| | |
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | y4k | Tytuł: | | Data publikacji: | 2007-06-19 19:44:15 | Liczba wyświetleń: | 3412 | Ocena średnia: | 3.6 | Liczba punktów: | 288 | Liczba poleceń: | 1 | Liczba komentarzy i krytyk : | 158 | Kategoria: | Ludzie w fotografii | Aparat: | 350D+kit | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Są zdjęcia na które można patrzeć godzinami i wciąż się ma niedosyt - to takie nie jest, przynajmniej dla mnie. Nie mówie że to wada, w tym wypadku może nawet zaleta. Patrzysz i od razu wiesz jaki problem autor chciał poruszyć. Zdjęcie zapada szybko w pamięć co może zmuśić oglądającego do analizy problemu w póżniejszym terminie i to uważam za jego największą zaletę. Mnie osobiście nie do końca się podoba ze względu na rzucającą się w oczy inscenizację oraz ilość (jak i dobór) rekwizytów ale doceniam celowość działania jak i podjęcie przez autora trudnego tematu. Kolejną zaletą jest fakt że fotografia ta zapoczątkowała dyskusję na temat środków wyrazu oraz formy odpowiedniej do przedstawiania założonych tematów, chociaż uważam że niektórzy mogliby się bardziej wysilić. Ja wiem że i tak wszyscy jesteśmy SUBIEKTYWNI ale powinniśmy czasami nabrać trochę dystansu (przynajmniej niektórzy). | | | |
naga 2007-06-27 01:21:10 interesująca dyskusja.
dla mnie zdjęcie rozbija miś. głębia zrobiona bezbłędnie, tak, jak i kadr, ale rekwizyt to o ten jeden grzybek w barszcz za dużo. co nie jest najciekawsze oczywiście, ciekawe są skrajne reakcje.
przedstawianie tematu przemocy domowej jest delikatnym zajęciem. jakiekolwiek przerysowania, na przykład takie, jak misiem, i mogą pojawić się, tak, jak poniżej, zarzuty o manipulowanie. znowu mamy temat: założenie widza, że fotografia przedstawia rzeczywistość taką, jaka jest Naprawdę (nieważne, że nie ma jednego Naprawdę). jeśli fotograf zrobi coś ze zdjęciem takiego, że założenie zostaje podważone, widz przestaje ufać, że rzeczywistość była Naprawdę. i tu (przez misia imho), to się (imho) dzieje.
ale to o niczym nie przesądza, raczej świadczy o nasyceniu przestrzeni wizualnej tego typu obrazkami i o naszej wrażliwości. fota jest koncepcyjnie i wykonawczo dobra. to, czy przesadzona, czy nie, to kwestia gustu. a o gustach - wiadomo.
;) | | | |
hmm... powiem tak, sam robie z uwielbieniem widoczki i jakos nie czuje zeby mialy badz aspirowaly do posiadania przekazu. jesli fota ma miec przekaz, to go ma, niezaleznie od tego czy jest doslowny, czy nie... a ocenianie typu: mnie sie nie podoba, zbyt doslowne jest co najmniej dziwne... lepiej tak zamotac, zeby czlowiek siedzial i zastanawial sie: hmmm... ciekawe o co mu chodzilo, zachowawczo dam 1 albo 2, zebym nie wyszedl na idiote jak zle odczytam tenze (nie)oczywisty przekaz. tutaj sprawa jest przedstawiona doslownie i podana jasno, kazdy wie o co chodzi i nie trzeba sie zastanawiac czy to jest o wycince lasow w ameryce poludniowej, czy o rozmnazaniu surykatek w swietle prawa tadzykistanu. nie mowie ze fotografia ma byc plytka i doslowna do bolu, ale chodzi mi o to, ze niektore tematy (takie jak ten) nawet przedstawione doslownie poruszaja, badz powinny poruszyc czlowieka...
pozdrawiam, diZaster | | | |
Fotka może sie podobać - kwestia gustu, ale niestety obiektywni, to poje***y portal, pełen ludzi zakompleksionych. Widać to po ocenach chociażby pod tym zdjeciem. Moim zdaniem fota jest genialna, nawet jak na inscenizację. Śmiało mogła by wylądować w jakimś czasopiśmie pod tekstem traktującym o tym poważnym temacie. Zdjęcie warto by docenic chociażby za solidny warsztat i walory techniczne jak światło czy kadrowanie oraz doskonale dobraną głębie ostrości. Niestety ni emogę ocenic fotki chociaż bardzo bym chciał. Jestem na tym portalu X czasu... i w sumie niedługo zamierzam usunąć z niego wszystkie swoje fotki. Szkoda mojego czasu na oczekiwanie jakichs sensownych wywodów. Bye! Wracam skąd mnie przyniosło, a tam ludzie normalnie oceniają prace. | | | |
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
triodante 2009-09-04 18:17:03 | ocena = brak oceny solidnie zrobione (nawet szpara miedzy nogami trepa bardzo dobrze komponuje się z dziewczynką)...ale hmmmm zdecydowanie za dużo tu ekspresji... | |
Promotor 2008-09-24 17:39:31 | ocena = 5 wstrząsające, ale świetne ujęcie. W kadrze nie zmieniłbym zupełnie nic | |
jeanne88 2008-06-15 21:53:58 | ocena = brak oceny świetna fota, emocje, wzrok dziewczynki, wszystkie rekwizyty... dla mnie genialne | |
tanagra 2008-06-15 21:47:51 | ocena = 5 Dla mnie ta praca jest po prostu jakąś absolutną perfekcją i nie zasługuje na żadną inną ocenę niż 5. Doskonale oddane emocje, świetny kadr. Całość bardzo dopracowana. To prawda, że nie trzeba się długo zastanawiać nad przekazem tego zdjęcia, ale czy jest ono zbyt dosłowne? Moim zdaniem nie, uważam, że wszystko jest tak jak być powinno. I miś też mi tutaj pasuje (choć może trochę za duży). Co tu dużo mówić - gratuluję i tyle. ;] | |
Gejsza 2008-06-15 13:31:26 | ocena = brak oceny nie znoszę przemocy - 1
za wkg, hobbes, Ttrrrrrt, Oza, Redink | |
inez77 2008-02-15 17:23:57 | ocena = 4 świetne ... podobny temat widziałam u wojtka http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-103483.php, pozdrawiam ^^-^^ | |
majchal 2007-12-27 21:17:56 | ocena = 4 Dosłowne i chyba lekko przerysowane. Jednak uważam że z punktu widzenia warsztatu dobre, a nawet bardzo dobre 4+ | |
pattom1 2007-12-16 15:15:38 | ocena = 2 | |
malach21 2007-12-08 16:22:31 | ocena = 5 Nie Mam Pytań
Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego. | |
julka100 2007-10-08 19:47:57 | ocena = 4 ! | |
o rzesz!!!
podjąłeś trudny temat. ale ukazałeś go w sposób dobry, chociaż dosłowny. dobrze że GO jest na dziewczynce.
| |
Tirti 2007-10-01 02:36:16 | ocena = 4 | |
olunika 2007-09-30 09:19:48 | ocena = 4 | |
mejbi 2007-08-15 22:35:04 | ocena = 4 | |
Gruhaa2 2007-07-06 13:40:26 | ocena = 4 | |
pokazałem żonie ....stwierdzając, że ja jako młody ojciec nie jestem taki zły;) | |
DEZET 2007-06-28 23:14:27 | ocena = 4 dla mnie foto jasne bez dorabiania ideologii. Dzieci trzeba chronić- przemoc domowa to poważny problem. | |
makama 2007-06-28 19:40:45 | ocena = brak oceny mocne..................
robi wrażenie...................
choć chyba zbyt dosłowne....................
nie pozostawia pola wyobraźni.................... | |
genialne ujęcie, a zarazem bardzo wymowne. Mnie się wszystko podoba. | |
aurastyl 2007-06-28 17:54:55 | ocena = 4 | |
mocne ! | |
Lifter 2007-06-28 17:09:47 | ocena = 4 Wali w bebechy. Doceniam inscenizacje. I uczucia mieszane mam. Ale - brawo. | |
mocne | |
emocje emocje emocje... wymowne...!!! | |
"y4k (1903) 2007-06-20 02:04:40
spodnie jak i buty mają SYMBOLIZOWAĆ siłę !! A NIE ŻOŁNIERZA!! ot np. dla tych co mi zarzucają dosłowność (choć tyle symboliki zdołałem wcisnąć w tą jakże DOSŁOWNĄ fotografie)"
no ok ok... ale do mnie to poprostu nie trafia ;) czyli mam rozumiec ze jak sie ubiore w cos takiego to jak mnie zobaczysz powiesz: ojej on na pewno jest silny ?
;)
wlasna wizja vs. moje osobiste odczucie, i chyba nie wyalienowane. ale zdjecie ok jak najbardziej...
a smiac mi sie chce przy komencie swistaka o oczach... chlopie.. co ty gadasz? :D | |
emocje są !!! | |
areek 2007-06-28 11:55:33 | ocena = 4 | |
Redink 2007-06-28 11:36:58 | ocena = brak oceny co nie zmienia faktu że jestem fanem wiekszości twoich zdjęć :) | |
Redink 2007-06-28 11:36:03 | ocena = 1 artystyczne zero . juz chyba antypedofilskie reklamy w TVP byly lepsze. daje 1 za technikę | |
NimnuL 2007-06-28 10:34:31 | ocena = 5 Wyśmienite. Z pomysłem, z emocjami, z dobrym zapleczem technicznym. Świetnie! | |
murtisia 2007-06-28 09:55:56 | ocena = brak oceny przekaz trafia do mnie jak pewnie do wielu. u mnie na 4:) | |
ciechas 2007-06-28 08:19:28 | ocena = 4 zdjecie-alegoria, dla mnie genialne w wymowiew | |
Dj_Novy 2007-06-28 02:07:17 | ocena = brak oceny swietne
+++++ | |
cinferno 2007-06-28 01:03:17 | ocena = brak oceny za fotomaniac'iem
jesli chodzi o moje subiektywne odczucia to podoba mi sie pomysł i wykonanie, razi mnie troche tytuł.
pozdumowując: BDB | |
marddor 2007-06-27 23:13:37 | ocena = 4 bardzo dobra fota | |
x680 2007-06-27 21:54:11 | ocena = brak oceny Przekaz jest uderzajacy - stad pewnie tyle reakcji obronnych odbiorcow (czemu sie przed nim bronia niech sie sami zastanowia). Zdjecie jak najbardziej daje wiec do myslenia. Uwazam, ze autor pozostawil mi miejsce na domysly na dalsza historie. I dal czas na refleksje: moze warto sie zatrzymac?. Bardzo mi pasuje tu flaszka gdyz jest ona symbolem utraty kontroli nad soba niby silnego NIBY doroslego. Odpowiada mi tez koszarowy klimat. Technicznie dopracowane. Gratulacje. | |
tedarn 2007-06-27 20:37:00 | ocena = 5 wg mnie genialne; poruszające, moze doslowne ale to mi wogole nie przeszkadza; wzbudza emocje i nie pozwala przejsc obojetnie; nie zapomne go szybko... pozdr | |
xxlartpl 2007-06-27 20:05:14 | ocena = 4 mi pasuje, nawet bardzo... | |
Artex 2007-06-27 17:40:08 | ocena = 3 bardzo mocne....dobrze ze inscenizacja ale niestety takie rzeczy mają miejsce ! | |
CyberPL 2007-06-27 16:44:21 | ocena = 4 mocne | |
bardzo żywa dyskusja.. gratuluje autorowi.. oby kazde zdjecie takie emocje wzbudzało.. pominę swoją opinie na temat formy w jakiej ukazujesz nam problem.. nie chce byc stroną w tym sporze o pietruszke .. jednak za bezsens tytułu (po angielsku) wsadziłbym ci jedynke.. wstydzisz sie mowy przodków.. czy moze nie dorosłeś do niej?? | |
Xentek 2007-06-27 15:48:05 | ocena = 4 | |
PoulN 2007-06-27 14:28:51 | ocena = 4 Ciekawa praca, ze te "mało dziecęce" ręce - 1 pkt ;) | |
patulkaa 2007-06-27 13:49:34 | ocena = 4 | |
zeman 2007-06-27 13:23:39 | ocena = 4 jak dla mnie bardzo dobrze ze wali po oczach doslownoscia. ma byc ostre z tego co widac na pierwszy rzut oka. Z drugiej strony zgodze sie ze misiek zgubil to foto... gdybym robil to albo miska wogole albo malego miska lezacego gdzies w rogu moze ale bardzej sklanialbym sie na bezmiskowe:) | |
paulbo 2007-06-27 13:03:53 | ocena = 0 Nie podoba mi sie to zdjecie. Nie oceniam tu strony technicznej - w wymowie jest po prostu zbyt ordynarne. Nie pobudza wyobrazni tylko wali po oczach dosłownością .... moim zdaniem nie o to chodzi | |
naga 2007-06-27 09:27:29 | ocena = brak oceny wkg,
że co, mam ci pomóc w pracy nad jakością twoich wypowiedzi?
;)
a odczepże się ode mnie. nie podoba się, postaw minusa. | |
wkg 2007-06-27 02:15:14 | ocena = brak oceny naga: znowu belkot :/ | |
eddybody 2007-06-27 01:02:53 | ocena = brak oceny Lopatologia zbyt nachalna | |
Sivoo 2007-06-27 00:07:07 | ocena = 4 Pomysł oklepany ale wykonanie bardzo dobre. | |
madcoy 2007-06-27 00:04:50 | ocena = 4 mniam | |
kaja_ 2007-06-26 23:56:26 | ocena = brak oceny do mnie nie przemawia.. sztuczne az do bolu.. | |
Martine 2007-06-26 23:36:13 | ocena = 5 dla mnie jest po prostu genialne, nawet wyreżyserowane... mocne i daje do myślenia | |
Dobre jest... Ale... Ta dziewczyna jakoś zbyt odważnie patrzy mu w twarz, a jej prawa ręka po prostu leży na misiu. Niby szczegóły, ale jak się przypatrzeć i wczuć to odbiera połowę potencjalnego klimatu tej foty...
Mogło być rewelacyjne, a jest jedynie dobre. Jak dla mnie oczywiście.
Pozdrawiam | |
ogolnie to powiem tak... szanuje twoj zamysl itp itd :) ale jako ogladajacy zawsze moge sie przyczepic :D:D:D bo np mi nie podoba sie ubranie pana na pierwszym planie... tata wraca z wojska? tak mam to rozumiec? lepiej by wygladalo jakies spodnie bawelniane itp itd albo klapki i gacie. wiem ze to dziwnie brzmi przy takim zdjeciu ale nie pasuje mi obraz goscia w wojskowych ciuchac.
ogolnie klasyk, brawo. | |
hofman1989 2007-06-26 21:36:32 | ocena = brak oceny dobre mocne :) | |
twice 2007-06-26 20:31:23 | ocena = brak oceny genialne.trafiające.genialne. | |
Anyk 2007-06-26 19:43:06 | ocena = brak oceny Jak dla mnie O.S.T.R.E., pewnie bardzo dobre po różnymi względami... ale jednak zbyt S.Z.T.U.C.Z.N.E... | |
Zemun 2007-06-26 17:57:58 | ocena = 1 Mnie się nie podoba. Sztampowe do bólu, mało oryginalne do tego sztuczne do bólu. | |
cholera, zrobiłem kiedyś podobne foto. temat taki sam, motyw podobny. | |
bazylich 2007-06-26 16:35:29 | ocena = brak oceny bez sensu | |
Klainik 2007-06-24 09:53:23 | ocena = 4 czytelne i wyraziste...bez niepotrzebnego niedopowiadania...przynajmniej będzie zrozumiałe dla mas...a w sumie to chyba o to chodzi...bo i temat niestety masowy... | |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . | |
_M 2007-06-21 23:56:00 | ocena = brak oceny fotomaniac... ja mam coś podobnego, bez udawania | |
Uzabela 2007-06-21 22:08:05 | ocena = 4 | |
diZaster 2007-06-21 15:31:52 | ocena = brak oceny to nie sa zabawne sprawy ... | |
na pierwszy rzut oka myslalam ze to jakies kiczowate zdecie przedstawiajace zabawy erotyczne no ale potem przeczytalam tytul hmmm....no wiec generalnie widac, ze to zabawa obojetnie w co a to dlatego, ze emocje nie sa prawdziwe, poza tym kto by atakowal z flaszka w reku? szkoda bo sie wyleje ;) | |
kadr dobry, GO dobra, światło może być.
To zdjęcie nie tyle jest zbyt dosłowne co za słabo zainscenizowane i zagrane a przez to traci na przekazie. | |
Bicki 2007-06-21 07:55:58 | ocena = 4 A po co owijać w bawełnę ?
Git ! | |
keramodnor 2007-06-21 02:34:13 | ocena = brak oceny Kiczowate jest, ale może być. | |
diZaster 2007-06-21 01:07:56 | ocena = 4 | |
Trurl 2007-06-21 01:05:30 | ocena = brak oceny Trąci propagandówką: "bo wódka była za słona" ;-) | |
Eclipsea 2007-06-21 00:15:41 | ocena = 4 | |
Andres 2007-06-21 00:06:26 | ocena = 3 | |
mariush 2007-06-20 23:20:17 | ocena = 4 | |
y4k 2007-06-20 22:30:07 | ocena = brak oceny raz jeszcze dzięki za odwiedziny i wpisy ... pozdrawiam :) | |
tomas11 2007-06-20 17:23:28 | ocena = 3 życie | |
Rex_XIII 2007-06-20 17:22:04 | ocena = brak oceny Bardzo dobra KK - moze nie mowi o zdjeciu ale podpisuje sie pod nia czterema mymi lapami. | |
Rex_XIII 2007-06-20 17:19:50 | ocena = 4 Myślę, że bardzo dobre przedstawienie tematu! 4+ | |
Pozowane,
ale przedstawia sytuacje, jaka ma miejsce w wielu rodzinach
myślę że b. ciężki temat.
i jakoś udało ci sie go przedstawić | |
Oza 2007-06-20 14:58:09 | ocena = 1 zbyt doslowne, nie podoba mi sie ;/ | |
Tersan 2007-06-20 09:27:37 | ocena = 4 do mnie przemawia | |
gregsk 2007-06-20 08:21:03 | ocena = 2 | |
dobre | |
y4k 2007-06-20 02:04:40 | ocena = brak oceny spodnie jak i buty mają SYMBOLIZOWAĆ siłę !! A NIE ŻOŁNIERZA!! ot np. dla tych co mi zarzucają dosłowność (choć tyle symboliki zdołałem wcisnąć w tą jakże DOSŁOWNĄ fotografie) | |
xammax 2007-06-20 00:39:00 | ocena = brak oceny wydumane ale przez kogoś innego
nie podoba mi się | |
Ojczyzna Wzywa!
...a misiu zara wypadnie oczko. | |
pit 2007-06-20 00:07:38 | ocena = 2 Jak to "raczej inscenizacja" ? | |
obraz naciagany( juz ktos napisał ze nie jest to dziecko, zapewne trudniejsze do wykomamia) ale pomysł ciekawie ujety | |
rex rex 2007-06-19 21:33:47 | ocena = 4 ciekawa robota..pozd | |
sniper 2007-06-19 21:17:07 | ocena = 3 ciekawe, moze zbyt dosłownie ale tak czy inaczej nie jest zle :) 3 z duzym + | |
_M 2007-06-19 20:59:56 | ocena = brak oceny Chrup, ja pamiętam. | |
_M 2007-06-19 20:59:00 | ocena = brak oceny w telewizji powiadasz?
Kiedyś widziałem piątkę dzieci, które przywieźli do domu dziecka... inne obeznane już z sytuacją dzieciaki kręciły się wokoło aż w końcu podeszły i zdały bezemocjonalną relację: "policja ich dzisiaj przywiozła, tata pobił mamę tak, że trafiła do szpitala i nie ma się kto nimi zająć". | |
Chrup 2007-06-19 20:56:32 | ocena = brak oceny to - jak ktoś już napisał - jest nawet niezłe zdjęcie na plakat, na kampanię przeciwko, ale jako zdjęcie zapadające w pamięć to już raczej nie. Pamiętacie zdjęcia z plakatów o słonej zupie? Poza tym, że tam była jakaś posiniaczona twarz, to raczej nie... A świetne zdjęcia pamięta się ze wszystkimi szczegółami, nastrojem...
Ot i tyle. | |
y4k 2007-06-19 20:54:25 | ocena = brak oceny kiedyś w wiadomościach praktycznie co dzień słyszałem o tym że ktoś zabił swoje dziecko przywiązywał je do kaloryferów bił itd itd ...nie przesadzam było to DOSŁOWNIE co drugi dzień! taki "trend" na torturowanie dzieci .... pomyślałem że moge to jakoś przedstawić by WALIŁO MIĘDZY OCZY! mam pomysł na zrobienie także wersji dla TYCH wymagających... swoją drogą napiszę że świetnie mi się czytało o tym co bedzie zaraz ;D już daje następną prace ... by rozwiać te zamyślenia ;) dzięki za odwiedziny | |
_M 2007-06-19 20:53:18 | ocena = brak oceny Nie mówię, że MA się komukolwiek podobać, po prostu piszę dlaczego sam uważam, że jest dobre ;D | |
_M 2007-06-19 20:53:15 | ocena = brak oceny Nie mówię, że MA się komukolwiek podobać, po prostu piszę dlaczego sam uważam, że jest dobre ;D | |
k_falcman 2007-06-19 20:49:14 | ocena = brak oceny _M, nie mówimy tu o problemie, tylko o sposobie pokazania go na zdjęciu.
Oczywiście masz rację, że takie dosłowne zdjęcie trafi do większej liczby odbiorców,
ale czy to oznacza że ma mi się podobać? | |
Ttrrrrrt 2007-06-19 20:48:53 | ocena = 1 głębia naleśnika. | |
_M 2007-06-19 20:45:24 | ocena = brak oceny Krzysztofie, rozumiem wrażliwość, ale czasami dobrze jest społeczeństwu przyłożyć między oczy, żeby się ocknęło.
Fakt, to taka kampanijna fotografia, coś jak seria: "bo zupa była za słona", ale dobrze, że takie rzeczy się pojawiają, bo często wiele rzeczy jest z premedytacją niedostrzeganych. | |
To zdjęcie nie jest nawet kontrowersyjne,
bo jest po prostu głupie.
Jesli już pokazywać przemoc,
to nie w taki nahalny i dosłowny sposób.
Bez wyobraźni moim zdaniem... | |
miras44 2007-06-19 20:44:28 | ocena = 3 hm | |
rollo25 2007-06-19 20:43:55 | ocena = brak oceny ++++ | |
_M 2007-06-19 20:43:46 | ocena = brak oceny zobaczymy ;) | |
k_falcman 2007-06-19 20:43:23 | ocena = brak oceny _M, dosłowność nie jest zła, jest tylko w złym guście | |
Chrup 2007-06-19 20:41:52 | ocena = brak oceny _M - za chwilę kolejne ujęcie będzie - tak to widzę:) | |
_M 2007-06-19 20:40:37 | ocena = brak oceny wkg, przecież nie oceniam poczuwania, ja cały czas o zdjęciu i jego dosłowności
Krzysztofie, ale dlaczego mniej dosłownie? Dlaczego dosłowność musi być zła, dlaczego fotografia ma się posługiwać niedopowiedzeniami? Dlaczego 20 kg młotek mamy owijać poduszkami? | |
k_falcman 2007-06-19 20:38:56 | ocena = brak oceny Uwierz mi _M, że można to pokazać inaczej, mniej dosłownie ale wcale nie mniej dobitniej.
Zgadzam się tu z wkg, jest skierowane do malo wyrobionej klienteli.
Podobnie jak reklamy proszków do prania. Gdyby je robić mniej dosłownie, nie docierałyby do gospodyń domowych ;) | |
wkg 2007-06-19 20:38:49 | ocena = brak oceny _M: badz laskaw oceniac zdjecia a niemoje poczuwanie. | |
Majster 2007-06-19 20:38:39 | ocena = 3 | |
_M 2007-06-19 20:38:36 | ocena = brak oceny To wyobraź sobie co będzie za chwilę. | |
Chrup 2007-06-19 20:37:25 | ocena = brak oceny wyobraźni miało być | |
Chrup 2007-06-19 20:36:30 | ocena = brak oceny po prostu zbyt dosłowne...
Jak chcesz pokazać erotyzm to niekoniecznie od razu porno - tu już nic dla wypbraźni nie zostało... | |
_M 2007-06-19 20:35:55 | ocena = brak oceny wkg, nie mówię za wszystkich, mówię za niektórych, jeżeli się nie poczuwasz do nich to tym lepiej. | |
y4k 2007-06-19 20:35:01 | ocena = brak oceny Hobbes mówisz pewnie o aphex twinie ?? ;) swoją drogą niesamowity klip !! | |
wkg 2007-06-19 20:34:48 | ocena = brak oceny _M: mow za siebie prosze.
| |
wues 2007-06-19 20:33:57 | ocena = brak oceny jak można pisać że na zdjęciu jest przesada????
w rzeczywistości tak można mówić ale nie o zdjęciu | |
_M 2007-06-19 20:33:43 | ocena = brak oceny Chyba po prostu niektórych rzeczy wolimy nie widzieć, nawet, gdy są tuż obok. | |
pietro77 2007-06-19 20:32:50 | ocena = brak oceny nachalne zbyt bardzo...
pozdrawiam | |
margotka 2007-06-19 20:31:46 | ocena = 3 | |
_M 2007-06-19 20:31:04 | ocena = brak oceny Krzystofie, ale przecież w momencie, gdy takie rzeczy faktycznie się dzieją, nie ma mowy o niedosłowności, czy przenośni, dlaczego fotografia, nawet aranżowana ma nie pokazywać tego tak samo odartego z subtelności? Dlaczego ma nie pokazywać dosłownie? | |
_M 2007-06-19 20:30:11 | ocena = brak oceny Co jest przesadą, co jest stereotypem? | |
k_falcman 2007-06-19 20:30:04 | ocena = brak oceny jak dla mnie, zbyt dosłownie wszystko pokazane,
doceniam jednak kreatywność przy próbie pokazania problemu | |
Chrup 2007-06-19 20:29:34 | ocena = 2 przesada...
Choć nie jest złe. | |
tysjusz 2007-06-19 20:26:51 | ocena = 5 Mocne.
Zatrzymujące.
Nie wtórce, nie nudne!
Polecam.
I tak dalej!
| |
_M 2007-06-19 20:26:21 | ocena = brak oceny brakuje jeszcze papierosa i wszechobecnego brudu | |
y4k 2007-06-19 20:24:50 | ocena = brak oceny chyzwar ... mam wersje gdzie trzymam pięcio kilowy młot ..ale tego nie będe publikował :) | |
_M 2007-06-19 20:23:04 | ocena = brak oceny hobbes, ale przecież zdjęcie jest pełne treści, można sobie do niego masę historii dorobić
i co z tego, że to Romeo i Julia po raz sześćdziesiąty
co z tego, że tematyka nielubiana i trudna | |
Beata 2007-06-19 20:21:05 | ocena = 3 | |
chyzwar 2007-06-19 20:19:36 | ocena = 4 jak dajesz tytuł po angielsku to mogłeś być na tyle konsekwentny żeby jakiegoś wiskacza mu w łapę wsadzić...a może czepiam się...:) | |
_M 2007-06-19 20:17:05 | ocena = brak oceny hobbes, dla mnie to trochę jak przedstawienie teatralne. Mam świadomość inscenizacji, ale dobre wykonanie wciąga. | |
y4k 2007-06-19 20:15:32 | ocena = brak oceny :) dziś daje kolejną prace ....z dzieckiem ... więc zapraszam _M | |
_M 2007-06-19 20:12:25 | ocena = 4 wkg, równocześnie patrząc na nie ma się świadomość, że mówi o pewnej niedostrzegalnej rzeczywistości.
To zdjęcie jest jak dziecięcy rysunek. | |
wues 2007-06-19 20:09:58 | ocena = 5 tak dalej mistrzu
fotka wspaniała
jak każda twoja
. .
| |
wkg 2007-06-19 20:05:49 | ocena = brak oceny Oczywiscie, ze moje.
Jak chyba kazde tutaj. | |
y4k 2007-06-19 20:04:36 | ocena = brak oceny to Twoje zdanie a to moja fotografia ... i tak dzięki za te słowa | |
wkg 2007-06-19 20:03:26 | ocena = brak oceny To jest zdjecie pod publiczke ... epatuje tanimi emocjami ... inscenizowane niezbyt udanie ... doslowne ...
Adresowane do malo wyrobionej klienteli ...
| |
y4k 2007-06-19 20:03:07 | ocena = brak oceny oto mi chodziło magus!! aby tak to odbierać jako prostą prace a zarazem wymowną bez żadnych dociekań! dzięki za wysoką note :) | |
Magus 2007-06-19 19:59:27 | ocena = 5 Nie ważne czy scena się podoba, czy jest dosłowna i brutalna... doskonała, prosta praca. | |
wkg 2007-06-19 19:58:57 | ocena = 1 Moze byc ... | |
Joker49 2007-06-19 19:57:44 | ocena = brak oceny nie cierpiemmm takich inscenizacji...Cały swiat tym atakuje....Zdjęcie siemm podobuje...Wszystko inne in - | |
iceman 2007-06-19 19:57:13 | ocena = 5 znam to zdjęcie.
doskonałe, nie chce tu niczego więcej.
Pozdrawiam. | |
Vixen 2007-06-19 19:52:02 | ocena = 3 | |
y4k 2007-06-19 19:50:44 | ocena = brak oceny ma być takie tym razem, dosłowne! dzięki | |
TMS 2007-06-19 19:50:28 | ocena = 2 dobre, ale zbyt dosłowne | |
dzikiewino 2007-06-19 19:48:48 | ocena = brak oceny dostrzegam zamysł, ale nie nazbyt dosłownie? | |
ech... no... wkurza...
troszkę rączki tej dziewczynki mało juz dziecięce ale co mi tam... :) | |
| |