| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | mariuszbrcz | Tytuł: | Spokojna przystań | Data publikacji: | 2013-01-23 17:17:51 | Liczba wyświetleń: | 1087 | Ocena średnia: | 3.7 | Liczba punktów: | 59 | Liczba poleceń: | 1 | Liczba komentarzy i krytyk : | 74 | Kategoria: | Pejzaż | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Dawno tam nie byłem,ale znalazłem coś na hd,pe też
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
+ | |
:) | |
wyrzykus 2013-01-24 11:42:55 | ocena = 3 | |
prorok 2013-01-24 09:42:21 | ocena = brak oceny czasami Autorze człowiek boi się coś skomentować by od innego komentującego nie otrzymać zaraz odpowiedzi personalnej . wielu tutaj lepiej wychodzą personalne komentarze niż te rzeczowe na konkretny temat . | |
Nie musicie przepraszać,dyskusja potrzebna,musimy razem się uczyć wymieniać konstrukcyjnymi uwagami,bo to słuzy rozwojowi naszych "talentów",ale osobników mącących spokój należy eliminować z portalu i tyle | |
prorok 2013-01-24 09:02:29 | ocena = brak oceny rysiek54 -
to ja przepraszam Autora . Autorze wybacz .
oczywiście z nawoływaniem do krucjat wymyślanych przez znudzonych userów zgodzić się nie mogę .
miło pozdrawiam . | |
aga_piet 2013-01-24 08:56:46 | ocena = brak oceny No... ja przepraszam za śmietnik. Gdyby był na sali jakiś przemiły admin... | |
rysiek54 2013-01-24 08:47:30 | ocena = brak oceny Ja zwróciłem uwagę. Przeglądałem PF bywalca wielokrotnie i widzę, że jego prace są oceniane wg. kryteriów -1 do +5. Natomiast On sili się na jakąś niezrozumiałą oryginalność i ocenia innych wg. własnych kryteriów nie do końca zrozumiałych. Uważam to za nieuczciwe.
Pisząc, że dyskusja jest zbyteczna miałem na myśli dyskusję o bywalcu i jego wysiłkach do zwrócenia na siebie uwagi. Na tym portalu powinnyśmy zwracać na siebie uwagę swoimi pracami a nie pyskowaniem i takim zachowaniem jak w dyskusji.
Należy przeprosić Autora tej fotografii za ten śmietnik jaki mu zrobiliśmy pod dobrą fotografią.
Pozdrawiam wszystkich i bywalca również. | |
aga_piet 2013-01-24 08:10:56 | ocena = brak oceny A czy ktokolwiek zwrócił uwagę, że bywalec nie stawia ocen -1? (jeśli już, to w komentarzu) | |
karp1225 2013-01-24 07:09:40 | ocena = brak oceny poblokowac zdjęcia i bywalec ocenki nie postawi :))
Co do Kryzysa - leciał z odwetami jak szło po pięc,sześc -1 w ciągu 5 minut u jednego Autora...na 100% było to lewe konto jakiegoś frustrata. | |
Barola,nie do ciebie,nawet nie wiem czy jesteś panną. | |
Chyba przydałby Ci się następny ban.
Śpij dobrze. | |
prorok 2013-01-23 23:02:41 | ocena = brak oceny czyli jednak jesteś żałosny a do tego jeszcze dochodzi choroba . . . obawiam się , że to sprawy psychiczne | |
Prorok - obiecałem, że w Twoim przebogatym portfolio znajdę 10 dobrych zdjęć.
Nie udało się... są tylko 4.
Ale i tak powinieneś się cieszyć... nie musiałem tego robić.
Doceń to. | |
BUDDABAR 2013-01-23 22:54:45 | ocena = 4 | |
barola 2013-01-23 22:50:19 | ocena = brak oceny Ismeno, zgadzam sie z tym co napisalas. Chyba sie nie rozumiemy. Tez chce by kazdy ocenial w zgodzie zwlasnym ogladem ale Rysiek ujal to krotko i precyzyjnie, wiec juz nie wyjasniam. Nie mozna ta sama miara oceniac portretu, pejzazu czy zdjec studyjnych, kolazy, artu itp. | |
prorok 2013-01-23 22:47:53 | ocena = brak oceny soundchaser -
i co ty teraz bez kryzysa zrobisz . a tak mu wtórowałeś , skrzypce za nim nosiłeś .
nawet u mnie zacząłeś od dzisiaj pochwałami sypać .
żałosny jesteś !!!!
zacznij od siebie , a potem próbuj pouczać innych . | |
barola 2013-01-23 22:44:11 | ocena = brak oceny I nie chodzi mi o tzw. Odwet, bo to jest nawet zabawne, przynajmniej dla mnie :) | |
rysiek54 2013-01-23 22:44:04 | ocena = brak oceny Zakres ocen jest od -1 do +5 i myślę, że na tym portalu są fotografie mieszczące się w tym zakresie a nie -1 do +2. | |
ismena 2013-01-23 22:42:09 | ocena = brak oceny saund > jak ktoś ogląda zdjęcie i jemu się podoba >mimo ,że inni słabo je
ocenili >to co ma oceniać tak jak inni to zrobili /czyli słabo/ > czy tak jak sam
ten obraz odbiera/czyli postawić wyższą ocenę/ ? .... czemu ma być zależny ktoś
od tego jak inni odbierają dany obraz ? tego nie pojmuję !! | |
Barola - no i co można sądzić o takich autorach?
Ja ten temat przerabiałem wiele lat temu na OPH i tutaj.
Teraz mi to zwisa wielkim kalafiorem. :)
| |
rysiek54 2013-01-23 22:40:22 | ocena = brak oceny Jabe, miałem na myśli takie dyskusje.
Pozdrawiam. | |
barola 2013-01-23 22:34:40 | ocena = brak oceny Aga, problemem jest, ze nie stosujemy sie do tych opisow.
Ismeno, niestety, wiele osob nie chce widziec u siebie slabych ocen, slownych tez. Zapewnienia o tym, ze chce sie szczerosci sa, a jakze. Ale potem? Dobre oceny lykna a nawet podziekuja, napisz, ze slabo to masz odbojke. | |
Moim zdaniem należałoby tak samo podyskutować o userach, którzy tu szastają samymi wysokimi ocenkami pod ewidentnie słabymi zdjęciami (ś.p. Kryzys bezbłędnie takie wyłapywał), a bywalca zostawić w spokoju, bo ocenia dobrze choć surowo. | |
jabe 2013-01-23 22:27:22 | ocena = brak oceny Rysku ? od kiedy to dyskusje, rozmowy są zbyteczne ? tym bardziej, że ów Bywalec jest tłem tylko do tej dyskusji :) | |
ismena 2013-01-23 22:26:47 | ocena = brak oceny Barola to nie burza . to potok który tu już płynie ,'
płynie i płynie i raczej nie ma mu się na posuchę :))
Jestem innego zdania > wystawiając tu prace , jesteśmy
świadomi tego ,że jej odbiór może być różny ,,
tak jak i każdy z nas, jest przecież niby taki sam a inny :)
i nie sądzę ,że odmienność zdania jest powodem do milczenia,
wprost przeciwnie , wydaje mi się ,że dużo osób ogląda
a tak naprawdę tylko garstka komentuję > i to nie jest
wcale takie pozytywne zjawisko ,, a powody myślę są
bardzo różne , takiego stanu rzeczy ...
| |
prorok 2013-01-23 22:26:28 | ocena = brak oceny pisrczyków na portalu mamy wielu , fotografów mało . . byle pisaniem zawrócić Wisłę , a ona jak płynęła do Gdańska tak płynie | |
rysiek54 2013-01-23 22:25:49 | ocena = 4 Fota dobra a dyskusja zbyteczna.
Moim zdaniem @bywalec chce na siebie zwrócić uwagę a może tylko w ten sposób.
Pozdrawiam. | |
aga_piet 2013-01-23 22:21:38 | ocena = brak oceny @barola, piszesz, że "wstawienie 1 pracy, tylko dlatego ze mi sie nie podoba ale ma inne walory, jest nieuczciwe". A jak Twoim zdaniem ma to się do portalowego uzasadnienia oceny 1 - "Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie"? | |
barola 2013-01-23 22:15:15 | ocena = brak oceny Ismeno, uwazam ze wstawienie 1 pracy, tylko dlatego ze mi sie nie podoba ale ma inne walory, jest nieuczciwe. Wiec milcze. Tak mysle. Masz racje temat walkowany wielokrotnie. Przepraszam za burze. | |
Bardzo dobra praca | |
ismena 2013-01-23 22:05:22 | ocena = brak oceny jabe 3 i 2 też stawia > widziałam:) | |
ismena 2013-01-23 22:04:41 | ocena = brak oceny barola jak czytam jedną z Twoich wypowiedzi tu , to wynika z niej ,że
ocenianie tylko prac które nam się podobają . rzecz jasna wtedy stawiany wysokie oceny
nie jest za dobrze ,,za dobrze też nie jest gdy ktoś ocenia tylko te które mu się nie podobają ,,
a może po prostu ktoś akurat tak chce oceniać a nie inaczej ... czemu tak trudno to innym
zrozumieć > zastanawiam się nieraz nad tym :)
sorki autorze ,że pod zdjęciem u Ciebie ,ale ten temat nawracania Wisły kijem ,
staje się już tu meczący ... | |
jabe 2013-01-23 22:04:20 | ocena = brak oceny Ismeno :) gaworzymy sobie tylko, a Bywalec nie z tych co pozwolą sobie w kaszę dmuchać :)
jedną czwórkę rzeczywiście znalazłem, ale np trójki nie ( ale oglądąłem tylko część zasobu) | |
ismena 2013-01-23 21:59:24 | ocena = brak oceny jabe :) no bez przesady stawia też i inne oceny :) ,,,
i mz ma takie samo prawo do tych ocen, jak i Ci co stawiają
same 4;) > dajmy innym samym decydować o tym jak mają
oceniać a nie ciągle wywierać w tym temacie presje:) | |
Barola - jakieś czwórki też widziałem u bywalca.
Jest po prostu bardzo wybredny, tak jak ja. ;-)
Być może i samemu Bressonowi postawiłby kilka jedynek. :) | |
barola 2013-01-23 21:57:58 | ocena = brak oceny Jabe, zgadzam sie same 4,5 to tez nie krzywa. I trudno poznac kryteria i gusty innych, by moc potem dyskutowac a nie przerzucac sobie pileczki. | |
barola 2013-01-23 21:54:52 | ocena = brak oceny Mariuszu, ostatnia wypowiedz to do mnie? | |
jabe 2013-01-23 21:53:00 | ocena = brak oceny ja mam tylko wrażenie, tak jak Barola, ze Bywalec same jedynki wstawia, a to (jeżeli tak jest) jest tak samo uczciwe, jak tak nam znane wstawianie samych czwórek | |
aga_piet 2013-01-23 21:49:44 | ocena = brak oceny bywalec stawia sporo jedynek, więc nie jest taki zły :) A że na Portalu mało jest prac WYBITNYCH, trudno aby stawiał piątki :) | |
jabe 2013-01-23 21:47:00 | ocena = brak oceny właśnie Aga, wszak jedynka to pierwsza pozytywna ocena | |
I Ty nie stawiasz,i najczęściej też staram się oceniać obiektywnie,nie bacząc na zagniewane przez dłuższy czas panny | |
barola 2013-01-23 21:42:42 | ocena = brak oceny Soundchaser. Wlasnie chodzi mi o to, ze trudno zobaczyc co ceni bywalec. Dobrze, ze ma swoje zdanie. Szkoda tylko, ze ta krzywa nie jest zgodna z rozkladem. Od dawna mnie to meczy, taka wybiorczosc samych slabych prac. Chyba sie przelalo, juz milcze. | |
aga_piet 2013-01-23 21:42:32 | ocena = brak oceny Może za bardzo kierujemy się "szkolnymi" kryteriami ocen, nie biorąc pod uwagę towarzyszących im opisów? | |
jabe 2013-01-23 21:42:09 | ocena = brak oceny z tym, że Mariuszu, takim samych "chamstwem" jest stawianie czwórek pod słabymi pracami :) | |
troszkę już gust zdolność do oceniania już sobie wyrobiłem,i widzę,że stawianie jedynek bez uzsadnienia pod naprawdę dobrymi pracami,które publikowane bywały także na innych portalach,to zwykłe chamstwo i tyle.Jak ktoś sie nie czuje w określonych klimatach,to się nie powinien wypowiadać,albo oceniać bez sensu,tylko dlatego że mu sie tak widzi | |
Autorze - dlaczego uważasz, że bywalec trolluje?
Bo stawia niskie (wg. mnie często adekwatne) oceny pod zdjęciami,
które Ty uważasz za dobre?
To zależy jaką kto sobie ustali skalę ocen,
a najwyraźniej tutaj na OB nikt nie kieruje się skalą wymyśloną przez administrację.
Bywalec uznał, że w tej fotografii jest coś, co zasługuje na uznanie.
To mało?
Wszystkie muszą tu być wybitne i perfekcyjne, w których już nic nie da się poprawić,
chociaż takie nie są?
Dla mnie niezłe jest. Na 2 z plusem.
| |
ależ mi uzasadnienie,śmiechu warte.coś mi się przypomina że kogoś takiego chyba a zablokowałem na moment,robiąc to pierwszy raz | |
Jzef,ale tylko do oglądania i focenia,bo praca ciężka strasznie,ci rybacy to b mocno zapracowane chłopy ,w sezonie robota od 4 rano do 22,23 | |
barola 2013-01-23 21:25:53 | ocena = brak oceny Przepraszam, bywalcu. Tu napisales uzasadnienie. | |
jabe 2013-01-23 21:24:24 | ocena = brak oceny ten Gauss nawet z pikiem na jedynce :) | |
barola 2013-01-23 21:23:36 | ocena = brak oceny Gaussowska to byloby ok! | |
barola 2013-01-23 21:22:37 | ocena = brak oceny Gdyby to u bywalca byla krzywa gaussowskk | |
Jzef 2013-01-23 21:22:08 | ocena = brak oceny No cóż , chciałbym móc znależć, taką spokojną przystań, na stare lata ;))) | |
barola 2013-01-23 21:21:14 | ocena = brak oceny Ajano, wiesz, ze lubie roznorodnosc ocen pod zdjeciami. U bywalca zbyt czesto mz widze 1 bez uzasadnienia. To jaki wniosek wyciagnac? | |
bywalec 2013-01-23 21:20:32 | ocena = brak oceny podejście karpia1225 i ajano212 uważam za bardzo rozsądne ;) | |
Nie zwrócił bym na niego uwagi nawet,gdybym nie widział jego trolowania pod większością dobrych prac jakie ostatnio widywałem tutaj | |
bywalec 2013-01-23 21:15:14 | ocena = brak oceny doceniłem walory ; | |
ajano212 2013-01-23 21:14:52 | ocena = brak oceny barola...i tu się z Tobą nie zgodzę....każdy ma tu ma prawo napisać jak odbiera to zdjecie...i napisał...a że inaczej niż wiekszość??? to chyba nie problem....może ma poprostu inną wrażliwośc na takie widoczki, ja mami inną i Ty tez a jeszcze inni będą dawać piątki i polecać....natura, krzywa Gaussa.... | |
karp1225 2013-01-23 21:11:17 | ocena = brak oceny do bywalca trzeba się przyzwyczaic,albo blokowac foty :) | |
barola 2013-01-23 21:09:15 | ocena = 4 Rozumiem, ze moze sie komus nie podobac temat jakiegos zdjecia ale sa tez inne walory. I nalezaloby je docenic lub sie nie odzywac. Tak jest uczciwiej. | |
Dreak 2013-01-23 21:08:22 | ocena = 4 Bdb | |
Byw...,skąd się urwałeś? | |
yagna 2013-01-23 20:57:58 | ocena = brak oceny Spokojna, cicha i bardzo klimatyczna.
| |
bywalec 2013-01-23 20:54:23 | ocena = 1 | |
bywalec 2013-01-23 20:40:58 | ocena = brak oceny poprawne zdjęcie,
z poprawną ostrością ; | |
Rybacy z tej przystani(fajne chłopy na marginesie),kiedy pierwszy raz rozstawiłem się ze statywem właśnie przypłynęli z połowu,podekscytowani widokiem aparatu spytali się czy mają się rozebrać.Nie za bardzo chyba pojmowali piękno tego miejsca,widząc je na codzień | |
..na PE wyeksponowane piękno tego miejsca.... | |
golum37 2013-01-23 18:43:23 | ocena = 4 | |
tahapa 2013-01-23 18:36:07 | ocena = 4 świetne | |
gdy spoglądam za okno ech...............tęskno
bardzo ładnie | |
gospel 2013-01-23 18:02:43 | ocena = 4 miejsce kapitalne,kadr,kolory,klimat....bardzo na tak....:)
| |
prorok 2013-01-23 17:18:47 | ocena = 3 | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |