| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | Magus | Tytuł: | Mefisto & Anioł | Data publikacji: | 2006-10-04 09:00:44 | Liczba wyświetleń: | 8202 | Ocena średnia: | 4 | Liczba punktów: | 641 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 386 | Kategoria: | Fotoreportaze | Aparat: | Olympus E-1 | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
- - - - NA PEŁNYM EKRANIE DUŻE ZDJĘCIA - - - -
Krakowscy bezdomni.
Od lewej "Mefisto", w środku "Anioł".
Bezdomni z wyboru, od 97 roku (Mefisto) od 92 (Anioł)- zadeklarowani metalowcy.
Jako ciekawostkę podam fakt, że "Anioł" jest mgr inż. górnictwa,
studiował filozofię na UJ i historię na UW, biegle posługuje się J.
Angielskim.
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Sound myślisz stereotypami... i zachęcasz autora do obrazowania stereotypami. Bezdomny = nieszczęśliwy, wykluczony. Automatem dla każdego "bezdomny" to ktoś, kto nie ma domu z powodu: rozpadu rodziny, eksmisji, powrotu z zakładu karnego, braku stałych dochodów, przemocy w rodzinie, braku tolerancji społecznej, uzależnienia, nosicielstwa wirusa HIV, likwidacji hoteli pracowniczych czy PGRów, opuszczenia domu dziecka, powrotu ze szpitala psychiatrycznego, uchodźstwa. Faktycznie... te osoby nie potrafią się odnaleźć w społeczeństwie, są zagubione, bezradne, przystosowują się do życia poniżej progu minimum egzystencji, i czują się przez społeczeństwo i państwo "wyrzucone", gorsze...
Ale Magus pokazuje Nam dwóch bezdomnych, których wykształcenie pozwoliłoby na znalezienie pracy i życie na poziomie choćby minimum socjalnego albo i wyższym. Ci ludzie SAMI odrzucili społeczeństwo z jego wzorami, normami, tempem życia, wartościami i priorytetami. Tacy bezdomni nie chowają się za maską "luzactwa", oni po prostu mają kompletnie inną od ogólnie przyjętej filozofię życiową. Im nie pomożesz bo... oni tej pomocy ani nie oczekują ani nie potrzebują. Oni świadomie wybrali rytm życia poza społeczeństwem, rytm dnia oparty na wędrowaniu, zagadywaniu ludzi w celu "wykombinowania" na wino czy na fajki. Ich aktywnością jest zdobycie czegoś do zjedzenia i wypicia i zabawa, wieczny nie kończący się luz i unikanie wszelkiej odpowiedzialności za własną przyszłość a tym bardziej za przyszłość kogoś innego.
To wszystko widać na tej fotografii- dlatego dla mnie ten reportaż jest bardzo dobry. Odkłamuje stereotyp, odkłamuje jedną z szufladek w jaką większość w Nas wstawia "problem społeczny"... | | | |
Magus 2006-10-05 09:40:08 Sound - bardzo Cię szanuję ale w twoim rozumowaniu jest kolosalny błąd. Zakładasz, że każdy bezdomny jest nieszczęśliwy lub, że tylko nieszczęśliwych bezdomnych należy fotografować.
Ja chciałem pokazać, inaczej niż większość fotgrafujących, że są pośród bezdomnych tacy którzy są i wykształceni i szczęśliwi.
Piszesz: "Pokaż bezdomnych, którzy naprawdę są nieszczęśliwi i na takich wyglądają,
bo Ci na takowych nie wyglądają." to juz by był zupełnie inny reportaż - nie taki jaki chciałem pokazać. | | | |
Wyglądają na szczęśliwych bardzo.
Zupełnie przeciętny reportaż, choć ciekawie zaprezentowany w tej panoramie.
Byłem tu już kilka razy wcześniej.
Widzę, że podoba się bardzo i nawet wiem dlaczego.
Porusza temat, który zawsze będzie wywoływał emocje... bezdomni.
Ci bezdomni mają się dobrze, są chyba popularni, wygladają normalnie, nic im nie brakuje...
nawet wina. ;-)
Tak odbieram ten reportaż...
Pokaż bezdomnych, którzy naprawdę są nieszczęśliwi i na takich wyglądają,
bo Ci na takowych nie wyglądają. | | | |
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
K2 2012-11-23 10:06:10 | ocena = brak oceny lubie takie klimaty, oczywiście na zdjęciach | |
Magus 2010-01-17 11:17:04 | ocena = brak oceny "Sto lat" tu nie zaglądałem - thx | |
prorok 2009-10-19 17:29:49 | ocena = 5 ...................... wolni z wyboru - piękne foto ; nic dodać , nic ująć -duży plus | |
Rafi083 2009-02-21 15:24:09 | ocena = 4 | |
tkucofaj 2008-07-25 12:31:57 | ocena = 4 | |
kilerus 2008-06-26 13:24:14 | ocena = 5 Faktycznie zdjęcie robi wrażenie. Gdy włączam zdjęcia tygodnia zawsze przykuwa mój wzrok.
Kurcze jakoś ich nie kojarzę. Zawsze każdy "kombinator" już ze 100 metrów mnie wypatruje. Nie wiem w sumie czemu!! | |
migdal 2008-06-05 20:36:25 | ocena = 5 5, bo ja nie miał bym odwagi ich fotografować, choć się ich w Krk spotyka dość często. Jakoś tak przechodzi się obojętnie... ;) | |
DarBaj 2008-06-04 10:52:01 | ocena = 4 | |
Iness 2008-05-28 22:11:11 | ocena = brak oceny Jeszcze nie - staruszek we mgle jest nadal lepiej zapunktowany, ale kto wie jak będzie za jakiś czas :D | |
Magus 2008-05-28 10:20:43 | ocena = brak oceny Dziękuję za wizyty, jakiś renesans?
Iness chyba z tych plusów masz więcej punktów niż za najlepsze swoje zdjęcie? | |
bdb | |
Niemy 2008-05-28 00:09:13 | ocena = brak oceny 5 duże 5+ | |
Artex 2008-05-27 20:49:40 | ocena = 4 | |
Travis 2008-05-27 20:30:56 | ocena = 3 Zdjęcie (zdjęcia) z technicznego punktu widzenia oceniam jako bardzo dobre. Natomiast pierwsza myśl jaką miałem po spojrzeniu na nie, to to, że całość jest ustawiana i obaj panowie niewiele mają z bezdomnością wspólnego. Dopiero potem przeczytałem opis zdjęcia i "niestety" trochę wpłynął on na mój odbiór zdjęcia. | |
gregsk 2008-05-27 20:21:21 | ocena = 3 | |
joe70 2008-05-27 19:56:26 | ocena = 3 kawałek życia ... pogratulować | |
radosny 2008-05-27 19:46:36 | ocena = 3 | |
jacko 2008-05-27 18:27:09 | ocena = 4 mozna tez majac dom byc bezdomnym | |
zenit7 2008-05-27 18:14:49 | ocena = 4 | |
NBA 2008-05-26 09:28:08 | ocena = brak oceny Świetne, z taka siła. P.S. Super opis, jak widać bezdomność może być świadomym wyborem... | |
unicode 2008-05-15 21:54:53 | ocena = 4 | |
Magus 2008-05-05 09:24:36 | ocena = brak oceny Była :) | |
Beata 2008-05-01 23:54:43 | ocena = brak oceny czerwoni chlopcy :) | |
Iness 2008-05-01 23:53:14 | ocena = brak oceny Na naszym kompie dopiero drugą z rozjazdem strony ;)
Ta krytyka była w polecanych? | |
Magus 2008-04-30 19:47:47 | ocena = brak oceny A nie mówiłem - Iness zaczynasz 3 linijkę ;) | |
fiatlux 2008-04-30 14:09:22 | ocena = 4 | |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . | |
Cris70 2008-04-08 16:07:21 | ocena = 3 Kurcze chyba polowa ludzi z OB juz tu była to i ja zostawię ślad ;) | |
Magus 2008-04-08 16:02:43 | ocena = brak oceny Iness - zaraz Ci plusy wejdą w 3 linijkę ;) | |
oswald 2008-04-08 14:53:07 | ocena = 4 | |
Gratuluje!!! Pokazales Ciekawe Podejscie ... Oni sa tacy jak My . Zgadzam sie z Ta opinia!!!! | |
Magus 2008-01-11 12:47:37 | ocena = brak oceny Dzięki za rekomendację ;) | |
dla mnie sredniawa | |
Magus 2007-12-15 10:32:24 | ocena = brak oceny Mnie najbardziej cieszy środkowa klatka. | |
chrisq 2007-12-14 21:10:58 | ocena = 4 portret po lewej, najbardziej :) | |
Magus 2007-12-07 22:03:46 | ocena = brak oceny Dzięki Michał :) | |
Magus 2007-12-03 10:25:36 | ocena = brak oceny Tak, wolność to coś wspaniałego :D | |
daga2 2007-12-03 10:10:59 | ocena = 4 | |
tt73 2007-12-03 10:02:15 | ocena = brak oceny wolność!
:o) | |
Magus 2007-12-03 09:55:33 | ocena = brak oceny Jeszcze kilka wizyt i ...Iness będzie miała 3 rząd plusów przy krytyce ;) | |
TMS 2007-12-01 15:35:09 | ocena = 4 ciekawe i świetnie wykonane | |
Metheny 2007-11-18 17:04:31 | ocena = 4 Myślę, ze Iness w KK powiedziała wszystko co można było powiedzieć o tej pracy. Ja dodam tylko, że stawiam 4 z plusem | |
Magus 2007-11-06 14:02:24 | ocena = brak oceny hAs - pozwala spokojnie zyc ;)
mika - thx | |
wyżej ocenić się nie da. bomba. . . . . | |
hAs 2007-11-06 13:54:22 | ocena = brak oceny słuszne podejście | |
Magus 2007-11-06 13:51:03 | ocena = brak oceny Ja tak gwoli wyjaśnienie - ocena sprawa trzeciorzędna :) Miłego dnia życzę!! | |
hAs 2007-11-06 13:44:20 | ocena = brak oceny kurde wchodziłem. wybacz roztargnienie - nie wyspałem się, a jeszcze jak wracałem do domu to mnie śnieg (!!) zaskoczył. mam zły humor. w każdym razie te granice nie miały wpływu na moją ocenę bo to nie aż tak istotna sprawa.
| |
Magus 2007-11-06 13:37:49 | ocena = brak oceny hAs - piszesz "osobiscie widizlbym jakies granice dzielace kadry - gwoli uzasadnienia" widzę, że na Pełny Ekran nie wchodziłeś? Wejdź proszę. Pozdro | |
julka100 2007-11-06 13:20:44 | ocena = 4 | |
hAs 2007-11-06 13:16:57 | ocena = brak oceny ok. są bezdomni. nie przeczytałem opisu pracy. soundzik - zwracam honor.
a krytyka iness faktycznie o niebo lepsza. | |
hAs 2007-11-06 13:13:25 | ocena = brak oceny poza tym mysle, ze to bardziej portrety niz reportaz. przeciez byli swiadomi, ze ich fotografujesz.nawet miny stroją i polewają pod publiczkę mniej niż zwykle ;)
żart - dla mnie to nawet w pejzażu mogło by być :] | |
ukasus 2007-11-06 13:06:26 | ocena = 4 bardzo dobry reportaż | |
hAs 2007-11-06 13:05:13 | ocena = brak oceny zaraz przeczytam Twoja odpowiedz i krytyke iness bo jakos nie zatrzymalem wzroku. nie podoba mi sie ze wzgledu na barwy takie troche dziwne wyostrzenie (a moze to w swiatlo/cien bylo robione) i jeszcze osobiscie widizlbym jakies granice dzielace kadry - gwoli uzasadnienia. same zdjęcia są niezłe.
jasne, że przeżyjesz! toć najważniejsza w tym jest Twoja wewnętrzna satysfakcja !!
Pozdrawiam. | |
Magus 2007-11-06 12:59:08 | ocena = brak oceny HAs zgadzam się z twoją oceną argumentów sounda co zresztą napisałem już w krytyce (Iness napisała lepiej) - szkoda, że fotografia Ci sie nie podoba aczkolwiek myślę, że jestem w stanie z tym żyć :D | |
hAs 2007-11-06 12:51:08 | ocena = 1 mnie jakoś inaczej niż większości - nie wchodzi. acz krytyka souna żałosna. skąd wniosek, że to bezdomni? na woodstocku tez zbieralem na wino, a dom mialem od zawsze.
co za niemądre także stwierdzenie: "Pokaż bezdomnych, którzy naprawdę są nieszczęśliwi i na takich wyglądają,
bo Ci na takowych nie wyglądają." - z jakiej racji on radzi autorowi jakich ludzi i w jakim stanie emocjonalnym autor ma fotografowac?
nie sądzę aby celem magusa było pokazanie nieszczęścia, czy szczęścia ludzi bezdomnych, a po prostu tych dwóch tutaj delikwentów. | |
Magus 2007-11-06 12:43:06 | ocena = brak oceny Dość długo tu nie zaglądałem - dzięki za odwiedziny! | |
Wyso 2007-10-22 14:06:50 | ocena = 5 n i e m a m p y t a ń | |
Cughba 2007-10-18 21:12:53 | ocena = brak oceny Widać że nieźli z nich inteligenci...Z chęcią bym sobie z tego zrobił tryptyk na ściane | |
cyku 2007-10-03 18:32:55 | ocena = 5 dla mnie max . . . . . . . . . . . chyba jest juz 10 kropek ;] | |
Majster 2007-09-30 18:09:40 | ocena = 4 | |
mum 2007-09-26 22:37:45 | ocena = 4 Dłuuga kolejka komentarzy. Zdjęcie ciekawe. :) | |
Jaala1 2007-09-18 11:27:31 | ocena = 4 b,świetne | |
Magus 2007-08-31 15:10:06 | ocena = brak oceny Jak by nie patrzeć masz tu 165 pts za tę krytykę w tej chwili (55 + x 3 pts)
Pogratulować, ciekawe jaka jest najwyżej oceniona krytyka w portalu .... może ta? | |
Magus 2007-08-31 15:07:37 | ocena = brak oceny Iness - to jednak lepsza inwestycjia niż zdjęcia dla Ciebie bo tu Cięgle dostajesz plusy - ostatni dzisiaj - 2007-08-31 11:46:06 - Miałaś to szczęście, ze twoja świetna krytyka trafiła pod zdjęcie które zostało Fotografią Tygodnia i co jakiś czas ktoś tu jeszcze zagląda. | |
Iness 2007-08-31 14:58:19 | ocena = A tak dla porównania... to mam w folio tylko 4 fotki ocenione wyżej punktowo niż ten słowotok :)
hehe | |
chyzwar 2007-08-31 11:33:47 | ocena = 4 klasyk :) | |
Magus 2007-08-31 11:29:24 | ocena = brak oceny Kurcze - widzę, że odkopano staroć :) | |
stassad 2007-08-31 11:08:09 | ocena = 4 Dobre !!! | |
Magus 2007-07-18 11:52:32 | ocena = brak oceny Dzięki za wizytę. | |
Myia 2007-07-18 11:24:42 | ocena = 4 dla mnie super | |
Magus 2007-06-09 17:31:34 | ocena = brak oceny Dzieki!! | |
zdjęcia są nawet fajne, ale w połączeniu z tytułem tworzą zajebistą historię, która pokazuje dużo wiecej niż sam obrazek. | |
FielinA 2007-06-08 15:45:09 | ocena = brak oceny dwa pierwsze zdjęcia są dobre...
Ale trzecie (jak juz ktoś wczesniej napisał )wygląda na pozowane...
(Czy koło kartonika z napisem "zbieramy na wino" leży pudełko malboro...? )
mnie ten reportaż nie przekonuje... Brakuje klimatu, czegoś co by uwierzytelniło te zdjęcia .... | |
Vixen 2007-05-15 15:58:43 | ocena = brak oceny czekam z niecierliwością ;) | |
Magus 2007-05-15 15:56:43 | ocena = brak oceny dzięki, niedługo pojawi się dużo więcej tego typu zdjęć w moim profilu raczej w b&w ale może i na kolor się porwę kilka razy, kto wie :D | |
Vixen 2007-05-15 15:49:31 | ocena = 4 a ja wolę takie Twoje fotki , bo od tych wszystkich panienek na OB i nie tylko już powoli zaczyna mnie mdlić (bez urazy modelek;) ), tak jak od kfffiatków ,ptaszków i innych tematów podawanych do znudzenia ....byłam pewna że zostawiłam już ocenę ale jakoś nie znajduję swojego komentu , więc nadrabiam ;) i pozdrawiam | |
Magus 2007-05-15 08:46:14 | ocena = brak oceny THX ! | |
Ayra 2007-05-14 19:53:53 | ocena = 3 fajna fota;] | |
Magus 2007-05-13 10:37:35 | ocena = brak oceny Dzięki za wizytę pod tym "antykiem" :) | |
dobre! | |
olutek 2007-05-01 14:49:52 | ocena = 4 | |
Magus 2007-04-21 15:04:41 | ocena = brak oceny Miło mi to "słyszeć" :D | |
Maho 2007-04-21 11:23:38 | ocena = 5 A dla mnie to jest idealne i za nic bym tu nic nic nie zmienił :)))))) | |
adax 2007-04-10 10:22:53 | ocena = 4 | |
martini 2007-04-02 18:46:47 | ocena = brak oceny ciekawe | |
Magus 2007-03-26 09:46:06 | ocena = brak oceny Może i wygląda, lecz nie jest :) | |
pit 2007-03-25 01:53:52 | ocena = brak oceny Opowieść się urywa na środkowym, bo prawe wygląda na pozowane ... | |
Magus 2007-03-15 20:05:38 | ocena = brak oceny Dobrze z twojego punktu widzenia - nie z mojego. | |
ennio 2007-03-15 17:19:46 | ocena = 1 kiepska obróbka, reportaż też niezbyt, sound dobrze napisał krytykę | |
Magus 2006-12-12 19:42:26 | ocena = brak oceny Dobrze Cię rozumie - ten młyn czasem trudny jest do zniesienia :) | |
babajaga 2006-12-12 16:49:37 | ocena = brak oceny leodavici zazdrości napewno im życia , bo ja sama czasem mam ochotę iśc i nie wracac , a szczególnie teraz przed świętami. | |
babajaga 2006-12-12 16:46:12 | ocena = 4 Bezdomni z wyboru , ciekawe zjawisko socjologiczno- psychologiczne. Temat rzeka. Dobrze pokazane , widac doskonale , że to ci z wyboru , a czytając opis staje się pewne, że z wyboru. Duże wrażenie wywarło. | |
Archeo 2006-12-12 12:51:44 | ocena = brak oceny Doskonałe. Za Iness.
Chyba wolności, fotki są do oglądania nie do zazdrosnego autorstwa itp.
Jeśli wywołują dowolne emocje, negatywne czy też pozytywne oraz im one są wieksze tym fotki są doskonalsze.
Pzdr. ;) | |
Magus 2006-12-02 14:51:35 | ocena = brak oceny Mnie zdjęcia czy im wolności? | |
zazdroszcze. | |
Miauuu 2006-11-26 06:22:47 | ocena = 4 +++ | |
niunio73 2006-11-19 11:31:53 | ocena = brak oceny niezłe ziomki :) | |
Magus 2006-11-08 16:04:24 | ocena = brak oceny Thx - miło, że tu jeszcze ktokolwiek zagląda - cos przybyło Iness plusów od mojej ostatniej wizyty pod tym zdjęciem. | |
bardzo dobre | |
Magus 2006-10-31 11:40:33 | ocena = brak oceny thx! | |
elamit 2006-10-31 10:32:42 | ocena = 4 dobre | |
Magus 2006-10-24 00:11:46 | ocena = brak oceny No tak Iness - nieźle "zaplusowałaś" - Respekt. | |
Iness 2006-10-23 15:11:52 | ocena = brak oceny Nie wiem czy to wypada... ale dziękuję wszystkim za uznanie dla krytyki. Nie spodziewałam się, że "zwykłe" podzielenie się wiedzą niefotograficzną może spotkać taki oddźwięk... | |
Magus 2006-10-23 09:05:06 | ocena = brak oceny No dobrze, żartowałem :) | |
Marezzo 2006-10-22 17:00:26 | ocena = brak oceny Magus noco ty !!! | |
Magus 2006-10-22 16:59:06 | ocena = brak oceny soczu92 - thx za ciepłe słowa.
marezzo - mam nadzieję, że nigdy w to nie wątpiłeś!? | |
Marezzo 2006-10-22 16:11:12 | ocena = 4 Widze ze nietylko Kasie dobrze umiesz pokazac ;) | |
Soczu92 2006-10-21 21:25:54 | ocena = 5 bezdomni - normalni ludzie, tacy jak my. Ty ukazałeś ich w wyjątkowym świetle! WIELKIE PODOBA SIE I WIELKIE GRATULUJE!! BRAWO! | |
founder 2006-10-21 14:52:37 | ocena = 4 very good. | |
Summerq 2006-10-21 10:00:00 | ocena = 4 | |
Magus 2006-10-20 09:10:00 | ocena = brak oceny Coś dzisiaj reklamy nie znikaja po zalogowaniu. Znów Admini cos zmieniają w Matrixie :) | |
guina 2006-10-20 09:04:04 | ocena = 4 :)) | |
Magus 2006-10-20 08:50:26 | ocena = brak oceny iron - to by był w ogóle doskonały tytuł "śladami Sokratesa".
Iness - były jeszcze lepiej punktwane - tylko znaleźć nie potrafię :) | |
naprawdę genialne, ciekawi mnie jedno co tak wykształceni ludzie robią na ulicy...czyżby to wyraz buntu a może chęć wybrania innej drogi ...śladem Sokratesa ???? | |
JanusZZZ 2006-10-19 23:54:27 | ocena = brak oceny piekna praca | |
Sick_Boy 2006-10-19 21:44:21 | ocena = 4 | |
Świetny reportaż.... Zgadzam się z krytyką iness w 100 % | |
fraede 2006-10-19 17:26:17 | ocena = 3 Socjologia to nauka manipulowania ludźmi. :DDD | |
Iness 2006-10-19 15:16:16 | ocena = brak oceny Znalazłam to>> http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-16856.php ;-) | |
Magus 2006-10-19 14:02:46 | ocena = brak oceny Ciekawe do ilu punktów dobijesz za tę krytykę? zyczę Ci jak najwięcej - swoja drogą ciekawe jaka jest najwyżej punktowana krytyka w serwisie? Albo takie top 100 krytyk ;) | |
Iness 2006-10-19 13:51:13 | ocena = brak oceny Inesska jest po socjologii ze specjalnością praca socjalna i "zarobiła" w ten sposób 75 punktów za krytykę- więcej niż za część swoich własnych fotek... To mnie tylko przekonuje, że w fotografię mam się bawić ale zawód dobry wybrałam :D | |
Magus 2006-10-19 13:48:21 | ocena = brak oceny Dzieki liza - własnie o tym pisała Iness. | |
Liza 2006-10-19 12:55:45 | ocena = brak oceny bezdomni to nie tylko biedacy , smutni i przegrani , bezdomność ma różne oblicza . świetna fota | |
Magus 2006-10-19 09:08:34 | ocena = brak oceny Miło "być fotą" tygodnia bo ludzie/userzy zaglądają często - życie zdjęcia się wydłuża. | |
Bardzo dobre. Inne. | |
seamoon 2006-10-19 01:50:47 | ocena = 3 | |
Magus 2006-10-18 21:21:36 | ocena = brak oceny Ciężko czasem uwierzyć, że z wyboru, ale cóż ... jeśli nie zrozumieć to przynajmniej uszanować to trzeba. | |
Morgoth 2006-10-18 20:24:40 | ocena = 5 "Buntownicy z wyboru" tak widze ten reportaż ... jest wyśmienity ... zgadzam się z Iness w 100% ... świetna praca i . | |
Magus 2006-10-18 15:40:52 | ocena = brak oceny "Nie ma to tamto" :) | |
norbert 2006-10-18 14:13:44 | ocena = brak oceny ;-) | |
Magus 2006-10-18 14:06:47 | ocena = brak oceny Thx wielkie.
A pro pos.
Raczej o około 40 - ale luz ;)
To się na inny dzień liczy niż policzyłeś. | |
norbert 2006-10-18 14:05:13 | ocena = brak oceny gratuluje zdjecia tygodnia...
wyprzedziles mnie o 1 pkt ;) | |
Magus 2006-10-18 13:01:35 | ocena = brak oceny Kapsel - zaczerwieniłem się od tego komplementu. | |
Kapsel 2006-10-18 12:32:16 | ocena = 5 No jako zdjecia to takie normalne, dobre technicznie kadry. Ale z wyjasniajacym komentarzem, po dluzszym zastanowieniu dla mnie po prostu geniusz! | |
Magus 2006-10-18 12:00:51 | ocena = brak oceny Tak jak pisałem, nie chciałem pokazac kolejnego zdjęcia "zgnębionych losem ludzi" oni są szczęśliwi, na tyle na ile mogą.
Co do "szczerości' takie same były komentarze przechodniów w Krakowie. | |
swego czasu w moim mieście była grupka młodych ludzi. siedzieli przy głównym deptaku i grali na bongosach. mieli wystawioną karteczkę "jesteśmy zdrowi, mamy dom, zbieramy na piwo". Ludzie zatrzymywali się przy nich, patrzyli i głośno komentowali, że wreszcie ktoś szczery, że nie "sępi" na bułkę, a potem kupuje wino. to tak przy okazji ostatniego zdjęcia w tym reportażu.
co do całości. podoba mi się przedstawienie tych ludzi. trochę inne spojrzenie. | |
Magus 2006-10-18 11:49:28 | ocena = brak oceny zaliczył to takie niestosowne słowo ;) | |
Moim zdaniem jest to bardzo dobry tryptyk, poruszający. Dlatego wystawiam piąteczkę. | |
Iness 2006-10-18 11:01:44 | ocena = brak oceny Wiem! Moja krytyka pod tą fotką jeszcze nie była polecana :D
Wtedy byś zaliczył wszystkie okienka polecające jakie ten portal stworzył- hehe | |
Bernard 2006-10-18 10:58:44 | ocena = brak oceny Komentarze tworzą ludzie, nie zdjęcia :) | |
Bernard 2006-10-18 10:58:13 | ocena = brak oceny Magus, uwazaj... uwazaj komu podpadasz. Uwazaj, ja Ci dobrze podpowiadam. | |
janzbendny 2006-10-18 10:57:57 | ocena = brak oceny jakie zdjecie taki komentarz ;) | |
Magus 2006-10-18 10:56:56 | ocena = brak oceny Twój komentarz tez nie jest najwyższych lotów ;)
| |
janzbendny 2006-10-18 10:52:54 | ocena = brak oceny jak dla mnie to kaszana straszna | |
wideness 2006-10-18 10:09:08 | ocena = 4 dobre to to jest ;D | |
Magus 2006-10-18 10:01:51 | ocena = brak oceny Miło mi - pozdro. | |
LinKuei 2006-10-18 09:42:20 | ocena = brak oceny Magus gratuluje!! :) Pozdrawiam. | |
Magus 2006-10-18 09:16:52 | ocena = brak oceny To 'koledzy' tacy fotogeniczni są. | |
Bernard 2006-10-18 09:14:21 | ocena = brak oceny Wow! Gratuluje! Zaszalales :) | |
Magus 2006-10-18 08:56:06 | ocena = brak oceny Chłopaki nieźle sobie radzą - zaradne z nich bestie :)
| |
Iness 2006-10-18 08:13:57 | ocena = brak oceny Ja jako wieloletni palacz spojrzałam ze zdziwieniem poza kartonik... Marlboro... fiu fiu ;-) | |
zwroccie uwage na naPiS na kartonie... "...zbieraMY"... nie ma to jak praca zespołowa :D | |
Ronnie 2006-10-18 07:59:00 | ocena = 4 Iness napisała, więcej nie trzeba :) | |
Iness 2006-10-18 07:55:40 | ocena = brak oceny No pięknie Magus...
vox populi
vox dei
fotografia tygodnia
nic więcej chyba już "zgarnąć" nie można... Tym bardziej gratuluję, że to był pierwszy Twój uliczny reportaż :) | |
świetna, inna prezentacja tematu 'bezdomni' - bardzo dobra praca | |
Rosemary 2006-10-18 01:02:28 | ocena = brak oceny Zbieg okoliczności albo bardziej przypadek. Bedąc jakis miesiąc temu w Krakowie spotkalem ich właśnie pod sklepem na ul. Floriańskiej - bo tam wlaśnie zostali sfotografowani prawda? Jeśli się mylę to proszę o uświadomienie gdzie w takim razie była fotka zrobiona. Zamieniłem kilaka słów z nimi, dorzuciłem im do Winka i poszedłem dalej focić w city...... ich nie uwieczniłem - dlaczego? nie wiem. Samo zdjęcie oceniłbym na 1 jeśli bym mógł [bez rewelacji]- jeszcze nie mogę -pozdrawiam | |
Magus 2006-10-11 13:02:20 | ocena = brak oceny Thx za odwiedziny !! | |
pieczonk 2006-10-10 18:06:33 | ocena = 4 | |
Magus 2006-10-10 13:06:38 | ocena = brak oceny Dzięki za komplement - kiedyś pewien zany bardzo fotograf powiedział, że u fotografa liczy się tylko i wyłącznie "oko" - skoro twierdzisz, że mam to może wyjdę na ludzi jeszcze :) | |
jackowlew 2006-10-10 13:04:49 | ocena = brak oceny Poprostu Heavy Metal.Masz oko | |
Magus 2006-10-10 08:43:11 | ocena = brak oceny Thx - Kerto za odwiedziny. | |
Kerto 2006-10-09 22:37:33 | ocena = 4 | |
Magus 2006-10-09 20:53:48 | ocena = brak oceny Smutny czy wesoły - ich własny - a jak Ci się podoba? Zmieniłbyś coś? | |
attaboy 2006-10-09 20:43:09 | ocena = brak oceny smutny wybor ...... | |
Magus 2006-10-09 13:34:55 | ocena = brak oceny Dzięki za wizytę!! | |
kristop 2006-10-09 13:32:30 | ocena = 4 | |
Magus 2006-10-09 13:19:49 | ocena = brak oceny Nawet nie wiesz jak bardzo mnie to Cieszy!! | |
madia 2006-10-09 13:19:03 | ocena = 5 świetne portrety, bardzo dobre zdjęcie, emocjonalne, mnie po prostu powaliło ... | |
Magus 2006-10-08 22:19:25 | ocena = brak oceny Miło mi to "słyszeć" !! | |
walwax 2006-10-08 20:34:54 | ocena = 4 dla mnie rewelacja! | |
Magus 2006-10-08 18:29:51 | ocena = brak oceny Thx.
PS. bdb = 4 ;) | |
ZAK 2006-10-08 18:25:12 | ocena = 3 bdb | |
Magus 2006-10-07 13:07:46 | ocena = brak oceny Tak właśnie odebrałem twoje plusy - imho słuszne! | |
Zlloty 2006-10-07 12:15:45 | ocena = brak oceny Słówko wyjaśnienia odnośnie moich plusików przy obu krytykach - według mnie obie krytyki są dobre (co nie znaczy, że z obiema się zgadzam;). Najważniejsze w nich jest to, że krytykujący nie skupiają się na technicznych aspektach zdjęcia (większość reprezentuje tu wystarczający poziom, by kwestie techniczne w krytykach spokojnie sobie darować), jeno na przekazie. Podoba mi się. | |
Magus 2006-10-06 21:47:25 | ocena = brak oceny BEZ PERWERSJI pod moim zdjęciem proszę!
;) | |
Aktia... jaka Ty perwersyjna jesteś. ;-)
Dorobiłem się plusika w krytyce. Już tak źle to nie wygląda. ;-) | |
Aktia 2006-10-06 21:38:32 | ocena = brak oceny niecierpie dyndania :D | |
Magus 2006-10-06 21:35:41 | ocena = brak oceny Niezmiernie mnie to cieszy. Mam pomysł dobry na następny minireportaż - tryptyk, ale ...ciiiii | |
Aktia 2006-10-06 20:38:49 | ocena = brak oceny coraz bardziej mi sie podoba, i dociera do mnie | |
Magus 2006-10-06 19:29:13 | ocena = brak oceny olo - no to się cieszę, że podołałeś. Pozdro&Thx | |
olo61 2006-10-06 19:05:22 | ocena = 5 Ale musiałem się nakręcić by wpisać, że świetne portrety, jak to nazywam - natural foto, lubię bardzo :) | |
Magus 2006-10-06 16:14:41 | ocena = brak oceny Mikotaj - bardzo podoba mi się twój komentarz :) | |
kielon 2006-10-06 15:47:01 | ocena = 3 fajne :) | |
Korek 2006-10-06 15:42:58 | ocena = 3 dobre | |
mikotaj 2006-10-06 15:42:40 | ocena = 4 kadry jak z czołówki filmu a to główni bohaterazy :) bardzo | |
Magus 2006-10-06 15:06:41 | ocena = brak oceny Cieszy mnie to - zmieniłbyś coś w nim? | |
fajne | |
Magus 2006-10-06 14:53:37 | ocena = brak oceny "na bezdomnych Oni nie wyglądają" - to znaczy, że służy im życie na ulicy ;) | |
tysjusz 2006-10-06 14:11:09 | ocena = 4 | |
guty 2006-10-06 13:55:38 | ocena = brak oceny Normalny, bez zbędnych emocji -na bezdomnych Oni nie wyglądają-Oni sa z innej półki | |
Magus 2006-10-06 11:01:26 | ocena = brak oceny No ba - nie ma lekko. Cieszy mnie, że pierwszy mój tego typu reportaż dobrze się przyjął. | |
Bernard 2006-10-06 09:32:16 | ocena = brak oceny Nie ma lekko, miałeś swoje 48 godzin :))) | |
Magus 2006-10-06 09:10:51 | ocena = brak oceny Bern - lol. Ja bym tam jeszcze powisiał, ale 48 h się skończyło. | |
Iness 2006-10-06 09:09:14 | ocena = brak oceny :) | |
Bernard 2006-10-06 09:07:02 | ocena = brak oceny Magus, ogromniaste dzięki - za zwolnienie miejsca na pierwszej stronie :))) | |
Bernard 2006-10-06 09:05:31 | ocena = brak oceny E, chyba, kurde, tak...
| |
Magus 2006-10-06 09:02:18 | ocena = brak oceny Idealista z Ciebie co? | |
Bernard 2006-10-06 08:58:16 | ocena = brak oceny Ja nie znam, ale i tak rozumiem :)
Co do "Dei", niestety, moze jednak lepiej by bylo miec "Vox" w tym kraju? :) | |
Iness 2006-10-06 08:56:40 | ocena = brak oceny znam ;-)
| |
Magus 2006-10-06 08:55:49 | ocena = brak oceny Nie mów tego głośno bo znikniesz jak "Jasio" - kto zna dowcip rozumie :) | |
Iness 2006-10-06 08:54:18 | ocena = brak oceny Jakby się wprowadziło eutanazję i zmusiło ludzi w wieku 18-30 lat pod groźbą 500zł mandatu do pójścia do urn... może nie mielibyśmy teraz komiksu a' la Walt Disney... | |
Magus 2006-10-06 08:52:11 | ocena = brak oceny Mogła by też być poważna kara za oddanie głosu na "jakiegoś" pajaca ;) | |
Iness 2006-10-06 08:51:50 | ocena = brak oceny hehehe... trochę uśmiechu z rana ;-))))
Przecież teraz u steru mamy dei... prawie jak Napoleon do kwadratu... a jak wiemy z takiej jednej reklamy prawie... robi wielką różnicę ;D | |
Bernard 2006-10-06 08:51:19 | ocena = brak oceny Niestety, z tym jest problem - powazna kara za odstrzelenie niewlasciwego kandydata :) | |
Magus 2006-10-06 08:49:20 | ocena = brak oceny "Populi" mają to do siebie, że wiele rzeczy robią dziwnie, np głosują w wyborach ;) Przydało by się w "realu" takie "dei" co by ich głosy weryfikowało ;)) | |
Iness 2006-10-06 08:47:45 | ocena = brak oceny To dziwnie populi polecenia rozdają ;-) | |
Magus 2006-10-06 08:45:58 | ocena = brak oceny Ale Vox Dei zależy nie tylko od "Dei" ale i od ilości poleceń "Populi". | |
Iness 2006-10-06 08:43:33 | ocena = brak oceny MZ dei by mogło je docenić. Ale głosu niebios to ja tutaj w 80% przypadków nie rozumiem ;) | |
Magus 2006-10-06 08:41:39 | ocena = brak oceny Dobra nazwa dla tego Tryptyku. | |
Kobieta 2006-10-06 08:40:48 | ocena = brak oceny O dwóch takich, co kochają życie... :) Anna | |
Magus 2006-10-06 08:38:42 | ocena = brak oceny Zdjęcie zaraz spadnie z pierwszej strony - 48h już mija - bardzo wam dziękuję za "wepchnięcie" mnie tutaj i docenienie zdjęcia. Wierzę, że to nie ostatni mini reportaż jaki wam pokazuję. Dzięki!! | |
beaker 2006-10-06 07:26:02 | ocena = 3 | |
zielony 2006-10-06 01:58:16 | ocena = brak oceny w black&white chyba nie bylaby taka wypasiona jak ta jest... | |
tedarn 2006-10-05 20:43:25 | ocena = 5 ten opis naprawde duzo daje... poczatkowo twierdzilem ze za duzo obrobki ale zmienilem zdanie po przesciu na FS; świetna praca... pozdrawiam | |
_M 2006-10-05 17:05:27 | ocena = brak oceny Magus - w reporterce obiektywnej | |
barteq 2006-10-05 15:51:45 | ocena = brak oceny Podoba mi się. Dwa bardzo fajne portrety i dobre reporterskie ujęcie. Całość dobra i pozytywna. | |
Iness 2006-10-05 15:01:25 | ocena = brak oceny Grozisz?
czy obiecujesz?
;-) | |
Magus 2006-10-05 14:34:58 | ocena = brak oceny No nie ma hihihaha - przynajmniej raz w roku by Ci się tam tłum obiektywnych przewalał :) | |
Iness 2006-10-05 14:16:33 | ocena = brak oceny :-)) | |
Magus 2006-10-05 14:14:06 | ocena = brak oceny Ja Ci kibicuję... byłoby stałe miejsce na zloty :) | |
Iness 2006-10-05 14:12:17 | ocena = brak oceny Powiem Ci tak... jakby się udało rewitalizować zamek w Świeciu i faktycznie stworzyć w nim hotel... to browar przestałby mieć taką "niedogodną" lokalizację... I wtedy bym zaryzykowała... choć takie ryzyko warto podjąć jednak w większym, studenckim mieście, mieście z artystycznym klimatem jak Gdańsk, Toruń, Poznań, Wrocław, Kraków, czy choćby Kazimierz... | |
Magus 2006-10-05 14:07:46 | ocena = brak oceny Dasz - radę - tylko inwestora musisz znaleźć lub kredytodawcę.
największy problem jest z lokalem - później wyposażenie - wystrój..... na początek dam Ci zdjęcia w komis ;) | |
Iness 2006-10-05 14:02:53 | ocena = brak oceny W Świeciu jest taki stary browar- miejsce idealne jeśli chodzi o architekture, ale... nad samą Wdą, w niebezpiecznej dzielnicy, na uboczu... No i kto w takiej pipidówie chodziłby do kawiarni bez piwa z kija za 3 złote i telebimu? I to po co? Po to by w salkach oglądać sobie fotki na ścianach...
W Poznaniu lubię herbaciarnię Chimera... chciałabym mieć coś własnego na podobę... tylko zamiast stylu art deco chciałabym właśnie stworzyć przy okazji galerię foto...
Marzenia... warto je mieć ;-) | |
Magus 2006-10-05 13:58:39 | ocena = brak oceny Opisałaś właśnie knajpę "U Louisa" w Krakowie - tylko bez domowych słodkości :)
| |
Iness 2006-10-05 13:56:54 | ocena = brak oceny Sound dokładnie o czymś takim sobie marzę... jakaś piwnica starego budynku... delikatny jazz który nie przeszkadza w rozmowie... otoczenie fotografii... dobra kawa/herbata... i "domowe" słodkości... Jakże mi takich lokali brakuje! | |
Magus 2006-10-05 13:54:55 | ocena = brak oceny No dobra Sound - a ja się postaram robic lepsze foty jeszcze.
IVAN - Tymotek - Thx | |
Nie martw się Magus... Dam Jej wolną rękę. ;-) | |
IVAN 2006-10-05 13:41:40 | ocena = 4 | |
Tymotek 2006-10-05 13:38:27 | ocena = 4 swietnie pokazane, refleksyjne, dajace do myslenia, wywolujace usmiech w kaciku ust, niezwykla mieszanka odczuc dla ogladajacych! | |
Magus 2006-10-05 13:26:21 | ocena = brak oceny Sound - ale ty nie lubisz moich zdjęć więc nie możesz być w spółce z Iness bo nie będziecie kupować ;) | |
Iness - no to zakładamy spółkę, bo ja też myślałem o czymś takim.
Dodatkowym magnesem byłaby odtwarzana non-stop dobra muzyka.
Tylko kurczę ZAIKSowi trzeba by było płacić. ;-) | |
Magus 2006-10-05 12:23:40 | ocena = brak oceny Jak juz spełni się twój sen to ---- możesz kupować moje zdjęcia - dam Ci specjalny, ekstra, rabat :) | |
Iness 2006-10-05 12:10:39 | ocena = brak oceny Raczej galerniczką... mam niezły public relations i potrafię dobrze sprzedać nie tylko siebie ;)
a tak serio to marzy mi się kawiarnia/ herbaciarnia z mini galerią foto... Niech mi się jeszcze pomarzy... może kiedyś znudzi mi się promowanie kogoś i zacznę promować własną inicjatywę ;) | |
Magus 2006-10-05 12:03:34 | ocena = brak oceny Może zostaniesz krytykiem? Albo "Galerniczką" ;) | |
Iness 2006-10-05 12:02:25 | ocena = brak oceny
bo ja się nadal lepiej potrafię wysłowić niż w fotografii wyrazić... Może powinnam wiersze pisać ;)
| |
Magus 2006-10-05 11:58:55 | ocena = brak oceny Nawet kawałek sklepu udało mi się pokazać :) | |
Kris 2006-10-05 11:56:18 | ocena = 4 Dobre jest - luzaki chłopaki, wybrali taką droge i sa zadowoleni, lubia siedzieć w okolicy sklepu monopolowego z trunkiem w ręku, dla nich to "samo życie" | |
Magus 2006-10-05 11:35:34 | ocena = brak oceny Racja - się spisała "krytykantka na medal". | |
Bernard 2006-10-05 11:09:29 | ocena = brak oceny Iness, świetnie napisana, rewelacyjna interpretacja!!! | |
Magus 2006-10-05 11:06:02 | ocena = brak oceny No to świetnie, że się zrozumielismy - dzięki sound za zabranie gosu w dyskusji oczywiście masz prawo dop własnego widzenia tego tematu i nikt Ci go nie odbierze. | |
Magus - ok. Rozumiem o co Ci chodziło, przedstawiając ten tryptyk,
jednak ten reportaż nie wywołuje u mnie większych emocji.
Ot - sfotografowane zadowolone twarze dwóch bezdomnych + dość śmieszne ujęcie
z prawej - jeden nalewa sobie winko, drugi pali papierosa i tabliczka z napisem:
zbieramy na wino. ;-)
Dwóch bezdomnych pokazanych na wesoło.
Rozumiem - taki bunt... to też jest sposób na życie.
Iness - świetna krytyka, muszę przyznać. | |
mariush 2006-10-05 10:13:13 | ocena = brak oceny Iness - śwetna recenzja. Krytyka godna zdjęcia, zdjęcie godne krytyki. | |
Iness 2006-10-05 10:12:36 | ocena = brak oceny Polecam się na przyszłość ;-)
Pozdrawiam | |
Magus 2006-10-05 10:04:42 | ocena = brak oceny Trudne czy nie - jestem wdzięczny. | |
Iness 2006-10-05 10:01:45 | ocena = brak oceny Magus- to akurat dla mnie nie było "trudne"... socjologia... specjalizacja z pracy socjalnej... promotorem mojej pracy była cytowana poniżej Monika Oliwa-Ciesielska ;-) | |
Magus 2006-10-05 09:50:56 | ocena = brak oceny Iness - dzięki za świetną kontr krytykę. No własnie słyszałem, że Kera tu ściąga ludzi :) | |
Iness 2006-10-05 09:45:35 | ocena = brak oceny Przecież to Kera Nas tu ściągnął ;-) | |
Magus 2006-10-05 09:43:23 | ocena = brak oceny Mania - masz rację, chciałem by wszystko wyglądało dobrze. Bo to wbrew pozorom radosny fotoreportaż jest - nie chciałem podbijać klimatu ekspozycją "obdartych" ciuchów.
Kera - i ty tu w końcu trafiłeś, jak sound - widzę, że nam tu masa ludzi z OPH ściaga. | |
Bernard 2006-10-05 09:12:58 | ocena = brak oceny Ja tylko dodam od siebie, że bezdomnych nieszczęśliwych nietrudno jest pokazać - przeważnie, a praktycznie zawsze właśnie takich się spotyka. Ci dwaj tutaj to ewenement, przynajmniej dla mnie. | |
zielony 2006-10-05 07:42:33 | ocena = 4 | |
keramodnor 2006-10-05 01:44:51 | ocena = brak oceny Niezły komiks | |
faaaaajna opowieść. brakuje tylko jeszcze 1 fotki jak śpią po kilku godzinach i winach... ;) | |
cwajaki 2006-10-05 01:23:14 | ocena = 3 dobry reportaż | |
wiesz co, popatrzylam sobie na to zdjecie i juz wiem co mi w nim nie pasuje. jest poprawne, ok
natomiast ogladajac je nie moge sie pozbyc wrazenia, ze bardziej niz na pokazaniu twarzy / charakterow / sytuacji portretowanych osob skupiles sie na prawidlowym naswietleniu ich skorzanych ubran - kurtek czy butow.a to przeciez nie jest zdjecie z kat. moda/glamour
| |
podobne skojarzenia jak soundchaser.
pozdr | |
Magus 2006-10-04 23:21:52 | ocena = brak oceny Byłem, widziałem, skomentowałem - aluzję zrozumiałem - przybłędą mnie nazwałeś ;P | |
Catsnet 2006-10-04 23:18:19 | ocena = brak oceny Magus: mam coś dla Ciebie ,, marsz do mnie !~:-) | |
Magus 2006-10-04 23:17:37 | ocena = brak oceny Brakowało Ci tego w reporterce w ogóle czy w tej którą do tej pory pokazywałem? | |
_M 2006-10-04 23:16:07 | ocena = 4 Magus, masz tutaj coś, czego mi zawsze brakowało w reporterce. Kontakt.
-M | |
jooseq 2006-10-04 23:12:28 | ocena = 5 Bardzo niezłe, bardzo, bardzo ! koniecznie łącznie z opisem :) | |
Magus 2006-10-04 23:10:14 | ocena = brak oceny Widzę tu wiele osób które do tej pory nie zaglądały pod moje zdjęcia - niezmiernie mnie to cieszy, nawet nie wiecie jak bardzo. Dziękuję wam za to.
qbakra - nie jestem z Krakowa, ale mam blisko i często bywam.
tegieer - 5 od Ciebie - ufff.... nie spodziewałem się.
Bern - :) | |
Magus - nie zakładam, że Ty potrzebujesz pomocy.
(Ja- często) Po prostu na tyle oceniam widoczny tu efekt.
Ale jesli chcesz- służę komentarzem. ;) | |
,.,. 2006-10-04 22:28:42 | ocena = 4 Magus? widze ze wybrałes sie w miasto... nie wiedziałem ze jestes z Krakowa... niezłe typki które widuje prawie codziennie gratuluje koncepcji i wykonania przekaz bardzo jasny czytelny.. do tego jakosc super... | |
tegieer 2006-10-04 22:24:04 | ocena = 5 che, bardzo dobrze ich zaprezentowales - temat, kontrasty, tonacja, sycko git :) | |
aga74 2006-10-04 22:12:26 | ocena = 4 | |
Bernard 2006-10-04 21:26:26 | ocena = brak oceny No, stary, pojechales tym zdjeciem. I bardzo mnie to cieszy, bo zasluzylo :) | |
GPtak 2006-10-04 20:51:20 | ocena = 5 Nie wiem jak to ująć, poprostu : ZAJEBIIIIIIII.......TE !!! :) | |
ingra 2006-10-04 20:44:51 | ocena = 4 | |
canuck 2006-10-04 20:21:24 | ocena = 4 Panowie wykreowali Twoją kompozycję. | |
pitpiv 2006-10-04 20:17:43 | ocena = 3 za pomysl | |
Aktia 2006-10-04 20:15:32 | ocena = 4 znaczy ze lenie? :) | |
no klimacik to oni maja | |
Robertus 2006-10-04 20:10:56 | ocena = 4 ^^ | |
Magus 2006-10-04 20:05:38 | ocena = brak oceny "Swojaki" - racja :) | |
Chłopaki swojaki, a całosć extra | |
Magus 2006-10-04 19:47:31 | ocena = brak oceny Oza - dzięki za wizytę, byłem ciekaw twojej opini, jesteś zaprawiona w ulicznych bojach :)
Sfeter - mnie też podoba się ten środkowy najbardziej. Pełen spontan. | |
sfeter 2006-10-04 19:43:01 | ocena = 4 najlepszy chyba srodkowy kadr
poza tym chlopaki sa szczerzy i pisza konkretnie po co im kasa :) | |
Oza 2006-10-04 19:39:27 | ocena = 4 hehe super ;) | |
NUMER 2006-10-04 19:16:11 | ocena = 4 | |
rex rex 2006-10-04 19:10:25 | ocena = 4 świetne reporterskie | |
Kappa 2006-10-04 19:05:27 | ocena = 5 poprzeczytaniu komentarza do zdjecia oraz poswiecenia imm kilku chwil swtweirdzam ze bardzo realistycznie oodaj klimat sytuacji obydwu panów popostu miodzio jeezei chodzi o zdjecie a zal facetów | |
Magus 2006-10-04 18:50:02 | ocena = brak oceny Prawie wszystko w portfolio mam b&w - traktujcie to jako powiew wiosny w moim portfolio.
nobodyswife - "Jeśli chcesz mi pomóc, napisz komentarz. Cenię go 10x bardziej, niż ocenę." ;)
| |
em_dzej 2006-10-04 18:46:13 | ocena = 4 Mocna rzecz | |
KLIMAS 2006-10-04 18:33:41 | ocena = brak oceny twarze naznaczone życiem, niezły tryptyk, ale zgadzam się z Tomiu - przegiąłeś z obróbką
mz czarno-białe lub w sepii byłoby lepsze | |
Bicki 2006-10-04 18:28:59 | ocena = brak oceny przy wywoływaniu jest jakaś obróbka... oj wiesz o co mi chodzi :P ;o) | |
Magus 2006-10-04 18:21:42 | ocena = brak oceny Kamo - dzięki za odwiedziny. | |
kamo 2006-10-04 18:17:48 | ocena = 4 piekna ciekawa praca | |
Magus 2006-10-04 18:07:52 | ocena = brak oceny Trzymam właśnie w ręce odbitki wielkości ok. a4 - zdjęcia na ekranie nie oddają tego co widzę nawet w 30% - szkoda, że tego nie widzicie. Nic nie zastąpi dobrej odbitki. Przynajmniej w najbliższych latach. | |
MAS 2006-10-04 18:06:52 | ocena = 4 Świetne... | |
pietro77 2006-10-04 18:04:04 | ocena = 4 ciekawe...
obróbka na pierwszy rzut razi, ale po chwili jest ok
pozdrawiam | |
Magus 2006-10-04 17:59:03 | ocena = brak oceny NO PECH ;(
Jak wstawiam takie (inne dla mnie) zdjęcie a póxniej portal półdnia nie działa.
Kto mnie pocieszy? | |
lukassz 2006-10-04 17:40:49 | ocena = 4 | |
bomba ;) nic dodac nic ujac ;) | |
norbert 2006-10-04 17:22:16 | ocena = 4 swietny reportaz... | |
suonecko 2006-10-04 17:21:38 | ocena = 4 | |
fajne chłopaki | |
crazyboris 2006-10-04 12:24:03 | ocena = brak oceny hehe mnie oprócz serca łapią "smaki" :D:D:D | |
zaqer 2006-10-04 12:21:19 | ocena = 4 Super reportaż, komentarz chwyta za serce... | |
Myshu 2006-10-04 12:13:22 | ocena = 4 zazwyczaj sceptycznie podchodze do takiego łączenia zdjeć , ale to jest świetne.. | |
szincza 2006-10-04 12:09:40 | ocena = 4 bradzo fajne - gratuluje | |
krokodyl 2006-10-04 12:08:55 | ocena = 4 super praca | |
pivot 2006-10-04 11:47:31 | ocena = 4 | |
krupka 2006-10-04 11:44:37 | ocena = 4 | |
TomiU 2006-10-04 11:20:52 | ocena = 3 Wiesz, że dobry reportaż, udane kadry, ciekawy tryptyk. Mnie jedynie zastanawia potrzeba użycia "wyciągarki" szczegółów z tonów średnich i cieni.... Widzę to i mnie razi... IMHO nie ma takiej potrzeby przy tego rodzaju pracach. Pozdr. | |
Magus 2006-10-04 11:19:45 | ocena = brak oceny Thx za odwiedziny - cieszy mnie przyjęcie tego zdjęcia.
nie dość, że temat u mnie nowy to i kolor - co nieczęsto pokazuję. | |
Rene 2006-10-04 11:16:15 | ocena = 4 b.dobre:) | |
Magus 2006-10-04 10:58:52 | ocena = brak oceny No właśnie zdecydowałem się na kolor - wywoływałem RAWy tak by były tak nasycone jak foty które robiłem na Velvi :) | |
Gerard 2006-10-04 10:56:58 | ocena = 3 dobre. z obróbką pojechałeś :) wprawiasz się w kolorze widzę:) | |
Magus 2006-10-04 10:44:08 | ocena = brak oceny Miło to słyszeć - thx. | |
bardzo dobry reportaz, wg mnie wartosciowe foto . . . . | |
Magus 2006-10-04 10:37:35 | ocena = brak oceny Ha ha ha - nie miałęm pudru by im noski przypudrować.
No ale bez przesady - to nie studio a reporterka :) | |
Magus 2006-10-04 10:36:50 | ocena = brak oceny Wydłub używając Zippo ;) | |
madcoy 2006-10-04 10:36:16 | ocena = brak oceny przepalenie może na wyrost, rzeknięte - świeci się, nie miałeś pudru przy sobie? ;D | |
crazyboris 2006-10-04 10:33:28 | ocena = brak oceny m_man - nie dłub w nosie, boś nie prosię :D:D:D | |
m_man 2006-10-04 10:31:28 | ocena = brak oceny no jest... myślałem że automatycznie skaluje ;D
nie chcę zippo, muszę coś wydłubać ;) | |
Magus 2006-10-04 10:30:47 | ocena = brak oceny Ad 1. - trzeba zaznaczyć opcję podczas dodawania "zdjęcie ponadwymiarowe"
Ad2. - nie palę ;)
Mad - chyba masz źle skalibrowany monitor bo ja nie mam tego nasa przepalonego, ani tu, ani w oryginale - sprawdziłęm teraz też histogram no i nie jest przepalone. Ale nic to, wazne, że się podoba.
| |
madcoy 2006-10-04 10:30:06 | ocena = brak oceny 1. jak wrzucasz foto masz też przycisk: też ponadwymiarowe zdjęcia.
2. mam tylko zippo ;( | |
m_man 2006-10-04 10:26:56 | ocena = brak oceny głupie pytanie numer 1: jak się daje takie duże?
głupie pytanie numer 2: ma ktoś zapałki? ;) | |
madcoy 2006-10-04 10:25:00 | ocena = 3 obejrzałem!
lewe: nos przepalony, reszta fajne ;D | |
crazyboris 2006-10-04 10:24:40 | ocena = brak oceny Mefisto wpadł na mnie w poniedziałek, ok 13 jak szedłem Plantami - jak zawsze z piwem w ręku;) | |
Iness 2006-10-04 10:22:00 | ocena = brak oceny madcoy otwórz sobie full screen i obejrzyj każdą z osobna ;) | |
madcoy 2006-10-04 10:20:51 | ocena = brak oceny hm...ciekaw jestem każdej tej foty z osobna, takie zestawienie mnie nie pociąga.
Wino im kupiłeś? Cwaniak ;D | |
Kobieta 2006-10-04 10:14:29 | ocena = 4 | |
Magus 2006-10-04 10:13:01 | ocena = brak oceny Crazy - tak myślałem, że ich skojarzysz - pewnie często ich mijasz. | |
regis 2006-10-04 10:12:18 | ocena = brak oceny crazyboris - aha, dobrze wiedzieć ;) - ale tak czy siak nie przeszkadza mi to | |
Bernard 2006-10-04 10:12:04 | ocena = brak oceny Iness, dokladnie o tym mowie - rozumiem, zazdroszcze, ale czy mialbym wystarczajaco duzo odwagi? No wlasnie, w tym momencie, juz nawet w odniesieniu do spedzonego tak weekendu mowimy o odwadze. Absurd! Przeciez z odwaga to nie ma nic wspolnego :) | |
Magus 2006-10-04 10:10:28 | ocena = brak oceny Ja jestem takim niewolnikiem i za nic w świecie nie zdecydowałbym się na taki "wolny" weekend. | |
Iness 2006-10-04 10:08:30 | ocena = brak oceny Bern a potrafiłbyś zrobić sobie "niby-wolność", wsiąść do pociągu byle jakiego, wysiąść byle gdzie i bez zegarka, komórki spędzić weekend? Nie taki zaplanowany wypoczynem gdzieś w dziczy ale właśnie tak spontanicznie, dziko- gdzie się uda tam będę spał? Teraz nawet tego większość z Nas nie potrafi... jesteśmy uzależnieni od komórki, auta, rezerwacji, pensjonatów, pokoi z łazienką i TV :-)
Niewolnicy cywilizacji ;) | |
Magus 2006-10-04 10:07:42 | ocena = brak oceny Przychodzi mi na myśl po tym co napisał teraz Bern jedno słowo - Budodharma | |
ja_majka 2006-10-04 10:06:34 | ocena = 4 bdb | |
regis - te twarze są takie naprawdę, kojarze kolesi:) | |
Bernard 2006-10-04 10:04:40 | ocena = brak oceny Iness, gdzies tam intuicyjnie rozumiem tych dwoch. Nawet troche im zazdroszcze, bo potrafili dokonac swiadomego wyboru, maja wystarczajaco silne charaktery by to robic. Zupelnie swiadomie wybrali absolutna wolnosc, a na dodatek - jak Magus napisal - pozostali blisko tego co kochaja, czyli muzyki. Bezdomni, a jednak dumni i nie wygladaja na nieszczesliwych. | |
Iness 2006-10-04 10:02:19 | ocena = brak oceny Książka wydana w 2005 roku, przez wydawnictwo naukowe UAM. | |
kajtek 2006-10-04 10:01:25 | ocena = 4 te zdjęcia opowiadają historię | |
regis 2006-10-04 10:00:59 | ocena = 5 Świetnie przedstawione - naprawdę mi się spodobało.
Twarze nieco za czerwone w moim odczuciu - ale nie będę się czepiał ;)
W zestawieniu jest super. Polecam i pozdrawiam. | |
Magus 2006-10-04 09:59:07 | ocena = brak oceny Może po to sięgnę? Mam przyjaciela który skończył resocjalizację, powinien coś mieć. | |
Iness 2006-10-04 09:58:10 | ocena = brak oceny Magus książki Moniki czyta się jednym tchem... | |
LinKuei 2006-10-04 09:55:55 | ocena = 4 Ciekwe zestawienie, opis tych ludzi bardzo ciekawy. pozdrawiam. | |
Magus 2006-10-04 09:55:06 | ocena = brak oceny Doskonały tekst. | |
Iness 2006-10-04 09:53:13 | ocena = brak oceny BernArt nikt biegający w kieracie nie zrozumie pegaza ;-) | |
Iness 2006-10-04 09:51:55 | ocena = brak oceny Smutne jest to gdzie kropkę stawiają osoby, które swoje życie "przegrały"...
Bezdomni to osoby poddane ekskluzji w wielu sferach życia społecznego, pozbawione trwałych więzi z rodziną pochodzenia i prokreacji, to osoby zagubione, bezradne, zdezorientowane nie tylko w sytuacji społecznej, ale także w zasadach dotyczących norm moralnych. [...] Ludzie bezdomni to w znacznym stopniu osoby, których dotyczą inne zagrożenia, jak np.: alkoholizm, narkomania, przestępczość, fizyczne znęcanie się nad nimi członków rodziny, naznaczanie społeczne itd. Bezdomność nie jest związana jedynie z ubóstwem materialnym, jest bowiem w dużej mierze związana z mentalnością bezdomnych, z ich negatywnym postrzeganiem siebie, innych i otaczającej rzeczywistości. O. Lewis, wskazuje na powiązania bezdomności z kulturą ubóstwa, która wiąże się z biedą materialną i duchową. W myśl tego konceptu ludzie, którzy od pokoleń żyją w kulturze ubóstwa, wytwarzają swoisty mechanizm przystosowania i nie są w stanie funkcjonować w innych warunkach." Te osoby lokują się na dolnym konturze lub poniżej trójkąta...
Cytowałam fragment wstępu "PIĘTNO NIEPRZYPISANIA STUDIUM O WYIZOLOWANIU SPOŁECZNYM BEZDOMNYCH" dr Moniki Oliwy-Ciesielskiej- specjalizującej się w tematyce bezdomności, ubóstwa i zjawiska underground.
| |
Eclipsea 2006-10-04 09:51:35 | ocena = 4 | |
Magus 2006-10-04 09:51:02 | ocena = brak oceny Jak z nimi rozmawiałem to muzyka to 50% ich życia.
Zaliczają wszystkie większe metalowe koncerty w kraju.
Mefisto "gra na garach" a Anioł na gitarze elektrycznej. | |
m_man 2006-10-04 09:50:21 | ocena = 4 fajny tryptyk | |
Bernard 2006-10-04 09:48:13 | ocena = brak oceny Dla mnie to zdjecie jest niesamowite. Ci goscie, mimo ze calkiem niezle "herbatniki", wygladaja na naprawde lebskich, ktorzy wiedza co robia. Tym bardziej jestem w szoku, ze ktos sie na cos takiego decyduje. Twarde charaktery :) | |
nemo 2006-10-04 09:46:05 | ocena = 4 | |
epos 2006-10-04 09:45:23 | ocena = 5 jedni wybierają ławy poselskie aby sie nasycić kasą a tu proszę wykształcony człowiek....."zbieramy na wino"---podoba się i przedewszystkim gratuluję świetngo pomysłu na pokazanie wolności w innym stylu, na FS wyglada to jeszcze ładniej....pozdrawiam | |
Magus 2006-10-04 09:43:33 | ocena = brak oceny Ciekawe - zapodam im to badanie jak ich jeszcze spotkam. | |
Iness 2006-10-04 09:40:34 | ocena = brak oceny Jest taki sposób symboliczny badania "samookreślenia". Rysuje się trójkąt i wyjaśnia- to jest społeczeństwo- proszę postawić kropkę - gdzie Pan(i) się w tym społeczeństwie znajduje. Osoby takie jak Mefisto i Anioł stawiają kropkę powyżej trójkąta, ale poza jego konturem... Poza społeczeństwem, wyżej niż pozostali uwikłani życiem i problemami ulotnymi... | |
Magus 2006-10-04 09:35:01 | ocena = brak oceny "Z wyboru" z tego co chłopaki mówili oznacza, że oni nie chcą żyć jak inni ludzie. Chcą czuć się wolni. Anioł mówił, że czasem wpada odwiedzić rodziców, ale jak do nich jedzie to jest "odświeżony i odremontowany" - obaj mówili, żyjemy na ulicy bo tego chcemy. | |
Bernard 2006-10-04 09:32:40 | ocena = 5 Ja pierdziele, kopara mi opadla! Od razu widac, ze to "swoi" :) Mefisto ma, jesli sie nie myle, bluze Acid Drinkers, a Aniol nosi Eddiego, Iron Maiden. Ciekaw tylko jestem, co oznacza "z wyboru"?
Tryptyk jest wymiatajacy! | |
Magus 2006-10-04 09:29:06 | ocena = brak oceny Cieszy mnie to bardzo - myślę, że z opisem inaczej się to w ogóle ogląda. | |
wigi 2006-10-04 09:26:01 | ocena = 4 pełny ekran mnie przekonał :)
bardzo dobra praca | |
magdku 2006-10-04 09:23:34 | ocena = 4 swietnie wykonany reportaz, te zdjecia opowiadaja | |
Catsnet 2006-10-04 09:22:37 | ocena = 4 widać, że są szczęśliwi ... | |
Magus 2006-10-04 09:20:49 | ocena = brak oceny mareks - częstowali, ale nie pamiętam ;) *
* Nie próbowałem :) | |
tasso 2006-10-04 09:20:09 | ocena = 4 Świetne! A Pan Anioł mi się podoba. Nie dlatego, że jest przystojny, bo nie jest, ale dlatego ma w sobie jakąś wewnętrzną moc przyciągania. I Ty to pokazałeś. Gratulacje. | |
mareks 2006-10-04 09:19:16 | ocena = brak oceny różowe półsłodkie? :-) | |
Andres 2006-10-04 09:19:12 | ocena = 4 zdecydowanie jestem na tak. Fajnie wykonana praca. Tworzy spójną całośc. | |
loki_p 2006-10-04 09:19:10 | ocena = 4 | |
Magus 2006-10-04 09:18:09 | ocena = brak oceny Mareks - śmiej się, to nie moja wina, że chłopaki lekko czerwone były. | |
mareks 2006-10-04 09:17:15 | ocena = 3 kolor skóry = kolorowi winka ;-), dobre | |
Iness 2006-10-04 09:16:25 | ocena = 5 Doskonały mini-reportaż. Pokazujesz w nim wolność duchową dwójki ludzi czyli to za czym w wyścigu szczurów praktycznie każdy tęskni. Bezdomność z wyboru jest właśnie takim najdalej posuniętym sposobem na alienację od społeczeństwa które przestaje człowiekowi odpowiadać razem ze swoimi trendami, normami, wzorami... Łamiesz stereotyp nieudacznika życiowego, człowieka zniszczonego przez życie lub nałogi... W grupie bezdomnych około 5% stanowią ludzie, którzy NIE CHCĄ żyć wewnątrz społeczeństwa, wybierają bycie outsiderami i swoją własną wolność duchową... Gratuluję takiego materiału! | |
Magus 2006-10-04 09:12:24 | ocena = brak oceny Zastanawiałem się czy umieszczać komentarz, ale po lekturze MJ i przeglądnięciu katalogów WPP zauważyłem, że tam wszystkie zdjęcia mają opis. No to i ja daję opis. Suche fakty. | |
Fakt ze przy takiej reporterowce z komentarzem sie to oglanda z innym interesowaniem...
No tutaj mnie zaskoczyles... i to mi sie podoba !
Pozdrowki ! | |
Magus 2006-10-04 09:07:41 | ocena = brak oceny Thx!! Zastanawiałem się czy się "przyjmie".
Bicki zdziwiłbyś się - tu w zasadzie nie ma w ogóle obróbki tylko tak wywołane rawy - 100% kadru. | |
galex 2006-10-04 09:07:41 | ocena = 4 Rzetelna robota. | |
klubo 2006-10-04 09:06:14 | ocena = 4 | |
mariush 2006-10-04 09:06:02 | ocena = 3 bdb | |
Bicki 2006-10-04 09:04:57 | ocena = 4 Świetny reportaż. Choć imo troche pojechałeś z obróbką, to i tak dobre ! | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |