fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Lustrzanka
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
skie
fotografia cyfrowa
2008-03-24 14:29:58
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Jestem amatorką i to z marnym sprzętem ostatnio zdecydowałam się na zakup lustrzanki cyfrowej Canon 350D lecz nie wiem czy to dobry wybór chociaż czytałam wiele opinii i testów na jego temat.
Jako amator moje fundusze sa marne, a nawet kiepskie na sam poczatek zabawy z fotografia chcialabym abyscie polecili mi jakis dobry obiektyw w cenie do 500zł chodzi mi o fotografowanie rodzinne lub/i podróżnicze.
Wiec w skrocie Canon 350D czy to dobry wybór? Czy może coś innego?
Dwa obiektywy do 500zł - zestaw podostawowy amatora.
Za wszelka pomoc dziekuje z góry. :)
fotografia cyfrowa
oswald
fotografia cyfrowa
2008-03-24 14:40:55
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Myślę, że można tutaj spokojnie polecić Ci zakup Pentax'a K100d Super w zestawie z dual kit'em.
Znajdziesz go np. tutaj http://www.fotopremium.pl/index.php?page=shop.product_details&option=com_virtuemart&product_id=768&Itemid=1

Dostajesz praktycznie pelen zakres ogniskowych od 18 do 200mm na dwóch dobrych optycznie obiektywach.

pozdrawiam.
fotografia cyfrowa
mimosa
fotografia cyfrowa
2008-03-24 14:53:34
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
za tą cenę wolałbym olympusa i masz obiektyw od 14.

canona 350 z jednym obiektywem(od 18) kupisz za 1600 zl w zestawie. samo body 1400 zl ale wtedy dwa obiektywy w granicach po 500 zl za jeden.

nie wiem czy znajdziesz canona w zestawie z dwoma, wtedy taniej by było.

fotografia cyfrowa
mimosa
fotografia cyfrowa
2008-03-24 14:58:07
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
olympusa e-510, bo nie dopisałem