fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPejzażfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
ANsako / AZYL
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:ANsako
Tytuł:AZYL
Data publikacji:2012-02-07 20:07:58
Liczba wyświetleń:1080
Ocena średnia:4
Liczba punktów:101
Liczba poleceń:9
Liczba komentarzy
i krytyk :
55
Kategoria:Pejzaż
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
polecę PE :]
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
mirgan 2012-02-12 11:10:57 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
dla mnie to prawdziwa perełka
fotografia cyfrowa
Irena_Julia 2012-02-09 10:17:59 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
sulek 2012-02-09 08:36:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Przyjrzałam się poniższej dyskusji i z całą pewnością mogę się zgodzić z @Wojciechem co do jednej sprawy: fota zawiera materiał na dwa dobre zdjęcia, z grubsza rzecz biorąc, prawy kwadrat i lewy kwadrat :) Dwa główne motywy nie tyle dopełniają się, co rywalizują ze sobą o uwagę widza. Również dominanta barwna wydaje się trochę chybiona, całość jednak na pierwszy rzut oka jest efektowna.

Uwagi odnośnie funkcjonowania portalu - nasza wspólna bolączka, jak domniemywam - chyba nie tu dla nich miejsce?
fotografia cyfrowa
ANsako 2012-02-09 00:43:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziękuję za poparcie........to ,że bronię swojej jednej pracy nie oznacza żeby robić ze mnie snoba,
który niby ma się za Bóg wie kogo! BO tak nie jest .....Wcale nie uważam ,że robię świetne
zdjęcia ...dlatego cały czas się uczę i zawsze słucham uwag i krytyk
fotografia cyfrowa
Wojciech 2012-02-08 23:46:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No, idę już spać, karpiu, zadymę zrobimy innym razem i niech nam zarzucają !
Pozdrawiam !
fotografia cyfrowa
Wojciech 2012-02-08 23:45:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Autorko, niezmiennie popieram każde staranie się, także Twoje.
Na razie starannie bronisz tej fotki; kiedyś może zajrzę zobaczyć, co rozumiesz przez "coraz lepsze zdjęcia".
Skoro znasz swoją wartość, zignoruj moje zrzędzenie i ciesz się swoim dobrym samopoczuciem, co jak wiadomo służy dobrze zdrowiu - a to z kolei pozwoli Ci zrobić jeszcze dużo wysoko ocenianych na OB zdjęć.
Idę spać,szkoda czasu.
fotografia cyfrowa
karp1225 2012-02-08 23:37:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wojciech - chodzi mi głównie o wodę :) - co do portalu,to mam podobne zdanie ale nie chce się rozpisywac bo mi zaraz ktoś zarzuci że robię zadymę itd.. :))
fotografia cyfrowa
Wojciech 2012-02-08 23:32:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
karpiu, co do długich czasów - co zobaczysz w realu zależy od stopnia rozmarzenia :)
rozumiem, że chodzi Ci o wodę na długich czasach, bo już chmury w ten sposób sfotografowane często wyglądają na bardzie rzeczywiste niż te zamrożone w bezruchu; co do wody - myślę, że liczy się umiar; wodospad na 1/6s będzie żywy, ale nie zmieni się w coś nierealnego, co uzyskasz przy 6s; podobnie z morzem - wzburzone sfocone na 1/5-1/8s odda swą dynamikę, przy kilku s czy dłuższym czasie będzie już raczej abstrakcyjnym elementem kadru - co nie znaczy, że nie atrakcyjnym, co widać na licznych przykładach

nie przegiąć - o to chodzi, we wszystkim
przejrzałem ostatnich +-200 wystawionych ocen: 52% to czwórki, 36% - trójki, razem 88% ocenionych zdjęć to zdjęcia wg oceniających solidne lub (w większości) bliskie doskonałości !
zer i minus jeden było w sumie tyle, co piątek, dwójki stanowiły 1%.
Co za portal, praktycznie same genialne zdjęcia tu publikują !
fotografia cyfrowa
ANsako 2012-02-08 23:19:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
NIE znam tu Wojciechu nikogo i nigdy nie byłam w żadnym towarzystwie!!nie wiem o czym piszesz!
A tu oceniam przypadkowe zdjęcia,które mi się akurat spodobają.
Myślałam ,że jak ja szanuje innych i mnie będą tu szanować......
Zdania na temat fotografii możemy mieć inne,ale nie mam ochoty by mnie ktoś do jakiś worków wrzucał i udowadniał mi ,że niewiele potrafię.
Nasze patrzenie może być różne i możemy mieć różne zdania...Twoje również doceniłam .
Dlatego nie bedę polemizować z tym wszystkim .....nie mam na to zupełnie ochoty
Wszystkim się podobało zdjecie ....Tobie zupełnie nie ....I niech tak zostanie...możesz mieć przecież swój gust........
Mam za soba kilka wystaw moich fotografii i znam swoją wartość,a wystawiając tu zdjecia - ,,je''poddaje ocenie a nie moją osobę.Więc nie zamierzam tu nikomu nic udowadniać.
Jeśli masz ochote zniechęcić mnie Wojciechu do fotografii ,to nie uda CI się to.
Staram się rozwijać i robić coraz lepsze zdjęcia i one mnie interesują a nie sytuacja
na portalu z przed lat.
Z mojej strony to tyle.
fotografia cyfrowa
karp1225 2012-02-08 22:36:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wojciech - kiedyś w ramach jaj i protestu dodałem tutaj sobie fioletowego Kopciuszka :) - co do pejzażu wiekszośc osób je focących podkręca kolory,chodzi tylko o to aby nie przegiąc...a co sądzisz o foceniu krajobrazów na długich czasach ? - przecież takich widoków w realu nie zobaczysz i jest to swojego rodzaju jakaś tam manipulacja.
fotografia cyfrowa
Wojciech 2012-02-08 22:28:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
karpiu, a pejzaż to nie natura ? co byś powiedział o niebieskim myszaku ?
ludzie ślęczą godzinami w plenerze i przy kompie, żeby uzyskać efekt zarazem atrakcyjny i naturalny, o to przecież w tym chodzi, prawda ?
a tu Autorka, która uważa nieużywanie filtrów za cnotę, przebija ich wszystkich paroma machnięciami suwaczków - tzn "przebija"... no więc odchodzą, policz ich sobie; kiedyś publikowali tu praktycznie wszyscy liczący się fotografowie pejzażu i natury w tym kraju...
nikogo nie wrzucam do żadnego wora, piszę o tym, co w moim przekonaniu, dzięki obojętności ( a może i cichym wsparciu) administracji, zawładnęło tym niegdyś świetnym portalem
niech każdy zajrzy w siebie i odpowie - czy ocenia i komentuje tę czy inne fotki zgodnie ze swoim przekonaniem i bez kompromisów ? jeśli tak, to OK !
mój sentyment dla OB jako miejsca, gdzie się wiele nauczyłem - w tym pokory i trzeźwej oceny własnych możliwości - powoduje, że z prawdziwym bólem obserwuję, co się tu teraz przydarza, i coraz rzadziej tu zaglądam
pozdrawiam !
fotografia cyfrowa
jabe 2012-02-08 22:26:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
im szybciej ostudzimy emocje tym lepiej

Wojciech ujął sprawę bardzo emocjonalnie

Autor swoimi odpowiedziami sprawy nie ułatwiał
fotografia cyfrowa
Romanoo7 2012-02-08 22:14:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Też nie jestem w żadnym TWA i wypraszam sobie tak podsumowywać mnie i innych.
Postawiłem takka ocenę, bo mi się fotografia podoba, że Ty masz inny gust to nie moja sprawa, każdy ma do tego prawo. Szanuje innych, więc i szanuj mnie.
fotografia cyfrowa
karp1225 2012-02-08 22:02:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wojciech - zdjęcie mi się podoba i je poleciłem - nie mam takiej wiedzy o foceniu krajobrazów jak Ty i inaczej oglądam to zdjęcie,żeby nie było nie jestem w żadnym TWA - nie można tak wszystkich wrzucac do jednego wora.Inna sprawa zdjęcie nie jest w kategorii "natura" i chyba większa obróbka jest dozwolona ?
fotografia cyfrowa
Wojciech 2012-02-08 21:38:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Autorko, że zdjęcie Ci się podoba - nie musisz mnie przekonywać :)
5.20 - to nie ma żadnego znaczenia, słońce było już za wysoko na dobrą fotkę w kontrowym świetle. W czerwcu czy lipcu 5.20 to ponad godzina po wschodzie, biały dzień !
Dlatego ratowałaś ujęcie manipulacją balansem bieli, krzywymi i selektywną korektą koloru, tracąc szczegóły w cieniach i całkowicie wycinając składową niebieską, co w efekcie dało ten żółtozielony zafarb całości.
Kompozycję trudniej skategoryzować; ja jestem wrogiem nadmiaru i dlatego kompozycję tego zdjęcia uważam za nieudaną, na skutek nadmiaru właśnie, oraz wymuszonego pozycją słońca i jego odbicia statycznego i płaskiego kadrowania (a i tak nie uratowałaś kadru prze drobnymi przepałami na dole).
"Taki obraz zarejestrowałam i taki pokazuję"...
Po pierwsze nieprawda, że zarejestrowałaś taki obraz (proszę o RAW, jeśli nie mam racji, odszczekam).
Po drugie, obróbki nie uważam za grzech - dobra obróbka jest niezbędna w fotografii cyfrowej do uzyskania należytego rezultatu, taka jest natura tej techniki. Ale obróbki tego obrazka nie sposób uznać za dobrą, przynajmniej nie w kategorii "pejzaż" - tak daleko odbiega od rzeczywistości i tak bardzo ją fałszuje. Można się zgodzić z agresywną obróbką, która uwydatnia jakieś cechy zarejestrowanej sceny. Nie można natomiast zaakceptować takiej, która tworzy zupełnie, nowe, nieistniejące w rzeczywistości cechy tej sceny - powtarzam, nie w kategorii "pejzaż".

Odrębna kwestia to zachwyt, z jakim się zdjęcie spotkało. Nie wycofam się ze stwierdzenia "marny popis", bo dokładnie oddaje moje odczucie i przekonanie (patrz komentarz do oceny 0 ), nie uważam też, by było niegrzeczne - chyba że za niegrzeczne uznamy wszystko, co nie ocieka wazeliną. Uważam, że to, co się zadziało pod tą fotką jest przejawem toczącej ten portal choroby. Pięć czy cztery lata temu dostałabyś tutaj za to dzieło kilka zer i zjadliwych komentarzy, a po kilku(nastu) takich sytuacjach alby byś zrezygnowała, albo popracowała nad sobą. Sam przez to przeszedłem, a w moim pf dalej wiszą stare gnioty, coby mi nie odbiło. Dziś marne fotki są tu kreowane na arcydzieła, a dobrzy autorzy, którzy czas poświęcają na pracę nad sobą, a nie budowanie towarzystw wzajemnego zachwytu, przemykają niezauważeni. Przez ostatnie dwa lata już stąd wymiotło większość znaczących fotografów - ktoś, kto poważnie traktuje swoją pasję, nie będzie tracił czasu na kopanie się z wszechmocnym koniem TWA.
Zostaniecie tu sami z tą wazeliną, zadowoleni.
fotografia cyfrowa
korpa1 2012-02-08 18:56:51 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
mtz 2012-02-08 16:57:28 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
solidne 4 :)
fotografia cyfrowa
mogway 2012-02-08 15:26:59 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Z przyjemnością oglądam sobie to foto, gdy za oknem mróz i z domu wyłazić się nie chce... :)
fotografia cyfrowa
ANsako 2012-02-08 13:38:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Masz prawo Wojciechu do swojego zdania.....dziękuję za opinię....
Ale ja mam prawo do swojego i nie muszę się z Tobą zgodzić.
Cieszy mnie to ,że jeszcze kilka osób oprócz mnie(bo przecież autor nie zawsze jest obiektywny w stosunku do swoich prac) podziela moje zdanie.
Uważam ,że to jest dobre zdjęcie....i kompozycję i kadr i podział pół na pół
wcale nie uważam, jak to niegrzecznie napisałeś, za ,,marny popis''
Zawsze staram się wszystko przemyśleć;robiąc,czy wstawiając tu zdjęcie.....
ale ich odbiór należy oczywiście do innych......i często ile osób tyle zdań.
Dlatego i Twoje przeczytałam z zainteresowaniem......
Mam wiele zdjęć z tego miejsca różnie kadrowanych ,a to właśnie tak chciałam pokazać.
Nie masz racji ,że za późno wstałam i że to środek dnia.....zdjęcie zrobiłam o godz. 5.20
Od lat fotografuję wschody i tak jak pisałam wcześniej oprócz korekty EV na -2
poprawienia ,kontrastów i poziomów taki obraz zarejestrowałam i taki pokazuję
Pozdrawiam Cię serdecznie......autorka
fotografia cyfrowa
tahapa 2012-02-08 12:20:57 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
jabe 2012-02-08 10:13:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie jestem aż tak surowy w ocenie zdjęcia Wojciechu, ale ... niestety masz rację co do aplauzu
fotografia cyfrowa
arturdy 2012-02-08 00:16:04 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Kadr zacności, o kolorach wolę się nie wypowiadać, mam wątpliwości co do kalibracji mojego monitora:)
fotografia cyfrowa
Wojciech 2012-02-08 00:14:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
pozwolę sobie na odrębne zdanie:
1. scena złożona jest z dwóch odrębnych - i przez to zaprzepaszczonych motywów; szczególnie szkoda lewej połówki, która mogła dać wysmakowaną, oszczędną i trójwymiarową kompozycję. Zamiast tego mamy płaską, frontalną scenę, z horyzontem 50/50 i brakiem jakiejkolwiek kompozycyjnej dominanty, po której wzrok mi skacze, skłaniając się niestety ku niefajnej prawej - która walczy o uwagę jakby była coś warta dzięki masywnej plamie na środku.
2. chybiony balans bieli plus suwaki plus korekta ekspozycji dały żółto-zielono-brązowy budyń; kto widział coś takiego kiedykolwiek poza może powierzchnią Marsa - niech się przyzna :) Słońce jest na wysokości ca 1 do 1,5 godziny po wschodzie, to jest biały dzień, proszę Państwa, za późno Autorka wstała... - ale z fotki wynika coś zupełnie innego

skąd taki aplauz dla tego marnego popisu ?
ktoś obiektywnie odpowie ?
fotografia cyfrowa
Iskierka 2012-02-07 22:53:40 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
polecam :))) uwielbiam wschody :))
fotografia cyfrowa
Kazkar 2012-02-07 22:18:51 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Niesamowite...a propos zdjęcia, jak też tej spontanicznej mobilizacji pod pracą...Crisis? What Crisis...Obiektywni?
fotografia cyfrowa
prorok 2012-02-07 21:43:15 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
jabe 2012-02-07 21:41:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rozumiem, że nie czyniłaś jakiś ingerencji, rozumiem, że takie parametry kolorystyczne złapała matryca, ale to nie stanowi, ze w naturze ta scena tak jednolicie wyglądała. Mogłaś , nie musiałaś w sofcie przywrócić kolorystykę nie do końca dobrze złapaną na matrycy. Moje pytanie dotyczyło Twoich intencji. Tak też jest pięknie, ale pytanie pozostaje :)
fotografia cyfrowa
ANsako 2012-02-07 21:41:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zdjęcie zrobione o 5.20 rano... mdobrychłop ,takie warunki zastałam....zrobiłam to ,co poniżej
napisałam......dziękuję za Twoją opinię
fotografia cyfrowa
ANsako 2012-02-07 21:32:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kolorystyka jabe tej sceny nie była zróżnicowana....
oprócz odcięcia słońca i jego odbicia oraz przyciemnienia EV-2
nie ma tu żadnej ingerencji,czy filtrów
fotografia cyfrowa
mdobrychlop 2012-02-07 21:27:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kadr mi sie podoba,klimat, ale nie popieram aż tak mocnego naginania balansu bieli. slonce widac wysoko, a barwa swiatla jak dla pory wieczornej/porannej.
fotografia cyfrowa
ANsako 2012-02-07 21:25:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no nie zrobi;]trzeba wcześnie wstawać ;]
fotografia cyfrowa
mariusz75 2012-02-07 21:22:33 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Takie lubię, polecam
fotografia cyfrowa
pablo1 2012-02-07 21:16:25 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
etis nie zrobit akiego zdjecia bo lubi wylegiwac sie do poludnia:))))))) pozdrawiam
fotografia cyfrowa
rwitowsky 2012-02-07 21:12:19 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
witt90 2012-02-07 21:09:14 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fajny klimat.
fotografia cyfrowa
wadek 2012-02-07 21:07:44 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
cappucino 2012-02-07 21:06:33 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
jest pięknie
fotografia cyfrowa
otoori 2012-02-07 21:06:10 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
ANsako 2012-02-07 21:04:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dziękuję Wam :]
fotografia cyfrowa
jabe 2012-02-07 21:04:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
robi wrażenie, bardzo ładnie skrojone, dobre zdjęcie +++

spytam tylko, dlaczego w takiej jednolitej tonacji, a nie w bardziej naturalnej, bardziej przecież zróżnicowanej kolorystyce tej sceny ?
fotografia cyfrowa
Marek_B 2012-02-07 21:02:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Świetny język:)
fotografia cyfrowa
jawa08 2012-02-07 20:59:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
pięknie polecę!
fotografia cyfrowa
AndrzejN 2012-02-07 20:56:16 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fantastyczne
fotografia cyfrowa
pik23 2012-02-07 20:54:26 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
na PE bdb :)
fotografia cyfrowa
karp1225 2012-02-07 20:49:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja za to polecę...
fotografia cyfrowa
Ulala 2012-02-07 20:49:11 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
doooobreeee . . . ale mi się podoba .... polecam : ) ) )
fotografia cyfrowa
gryzli 2012-02-07 20:46:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No niestety wyczerpałem limit poleceń. Ale co się odwlecze to nie u..... :)
fotografia cyfrowa
rysiek54 2012-02-07 20:45:54 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
To i ja skorzystam z tego przepisu na dobre zdjęcie.
fotografia cyfrowa
gryzli 2012-02-07 20:45:06 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
No jest pięknie. Nic dodać nic ująć. Dla mnie też piąteczka i poleconko :)
fotografia cyfrowa
etis 2012-02-07 20:42:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ok.....zbieram wobec tego na statyw :)
fotografia cyfrowa
Romanoo7 2012-02-07 20:42:10 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
To co ja lubię ! Jest pięknie, w moim stylu, jak uwielbiam. Klimatycznie, będąc w tym miejscu chciałbym to pokazać w taki sam sposób. Kolorystyka i układ kadru na wielki plus!
fotografia cyfrowa
ANsako 2012-02-07 20:38:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wyrusza się etis raniutko,jedzie się 50km.na wcześniej znalezione miejsce,rozkłada statyw
i czeka się w chaszczach na dobre światło...naciska się spust migawki i jest ;]
fotografia cyfrowa
ajano212 2012-02-07 20:29:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fajnie wyszło !!!
fotografia cyfrowa
etis 2012-02-07 20:24:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
kurde...jak takie zdjęcie zrobić? :)...super
fotografia cyfrowa
Aureola_L 2012-02-07 20:22:36 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
..ten jeżozwierz..:))) .. zajefajny..:)))
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa