| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | barteq | Tytuł: | paparazzis? | Data publikacji: | 2006-10-22 10:34:52 | Liczba wyświetleń: | 1420 | Ocena średnia: | 3.2 | Liczba punktów: | 63 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 56 | Kategoria: | Ludzie w fotografii | Aparat: | analogowy | Rodzaj fotografii: | Fotografia tradycyjna |
bezwzględni, natarczywi i szukający sensacji!
czyli kolejne zdjęcie o robieniu zdjęć ;D
wszelkie podobieństwo do osób i zdarzeń nie jest przypadkowe :P
z podziękowaniami i pozdrowieniami dla agatka, tomiu, m'a i mani :)
// Łódź, 14.10.2006 //
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Chet 2006-10-22 13:21:17 zdecydowanie nie zgadzam sie z krytyka ponizej. obciac lewa kosztem prawej? beda celowac w krawedz kadru? a ciecie przez ramie M'a - to ramie nie odgrywa tutaj zadnej waznej roli.
moim zdaniem kadr jest OK. | | | |
zdecydowanie lewa strona jest potrzebna, miałem uciąć tuż przed dziewczyną? obiektywy i wzrok potrzebują odrobiny przestrzeni.
a prawa, po co prawa strona? całe ramię zdominowałoby pierwszy plan, a tak głowa fotografa ładnie wpasowywuje się w mocny punkt. | | | |
Zdjęcie byłoby ciekawe, ma jakiś urok, ale wypadałoby przesunąć nieco kadr w prawo. Nie ucinać ramienia tej osoby na pierwszym planie. Po lewej nie ma nic ciekawego, co przyciągałoby wzrok i temat zdjęcia kończy się na fotografującej dziewczynie. Można było też użyć mniejszej głębi ostrości. | | | |
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
Jak milo popatrzec na znajome twarze. Widze ze Agatkowi Nikon pasuje do twarzy. | |
barteq 2006-11-08 23:39:08 | ocena = brak oceny co Ty mi tu spamujesz ;P | |
_M 2006-11-08 23:33:07 | ocena = brak oceny spamer! | |
spam http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-75129.php
:D | |
barteq 2006-10-30 13:01:18 | ocena = brak oceny hofman ;)
na zdjęciu jest Agatek i M ;))) | |
hofman1989 2006-10-28 09:23:18 | ocena = brak oceny albo mi sie wydaje albo widzialem go wczoraj w ustce z jakas dziewczyna plecakiem i szukal sciereczki z mikrofibra w zakladzie foto albo jakos tak :) | |
Robert 2006-10-24 15:07:54 | ocena = 3 barteq - ależ ja Ci nie odmawiam radości z fotografowania, ani też nie uważam, że to zdjęcie jest złe, bo jest ok! mnie tylko rozbawiło do łez nazwanie go "dobra reporterką"! | |
barteq 2006-10-24 11:43:33 | ocena = brak oceny Robert: łatwizna czy nie, najważniejsza jest radość z fotografowania. wierz mi, że kiedy spotyka się 5 osób z aparatami liczy się dobra zabawa a fotografią można się też bawić. ktoś robi zdjęcie fabryce, ktoś komuś pozuje, ktoś inny robi zdjęcie tym fotografującym... wszystko zależy od kreatywności ;)
Trurl: bo ja lubię rozmawiać ;D | |
Trurl 2006-10-24 00:02:36 | ocena = brak oceny E, tam zaraz doceniony: chciałem tylko wyrazić szacunek dla włożonego wysiłku ;-) | |
Robert 2006-10-23 23:28:08 | ocena = brak oceny barteq - ależ nie ma nic złego, tylko ze to łatwizna, taka akurat na gazetkę scienną w szkole - zrób trochę zdjęć różnym typom, o których nie wiesz, czy się usmiechną, czy Cie je... w zęby po zdjęciu, oczywiscie bez tele i chowania się za wegłem, to bedzie prawdziwa reporterka ;-) | |
barteq 2006-10-23 21:45:33 | ocena = brak oceny Trurl: nie ma sprawy! fajnie, że poczułeś się doceniony ;) | |
Trurl 2006-10-23 20:41:28 | ocena = brak oceny Dzięki za poświęcenie mi najobszerniejszego komentarza ;-) | |
barteq 2006-10-23 14:23:50 | ocena = brak oceny agatek: hehe, no i jeszcze kazałem Wam robić takie skupione miny ;DD | |
agatek 2006-10-23 14:22:26 | ocena = 3 Oooo, ja tego zdjęcia nie zauważyłam? Podoba się:-))
Dundee: oczywiście że pozowaliśmy - barteq jeszcze nam musiał pokazać jak sie arapaty trzyma bo pojęcie o tym mamy marne...;-)) | |
barteq 2006-10-23 14:22:14 | ocena = brak oceny a co nie może być 'dobra reporterka z pleneru'?
i w ogóle co w tym złego?
;))) | |
Robert 2006-10-23 14:14:59 | ocena = brak oceny hehe, ja bym tam zdjecia z plenerku foto nie nazywał dobrą reporterką! teraz kolej na krok nastepny, czyli zdjęcie tego, który fotografuje fotografujacych, no i tak dalej, ciekawe ile da rade ;-) | |
barteq 2006-10-23 14:05:14 | ocena = brak oceny pojawiło się tutaj kilka spornych kwestii, dlatego postaram się odpowiedzieć na pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości.
- zastanawianie się nad tym czy tytuł powinien być pytaniem czy też nie, moim zdaniem nie ma większego sensu. tytuł jest w formie pytania, bo pierwsza część komentarza autora jest na nie odpowiedzią. każdy kto ma choć odrobinę poczucia humoru, ten na pewno załapie o chodzi ;)
tak więc Trurl, jeśli na wejściu piszesz, że oni to raczej nie paparazzis - to widać, że nie kapujesz żartu a dalsze wywody o maśle maślanym same takim się stają. jest pytanie i jest odpowiedź, wszystko się uzupełnia i jest zabawą, bo fotografią trzeba także się bawić.
- co do pytania Dundee o pozowanie: gdybyś przeczytał uważnie komentarz autora, mógłbyś zajarzyć, że jest to "zdjęcie o robieniu zdjęcia" ;) | |
barteq 2006-10-23 13:49:44 | ocena = brak oceny mania, co Ty mi tu spiskujesz ;P | |
dundee mam jednak wrazenie ze to wszystko to sa atrapy arapatow wiec raczej pozowali niz fotografowali
ten "om" szczegolnie podejrzanie wyglada :) | |
mik29 2006-10-22 21:49:51 | ocena = 3 | |
Robert_P 2006-10-22 21:48:15 | ocena = 4 !!! | |
sniper 2006-10-22 18:17:59 | ocena = 3 :) | |
agami 2006-10-22 14:54:57 | ocena = 2 :D sympatycznie.
ps. papparazzi to liczba mnoga od papparazzo. | |
_M 2006-10-22 13:58:01 | ocena = brak oceny A może pozowali, że fotografują? Albo fotografowali pozowanie?
Pozoranctwo aż kapie. Chyba trzeba spytać Autora ;D
-M | |
Dundee 2006-10-22 13:53:59 | ocena = brak oceny co fotografowali jeśli nie pozowali ;) | |
_M 2006-10-22 13:52:52 | ocena = brak oceny co pozowali, czy co fotografowali? :D
-M | |
_M 2006-10-22 13:52:15 | ocena = brak oceny chałupnictwo!
-M | |
Dundee 2006-10-22 13:51:43 | ocena = brak oceny czy oni coś faktycznie fotografowali... czy tylko pozowali... a jeśli tak to co?
| |
sztampa! | |
espresso 2006-10-22 13:49:54 | ocena = brak oceny Dla równowagi dodam że kadrowałbym bardziej w lewo... | |
mery 2006-10-22 13:21:52 | ocena = brak oceny pytania zmuszają odbiorcę do myślenia, skupiają jego uwagę na temacie pracy, urozmaicają oraz pełnią funkcje ekspresjonizujące... ;) | |
Trurl 2006-10-22 13:19:10 | ocena = brak oceny Z resztą Mery, gdydby autor zatytułował zdjęcie wprost: "Paparazzis" to z takim przesadzonym wtedy tytułem całość miałaby nieco ironiczny i zabawny wydźwięk.
A tak "Paparazzis?" w systuacji gdy każdy wie że to nie są paparazzis jest masłem maślanym ;-) | |
Chet 2006-10-22 13:18:01 | ocena = 3 :-D
pozdr. | |
Polomski 2006-10-22 13:16:26 | ocena = 3 niezle | |
Trurl 2006-10-22 13:13:25 | ocena = brak oceny Tytuły-pytania jakoś zawsze brzmią niezręcznie ;-) | |
mery 2006-10-22 13:11:26 | ocena = 4 Trurl: tytuł jest pytaniem retorycznym ;)
zdjęcie jest bardzo fajne, kadr odpowiada mi, fajna reporterka ;) | |
Trurl 2006-10-22 13:06:55 | ocena = brak oceny Tytyułowi "paparazzis" to raczej nie, chyba że sławy mieszkają w takich podejrzanych, od lat nie remontowanych miejscach ;-) | |
podoba mi się kwadratowy kadr i głębia ostrości która ładnie wyróżnia osobę na pierwszym planie, fajna fotka :) | |
lukassz 2006-10-22 12:13:26 | ocena = 4 | |
monalisa 2006-10-22 12:03:15 | ocena = 3 :-) | |
epos 2006-10-22 11:52:11 | ocena = 3 dobre foto i nie marudzić.....pozdr | |
Tiamat 2006-10-22 11:28:43 | ocena = 3 fajnie przyłapani ;) pozdrawiam | |
_M 2006-10-22 11:27:55 | ocena = brak oceny No, tam też była cisza ;)
-M | |
Aradia 2006-10-22 11:25:16 | ocena = brak oceny hehe... fajne miejsce...:D | |
barteq 2006-10-22 11:19:07 | ocena = brak oceny no i cisza :P | |
_M 2006-10-22 11:08:20 | ocena = brak oceny -M, po prostu M ;P
-M | |
za photo M czy jak mu tam | |
dobrze jest :):P | |
_M 2006-10-22 11:04:05 | ocena = brak oceny Brtku z Chin, nie zgadzam sie z Tobą - lewa strona kadru jest niezbędna, żeby dać oddech obiektywom.
-M | |
_M 2006-10-22 11:03:19 | ocena = brak oceny Ta rura była całkiem fotogeniczna :P
-M | |
barteq 2006-10-22 10:59:16 | ocena = brak oceny bueheheh, ciekawe komu ta rura ;P | |
_M 2006-10-22 10:58:04 | ocena = 3 DNO , , , , , , ,
:D
Jakaś rura z głowy wystaje ;)
Nie ma to jak dobra reporterka ;D
-M | |
Renatka 2006-10-22 10:53:42 | ocena = 4 niezłe | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |