| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | anya70 | Tytuł: | | Data publikacji: | 2012-06-30 22:54:25 | Liczba wyświetleń: | 799 | Ocena średnia: | 2.2 | Liczba punktów: | 11 | Liczba poleceń: | 1 | Liczba komentarzy i krytyk : | 22 | Kategoria: | Portrety | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
wordy 2012-07-01 22:32:32 | ocena = brak oceny komfortowo mi z tym. | |
prorok 2012-07-01 22:06:34 | ocena = brak oceny jest i to widzimy | |
wordy 2012-07-01 21:55:21 | ocena = brak oceny @ prorok: dlatego wpisałem = 1 bo: w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie! | |
prorok 2012-07-01 21:16:22 | ocena = brak oceny tak oczy są wspaniałe , mądre , żywe | |
K.S.N.S. 2012-07-01 16:10:03 | ocena = 3 gdy patrze w oczy,, nic mi nie przeszkadza... | |
wordy 2012-07-01 15:03:09 | ocena = 1 dziewczynka patrzy oczyma doświadczonymi = z wiedzą uprzednią. | |
prorok 2012-07-01 14:55:25 | ocena = brak oceny zgadzam się z Tobą całkowicie .
przeanalizowałem raz jeszcze to co było wcześniej napisane .
pełna zgoda ! | |
jabe 2012-07-01 14:45:34 | ocena = brak oceny oko, oki :):):)
wiesz, zauważyłem, że czasami to my dwaj spieramy się o słowa, o użyte w jakimś kontekście słowa, a na koniec wychodzi, że spór jest nieporozumieniem, bo w sumie jeżeli nie tak samo, to przynajmniej podobnie myślimy
a cięcie jest prawidłowe wtedy, kiedy pasuje do obrazu - a kiedy pasuje ? no ... to już następna historia, tym bardziej, ze każdemu pasuje inaczej :) | |
prorok 2012-07-01 14:10:19 | ocena = brak oceny a ,
oczywiście , że się nie obrażam . spoko , nie jestem z cukru . | |
prorok 2012-07-01 14:09:17 | ocena = brak oceny jabe -
i dlatego też napisałem , że jest to wypowiedz na użytek tego obrazu .
sam chętnie dowiedziałbym się kiedy cięcie jest prawidłowe a kiedy nie .
pytam o to przynajmniej od roku i nikt nie potrafi odpowiedzieć .
w maju na jednej z wystaw zadałem to pytanie dwukrotnie dwóm różnym osobom , każda z nich machnęła ręką .
odnośnie przedmiotowego obrazu mi osobiście cięcia nie przeszkadzają, ale czy są prawidłowe tego nie wiem i pewnie nigdy się nie dowiem . | |
jabe 2012-07-01 13:38:42 | ocena = brak oceny Prorok - a w czyim imieniu Andres mówił ? nie wyrażał właśnie własnego zdania ? własnego odczucia ?
nie zgadzasz się, że można podyskutować, czy cięcie jest trafne, czy nie jest trafne ?
Prorok - stary już jesteś, a czasami jak dziecko we mgle :) tylko bez obrazy plisssssssss | |
prorok 2012-07-01 13:14:03 | ocena = brak oceny * no właśnie definicji nie ma , a więc każdy w/g własnego uznania
* a tu się też nie zgadzam , ' inną rzeczą będzie ocena, czy w tym przypadku jest to określenie trafne, czy tez nie ' . co oznacza termin 'określenie trafne"
| |
jabe 2012-07-01 13:04:55 | ocena = brak oceny a jest coś takiego , jak definicja cięcia ?
opinia znaczącego (tzn jakiego) fotografa ?
człowieku, o czym Ty mówisz ?
stwierdzasz, że "niepewne , niezdecydowane ciecie to termin wymyślony na użytek tego obrazu", a jest to termin dość powszechnie używany, także i na tym portalu - inną rzeczą będzie ocena, czy w tym przypadku jest to określenie trafne, czy tez nie | |
prorok 2012-07-01 12:59:29 | ocena = brak oceny jabe proszę o definicję cięć i opinie znaczącego fotografa . | |
....... 2012-07-01 12:55:50 | ocena = 3 Podoba się... | |
jabe 2012-07-01 12:45:35 | ocena = brak oceny głupoty gadasz Prorok :):):) | |
prorok 2012-07-01 12:37:41 | ocena = brak oceny niepewne , niezdecydowane ciecie to termin wymyślony na użytek tego obrazu .
taka terminologia jak powyżej nie istnieje w realnym świecie .
niepewne ,
niezdecydowane w tym przypadku i wielu innych to prywatny wymysł i jako taki należy go odbierać i traktować.
| |
jabe 2012-07-01 12:28:43 | ocena = brak oceny nie zauważyłem; zatem przepraszam :)
ale naprawdę zmian nie widać, może kosmetyczne tylko, a nie zmieniające postać rzeczy
pozdrawiam :) | |
anya70 2012-07-01 11:46:48 | ocena = brak oceny Jabe, gdybyś był uważniejszy, to zauważyłbyś, że cięcia zmieniłam. Nie obraziłam się na Andresa za komentarz. Nie zgadzam się z Jego oceną, ale przecież nie muszę, prawda? | |
Andres 2012-06-30 23:13:15 | ocena = 1 Zwyczajne. Strasznie nie lubię takiego niepewnego,
niezdecydowanego cięcia góry (skalpowania) albo niżej albo
zdecydowanie całą głowę, bo tak imho jest zupełnie bez
sensu. | |
jabe 2012-06-30 23:02:23 | ocena = brak oceny Pani Autorko Szanowna - różni się czymkolwiek od wycofanego, oprócz tego, ze już nie widnieje nie do końca pozytywny ze stosowną oceną (a słuszny także moim zdaniem) komentarz ?
w taki sposób podwyższamy sobie wartość pracy ? | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |