| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | Bicki | Tytuł: | S a l u t i s | Data publikacji: | 2006-01-04 12:27:50 | Liczba wyświetleń: | 2512 | Ocena średnia: | 3.2 | Liczba punktów: | 115 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 60 | Kategoria: | Fotoreportaze | Aparat: | 350D + m42 Jupiter 135/4 | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
To moje jedyne zdjęcie tego typu. Zrobiłem bo nie mogłem się oprzeć. To był mus.
Wiem że to banał itp. Wystawiam, bo ileż mogę robali..............(mogę i to
dużo ! )
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Bicki 2006-01-07 21:09:23 Nikt nie krytykuje... tak sobie myślę, że gdyby tu była mniejsza GO, to mogło by być cycuś... No ale nie przy tym szkle i ogniskowej... | | | |
No to pogratulować koledze :)
Piękne,przejmujące foto.Symbolika łańcucha...z jednej strony jako oddzielenie,granica od świata dostatku i sytości,z drugiej strony przychodzi na myśl łańcuch jako coś co krępuje i uniemożliwia bez pomocy bliźniego wydostać się z okowów biedy...
W kajdanach biedy... | | | |
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
magdeke 2009-09-17 23:54:04 | ocena = 3 | |
etis 2008-03-04 23:43:20 | ocena = brak oceny Bardzo przejmujący i symboliczny portret. Taki temat zawsze jest kontrowersyjny...ja się ciesze, że wystawiłeś. Świetny. Zapisuje się w pamięci. Gratuluję | |
Jaala1 2007-05-11 20:47:59 | ocena = 4 | |
:X | |
Rex_XIII 2007-01-14 08:22:28 | ocena = 3 | |
Rex_XIII 2007-01-14 08:21:48 | ocena = brak oceny hej moim zdaniem masz racje w swojej krytyce. Co do szkła, napiszę, że mam jupitera 37-A 135 mm/3,5 i o ile przy analogu sprawdzał się całkiem całkiem to po podpięciu go do cyfry to żenada :( polecam jakąś jasną 50mm | |
RAPTUS 2006-11-18 17:22:03 | ocena = 5 za Kobieta, ona w ypowiedziala sie wystarczajco, ja tylko powiem ze smutna to rzeczywistosc, na jaka nie mozna byc obojetnym na rozne sposoby ale kazdy niech ma w sobie milosc do Najwyzszego i do czlowieka. Moze to banalne ale dla mnie bardzo wazne. Foto jako reportazowe wymowne az nad wyrost lacznie z lancuchewm w pierwszym planie | |
Lubie wracac do tej foty. | |
Mysza 2006-07-25 21:58:17 | ocena = 4 Dobrze,że się wtedy nie powstrzymałeś..świtna fota. | |
Kobieta 2006-03-04 23:15:50 | ocena = brak oceny Bicki! Salutis to najlepszy z "portretów" jakie tutaj wystawiłeś... Opowiada historię, którą każdy może interpretować po swojemu... to był mój pierwszy max... też za odwagę... Vera | |
qstra 2006-02-14 21:16:27 | ocena = 3 | |
tasso 2006-01-27 09:19:15 | ocena = 5 Bardzo dobre. Zarówno technicznie, jak i treściowo. Wzbudza smutek a wieloznaczność łańcucha pogłębia dramatyczność tego obrazu. Bardzo na tak. Bardzo. | |
Trigon 2006-01-27 06:11:59 | ocena = 3 | |
zielony 2006-01-20 01:04:43 | ocena = 3 | |
Bicki 2006-01-13 19:25:47 | ocena = brak oceny Poza tym - Pan się zgodził. | |
Bicki 2006-01-13 19:25:24 | ocena = brak oceny @bacanski - dzięki - temat trudny - wystawić - nie wystawić. Wieczna kontrowersja zarówno autora, jak i oglądających - ocenić, nie ocenić, i wogóle co o tym myśleć... Rozumiem Cię. Ale popatrz - gdzie nie spojżysz - w mediach pełno sierot, bezdomnych, kalekich. Dzień w dzień. Cóż przy tym znaczy jedno moje zdjęcie. A z drugiej strony... kiedyś natkniesz się na niego..przypomnisz sobie zdjęcie.. i może wrzucisz grosik.. Pozdrawiam :) | |
,..,.,., 2006-01-13 19:21:56 | ocena = brak oceny Przełamujesz cienka granice... nie wiem co dac... sama fotka technicznie bdb ale czy Ty bys chcial byc pokazywany w takiej sytacji przez innych... bez oceny, aczkolwiek technicznie jeszcze raz napisze BDB | |
jes, siur ;) | |
Bicki 2006-01-07 21:12:48 | ocena = brak oceny @ajdukiewicz...... no ok, chyba masz rację, ale w krytyce trzeba było pisać ;) | |
mniejsza GO rozmazałaby ścianę a o dziwo jest ona kapitalnym tłem! zostawić GO w spokoju ;) | |
mugley 2006-01-07 21:07:22 | ocena = 5 Rewelacyjne...tego zdjecia nie trzeba chyba komentowac...max | |
plusik za wyjście z trawy :) | |
Nie widzę niczego szczególnego w tej fotografii.
Jeśli coś jest to jest to dla mnie nieczytelne lub nadajemy na innej częstotliwości.
Zdjęcie jest ok ze strony technicznej ale do mnie nie przemawia.
Takie widoki są codziennością w każdym zakątku Europy -niestety. | |
Kobieta 2006-01-05 15:02:42 | ocena = brak oceny Nie ma za co, narazie jedyny max... Pozdr. V. | |
Bicki 2006-01-05 14:59:58 | ocena = brak oceny dziękuje dobra Kobieto :) | |
Kobieta 2006-01-05 14:49:22 | ocena = 5 Witaj! Niezaprzeczalnie jakość znakomita... Też bym się nie oparła zrobieniu fotografii, bo to jest fotografia mówiąca... Mój pierwszy max... Pozdrawiam V. | |
Dream 2006-01-05 09:31:30 | ocena = 3 bez tego łańcucha byłoby mniej ciekawie a tak jest artystycznie,symbolicznie i estetycznie | |
Qbab 2006-01-05 09:14:31 | ocena = 1 no ja jakoś jestem sceptycznie nastawiony do tego typu estetyki | |
gryllus 2006-01-05 07:52:40 | ocena = brak oceny Bicki, makrologu ;) przy okazji mam pytanie: czy soczewki makro (np +4 i +2) sumują się po przykręceniu razem, czy mnożą (+6 czy +8)..? | |
kIEP25 2006-01-04 21:49:52 | ocena = 3 w pierwszym wrazeniu myslalem ze on jest skuty tymi lancuchami:D | |
grrr 2006-01-04 19:44:16 | ocena = 3 bardzo dobra fota.
z wyrazem! | |
qrsk 2006-01-04 19:41:53 | ocena = 3 wszystko napisano , ciesze sie ze nie tylko łapiesz muszki ;-) | |
No wlasnie mam ten dylemat - czy nie wyjdzie gosc z innej bramy i nie bedzie ochranial obiektu fotografii. Ostatnio na molo w Orlowie widzialem pania (niezbyt piekna i mloda) malujaca obraz. Fotka tylko od tylu. Jakos nie mialem odwagi zapytac, czy moge uwiecznic ja w czasie tworzenia. Pani sie nie balem - po prostu brak odwagi. | |
Bicki 2006-01-04 16:49:29 | ocena = brak oceny Też się bałem. 30 min zbierałem się by podejść i poprosić o zgodę :-/ Potem chyc na bezpieczną odległość, w końcu 135mm*1.6 to troche daje. Żałuję że statywu nie było. Nie trzeba by ostrzyć w PSP.... | |
Bicki - dwoja za podjecie tematu. Ja zawsze balem sie robienia takich zdjec. | |
asot 2006-01-04 16:15:22 | ocena = 3 | |
jacab1 2006-01-04 15:38:10 | ocena = 3 Generalnie nie lubie tego typu zdjęć... i ich nie komentuje... zrobie tutaj wyjątek, ze względu na symbolikę łańcucha. | |
marcin_z 2006-01-04 14:31:54 | ocena = brak oceny Tymbardziej zasługuje na pochwałę,wiem jak ciemny jest wizjer w 350 ;)
Zastanawiam się tylko czy to że mam w swoim jupiterze powycierane powłoki ma wpływ na ostrość zdjęć.
Mam chęć na jakiegoś zeissa,lubię manualne szkiełka ;) | |
marcin_z 2006-01-04 14:26:56 | ocena = brak oceny No tak... znów nie dopatrzyłem.Przydał by się jakiś inny kolor dla krytyki albo cóś takiego coby się nie mylić,zwłaszcza że człek jescze całkiem świeży tutaj ;) | |
Bicki 2006-01-04 14:26:18 | ocena = brak oceny Ostrzy się ciężko niemal każdym szkłem..ręcznie...winny temu ciemny mały wizjer (przynajmniej u mnie w 350D) | |
marcin_z 2006-01-04 14:24:10 | ocena = brak oceny Widze że niźle się spisuje ten jupiter.Mam takiego samego,strasznie ciężko się nim ostrzy a efekty nie są tak dobre jak u Ciebie. | |
Bicki 2006-01-04 14:23:18 | ocena = brak oceny @marcin_z - dziękować :) Ale to nie krytyka zdaje się, a komentarz :-) | |
marcin_z 2006-01-04 14:17:40 | ocena = 5 | |
Bicki 2006-01-04 13:43:29 | ocena = brak oceny @Macher - wyrósł z robali ? Ja jeszcze do nich nie dorosłem do końca, ale mam nadzieje w te wakcje to zmienić :o) | |
Mru 2006-01-04 13:42:29 | ocena = 3 | |
macher 2006-01-04 13:35:37 | ocena = 1 Cze bicki. Czyżbyś wyrósł z robali? To był żart oczywiście... :). Pozdr | |
anton 2006-01-04 13:20:53 | ocena = 3 stare obiektywy ladnie rysuja :), lancuch na daje ton zdjeciu, mozna sie domyslac co symbolizuje | |
anka1234 2006-01-04 12:43:16 | ocena = 3 harmonijna całość. To zdjęcie opowiada pewną historię | |
gryllus 2006-01-04 12:39:27 | ocena = 1 Fajna rozpiętość: widać wszystkie szczegóły. Bez tego łańcucha byłoby nijakie... (dzięki za urozmaicenie!:)) | |
Bicki 2006-01-04 12:33:02 | ocena = brak oceny Kontrast i ostrość były podciągane w PSP X :) | |
bdb! kontrast, ostrość, kadr - odpowiednie. a łańcuszek jak najbardziej na miejscu. | |
Andres 2006-05-02 00:29:00 | ocena = 1 | |
ever 2007-05-11 18:11:32 | ocena = 3 | |
Robaczek 2007-03-23 09:37:33 | ocena = 4 bardzo dobre zdjęcie | |
lidka 2007-03-21 22:46:12 | ocena = 4 | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |