrowa
Anita_K 2008-03-18 19:04:27 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Redink dobrze to ujal-dlonie opowiadaja cala serie
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2008-03-18 18:50:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie wątpie, mimo to jesteś jedną z niewielu osób, które pokazują kobietę taką jaka jest - w dodatku z wyczuciem i klimatem. Żałuję że nie zdołałem być na Twojej wystawie w Tarnowskich Górach, ale mam nadzieję, że następnym razem mi się uda. Kiedy stwierdzisz, że zrobiłaś już zdjęcie życia, będzie to Twój początek końca :) Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
_M 2008-03-18 18:47:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
unique, jak zrobisz zdjęcie Twojego życia to znaczy, że pora skończyć z fotografią ;)
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-18 18:45:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rex bardzo mi przyjmnie :) dziekuje
Jednak wiem gdzie jest moje miejsce w szeregu i wiem jak wiele jeszcze przede mna do poznania, posmakowania, poczucia ... zdjecia zycia jeszcze nie zrobiłam :)
fotografia cyfrowa
tomekd 2008-03-18 18:38:17 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2008-03-18 18:08:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Robisz najlepsze akty jakie znam, gratuluje, ale tez nie polece, bo nie mam limitu :(
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2008-03-18 18:07:33 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Nowicki 2008-03-18 18:04:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wieszcz napisał wiersz " Golone czy strzyżone "...
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2008-03-18 17:59:24 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Świetna seria.
Dobrze opowiada.
fotografia cyfrowa
Redink 2008-03-18 17:29:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
oczywiście że o fotografii, rzeczowo i z kulturą jak zwykle
fotografia cyfrowa
pablo3style 2008-03-18 17:21:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
dobra seria - ciekawie przedstawiana
fotografia cyfrowa
pattom 2008-03-18 16:18:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
doskonałe !!!
polecę jak będę miał nowy limit !!!
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-18 16:16:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Redin oczywiscie rozmawiamy o fotografii :)
fotografia cyfrowa
Babinicz 2008-03-18 16:08:04 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
czyste NIE
fotografia cyfrowa
Redink 2008-03-18 16:03:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie no ja rozumiem, że satysfakcja wynikająca z męskiej dłoni to nie TO ;)

wychodzę - bawcie się ładnie !
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-18 16:00:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
znaczy mam na mysli of kors dlonie jako temat przewodni :)
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-18 16:00:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gaelicus no wlasnie Ty tu widzisz tylko genitalia ... ot co, wiec nie ma sensu rozpisywac sie co powinienes zobaczyc, bo tego nie zobaczysz ... ale przyjmuje Twoja interpretacje, a w zasadzie jej brak.
MartaW sobie juz pozartowac normalnie nie mozna :)
Svolken bez komentarza, bo i co tu komentowac :)
Pozdrawim serdecznie i mysle, ze jeszcze mnie zaskoczycie swoim odbiorem nie raz :)
Redink no pieknie :) o facetach ciagle mysle w tym temacie ale tez sie jeszcze taki nie trafil co by mnie usatysfakcjonowal :)
fotografia cyfrowa
gaelicus 2008-03-18 15:57:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
redink, zgadza sie,z tym ze kazdy widzi inaczej, zgodzisz sie?chetnie poznalbym twoj punkt widzenia.
fotografia cyfrowa
gaelicus 2008-03-18 15:56:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
redink, dlaczego?usmieszek znakiem pokojowego nastawienia.
fotografia cyfrowa
Redink 2008-03-18 15:55:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gaelicus: no niestety, nawet gdybys szczerze prosił nie byłbym Ci w stanie wytłumaczyc, jeśli tylko to widzisz co napisałeś - fotografia to sztuka widzenia jest właśnie
fotografia cyfrowa
gaelicus 2008-03-18 15:53:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale w co trafia?to zadne uzasadnienie. ja tu widze fragment anatomii, pokazany tak sobie, i nie rusza mnie zupelnie, a dodam, ze hetero jestem. wiec o co chodzi?
moim zdaniem, wygolone genitalia to za malo zeby "trafialo".

chyba, ze co innego przedmowca ma na mysli...
fotografia cyfrowa
Redink 2008-03-18 15:52:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gaelicus: gdyby nie ten uśmieszek na końcu może bym Ci wytłumaczył
fotografia cyfrowa
napanjuma 2008-03-18 15:50:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bo trafia. ot co.
fotografia cyfrowa
gaelicus 2008-03-18 15:47:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to moze napiszcie, dlaczego tak polecacie i windujecie, zeby nowi, nieobyci zrozumieli;)
fotografia cyfrowa
napanjuma 2008-03-18 15:45:44 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
ja moge polecic. ile tych slow tu trzeba jeszcze co ?
fotografia cyfrowa
Redink 2008-03-18 15:40:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Unique: jakbyś potrzebowała parę męskich to proszę: http://www.redink.pl/dlonie.jpg (sorry za telefoniczną jakość)
fotografia cyfrowa
Redink 2008-03-18 15:38:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Svolken: rozwiń myśl bo nie czaję - dlaczego dobrą? zwykłą już odwiedziłem
fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-18 15:37:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
redink - polecam dobrą aptekę ;)
fotografia cyfrowa
Mordecai 2008-03-18 15:37:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
unique, to jest sequel tej bajki o szatach cesarza ;-)
i jak wiekszość sequeli...
fotografia cyfrowa
gaelicus 2008-03-18 15:34:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
okropne, technicznie i estetycznie...zmienilbym wlasciwie wszystko.
fotografia cyfrowa
unique 2008-03-18 15:25:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Marta to jakas nowa bajka o krolowej ... nie slyszalam ;)
Redink dlonie to moja specjalnosc, choc jeszcze nie spotkalam modelki o takich o jakich marze :)
fotografia cyfrowa
Redink 2008-03-18 15:24:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ups - wyczerpałem limit , może ktos za mnie polecić ? ;)
fotografia cyfrowa
Redink 2008-03-18 15:23:30 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
bez dwóch zdań godne polecenia. Dłoń jest kluczem , reszta ciała wiele mówiącym kontekstem - P O L E C A M
fotografia cyfrowa
Mordecai 2008-03-18 15:22:23 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
errata: to królowa jest naga
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa