| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | | Tytuł: | | Data publikacji: | 2011-07-16 20:07:05 | Liczba wyświetleń: | 1173 | Ocena średnia: | -0.1 | Liczba punktów: | -3 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 54 | Kategoria: | Portrety | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Bo tu nie ma przepaleń, dlatego ich nie zauważyłem. Nie piszę Ci ocen złośliwie, po prostu zdjęcie jest słabe. Paskudny, ciężki kadr, poza jak z pornola, zacienione partie walą takim ziarnem po oczach, że patrzeć się nie da, zero pomysłu na cokolwiek obok modelki, jakieś wymiętolone prześcieradło, ściana. Brak ostrości, skóra modelki wyszła jakby była Indianką. W tym zdjęciu nie ma mz dosłownie niczego wartego uznania (walory modelka owszem ma). Inne światło, kadr, poza, perspektywa i może by coś z tego wyszło, tyle, że Tobie autorze pisano o tym wielokrotnie... i co z tego? | | | |
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
Marek_B 2011-09-10 22:59:42 | ocena = 0 | |
Zimbabwe 2011-09-10 22:56:04 | ocena = 0 | |
Andres 2011-09-10 22:53:09 | ocena = -1 Arcydzieło, jak nic powinno się znaleźć... no właśnie gdzie? Na sciance szafki w szatni w stoczni lub hucie... Ewentualnie na ścianie wceli u osadzonych na dożywocie... Zapewne mieli by niezłą zabawę.
Żal dziewczyny, że została tak pokazana. | |
rafcio 2011-08-12 07:47:15 | ocena = -1 O nas | Fotografia cyfrowa | Polityka prywatności | Regulamin | Zasady użytkowania | Reklama | Kontakt | |
kobra79 2011-08-05 13:32:40 | ocena = -1 jojjj..."ta modelka ma oczy"...jej Jacku kobiety posiadają również coś takiego jak "dusza"...mówi Ci to coś???
sprawa wątpliwa bo na Twoich fotografiach wszystkie modelki podane są jak kawał mięsa do drugiego dania.
Sorki za "-1" ale to nawet na "0" mz nie zasługuje;) | |
rysiek54 2011-07-23 10:52:32 | ocena = 0 mocne nie. | |
jurekpaco 2011-07-20 19:19:14 | ocena = brak oceny Sigmar, oglądam w Twojej galerii naprawdę świetny Akt, i już, wystraszyłeś sie beznadziejnej krytyki. U Ciebie napisałem o przepalaniach, tylko po to, abyś zauważył, jaki to jest bezsens tego rodzaju "krytykanctwa", robisz swoje zdjęcia, i je rób, bo robisz je dobre, ale proszę nie ucz mnie jak mam robić swoje zdjęcia, każde zdjęcie w mojej galerii jest przemyślane i wynika z długiego doświadczenia, ja nie muszę robić "ładnych zdjęć" takie zdjęcia robią Te osoby, które za dużo czytały, a za mało robiły zdjęć , prawie Wszyscy, którzy tak sforą atakowali Ciebie, a tym bardziej mnie, nigdy nie stanęli na wprost pięknej Fotomodelki i robili zdjęcia. Fotografowie, którzy, fotografują emocje, po prostu nie komentują innego widzenia Kobiety. Mając przeciętny aparat po prostu łatwiej jest fotografować "mury" lub owady, cienie, ewentualnie B/W i już wtedy jest to "Art", jest mi bardzo przykro, że dołączyłeś do krytykujących, a tym bardziej pouczających, zamiast po prostu robić piękne zdjęcia , które dla Ciebie są ważne...
bez urazy Pozdrawiam,
Jerzy | |
jurekpaco 2011-07-20 11:58:07 | ocena = brak oceny sapphire , dzięki za normalne podejście do zdjęcia, jako mojego zdjęcia... prawie wszyscy myślą, że nie potrafię robić zdjęć, nie patrząc w moja galerie, jest to irytujące i żenujące... Trochę wyobraźni, to że się patrzy na zdjecie nie znaczy widzieć , dzięki że zauważyłeś moje zdjęcie, polecam też inne... :>
Pozdrawiam,
Jerzy | |
gregsk 2011-07-20 08:08:41 | ocena = 0 | |
shamanta 2011-07-20 07:54:12 | ocena = brak oceny "jurekpaco / sex ' Są Kobiety pistolety... "
jak widać i armaty :) | |
sapphire 2011-07-20 07:21:35 | ocena = brak oceny Hmm... zastanawiam się... bo jest tytuł - moim zdaniem istotny... jest poza modelki - powiedziałbym taka a nie inna... wszystko dookoła niej jest takie a nie inne... kolory takie a nie inne... ordynarne ziarno takie a nie inne... Jakoś zaczyna mi się to układać w sensowną całość... Pomyślę jeszcze. Inna jeszcze sprawa - czy zdjęcie jest w stanie się podobać... czy zdjęcie musi się podobać?
Stajemy przed pytaniem, gdzie jest granica - a może jej nie ma, a może nie powinno jej być... | |
seth3 2011-07-20 02:49:22 | ocena = brak oceny :/ | |
seth3 2011-07-20 02:49:00 | ocena = brak oceny :/ | |
seth3 2011-07-20 02:46:14 | ocena = 0 :/ | |
Archeo 2011-07-19 22:38:33 | ocena = 5 Jerzy ... pojechałeś na ostro z tą siostrą ... nie koryntu.
Pzdr. ;) | |
maniek38 2011-07-19 21:33:48 | ocena = -1 ...nici w życi..tu nic nie ma ..tylko jedna wielka d.... | |
bregu 2011-07-19 11:07:06 | ocena = 3 | |
jurekpaco 2011-07-19 10:26:54 | ocena = brak oceny dreptaq, przebiłeś Wszystkich, nie pozwalając mi komentować swoich zdjęć, czyli ja worek do bicia | |
dreptaq 2011-07-19 01:02:26 | ocena = -1 ło Matko ma jedyno, łaskawa!
a cóżesz to tutaj, na portalu robi? | |
Walenty 2011-07-18 19:34:09 | ocena = -1 Zwykle jestem w mniejszości, ale tym razem nie. Nie odróżniasz autorze pewnych rzeczy podstawowych. | |
yamatachi 2011-07-18 14:05:04 | ocena = brak oceny no nie tak jak ty....ale staram się... | |
wordy 2011-07-18 01:00:35 | ocena = brak oceny porównujac z pracami z pf - wszystko się zgadza i pasuje i powtarza. skąd takie łajanie?? | |
yamatachi 2011-07-17 22:55:53 | ocena = brak oceny dobry portret...haha
| |
chemix 2011-07-17 22:43:10 | ocena = brak oceny mięso | |
anonimis 2011-07-17 22:41:31 | ocena = -1 Jakość i kadr - bardzo słabe, fatalne wręcz, modelka ciekawa, ale jeżeli to portret to w oczach nie widać tego czegoś co przyćmiło by niedoskonałości. | |
obywatelRP 2011-07-17 22:40:11 | ocena = brak oceny Napisałeś że to portret i że modelka ma oczy... tylko wrzuciłeś takie zdjęcie że nawet koloru tych oczu nie widać. Powiększyłem zdjęcie i dalej nie jestem pewny jaki ma kolor. Strasznie zaszumione. Balans bieli też nie bardzo wyszedł. Zresztą zgadzam się z krytyką Sigmar. | |
wowa 2011-07-17 22:28:18 | ocena = -1 Ciekawe stanowisko: posiadanie oczu przez modelkę kwalifikuje zdjęcie jako portret? Jakiś absurd. A zdjęcie - koszmarne... Pod każdym względem. Atut zgrabnej pupy to za mało. | |
ant_z 2011-07-17 21:03:22 | ocena = -1 k o s z ( m a r) czyli u ciebie bez zmian jurku | |
lihulito 2011-07-17 20:10:16 | ocena = -1 chyba pomyliles portale chopie,portret ma pokazac Czlowieka a nie mieso. | |
piotrektb 2011-07-17 14:46:13 | ocena = brak oceny Sigmar i becha Czy wy razem ukladacie te wasze formułki komentarze :) hehehe | |
piotrektb 2011-07-17 14:43:50 | ocena = brak oceny hmmm Osobiscie to fotka mnie nie ujmuje ,kobieta owszem zgrabna :) Napisałes ze modelka ma oczy hmmm oczywiscie tylko w tej pozycji ubrana w ten charakterystyczny sposob ciezko zwrocic uwage na oczy Nie sadze ze to było twoim zamierzeniem Kiedy patrze na te fote uwierz mi ciezko skupic sie na Jej oczach :) | |
grilowany kurczak jest fajny.... . . . . . . | |
trashlui 2011-07-17 11:10:41 | ocena = -1 . . . . . . . . . . . . . | |
jurekpaco 2011-07-16 22:59:38 | ocena = brak oceny czy to jest tak . że gdybym patrząc na Wasze zdjęcia był krytyczny , to byłby "odzew" czy łapiecie punkty ? | |
Mordecai 2011-07-16 22:55:38 | ocena = 0 | |
karp1225 2011-07-16 22:54:34 | ocena = 0 | |
jurekpaco 2011-07-16 22:51:29 | ocena = brak oceny czy Panowie już szczytujecie przy tym PORTRECIE... ? | |
prorok 2011-07-16 22:21:43 | ocena = brak oceny fajny pornus - czemu nie / fota na nie | |
becha 2011-07-16 22:18:53 | ocena = -1 To portal fotograficzny czy pornograficzny? Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu. | |
jurekpaco 2011-07-16 22:08:36 | ocena = brak oceny czyżby portretowanie Kobiety było dla was zaskakujące... ?
| |
bussard 2011-07-16 22:08:08 | ocena = brak oceny Herodot, jurekcapo dostak pierwsza ocene odemnie, a jaka, to moja sprawa, albo ? | |
Herodot 2011-07-16 21:57:45 | ocena = brak oceny bussard czym się kierowałeś dając 4. Znajomy czy co? | |
bussard 2011-07-16 21:51:10 | ocena = brak oceny dworek1, masz racje, bo technicznie , jest klocha ! Za to sama poza, to jak juz wspomnialem nie odbiega od innych. | |
dworek1 2011-07-16 21:43:25 | ocena = -1 nawet jako znana,bedzie przegrana przy takiej jakosci,i ordynarnym pozowaniu-tu jest wiecej pornografii,jak erotyki. Pozdr............. | |
Wojtek47 2011-07-16 21:29:55 | ocena = brak oceny Moje podejście jest jednoznaczne: nie podoba mi się. | |
bussard 2011-07-16 21:27:09 | ocena = brak oceny No dobrze. Powiedzmy, ze to jest znana modelka ! Jakie bedzie wtedy Wasze podejscie, do tego zdjecia ? Aha, znana modalka takich zdjec nie robi ? Zalozymy sie ? Od jakich zaczynala ?!!!°!!!!!!!!!!°
Dobranoc ! | |
To jest moja ocena tego pliku, a ja mam nick keramodnor i jesteśmy w internecie. | |
ka_tula 2011-07-16 21:21:27 | ocena = 0 nie chce mi się pisać 10 słów | |
PoulN 2011-07-16 21:07:58 | ocena = 0 Wyświetleń będzie zapewne dużo. nic pozatym.
| |
Sigmar 2011-07-16 20:38:17 | ocena = 0 Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu. | |
bussard 2011-07-16 20:31:56 | ocena = 4 oczy, to ma ! Zdjecie bdb ! | |
| |