| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | ant_z | Tytuł: | siatkarra | Data publikacji: | 2012-02-12 16:54:50 | Liczba wyświetleń: | 1138 | Ocena średnia: | 2 | Liczba punktów: | 14 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 55 | Kategoria: | Sportowcy | Aparat: | 50D 70-200 | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
Known 2012-02-17 08:11:38 | ocena = brak oceny to portal foto czy poprawnej polszczyzny? a jesli nie mieszkam w polsce i nie uzywam ojczystego jezyka na codzień? mam chyba prawo sie piertolnąc w wypowiedzi? :) pozdroł | |
ant_z 2012-02-16 21:42:52 | ocena = brak oceny Martorek, matko kochana, jak mało twoja wypowiedź ma wspólnego z poprawną polszczyzną. "Chichot żałości" mnie ogarnia. :) | |
jabe 2012-02-16 15:48:34 | ocena = brak oceny ja w analogu to najbardziej lubię czekanie na rezultat :) | |
dworek1 2012-02-16 15:41:19 | ocena = brak oceny najprzyjemniejsze w analogu jest przewijanie kliszy,a reszta to blablabla
-obecnie sprzet digital jest tak zaawansowany technicznie,ze bije na leb wszystkie analogowe pstrykawki,tylko kwestia kasy.......Pozdr.................. | |
martorek 2012-02-16 11:28:55 | ocena = brak oceny Known zgadzam się z Twoimi wypowiedziami stuprocentowo. jak widać bez sztucznego kumoterstwa i wybujałych wirtualnych przyjaźni nie zgarniesz noty powyzej1 ;) co widac doskonale na przykładzie ant_z, który trudni się marna i tanią prowokacją, wciągając w to innych użytkowników, tym samym trudni się żonka (beti) ;) niestety są ludzie, którzy muszą "wyżyć" się w wirtualnym swiecie, być może real im nie służy i jest to forma terapii, odskoczni.. cóż nie mnie oceniać, jedynie pozostaje cichy chichot żałości nad niektórymi użytkownikami ;) | |
jabe 2012-02-16 11:05:33 | ocena = brak oceny "czasami wychodze na foty i kończy sie na przewietrzeniu sprzętu"
czasami wychodzę na foty i nawet nie biorę ze sobą sprzętu :)
pozdrówka
| |
Known 2012-02-16 08:33:24 | ocena = brak oceny nie do końca sie zgodze ze kazdy kto wali syfrą robi masówke, czasami wychodze na foty i kończy sie na przewietrzeniu sprzętu, nie ma reguły, ja zaczałem szanowac klatki gdy zmieniłem system - ale faktycznie wczesniej robiłem mase gniotów dziennie.. i prawde mówiąc chyba dobrze przejsc taki etap, robiąc 1 klatke tygodniowo nie nauczysz sie paCZeć i widziec światła mz :) teraz szanuje sprzet jak bym mial błoniaka ale chyba tylko dlatego ze wydałem na niego roczną pensje urzednika :P no i rawy po 30 mega a dyski drogie lol :) | |
ant_z 2012-02-15 20:40:07 | ocena = brak oceny bardzo mnie cieszą takie dyskusje :) | |
dworek1 2012-02-15 18:29:43 | ocena = 3 zamiast pilki widzial by mnie sie lepiej oltarzyk
-wspaniala poza modlitewna-w sporcie wyczynowym raczej niespotykana. Pozdr........... | |
jabe 2012-02-15 18:19:31 | ocena = brak oceny Wynika z tego, ze na fotografię trzeba "trafić", że nie zdarza się za każdym rogiem ulicy. | |
helios3 2012-02-15 18:12:23 | ocena = brak oceny a z tych kilkuset nawet 12 klatek nie wybierzesz wiem bo kiedyś też tak pstrykałem ostatnio tylko chodzę z aparatem prawie nie pstrykam czekam na "te" właściwe momenty do naciśnięcia spustu migawki ale jakoś nic się nie trafia. | |
jabe 2012-02-15 17:55:02 | ocena = brak oceny coś w tym jest Helios :)
syfrą walisz seriami, wracasz z łowów z paroma setkami zdjęć, trwa wyścig na pojemność kart, na szybkość pstryków na sekundę
a z analogiem ? w takim Kievie np masz 12 klatek, 12 szans na zrobienie zdjęcia - zaczynasz szanować czas, światło, kadr - zaczynasz szanować fotografię - zaczynasz szanować fotografów
tak w skrócie :) | |
Mordecai 2012-02-15 17:53:11 | ocena = brak oceny No przecież nie nagle!
Ale aparat tradycyjny uczy cierpliwości w wielu aspektach i to sie przekłada po pewnym czasie na stosunek do ludzi. | |
helios3 2012-02-15 17:48:25 | ocena = brak oceny to znaczy że że aparat czyt. analog zrobi ze mnie czy innych uzerów innych ludzi zaczniemy nagle znać sie na fotografii i szanować nawzajem i być względem siebie uczciwi ? | |
Mordecai 2012-02-15 17:38:51 | ocena = brak oceny Niestety :(
wydaje mi się, że techniki cyfrowe powodują upadek obyczajów :(
natomiast aparaty tradycyjne je łagodzą :) | |
helios3 2012-02-15 17:33:43 | ocena = brak oceny a coś z cyfrą czyt. syfrą? | |
Mordecai 2012-02-15 17:28:48 | ocena = 2 aaa... bo zapomniałam :) | |
Mordecai 2012-02-15 17:27:44 | ocena = brak oceny polecam aparaty.tradycyjne.net
- tam nie ma ocen, poleceń itp.,
za to dostaje się bana za użycie syfrówki :) | |
helios3 2012-02-15 17:18:22 | ocena = brak oceny to może ktoś poleci jakiś portal? gdzie jest lepiej? | |
4!
http://obiektywni.pl/galeria/fotografia-493788.php | |
ant_z 2012-02-15 15:15:03 | ocena = brak oceny Known, tu się kiedyś też nikt z gniotami nie pierniczył i wisiały max minutę. Teraz jak już jabe powiedział, moderuje się oceny. Wiem, że wystawione przeze mnie zera są zgłaszane do modów hurtowo. I co z tego? Nic. Na jedno zero pod gniotem, przypada dziesięć 3 i 4. | |
ant_z 2012-02-15 15:04:12 | ocena = brak oceny fajnie, że zaczynacie ogarniać. :) | |
el_coyotte 2012-02-15 14:58:47 | ocena = brak oceny Known - nie ma co się niepokoić. Administratorom fruwa, że portal już dawno nie ma nic wspólnego z obiektywizmem. Wzajemne 4 i 5 wraz z wyrazami zachwytu są wręcz normą przy tandetnych zdjęciach. Jeśli komuś ocena pozwoli poczuć się lepszym - daj mu ją. Przecież to nie cyferka czyni zdjęcie dobrym. A jesli ktokolwiek, dzięki tym wysokim ocenom uzna, że może już zostać pro - rynek szybko zweryfikuje tego typu zawodowca.
A to zdjęcie - każdy widzi, jakie jest.
| |
Known 2012-02-15 14:36:22 | ocena = brak oceny bo w domu kobity nie mają to sie im nudzi :) w sumie wypowiadam sie ogólnikowo, bo swierzak tutaj jestem,a le to potoczne zławisko.. nie tylko na tym portalu :) ale o ile, od innych pokroju flog photoblog flickr czy fotka.pl nie wymaga się konstruktywnej krytyki, ba jest ona tam nawet nie mile widzianaa, takie akcje na portalu "FOTOGRAFICZNYM" rzekomo, to już tanioszka i słabizna ze tak to ujmę :) | |
jabe 2012-02-15 14:26:06 | ocena = brak oceny masz rację, paranoja
I tak, jak fotograficznej młodzieży, bym nie potępiał, bo dopiero się uczy czytać fotografii i ma prawo oceniać po omacku, to odczuwam wręcz wstręt do poczynań starych foto-portalowych wyjadaczy, którzy używając jedynej oceny 4, bałamucą ową "młodzież" i otaczają się haremem uwielbień. | |
Known 2012-02-15 14:21:24 | ocena = brak oceny stary, to jest paranoja :), fotoblog.pl polecam - tam same ahy i ohy :) fotoik.pl tez polecam, tam sie nikt nie pietoli z gniotami. | |
jabe 2012-02-15 14:18:36 | ocena = brak oceny No niestety, tu moderator raczej zaskarżane przez autora oceny 0 wycina, a zgłaszanych (przeze mnie np) ocen 4 za ewidentne gnioty nie rusza.
Apelowanie do współużytkowników o elementarną uczciwość w ocenach zaczyna się krzykiem o prawo do swobody i wolności, a kończy zarzutem krytykanctwa, a nawet wpisanie na listę ignorowanych.
Ant prowadzi własną krucjatę i wstawia właśnie takie , a nie inne zdjęcia.
Ja mam zamiar oceniać wg własnych kryteriów, nie omieszkując komentowania ocen innych.
| |
Known 2012-02-15 14:10:39 | ocena = brak oceny jabe, dopóty dopóki bylem z dale i nie czytałem komentów myslalem ze tu sami normlani dorosli ludzie.. a tu prosze. moderatorów tu nie ma? na pewnym innym portalu od którego zdaje sie jestem uzależniony, mod by to wypitolił dał liscia i bana na 24 za takie kumoterstwo.. :) | |
jabe 2012-02-15 14:07:49 | ocena = brak oceny Known - zwróć uwagę, przy o zdjęciu które linkujesz, od kogo są te 4. Właśnie z tymi osobami, miedzy innymi, trwa "fight" (Twoje słowo) o elementarną uczciwość. | |
Known 2012-02-15 14:06:43 | ocena = brak oceny jak sie nauczysz robic zdjecia nie fotki, to mzoe zaczniesz zgarnaic lepsze. generalnie wjezdzasz w moją szuflade, trolle i gniotoroby, a portalu juz nie uwazam za przyzwoity skoro śa użytkownicy dający 5tki takiemu ścierwu :) - o zdjeciach pisze. słabe je masz, choc zdarzają sie odestępstwa potwierdzająće regułę. | |
ant_z 2012-02-15 14:03:57 | ocena = brak oceny mają być czwórki i bez gadania. :) nie po to tu pokazuję fotki żeby dostawać słabe oceny. :D | |
Known 2012-02-15 13:54:58 | ocena = brak oceny http://obiektywni.pl/galeria/fotografia-570057.php - ta fota ma ocene 4, definicja oceny 4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie... | wiec na tym portalu wysokie noty dostaje się po znajomości, badz prosząc o nie? to jest kurwa kpina ;D ps. fota skupionej siatkarkki na tle parkietu w ciasnym kadrze mi nie wjezdza. lepsze widuje w głosie wielkopolskim.. | |
ant_z 2012-02-15 13:46:05 | ocena = brak oceny o 5 nie śmiałem prosić. | |
jabe 2012-02-15 13:37:53 | ocena = brak oceny nie jest to zdjęcie moich marzeń, ale jeżeli miałbym o nim coś dobrego powiedzieć, to właśnie sposób kadrowania chwalić będę, zwracając uwagę na wszelkie linie, które grają w tym obrazie | |
leman 2012-02-15 13:10:19 | ocena = brak oceny a piąteczki też mogą być czy tylko czwórki Cie interesują ? :) | |
tahapa 2012-02-15 12:14:25 | ocena = 0 Kadrowanie więcej jak zerowe. | |
ant_z 2012-02-15 10:09:51 | ocena = brak oceny el_coyotte, a może chociaż po znajomości kilka 4? Jak myślisz, da się zrobić? :) | |
el_coyotte 2012-02-15 09:59:01 | ocena = brak oceny Byłem. Wątpię. | |
ant_z 2012-02-14 15:10:29 | ocena = brak oceny oczywiście, każda czwórka na wagę złota. zapraszam domnie. tam można sporo czwórek postawić. :) | |
ant_z - prosisz. masz. mam nadzieje, że ta ocena pozwoli Ci poczuć się lepszym. Ale ocena nie jest zasłużona.
Umieszczając zdjęcie na portalu fotograficznym, powinieneś raczej podziękować tym, którym chciało się poświęcić kilka sekund na rzucenie okiem na nie, a tym, którym chciało się napisać do tego kilka słów krytyki - powinieneś być wdzięczny za chęć podzielenia się wrażeniami.
Generalnie zdjęcie jest co najmniej słabo przygotowane do prezentacji, natomiast to, że robione było z trybun AWF... cóż... nikogo nie obchodzi skąd je robisz. Jesteś fotografem i sam wybierasz, gdzie stoisz. Następnym razem stań tam, gdzie możesz liczyć na fajne kadry, a nie na przypadkowe pstryki... | |
szoszon 2012-02-13 21:05:46 | ocena = brak oceny :DDD
Dalej twierdzę, że to dobre zdjęcie bo:
-moment
-kompozycja
-czystość
Tło psuje sprawę, więc "mojemu przyjacielowi" nie dałem 4.
Ant_z,
nie proś na priv, bo i tak oceny nie podwyższę.
Liczę się za to z odwetem. :))
| |
ant_z 2012-02-13 20:54:44 | ocena = brak oceny samanta, łoj, aleś mi pojechała, strasznie się przeraziłem :) | |
jabe 2012-02-13 18:32:10 | ocena = brak oceny ...jezu ... | |
shamanta 2012-02-13 18:27:11 | ocena = brak oceny ant_z, żeby fotografia była fajna trzeba umieć czerpać z niej przyjemność, a nie być zadufanym w sobie egoistycznym bufonem, któremu wydaje się, że pozjadał wszystkie rozumy. Naprawdę radzę zrewidować stosunek do życia. Oprócz Ciebie na świecie są jeszcze inni ludzie, którzy być może kierują się odmiennymi niż Ty wartościami, ale szacunek im się należy. | |
ant_z 2012-02-13 16:27:17 | ocena = brak oceny OOO, martorku, nie na tym? A na czym? Może mi wspólnie z samantą wyjaśnicie tajniki fotografii? Żeby była fajna, żeby mieć dużo kolegów dzięki niej? Może mi też wskażecie miejsca owego retuszowania? :) Pozdrawiam cieplutko i proszę o kilka 4. | |
shamanta 2012-02-13 16:14:16 | ocena = brak oceny O to, to, to .... :) | |
martorek 2012-02-13 16:07:33 | ocena = brak oceny wiesz...nie sztuką jest pstryknięcie fotki na awf'ie podretuszowanie,wyostrzenie jej w domowych pieleszach, wrzucenie na portal i oczekiwanie wysokich not od wirtualnych przyjaciół...fotografia na tym nie polega ;) | |
shamanta 2012-02-13 16:04:39 | ocena = 2 | |
ant_z 2012-02-13 15:52:54 | ocena = brak oceny szoszon, trybuny na AWF, wysoko niestety. :( | |
ant_z 2012-02-13 15:52:08 | ocena = brak oceny Martorek, cieszę się, że wiesz o czym piszesz, a może piszesz co wiesz, jakoś tak to było. :) | |
szoszon 2012-02-13 15:06:45 | ocena = 3 Dobry moment.
Perspektywa mogłaby być lepsza.
Lubię siatkarki. :)) | |
martorek 2012-02-13 15:02:44 | ocena = 0 szału nie ma tyłka nie urywa... zupełnie przypadkowy pstryk, który nie niesie ze sobą żadnych odczuć artystycznych... | |
helios3 2012-02-12 22:54:19 | ocena = brak oceny siatkowke lubie kiedys kazda wolna chwile na boisku spedzalem | |
ok jest | |
mariusz75 2012-02-12 19:35:28 | ocena = brak oceny Ładnie w kadrze, reszta taka sobie, perspektywa mi nie pasuje | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |