| | |
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | | Tytuł: | | Data publikacji: | 2006-07-29 10:46:11 | Liczba wyświetleń: | 1864 | Ocena średnia: | 3.6 | Liczba punktów: | 225 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 153 | Kategoria: | Akty | Aparat: | Rolleiflex | Rodzaj fotografii: | Fotografia tradycyjna |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Femea no co Ty chcesz modelkę okaleczać ; ) to wtedy się dopiero by zrobiło niesubtelnie ;) | | | |
Podoba mi się to obcięte kolano, pokusiłabym się nawet o obcięcie palców stopy, które trochę zbyt mocno przyciągają uwagę i "zabierają" tajemniczą subtelność i delikatność. | | | |
Nie podoba mi się kadr. Niepotrzebnie ucięte kolano... byłoby lepiej, gdyby druga reka była tak ułozona, zeby zmiesciła sie na zdjęciu...
miłego dnia. | | | |
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
iceman 2007-06-13 11:58:59 | ocena = 4 . | |
Skylines 2007-06-13 11:57:40 | ocena = brak oceny świetny kadr,podoba się bardzo | |
***** 2007-05-17 09:36:07 | ocena = 3 Fajny kadr | |
diZaster 2007-04-24 21:54:48 | ocena = 4 szkoda kolana, ale ladunek MOCNO erotyczny bez pokazywania golej pani rozwleczonej po lozku i wytapetowanej niemilosiernie... takie swietnie niedopowiedziane:) | |
ennio 2007-04-17 23:12:36 | ocena = 4 to się ludziska napisali;) | |
przepadam za takimi kadrami! | |
bardzo takie lubię! rewelacja. | |
acha | |
CliMbeR 2006-09-26 13:00:00 | ocena = brak oceny hmmm... musiałem sobie tutaj zajrzeć w celu podkręcenia zmysłów | |
Woocash 2006-09-21 16:18:49 | ocena = brak oceny no i te "obcięte kolano"....kapuję ;-) | |
Woocash 2006-09-21 15:36:26 | ocena = brak oceny po prostu OBkręca ;-) | |
Wookash: co do gwinta....masz na myśli, że wkręca ?; ) | |
Woocash 2006-09-21 14:55:32 | ocena = 4 .....a niech to jassssny gwint.......... | |
gizmo 2006-09-21 14:51:11 | ocena = 2 smaczne | |
cieszę się... to jedno z moich trzech ulubionych w moim PF ;) | |
Dundee 2006-09-21 14:28:01 | ocena = 4 że tak powiem... pobudza wyobraźnie..;) | |
barteq: dokładnie tak jest dlatego ja przykładowo się nie przyzwyczajam...a nawet powiem więcej...nie potrafię się przyzwyczajać ;) | |
barteq 2006-09-21 01:15:22 | ocena = brak oceny chyba zabrzmiałem jak mądrość ludowa, lepiej się już położę ;) | |
barteq 2006-09-21 00:51:09 | ocena = brak oceny gdy się człowiek przyzwyczai to właśnie coś nowego może nas negatywnie zaskoczyć | |
CliMbeR 2006-09-21 00:47:49 | ocena = brak oceny Co drugi dzień jest zbyt niebezpiecznie. Mogę coś przegapić. Coś nowego i ekscytującego ;P | |
ClimBeR: to wracaj co drugi dzień bo się przyzwyczaisz ;P
barteq: masz rację ale to dobrze czy źle ? ;) | |
barteq 2006-09-21 00:33:56 | ocena = brak oceny próbuję zrozumieć każdego ale nie nadążam bo każdy o czym innym mówi ;) | |
barteq 2006-09-21 00:32:40 | ocena = brak oceny hmm, kocio ;) | |
CliMbeR 2006-09-21 00:21:14 | ocena = brak oceny Wiem Płatek. Dlatego codzień tu wracam. | |
CliMbeR: myślisz, że mnie zastraszysz? ja się nie boję ....tych...no kotków :P ; ))) | |
są ludzie, których kręci niebezpieczeństwo i tacy... nooo...reszta ;) | |
CliMbeR 2006-09-21 00:13:13 | ocena = brak oceny Przyzwyczajenie = brak ekscytacji. Nie przyzwyczajaj się Płatku bo będziemy oglądać tylko kotki ;-) | |
wkg 2006-09-21 00:10:12 | ocena = brak oceny a ja to juz nic nie pisze, bo to niebezpieczne sie okazuje :D | |
bezpieczniej jest sie nie przyzwyczajać ;) | |
Ttrrrrrt 2006-09-20 23:55:02 | ocena = brak oceny platek, się nie czerwień, się przyzwyczajaj ; ) | |
ojej...czuję jak się czerwienię : ) | |
barteq 2006-09-20 23:47:06 | ocena = brak oceny ale słodko się zrobiło ;) | |
CliMbeR 2006-09-20 23:41:12 | ocena = brak oceny A pewnie że się zna ;-) I wie co dobre i słodkie :-) | |
CliMbeR się zna ;) | |
CliMbeR 2006-09-20 16:49:03 | ocena = 5 MZ lakier wcale nie przeszkadza a wręcz przeciwnie. Zdjęcie bdb... no i przepiękne i seksi stopy!!! Pozdrawiam. | |
ale co do lakieru to się zgodzę...następne będą z francuskim pedicure ;) | |
dzięki bardzo skimi, kwestia gustu...ja zawsze powtarzam, że nie lubię jak jest za słodkoi za idealnie ;) | |
skimi 2006-09-01 13:45:27 | ocena = 4 Fantastyczna kompozycja i świetna technika, zgadzam się jednak z Femeą - najsłabsza jest stopa "dzięki" zbędnemu lakierowi (lakier na paznokciach jest często zupełnie niekontrolowanym elementem zdjęcia i w 80 % przypadków przeszkadza) i mocnemu wygięciu palców oraz mocowanie rury - z tej części kadru bym zrezygnował. | |
Novi 2006-08-26 13:56:40 | ocena = 4 | |
mkrz 2006-08-10 11:36:05 | ocena = 3 | |
JSmola 2006-08-08 18:37:44 | ocena = 4 | |
Yarko12 2006-08-08 18:35:41 | ocena = brak oceny Femea> Heheh. Ja to tam gruboskórną wyobraźnię mam przez te saksofony różne :-)) To sobie wole popatrzyć. | |
Femea 2006-08-08 18:15:23 | ocena = brak oceny Widzisz Yarko, ja mam bogatą wyobraźnię... ;-) | |
Yarko12 2006-08-08 18:13:33 | ocena = brak oceny Femea>No... Dziwna jesteś :-))) Jak to tak? Nóżki bez stópek? Eeee... | |
Femea 2006-08-08 18:09:33 | ocena = 4 Ja też lubię stopy ale akurat w tym zdjęciu mi one przeszkadzają. Nic nie poradzę, dziwna jestem.. ;-) | |
Yarko12 2006-08-08 17:49:45 | ocena = brak oceny No stópki ok. Ładnie ustawione są. Nogi też ładne i to pewni przez to tak mi się z tym kolanem obciętym nie podobało :-)) | |
hAs 2006-08-08 16:14:44 | ocena = brak oceny to potnijmy tą kieckę na skraweczki :] | |
właściwie to ja lubię stópki dlatego są | |
pepeq 2006-08-08 15:55:12 | ocena = 3 nie zgadzam się na amputację palców !! :o) | |
Calme 2006-08-08 15:54:27 | ocena = brak oceny Nie kroic mi tu takich nozek :)))) | |
mimo 2006-08-08 15:53:55 | ocena = brak oceny platku..., a co powiesz na ciachnięcie powyżej kostki? ;DD | |
hAs 2006-08-08 15:52:46 | ocena = brak oceny pokrojony płatek :) | |
no w sumie to się zgadzam, że by to też nieźle wyglądało ;) | |
Femea 2006-08-08 15:48:52 | ocena = brak oceny Platek, zjedź zdjęciem ciut w dół i zatrzymaj tuż nad palcami stóp a zobaczysz o co mi chodzi. Wg mnie takie cięcie razem z ciętym kolanem stworzy całość. :-)
| |
Yarko, na ocenach mi nie zalezy bo bym wtedy robiła lepsze zdjecia, zeby mieć lepsze oceny. Natomiast ja nie oceniam Twojego zachowania tylko Twoje zdjecia. Więc swoje komenty dotyczące mojej osobowości zachowaj dla siebie. Nie donoszę do Adminów - sama sobie radzę. | |
Yarko12 2006-08-08 13:10:36 | ocena = brak oceny wkg > Och daj spokój. Ja generalnie jestem pogodnym człowiekiem. Widzę że wszyscy tu odnoszą moje komentarze jako jakąś zemstę. Faktem jest, że sprawdziłem tych którzy i dobrze i źle oceniali moje zdjecia. Kazdy tak robi wiec co w tym złego? A jak ja sie zrewanżowałem? No to sami możecie sprawdzić w zakładce z moimi komentarzami. Pozdrawiam adersarzy ciepło. :-))) | |
ciekawe | |
madcoy 2006-08-08 12:57:49 | ocena = brak oceny idę wykopać sobie bunkier, do zobaczenia kiedy już opadnie radioaktywny pył.... ;D | |
wkg 2006-08-08 12:57:48 | ocena = brak oceny Yarko12 ... nie bierz tego do siebie ; )
To generalnie leci dzisiaj odlamkami ; ) | |
Ten saksofon to sie teraz bedzie ciagnal za niektorymi przez cale zycie... Co do foty - dalbym troche wiecej kontrastu i nie malowal modelce paznokci na czarno... Jakos mi to psuje odbior. | |
Yarko12 2006-08-08 12:54:40 | ocena = brak oceny Jesli uważasz moja opinię za jakąś złosliwość to prosze powiadom Moderatora cz Admina to ja usunie jako nieadekwatna do poziomu Twojej pracy. Ale nie staraj sie byc niemiła jak rozwydrzona dwunastolatka. Oceniłem Twoje zdjecie chyba dość wysoko i przedstawiłem w chyba grzeczny sposób to co mi się nie podoba i to co mi sie podoba. Skad pomysł że się mszczę? Ocena 3 jest zemstą? Nie przemawia przez Ciebie jakaś zarozumiałość przypadkiem? Jesli tak bardzo Ci zależy na wyższych ocenach to moge Ci je wstawić pod wszystkimi pozostałymi zdjeciami. Czy tak chcesz? Piątki? Mogę tio zrobic jeśli w ten sposób poczujesz sie lepiej. Pozdrawiam. | |
no co Ty! przecież to wróg dał już chodu, ja teraz będę musiała walczyć z wiatrakami ;D | |
madcoy 2006-08-08 10:58:37 | ocena = brak oceny przeciwpancernym ładuj.... pal!
a teraz chodu ;D ;D :D | |
dziś może ;) | |
madcoy 2006-08-08 10:53:58 | ocena = brak oceny a mogła przyp**** ;D | |
Yarko12: robisz podstawowy bład w rozumowaniu- tu nie ma żadnej pozy, żadnego ułożenia dłoni czy ułożenia czegokolwiek oprócz ostrości. Przyciężki to może byc co najwyżej ułożony nie wiadomo po co saksofon na modelce. | |
Yarko12 2006-08-07 23:26:46 | ocena = 3 Dla mnie jest zmysłowe. Przez pozę i ułożenie dłoni. W mojej opinii za dużo pustki z prawej. Wiem, że czepiać się komus kadrowania jest troche nie teges. No bo kadrowanie to często i gęsto nie podrecznik a emocje i nastrój chwili. Ja w kazdym razie jednak dałbym nogi w całości z kolanem. Takie cięcie spowodowało, że zdjecie jest ciut "przyciężkie" z lewa. Mam też obiekcję do fragmentu ręki w szczątkowej formie u góry i brzydki ciemniejszy pas tła sprawiajacy wrażenie,żę jest czymś przypadkowym. Pozdro. | |
świetny kadr, świetne zdjęcie... | |
sedi 2006-08-04 01:07:43 | ocena = 4 | |
keda 2006-07-31 17:18:11 | ocena = 4 dla mnei bomba, intryguje i to jest najwazniejsze... | |
arawicz: a to ma być jawne czy tajne postępowanie ? ;D | |
melissa 2006-07-31 13:24:54 | ocena = 3 | |
madcoy 2006-07-31 13:12:37 | ocena = brak oceny Pazdrawljajem i my was ;D | |
mirgan 2006-07-31 13:09:18 | ocena = brak oceny to mi wyrasta ostra konkurencja :) dobra teraz zmykam, pozdrawiam Płatka i Ciebie :) | |
arawicz 2006-07-31 13:09:07 | ocena = brak oceny @platek: ja bede przewodniczacym :)
mam wielkie doswiadczenie w ocenianiu nog. wiem ze zginaja sie w polowie i na samym dole zawijaja do przodu. wiem tez inne rzeczy, ale dla dobra postepowania... sama rozumiesz, nie moge mowic ;) | |
madcoy 2006-07-31 13:06:49 | ocena = brak oceny Mirgan, zaraz zdradzam, stosuję je ;D
Jak na razie 3:1 na tak :)
To jest proste :D | |
mirgan 2006-07-31 13:05:11 | ocena = brak oceny Madcoy nie było mnie, a Ty w międzyczasie zdradzasz moje metody werbunku modelek? przestanę Cię lubić ;) | |
eva2201 2006-07-31 13:02:19 | ocena = 4 kolano w cale tu do szczęscia potrzebne nie jest, swietne
pozdrawiam | |
ars 2006-07-31 12:15:00 | ocena = 4 Moze i kolano uciete , moim zdaniem za lekko , bo moze trzeba bylo albo nie ciac albo ciachnac po udzie bardziej mocno. Ale i tak foto jest bardzo dobre, bo niesie soba jakis ladunek emocjonalny i tak ma byc, bo magnetyzm fotografii to podstawa magnetyzmu obrocona na odbiorcow. Jak dla mnie i mojego (a jakze) subiektywnego odczucia ta praca jest calkiem na miejscu i jestem mocno na "tak" | |
arawicz: a kto będzie przewodniczącym komisji ? ;) | |
no po takim przyjęciu to nawet takie cuda się zdarzają ;))) | |
arawicz 2006-07-31 10:14:00 | ocena = brak oceny paltek: ja tez :)))) ale w b&w na szczescie nie widac ;)
musze dokoptowac jeszcze kilku znawcow tematu do skladu komisji i wtedy Cie wezwiemy ;) | |
Andres 2006-07-31 10:12:51 | ocena = brak oceny żadkie zjawisko: rumiany płatek śniegu:):):) | |
arawicz: zarumieniłam się ;) | |
Geronimo 2006-07-31 10:08:42 | ocena = 4 Podoba mi się to ujęcie... Czy będę czepaił się uciętego kolana? Nie. Główny punkt ciężkości jest skierowany na udo i dłoń i to zostało dobrze i zmysłowo wyeksponowane... Jest OK. | |
mad: hehehehe;) ....sieci? ze mną to trzeba konkretnie | |
olo61 2006-07-31 10:01:08 | ocena = 4 ładna fotka pięknych nóg ;))) | |
arawicz 2006-07-31 09:55:31 | ocena = brak oceny potrzebna bedzie jakas komisja sejmowa do wyjasnienia: czy zdjecia czy nogi piekniejsze? | |
podoba sie:) | |
madcoy 2006-07-31 09:50:00 | ocena = brak oceny Mirgan już plecie....sieć w którą łowi modelki ;)) | |
Robert_P 2006-07-31 09:49:42 | ocena = 4 | |
Bernard 2006-07-31 09:46:16 | ocena = 5 Ta kompozycja jest po prostu niesamowita, co ja moge wiecej powiedziec? Wszystko pieknie gra. | |
miło mi Mirgan ;) dzięki ;) | |
mirgan 2006-07-31 07:52:16 | ocena = 4 nogi masz nie mniej piękne niż zdjęcia :) podoba mi się ten taniec na rurze | |
pisklę :D | |
Hobbes: Delta100 ID-11 1+1 11min 20 stopni, polecam :P | |
Kamash: wystarczająco dużo jest ukryte, więcej nie potrzeba :P | |
julas3 2006-07-30 22:41:20 | ocena = 3 niezle | |
mareks 2006-07-30 22:40:16 | ocena = 3 ładniutko, kusząco | |
arawicz 2006-07-30 18:34:29 | ocena = 3 foto z nerwem. niby nic sie nie dzieje, a jednak... | |
madcoy 2006-07-30 16:26:24 | ocena = 4 takie transy to ja rozumiem Królowo Śniegu. | |
chickap 2006-07-30 16:15:28 | ocena = brak oceny nie powielam wypowiedzi innych... poprostu takie jest moje zdanie. Uważam iż zdjecie byłoby o wiele lepsze, gdyby jednak te kolano nie zostało ucięte. | |
songoma 2006-07-30 01:19:49 | ocena = 3 hm..
z jednej strony kadr jest dobry, ale mimo wszystko... razi mnie brak kolana.
i intensywnosc barw przydałaby sie większa.
to tyle. | |
Hya 2006-07-30 01:06:32 | ocena = 2 | |
Kamash 2006-07-29 23:51:36 | ocena = brak oceny czegoś brakuje.. imho wiekszy kontrast i gra światłem wraz z ukrywaniem pewnych partii w mocnym cieniu nadała by zdjęciu większej wyrazistości.. | |
Oza 2006-07-29 15:57:49 | ocena = 4 obciete kolanko boli.... ale te paluszki... ach.. jak ja mam byc obiektywna... ??? mialam isc sie opalac... a siedze i sie gapie ;)))) | |
wkg 2006-07-29 15:26:26 | ocena = brak oceny mi tez sie podoba : ) | |
Kappa 2006-07-29 14:46:26 | ocena = 4 kadr :)_ | |
Ładny kadr | |
rex rex 2006-07-29 14:42:39 | ocena = 4 smaczne pozd | |
AcidEvil 2006-07-29 14:05:24 | ocena = 3 podoba sie :0 dobry pomysl | |
lukassz 2006-07-29 13:41:45 | ocena = 4 | |
midway 2006-07-29 13:33:11 | ocena = 4 fajny kadr ..niezla praca:) | |
hAs 2006-07-29 13:29:56 | ocena = 4 | |
cholera, znowu napisałam jako wkg, sorry:
Fine to jest oryginalny kadr i taki był zamysł, nic tu nie jest obcięte bo nie obcinam tylko ustawiam kadr od razu tak jak widzę zdjęcie....ale jak chcesz to możesz sobie dokleić resztę z innego ;))) | |
wkg 2006-07-29 13:25:02 | ocena = brak oceny Fine to jest oryginalny kadr i taki był zamysł, nic tu nie jest obcięte bo nie obcinam tylko ustawiam kadr od razu tak jak widzę zdjęcie....ale jak chcesz to możesz sobie dokleić resztę z innego ;))) | |
MZ... warto jest zkadrowac te zdjecie w portret i obciac lewa strone... bo zdjecie jest tego wart...
Ale bardzo uprzejme jest i fajny kadr !... :-)
Pzdr ! | |
Chrup 2006-07-29 12:46:08 | ocena = 3 Hmmm.... intrygujące | |
seulb 2006-07-29 12:43:52 | ocena = 4 pobudzająca... | |
liferant 2006-07-29 12:39:08 | ocena = 4 bardzo fajna fota... | |
Blacky 2006-07-29 12:08:10 | ocena = 3 | |
Calme 2006-07-29 12:07:06 | ocena = 3 Two finger + rurka - jak tu sie przygladac ;) | |
sniper 2006-07-29 12:04:13 | ocena = 4 | |
wkg 2006-07-29 12:02:06 | ocena = brak oceny Nie ... to dziewczynka !
Jak mozesz !
;D | |
lopez68 2006-07-29 11:58:50 | ocena = 3 rurka :))) | |
wkg 2006-07-29 11:50:54 | ocena = 3 | |
marddor 2006-07-29 11:42:32 | ocena = 4 | |
wkg 2006-07-29 11:37:22 | ocena = brak oceny A ja tak sobie mysle ( tym razem ja to ja ), ze zaczynajac robic zdjecia _trzeba_ skoncentrowac sie na emocjach i na tym, co sie chce przekazac ... technika przychodzi z czasem, to tylko kwestia pracy ...
Chyba bardzo trudno robic jednoczesnie zdjecia spontaniczne i dobre technicznie ... trzeba miec i wrazliwosc i dyscypline a to rzadko chodzi w parze ; (
| |
ja_majka 2006-07-29 11:31:29 | ocena = 4 ciekawa praca, odwazne cięcia:) | |
loki_p 2006-07-29 11:26:57 | ocena = 4 Mnie tam ciecia nie przeszkadzaja.
| |
w_w 2006-07-29 11:26:23 | ocena = 3 | |
barteq 2006-07-29 11:24:07 | ocena = 4 faktycznie przesunięcie w prawo pokazałoby kolano ale sprawiłoby, że rurka byłaby mniej więcej w centrum ;) | |
Tymotek 2006-07-29 11:21:05 | ocena = 3 | |
gratuluję inteligentej córeczki, pozdrów ją :))) | |
Andres 2006-07-29 11:18:46 | ocena = brak oceny i takie wyjaśnienie mi się podoba i wiele tłumaczy... rozwiązuje kwestie tego że niby chaotyczny kadr jest zarazem taki intrygujący. | |
andres: widzisz, ja nie widzę kadru co do milimetra jak robię auto ;) co chwila się przestawiam psychicznie z technika na aktorkę ale jak wpadam w trans aktorski to nie myślę już wtedy o milimetrach mojego kolana tylko czuję chwilę ;) | |
Andres 2006-07-29 11:16:03 | ocena = 4 ehhh widze że nie wyciągnę od Ciebie... :):)
a moja córeczka się patrząc na tą pracę pyta
1. czyje to nogi?
2. a dlaczego tak??
3. czy autorka widziała kogo fotografuje:):):)???
zaznaczam że dziecko ma raptem 4,5 lat :):):):) | |
andres: to się cieszę i to dla mnie największy komplement ;))) | |
no rurka nie jest centralnie ;)) | |
Andres 2006-07-29 11:09:46 | ocena = brak oceny płatku ostatnią rzeczą o którą bym Ciebie posądzał jest przypadkowość Twoich prac. Niemniej jednak ciekawi mnie dlaczego akurat taka wizja??
Praca intryguje, sprawia że do niej wracam. | |
sie wypowiedziałam już ;) | |
Andres 2006-07-29 11:08:06 | ocena = brak oceny wkg intryguje a ponieważ jest możliwość że autorka się wypowie to wolę się spytać:) | |
sorry andres: pomyłkowo napisałam z konta wkg ;))
andres: taka była wizja aktorska autorki ;) albo Ci się podoba albo nie, moje tłumaczenie nic tu nie zmieni , pozdrawiam ;))))) | |
wkg 2006-07-29 11:06:19 | ocena = brak oceny andres: taka była wizja aktorska autorki ;) albo Ci się podoba albo nie, moje tłumaczenie nic tu nie zmieni , pozdrawiam ;))))) | |
barteq 2006-07-29 10:53:52 | ocena = brak oceny no też mi się nasuwa brak kolana ;) | |
Andres 2006-07-29 10:52:56 | ocena = brak oceny tak się zastanawiam czy nie lepsze byłoby przesunięcie kadru e prawo tak żeby nie byłoaż tak centralnie i żeby zmieściła się cała noga z kolanem?? praca jest intrygująca i z chęciąsię dowiem dlaczego właśnie taki kadr zanim ocenię. | |
barteq 2006-07-29 10:51:17 | ocena = brak oceny :) | |
| |