fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPozostale zdjeciafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
atsf / (...)
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:atsf
Tytuł:
Data publikacji:2016-03-20 10:45:48
Liczba wyświetleń:885
Ocena średnia:3.3
Liczba punktów:13
Liczba poleceń:5
Liczba komentarzy
i krytyk :
91
Kategoria:Pozostale zdjecia
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
For sale! Ale nie całość ;-)
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-23 23:35:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No bez przesady, jedyna osoba której liżę tyłeczek, to pani blexen.:-D
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-23 19:43:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@blexen
Nie za bardzo rozumiem czyj protekcjonalizm masz na myśli i kto go komu zarzuca. Czy pod tym pojęciem rozumiesz dążenie do elitaryzmu, które opisałem?

Co do dalszego ciągu, to daj sobie spokój z gestami. Możemy się szanować bez lizania się po... sam wiesz, co mam na myśli ;-) Tak naprawdę, to zdjęcie zrobiłem tylko dla siebie, a wstawiłem jedynie z Twojego powodu. Zaskoczyłeś mnie pytaniem, czy nie pomyliłem portali, bo to pytanie kwestionuje samą istotę profesjonalizmu, kiedy się nie jest emocjonalnie związanym z materią zdjęcia. Czyli dokładnie jest to to samo, co ja CZASAMI kwestionuję w Twojej pracy. Paranoja. Zdjęcie niby jak zdjęcie, liczy się poziom wykonania i treść, a tu treść Cię dziwi albo nie pasuje, a poziom olewasz. A sam chciałbyś być doceniany w identycznej dla drugiej strony sytuacji.
Spędziłem prawie miesiąc pośród 150 osób i nie zrobiłem ani jednego zdjęcia żadnej z nich, bo nikt mnie o to nie prosił, mimo że nie rozstawałem się prawie z aparatem, co chwila wychodząc na polowanie na zewnątrz. Przypadkowo złapany w kadr facet w parku miał do mnie pretensje, że go fotografuję. Nie fotografuję w związku z tym ludzi, którzy mnie o to nie proszą (czasem są wyjątki), bo jedynym właściwie celem takich zdjęć jest udowadnianie komuś innemu, np. Tobie, czy amu, że się coś potrafi. Ale przecież nie użyję tego PRAWDZIWEGO argumentu usiłując namówić obcą osobę, aby mi pozowała! Mam dość uciechy z użerania się z materią, nad którą nie panuję, i z przypadkowych rezultatów. Zaprawdę, wszystko można zawsze spieprzyć bardziej ;-)
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-23 15:08:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Oskarżanie kogoś o protekcjonalizm, to jedna para kaloszy.
Nie jest miłe ale jeśli oskarżający się uparł nie ma sensu dementować.
Namawianie natomiast drugiego żeby olał trzeciego,
to już dowód na wyjątkowo ..."szlachetny" charakter.
@Mtz, BRAWO TY!

@Atsf, sztama.
Wstawić pod obrazkiem maksa czy polecankę?
Czy jedno i drugie?


fotografia cyfrowa
mtz 2016-03-23 13:40:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
atsf
Brawo TY!!

;)
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-23 12:50:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Atsf, masz zbyt rzemieślnicze podejście do sztuki mz :) z drugiej zaś strony dajesz się nabierać na takie proste marketingowe chwyty :D poważnie? wierzysz, że Ci malarze tygodniami malują te obrazki, a rzeźbiarze w Bieszczadach dłutkiem te diabełki robią :D
I nie myl pojęć proszę, to że tutaj ktoś zwierzątek nie publikuje, to jeszcze nie znaczy, że nie robi ich wcale. Nikt też chyba nie chciał tu niczego złośliwie wytykać czy na siłę udowadniać, pewne rzeczy dziwią i nie jest grzechem zapytać ;) trafiłeś na moją listę "piszących za dużo" :P
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-23 11:15:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@amu
W kwestiach, które mi wytykasz, nie rozróżniasz bytów urojonych od rzeczywistych, i generalizujesz po raz enty. Ile osób może kupić jeden oryginał obrazu? Jedna! A ile trzeba na nią czekać? Czasem do usranej śmierci. To, że w międzyczasie ktoś kupi inne obrazki, nie pomaga w sprzedaży tego jednego. Potem "Worycha jestem, obrazki maluję", po przepier... utargu, siedzi z tym jednym, bo mu się kasiora na farby skończyła. I zdycha. Czy tak nie bywa?
Robota to nie tylko zdjęcia ślubne. Miałem zlecenie na folder, w którym miał wystąpić autobus. Trzeba go sfotografować. Wiezie mnie zleceniodawca na wiejskie podwórko, gdzie pośrodku stoi Neoplan. Wszystko do luftu- tło, światło, perspektywa. Robię zdjęcia, a potem siedzę pół nocy nad wycinaniem stodoły zza okien i montażem autobusu w innej scenografii, zmieniam mu perspektywę i oświetlenie. Co ja miałem zrobić? Powiedzieć klientowi, że to trzeba ładnie, w innej scenerii, o innej porze? Że musi spalić na to konto 100 litrów paliwa i jeszcze odwołać dwie wycieczki? Wyszło tak sobie, ale wyszło, klient zaspokojony.
Do dupereli nikomu, tak naprawdę, nie służących, można podchodzić fafnaście razy, ale po co? Konkretną robotę często trzeba robić na przekór wszystkiemu, bo nie można liczyć na drugi krąg ;-)

Czemu mnie najzajadlej krytykują ludzie, którzy sami zdjęć zwierzyny nie robią?! Żadnej! Pewnych ujęć, które mi wychodzą całkiem-całkiem, zalecanymi metodami się nie uzyska, i odwrotnie, ale to mnie odróżnia, nie popadam w schematyzm! Bo ja nie odróżniam roboty karpia1225 od sylwestra_c70 czy od mirka_2223, a często nawet od grizlego, który foci podobnym zestawem, jak ja.
I ja nie grzebię nikomu po kieszeniach sugerując ile i w co ma zainwestować, aby mu lepsze zdjęcia wychodziły.
Nie znam też nikogo, kto by notorycznie wchodził na 10 piętro na piechotę, bo tak zdrowiej, za to ponad 30 lat żyję pod jednym dachem z osobą, która nie jada: pomidorów, papryki, kalafiora, brokułów, pora, jajek na miękko, jajecznicy, mleka, kefiru, majonezu, surowej cebuli, szczypioru, szczawiu, szpinaku, sałatki jarzynowej, zupy owocowej, pomidorowej, żurku i miliona innych rzeczy, i nie dała się przekonać, że dużo traci ;-)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-23 10:42:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@s_tfur
:)
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-23 08:54:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
polecam
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-23 08:53:21 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-23 08:51:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Atsf, dzięki ;) i gratuluję nowego fana :)
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-23 08:42:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
atsf - brawo TY !!

atsf 2016-03-23 08:25:38
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-23 08:25:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@amu
Info, że już jesteś na liście Nieumiejących Czytać Ze Zrozumieniem, przekazuję Ci z ca dwuletnim opóźnieniem, ale chyba lepiej późno, niż wcale?
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-23 07:07:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Atsf, strasznie wszystko upraszczasz pod swoje poglądy :) Osobiście nie znam dobrego fotografa który by miał problem ze zrobieniem np. reportażu ślubnego, i który by wrócił bez zdjęć, taki fotograf pójdzie i zrobi bdb zdjęcia, tylko nie 2000 a np 200, co jest zasadniczą różnicą między 2000 a 0 :) :) i na 100% nie będzie z tego powodu płakał ani w trakcie pracy, ani później :)
Dziwi mnie też Twoje podejście do artystów malarzy :) frustrują się, że nikt ich nie chce, no co za bzdury :D Myślę, że przypisujesz swoje poglądy zbyt wielu ludziom :) Tak w skrócie to Ci powiem, że akurat Ci artyści w większości świetnie zarabiają ;)

Piszesz, że problem tkwi w ludziach i tu się mogę zgodzić, tylko w inny sposób :) Nie masz problemu określić czyjegoś zdjęcia zdaniem "sfotografowałeś NIC" i gówno z ciebie nie fotograf, a jednocześnie uważasz, że to Ty musisz być kuloodporny :) Widzę tu pewne sprzeczności :)
Pozdrosy i miłego dnia :)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-23 02:19:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Sztama?
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-23 02:14:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tak, masz rację...
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-23 02:07:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Coś mi się przypomniało. Mój ś.p. wujek był magazynierem, ale oprócz tego był myśliwym, i w kole łowieckim przebywał- bez żadnych kompleksów- w towarzystwie dyrektorów, prezesów, sędziów, redaktorów, lekarzy, profesorów itd., i nikogo nie interesowało, czy on dobrze strzela, bo to współżycie nie było turniejem strzeleckim. Miał takich kumpli, o jakich niejeden dyrektor, profesor, czy sędzia mógłby tylko pomarzyć nie dlatego, że robił wszystko tak samo, lecz dlatego, że robił to samo.
Gdyby motywacja do "jakiegoś postępu" była moją wewnętrzną, to może i bym się starł o jakiś postęp, ale zanim zacząłem chociaż o tym myśleć, to już mi tacy różni zaczęli srać na głowę, a ja sobie na to nie pozwolę ;-)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-23 01:50:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jak zwykle nie doczytasz, albo nie zrozumiesz ;-) Bardzo dawno temu reagowałem na obsceniczną goliznę komentarzami, ale dałem sobie spokój, i to raczej w tobie tkwi jakiś zadawniony uraz, a nie w moim bieżącym działaniu przeciwko temu. Natomiast wywołany do tablicy zawsze potwierdzę swoje słowa i opinie. Nikogo nie pouczam, nikomu niczego nie zabraniam, nikomu niczego nie narzucam. Odechciało mi się walczyć nawet nie o moralność, bo to nigdy nie była z mojej strony walka o moralność, ale o etykę, z ludźmi tak dalece zadufanymi w swoich wizjach artystycznych, że niczego, co nie jest poklaskiem dla nich, nie są w stanie ścierpieć. Jeśli więc przypadkiem zajrzę pod twoje zdjęcie i skomentuję je, że sfotografowałeś szczotkę bez kija, to nie jest to ani walka o moralność, ani o etykę, ani zakaz publikacji, lecz sarkazm, że sfotografowałeś NIC, w prosty, podręcznikowy sposób, ale do tego NIC musiałeś użyć damskiego łona, jakby ci mop nie wystarczył. A ty w zamian wyruszasz na krucjatę przeciwko pachciarzowi, co się nie zna na sztuce, a sam niczego nie osiąga. Nie przyjmujesz krytyki, lecz odbijasz piłeczkę. Dziecinada!
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-23 01:11:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ok. Nie chcesz polepszać swojego warsztatu, szukać nowych wyzwań, podwyższać sobie poprzeczki - Twoja sprawa. Chcesz trzaskać tysiące marnych fotek zamiast jedną genialną - Twoja broszka. Tylko wtedy na jaką cholerę umoralniasz innych???? Co mogą fotografować a czego nie, gdzie mogą publikować a gdzie nie!
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-23 00:13:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jakby tu ten temat uchwycić, aby się nie roz...padł w ręcach? Powiem tak. Szofer po 30 latach za fajerą potrafi prowadzić tak, że strach z nim jechać, ale nikt od niego nie oczekuje kwalifikacji Kubicy. Nie każdy rowerzysta musi się starać dorównać Szoździe, czy Szurkowskiemu, i nie każdy towar z tej samej branży musi mieć tę samą jakość. Są różne półki w sklepie, a publika głosuje nogami- nie podoba się, to idzie gdzie indziej, albo gdzie lepiej, albo gdzie taniej. Nie jest więc żadnym problemem ani dla mnie, ani dla kogokolwiek innego, poziom moich zdjęć i "brak postępu".

Problem tkwi w czymś innym, o czym za chwilę.

Gówno nie fotograf jest z fotografa, którego owocem żywota są trzy zdjęcia na krzyż, genialne, ale tylko trzy, bo tak go naparło na maksymalny efekt, że wszystkie inne odrzucił sam. Strach takiego puścić na robotę, bo spęka, wróci z płaczem, że wszystko nie tak, i bez zdjęć. Ja zdjęcia zrobię, na pusto nie wrócę, a płakać, że wszystko nie tak i wobec tego zdjęcia są, jakie są, będę po robocie. I mamy do wyboru- są zdjęcia albo ich nie ma wcale.
Żal mi czasem artystów pędzla, którzy ze swoimi obrazkami wysiadują na bulwarach usiłując je komuś wtrynić, i się frustrują, że ich nikt nie chce, a wypadało by takiemu powiedzieć: przecież ten j... obrazek, w gruncie rzeczy, malowałeś dla siebie, a nie dla kogoś, więc co się dziwisz?! I tak sukcesem jest, że ma przynajmniej jednego odbiorcę, któremu się on podoba, a przez przypadek jest nim autor! Sobie takich komunałów prawić nie muszę, bo to wiem od urodzenia.

Problem tkwi nie w materii, lecz w ludziach. Są tacy, którzy zabrnęli w tak wysokie rewiry artu, że zaczyna im przeszkadzać egalitaryzm, chcą elitaryzmu, i nie chcą się pany mieszać z plebsem. Chcieli by mieć OB bardziej ekskluzywne, ale z OB systematycznie ubywa zdolnych ludzi, bo ci "jeszcze zdolniejsi" potrafią ich doprowadzić do szewskiej pasji swoim zachowaniem. Żeby tu istnieć, to nie trzeba mieć zdolności, tylko kuloodporność ;-) A ja jestem egalitarystą, szukam ludzi podzielających te same pasje, ale wcale mi nie zależy, aby nasze pierdolce były w tym samym punkcie wykresu ;-)
fotografia cyfrowa
mtz 2016-03-22 22:15:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
atsf, nie przeczytałem.. ja dogłębnie przestudiowałem każdą wypowiedź ;) Niektórzy mają niestety bardzo duże problemy ze zrozumieniem tekstu i zamiarów, albo są po prostu złośliwi. Uczę się traktować takie osoby, jak powietrze :)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-22 17:31:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jak nie przeczytał, to powtórzę: jak pomysł głupi, to kij z jego realizacją ;-)
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-22 13:17:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Trzymasz kciuki za jak najlepsze zdjęcia Atsf?
Przeczytałeś z uwagą co autor sądzi o ...jak NAJLEPSZYCH zdjęciach?
fotografia cyfrowa
mtz 2016-03-22 08:29:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zdjęcie bardzo przyzwoite.. zestawik przedni a Oluś piękny
A ta cała rozmowa o udowadnianiu wyższości jednej fotografii nad drugą jest jak psu na budę, niezależnie w którą stronę patrzeć.

Atsf szkoda, że nie dałeś znać o sprzęcie: jakieś pół roku temu sprzedałem, co prawda 8-letniego, ale mimo wszystko - canona 50D z 70-200 F4L.. do tego jeszcze trzy inne szkła poszły i canon 650d, który w tym wypadku mógłby Ci podpasować z eLką, lampa i inne pierdy. Miałbyś w czym wybierać.
Poszło za psie pieniądze, a za to kupiłem sobie fujifilm X-E2 z kitem i lecę z manualnymi 30-sto letnimi szkłami i teraz jestem szczęśliwym człowiekiem ;) No i do tego "pare" analogów.

A co do tej całej dyskusji niezmiennie dam cytat: "Kicz - jest zjawiskiem jak najbardziej komercyjnym i z natury kocha być powielany. Kicz jest prosty w przekazie, nie wzbudza kontrowersji interpretacyjnych, estetycznych czy też moralnych, jest "przyjemny" i ma budzić zachwyt. Z reguły jest funkcjonalny, przeciętny, a przez to komfortowy, gdyż unikając tego, co trudne i niewygodne, nie zmusza odbiorcy do jakiejkolwiek pogłębionej refleksji. Operując wewnętrznym i powszechnie akceptowalnym "pięknem", wychodzi naprzeciw ludzkim potrzebom otaczania się bibelotami czy też gadżetami. Fotografia jako technika ze swej natury "powielalna" jest medium, w którym trudno kiczu się ustrzec." - Tadeusz Prociak

Mimo, że czasem się różnimy w zdaniach to niezmiennie trzymam kciuki za jak najlepsze zdjęcia z Twojej strony. Rób swoje i ciesz się tym, co masz.

fotografia cyfrowa
wordy 2016-03-21 21:49:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
msz zdjęcia blexen'a są portretami. panie pozują 'intrygująco'; co jest nieujawnianą osobowością.
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-21 18:20:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@blexen
Generalizowanie to m. in. wmawianie każdemu, że jemu też coś jest potrzebne, bo inni tak mają lub robią. Nie każdemu. Jeśli potrzebujesz maxa- rób maxa. To TWOJA SPRAWA. Kiedy ja piszę o maksymalnym wykorzystaniu sytuacji, to znaczy że w momencie, gdy jedynym wyborem jest nie robić zdjęcia wcale, bo z góry wiadomo, że nie wyjdzie za dobrze- jednak je robię, bo gdybym nie zrobił, to bym pewnie nie miał ani jednego zdjęcia, gdyby chcieć do nich przyporządkować najwyższe wymagania. Spełnienie pewnych warunków wstępnych, czyli bycie w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze, też ma swoje ograniczenia, np kwestia posiadania samochodu- obowiązkowego sprzętu fotografa w dzisiejszych czasach, czy się foci przyrodę, czy do kotleta. Ja go nie mam i mieć nie zamierzam. W pewnych okolicznościach zdarza mi się być w terenie ca 5-6 rano, ale jeszcze nic z tego nie wynikło ;-)
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-21 14:04:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziewczyny zawsze są obecne i stanowią trzon grupy .
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-21 13:53:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie rozumiem dlaczego dążenie do jak najlepszych efektów końcowych jest postrzegane jako coś zbędnego. Czy wybór odpowiedniego dnia, godziny, miejsca do np. fotografii przyrodniczej/reportażowej jest czymś sztucznym/na siłę? Wymieniłem tą kategorię, bo to Twoja działka ale w zasadzie generalizuje. Zgadza się, że teoria i praktyka rzadko idą w parze. Myślę jednak, że praktyce można pomóc. Jeśli z góry wiem, że foto będzie kiepskie, bo mam ostre światło w twarz, to nie ustawiam się pod słońce i nie czekam na swoją okazję. Ok, to jest właśnie to o czym wspomniałeś - wykorzystywanie sytuacji na maksa. Ale..., inny przykład z innej beczki. Jakiś czas temu miałem prawdziwy maraton fotograficzny. 200 km autem w jedną stronę do miejscówki i trzy sesje po pięć godzin z trzema modelkami w plenerze. Jedna sesja po drugiej, a ja od początku z ostrym bólem zęba. Nieustanna improwizacja, bo ciągle coś nie pasowało. Wróciłem do domu w środku nocy kompletnie znokautowany i zaraz na pogotowie. Dentystka rozcinając mi dolną szczękę (nie było innego sposobu pozbycia się takiej ilości ropy) rzekła: trzeba być naprawdę bardzo nie poważnym, żeby z takim zapaleniem tak długo czekać.:-D Ale dla mnie liczyły się tego dnia tylko te trzy dziewczyny i foty z nimi. I powiem Ci szczerze, ...warto było tak cierpieć.:-D

@Jarek, jeśli w takim plenerku będzie brać udział również płeć piękna,
obiecuje, że zastanowię się nad propozycją/zaproszeniem.:-D
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-21 04:41:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
blexen -
chciałbym abyś kiedyś wziął udział w naszym plenerze . takie gadanie o sprzęcie na sucho , tak jak to ma miejsce teraz , to tylko psu na budę .
teoria mówi co innego , a praktyka teorii zaprzecza .
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-21 02:55:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mylisz się, blexen, jak zwykle zresztą ;-) Ja Ciebie doskonale rozumiem. Doskonale. To, że akurat podpasował Ci akt, to przypadek, a pasja pozostaje pasją bez względu na podmiot liryczny. To ty mnie nie rozumiesz. Moją pasją jest wykorzystanie do maksimum tych okazji, które się nadarzają, bez stwarzania w sztuczny sposób jakichś specjalnych okoliczności, które by pomogły osiągnąć lepszy efekt finalny. To jest taka różnica, jak pomiędzy hodowlą a prawdziwym polowaniem, albo jak między rutyną, a survivalem. Po prostu ja wiecznie improwizuję ;-) Mnie to i bawi, i cieszy.
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-21 01:59:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
...jeśli to co robisz można nazwać hobby.
To co ja robię (np.), to nie hobby - to PASJA.
I dlatego ja nigdy nie zrozumiem Ciebie,
a Ty mnie...
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-21 01:58:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Niedoczekanie Twoje! ;-)
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-21 01:56:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Hobby...
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-21 01:12:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@blexen
Może poradzisz komuś bez rąk i nóg, aby coś z tym zrobił? Ja nie płaczę z powodu braku możliwości, bo jestem z tym całkowicie pogodzony. To nie ja mam problem ze swoimi zdjęciami, to wy macie ten problem, a ja tylko cierpliwie tłumaczę, że jest, jak jest, z jakichś powodów, i raczej inaczej nie będzie, bo ja nie mam najmniejszego zamiaru "czegoś z tym robić". Kocham, jak coś się robi samo, a pod tym rozumiem, że się czasem trafiają lepsze sytuacje i warunki zdjęciowe, a wtedy mogę wykorzystać lepiej swój sprzęt i umiejętności. 24 dni byłem w sanatorium. Okazja do fotografowania innych gatunków, niż w mojej okolicy, ale przez cały czas pogoda pod psem, a nawet jak było słońce, to i tak obiekty w cieniu, albo pod światło, czyli na okrągło ISO 1600-3200. W warunkach kiepskiego światła i jeszcze gorszego kontrastu AF pudłuje notorycznie. Żadnego miejsca, gdzie bym się mógł przyczaić tak, abym w sensownej odległości, wysokości i scenerii mógł liczyć na pojawienie się jakiegokolwiek zwierza, poza maltańczykiem na smyczy, nie znalazłem. I mimo tego zrobiłem 1500 zdjęć, z których przynajmniej 250 się do czegoś nadaje. Lepszym sprzętem miałbym lepszą jakość nawet w tych kiepskich warunkach, ale ta lepsza jakość i kosztuje, i waży, a waga sprzętu jest dla mnie bardziej istotna, niż koszt. Po piętnastu minutach robienia zdjęć próbnych z ręki z Tamronem 150-600 zapiętym do mojego C 550D zdychałem 2 tygodnie, tak mnie napierniczał kręgosłup. A do nasiadówek w krzaczorach z aparatem na statywie to ja nie mam za grosz cierpliwości. Co mam więc zmienić? Kregosłup?
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-20 23:59:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@Jarek, nie - nie tylko w teorii.
@Atsf, jak podepniesz tego mobiloka do drona,
to i orła ustrzelisz, i kto wie, może nawet gołą d..pę.:-D
A tak na poważnie, czytam co tu smarujesz i nie obraź się proszę ale płaczesz jak ciota.
Jeżeli tak bardzo Ci brakuje możliwości, to na miłość boską zrób coś z tym.
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 22:10:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@blexen
Dobre zdjęcie, ale czego, da się zrobić tym cynkwajsem, który wspomniałeś? Bażanta z 30 metrów? Orła ze 100 m? Może ptaszor wyjdzie zajebiście, ale na co mi jeszcze na dokładkę mapa Europy?
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-20 22:03:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to tylko w teorii ,
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-20 21:59:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dobre zdjęcie idzie zrobić nawet mobilokiem,
...jeśli się potrafi.
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-20 20:59:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
atsf -

przecież wiadomo , że sprzęt to ważna sprawa .
nie wszystko i nie wszystkim się zrobi .

pozdr !
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 20:39:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie do końca; zależy, co się robi. Jeśli się robi rzeczy, w których koncepcja zdjęcia jest kluczowa i wynika z głębszego namysłu, to przeważnie zdjęcie broni się tą koncepcją, a nie techniką, którą jest zrobione. Ja nie mam głowy do wymyślania zdjęć, to fakt, więc koncentruję się na tym, co wymyśliła natura, a tego jest o wiele więcej, niż ja jestem w stanie wymyślić. Kwestią więc pozostaje nawet nie jak to uchwycić, ale aby to w ogóle uchwycić, a tu sprawy sprzętowe mają niebagatelne znaczenie. Gdyby tak nie było, to rozwój sprzętu byłby żaden, nie było by AF ani stabilizacji. Gadanie o tym, że jakiś ktoś obiektywem kitowym robi piękne zdjęcia ptaków to są w gruncie rzeczy opowieści Muminków, endemiczna sprawa. Spróbuj polecić mój zestaw EOS 550D + 55-250 STM komuś, kto fotografuje sport, zwłaszcza halowy- wyśmieje Cię, nawet gdy ktoś inny zrobi tym zestawem świetne zdjęcia sportu. W pewnych okolicznościach sprzęt tak ogranicza możliwości, że zaczyna się to robić skrobaniem dupy szkłem ;-)
fotografia cyfrowa
aga_piet 2016-03-20 20:02:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Gorzej, jak człowiek dostanie w ręce taki superowy sprzęcik i okazuje się, że i tak nie umi ;)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 19:17:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Co innego zdjęcia robić, pokazywać i omawiać konkretne, a co innego tylko mówić o jakichś abstrakcyjnych zdjęciach. Doszliśmy właśnie do tego.
Pewnym sprzętem się pewnych rezultatów nie osiąga. Nie osiąga się, i koniec dyskusji!!! Przykładowo, zdjęcie zrobione obiektywem 2/100 mm na FF przy pełnej dziurze to nie jest to samo, co zdjęcie zrobione nawet tym samym aparatem, z tej samej pozycji, ale z obiektywem, który przy 100 mm ma tylko f/5,6. Tak samo 5,6/400 na FF daje inne rezultaty, niż 5,6/250 na APS-C z tej samej pozycji, i nie jest to tylko kwestia szumów- to są inne zdjęcia w wyrazie. Każdy obiektyw da się przymknąć, ale żadnego się nie da bardziej otworzyć. Mnóstwo dobrych zdjęć bazuje na płytkiej GO. Te same kadry, ta samą optyką robione, ale mocno przymkniętą, już nie będą miały tego wyrazu, będą "zwyczajne" i poza pewnymi wyjątkami nie uratuje ich nic przed takim werdyktem.

To jest teoretyzowanie.
Natomiast w przypadku każdego wykonanego przeze mnie zdjęcia przyrodniczego spróbujcie mi "udoskonalić warsztat", skoro praktycznie każde powstało w warunkach takich, że nie miałem kiedy splunąć, a co dopiero się zastanowić, jak je zrobić. Po prostu je zrobiłem i jest ;-)
fotografia cyfrowa
Joker49 2016-03-20 18:01:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Przleciałem te monndre teksty po główkach ;-) ........Generalnie>? Lubicie pierdoły pisane . Jedyna korzyść z tego? Coś siemmm dzieje.. Podziwiam i smieję siemmmm ... z prostowania własnych frustracji;-) Sorry za wcinikę.hehehh. [sami przemonndzalscy;-) Spadajcie , robić dobre foty
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 17:42:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
do sekundy :D
fotografia cyfrowa
aga_piet 2016-03-20 17:41:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Chyba się z amu zdublowałyśmy ;)
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 17:40:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bardzo upraszczasz sprawę i nie mogę się zgodzić :) tak samo nie mogę się zgodzić a tym co wcześniej pisałeś (że z pewnym sprzętem się pewnych rezultatów nie osiąga), Twój główny problem polega na tym, że nie masz pomysłu na zdjęcia i wmawiasz odbiorcy, że tak ma być, co ja uważam za totalną bzdurę ;) jedyne czego nie da się poprawić na gorszym sprzęcie to szum, a założę się, że na dobrym, ciekawym foto tego tematu nikt by nie ruszał ;)
fotografia cyfrowa
aga_piet 2016-03-20 17:40:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie do końca rozumiem Twój wywód na temat nieudanych zdjęć, trudności z zastanymi warunkami: "w całym moim PF jest wyłącznie jeden niekończący się reportaż robiony w warunkach zastanych, a często właściwie na przekór warunkom nie motywującym do robienia jakichkolwiek zdjęć, kiedy nie mogę "opanować światła", bo go nie ma takiego, jakby się chciało, i nie mogę zmienić aranżacji, bo nie ode mnie ona zależy". Znam mnóstwo ciekawych PF zawierających zdjęcia przyrody, ptaków, robali. Inni mogą, a Ty nie? Mam znajomego, który świetne PF zbudował robiąc ptaszory kitowym obiektywem (Olka zresztą). Nie lepiej skupić się na doskonaleniu umiejętności zamiast wkurzać na umiejętności (lub ich brak) innych?
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 17:20:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Uważam, że ścisłe zrealizowanie jakichkolwiek założeń wstępnych zawsze napotyka na trudności, czasem nie do pokonania, a jak nie wychodzi, to trzeba wmówić odbiorcy, że tak miało być, i niech się nie sprzecza z twórcą ;-) A poważnie(j): odpowiedz sobie na pytanie, nad iloma istotnymi czynnikami nie panujesz w każdej konkretnej sytuacji. Portret ma swoje kanony, których opanowanie jest kwestią chęci i czasu. Trudno wtedy o nowatorstwo, ale nikt Ci nie zarzuci, że partaczysz robotę.
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 16:38:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no kurcze, cały proces twórczy pod kontrolą... zejdźmy z aktów, czy uważasz, że zrobienie dobrego portretu to taki sam stopień trudności co zrobienie zdjęcia aparatu? To jest zupełnie inna bajka, na tym polu chyba z nikim się nie dogadasz do momentu, aż weźmiesz sobie jakieś dziewczę, zrobisz jej zdjęcia i wrzucisz na ob :)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 16:32:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@amu
Ależ ja nie klikam w te miniaturki (w zasadzie)! One są takie, że i bez klikania widać, o co chodzi. I do znudzenia przypominam, że mi ani nagość, ani sztuka na niej oparta, nie przeszkadzają jako takie. To nie jest mój problem! Żaden! Problemem moim jest, kiedy zarzuca mi "pstrykowatość" moich zdjęć facet, który cały swój proces wytwórczy ma pod pełną kontrolą, a ja się nieustannie miotam w warunkach dalekich od oczekiwanych. W moim przypadku zmiana metody to jednocześnie zmiana sprzętu, to duże inwestycje bez większych perspektyw, abym był je wstanie wykorzystać nie ze względu na predyspozycje, ale ze względu na inne okoliczności, o których szkoda tu pisać. Drugą stroną medalu, że jak się chce osiągnąć konkretne rezultaty, to trzeba to, tamto i siamto, jest że jak się tego nie spełnia, to się trzeba liczyć z innymi rezultatami. I ja jestem właśnie z tym pogodzony. To nie jest mój problem, że mi zdjęcia wychodzą takie, a nie inne ;-)
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 16:23:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dłuto też pewnie nie miało w początkowym zamyśle służyć sztuce, podobnie jak farba w sprayu i linoleum :)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 16:17:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@aga_piet
Słusznie, wszakże fotografia nie została pomyślana "z naczała" jako sztuka, lecz stała się jej narzędziem nie umniejszając swojej pierwotnej funkcji, jaką jest rejestracja. Ponadto w dziełach dawnych malarzy jest coś, czego w dzisiejszej fotografii, nawet tej aspirującej do sztuki, nie ma wcale, a mianowicie rozbudowana symbolika. Dzisiaj ludzie nie potrafią odczytywać symboli, chyba że są prostackie i nachalne.
fotografia cyfrowa
aga_piet 2016-03-20 16:10:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Większość dzieł sztuki powstałych od początku XX w. to kreacja, pozorny brak sensu i chęć szokowania. Nawet impresjoniści szokowali (choć dziś trudno w to uwierzyć). Sztuka to nie tylko wierne rejestrowanie rzeczywistości. Omg, ależ byłoby to nudne. Nie byłoby Boscha, późnych dzieł Goi, o Picassie, Dalim, Magritte nie wspomnę. Podobnie zresztą w literaturze :)
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 16:07:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale wiesz, że na Twój problem to jest banalne rozwiązanie? Nawet to chyba już kiedyś omawialiśmy, nie klikaj w rozbierane miniaturki, będziesz spokojniejszy :)
fotografia cyfrowa
jabe 2016-03-20 16:05:25 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
atutem zdjęcia jest poziom techniczny i za to wyraźny plus
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 16:03:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@amu
No, nie do końca. Coś tam się w nim zgadza ;-)
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 15:58:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Atsf, Twój ostatni koment, to nawet Ty uważasz za głupi, prawda? :)
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-20 15:53:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Katharsis? :-D
Tak myślisz?:-D
Oj Atsf! Kocham te nasze "pogawędki".:-D
fotografia cyfrowa
bakulok 2016-03-20 15:47:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ale ciekawie w komentarzach. Jeszcze "se polece"
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 15:47:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@amu
Po tej akcji pro-prokreacyjnej jeszcze przebij PiS i daj po 1000 PLN na każde nowe dziecko ;-) Ci faceci w czerni, których ostatnio fotografowałaś, to robią dzieci przez dziurę w prześcieradle, więc przynajmniej oni się bez widoków gołego tyłka potrafią obyć, a utrzymać gatunek ;-)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 15:43:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ostatnio dużo naprodukował się aktów np. morfi. Cóż ja mogę na to powiedzieć? Wolę nic nie mówić, bo to walka z wiatrakami, ale.. dysonans poznawczy! Z jednej strony świetne realizacje, z drugiej strony sztuczność aranżacji, a jeszcze na kancie zastrzeżenia co do miejsca prezentacji ;-) Jeśli sztuka ma szokować, to ja się z tym zgadzam, ale uważam, że nie ma nic bardziej szokującego od prawdy, natomiast przypadkowy zbiór elementów samych w sobie prawdziwych- prawdą nie jest. Jeżeli trzeba coś wymyślać, aby zaszokować, to dla mnie szkoda czasu. Pokażę Wam zdjęcia szokująco prawdziwe, jak znowu będę miał limit ;-)
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 15:34:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no to jeszcze masz plfoto, tam trzeba potwierdzić wiek, ale świadomie jako dorosły człowiek wybrałeś obiektywnych, to zachowuj się jak dorosły :) i śmiem twierdzić, że cały świat powstał dzięki gołej dup.e :) Bez gołej dup.y byłoby wielkie NIC :) :) Goła du.a zawsze była w sztuce i w życiu, tego nawet pis nie zmieni :D
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 15:29:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kategoria jest, ale dostęp do owych aktów nie odbywa się poprzez przeszukiwanie kategorii, lecz lądują one najpierw na głównej pomiędzy zupełnie innymi tematami. Mi nie przeszkadzają akty jako takie. Ubocznym skutkiem jest to, że inne tematy lądują pomiędzy aktami; gdyby nie to, to blexen by w życiu do mnie nie zajrzał ;-)
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 15:19:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Atsf, to jest bardzo dobre miejsce do prezentacji aktów, nawet jest tu taka kategoria zdjęć :) może wskocz na FB? Tam nie można wstawiać aktów i chyba będzie dla Ciebie bezpieczniej :)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 15:08:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@blexen
No widzisz, jakie to proste ;-) Właśnie publicznie zrobiłeś catharsis ;-)
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-20 15:03:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bo Ameryki nie zbudowano na świeceniu gołymi tyłkami . . .

tego jeszcze nie grali , uśmiałem się do łez . . proszę o więcej .
atsf - masz złoty medal jak nic .
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-20 14:58:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie ma żadnego wytłumaczenia, ...tak długo jak długo będą to "głupie pomysły".
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 14:44:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@blexen
Ja z tych twoich aktów to obejrzałem może z pięć na krzyż. Pierwsze, co mnie wkurza, to nie sam akt, ale miejsce jego prezentacji- dotyczy to każdego autora. Nie przekonuje mnie bajanie, jak bardzo się zliberalizowało podejście do ekspozycji nagości gdzieś na Zachodzie, bo Ameryki nie zbudowano na świeceniu gołymi tyłkami. Zachowaj kolejność- najpierw zrób tu Amerykę, a gołe dupy potem. Nie każde dziecko musi być ofiarą Twojego liberalizmu czy nawet libertynizmu, w tej bardzo brutalnej rzeczywistości, w jakiej egzystujemy. Kolejna sprawa to rozdźwięk pomiędzy pomysłem a poziomem jego realizacji. Jak dla mnie wspaniała realizacja idiotycznych pomysłów nie ma sensu. Kiedy w dziedzinie aktu próbujesz zrobić coś sensownego, to osiągasz banał i kicz, więc wymyślasz nieistniejące byty, jakieś kretyńskie sytuacje i inscenizacje, a ja po prostu najpierw patrzę, co jest na zdjęciu, a dopiero potem, jak to jest pokazane. I kiedy na zdjęciu jest coś fajnego, to jego techniczny poziom nie ma dla mnie większego znaczenia. Tak właśnie podchodzę do fotografii, jako do rejestracji zjawisk w świecie rzeczywistym, a nie jak do kreacjonizmu metodami fotograficznymi, i to jest moja opcja. Twoja opcja to jest fotografia jako sztuka oparta na kreacji, a nie tylko na rzemiośle. I zachodzi tu takie zjawisko, że ja na swoje, często kiepskiej jakości technicznej, zdjęcia mam proste, czysto technicznej natury, wytłumaczenie. A jakie jest Twoje wytłumaczenie na głupie pomysły?
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-20 14:32:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jasne! Jeśli miałoby wylądować w VP na pierwszym... Czemu nie.:-DDD
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 14:23:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@blexen
Przerażasz mnie. Będzie zdjęcie modelki w męskich kalesonach?!
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-20 14:21:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Atsf, ciekawą tezę tu zapodajesz - no jestem pod wrażeniem.:-D
Poza obszarem Twojego zainteresowania powiadasz???
To pewnie dlatego dostawałeś pod moimi fotami białej gorączki
i plułeś jadem na wszystkie możliwe strony - cio????
:-D
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 14:21:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
czy się czepia? ogólnie to miałam taką samą myśl, jak on po otworzeniu zdjęcia, bo pierwsze pytanie jakie się nasuwa to: dlaczego? :) Ja tam akurat nie ziewam jak oglądam (prace Blexena) :) Nie twierdzę, że mnie wszystkie zachwycają, ale warsztatu to mu nie odmówisz, a mz jak sobie dobrze potrafisz doświetlić gołą d.pę, to z każdym innym tematem sobie poradzisz :P
Blexen wyzwala w Tobie myślenie o aktach? hmmmm :D :D :D
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 14:19:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@s_tfur
Nie wierzę ;-) Zapewne zepsuł Ci się zakurzacz, a nie odkurzacz. Odkurzacz to ja mam, nazywa się "Rainbow" SE, ale go nie sprzedaję, natomiast polecam używane po regeneracji na Allegro. Za ca 2,5k PLN możesz kupić sprzęt w istocie warty 4x więcej, z trzyletnią gwarancją, a pochodzi do końca życia ;-)
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-20 14:17:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A ja od dzisiaj przestaje focić gołe d..y,
i zaczynam pstrykać cały ten "profesjonalny" sprzęt.:-D
Statyw, jeden, drugi, trzeci...
Lampeczkę na statywie, ścianie, pod sufitem...
Asystenta, wizażystkę, stylistę...
Ewentualne, potencjalne miejscóweczki.
Wszystko tylko bez gołej d..y.
A jak modelka poczuje się zaniedbywana/zawiedziona,
każę założyć ...kalesony.

fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 14:03:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wyzwalaczem mojego wspominania o aktach jest po prostu blexen, który się czepia. Zwraca mi uwagę facet tak do bólu monotematyczny w swej twórczości, że ziewam, jak go wspomnę, tym bardziej, że kompletny obszar jego aktywności jest poza moim zainteresowaniem. Wielu jest tu fotografów wyspecjalizowanych w konkretnej dziedzinie, którzy innych zdjęć wcale nie robią, albo ich nie publikują, ale jak już komentują, to raczej tylko to, w czym się wyspecjalizowali. Ale oni przynajmniej dobrze wiedzą, że z pewnym sprzętem się pewnych rezultatów nie osiąga, albo tak sporadycznie, że nie można tego przyjąć za regułę, więc mają i inny sprzęt, i inne metody, niż ja. Wychodzę z domu, aby robić zdjęcia przyrodnicze, a inne to efekt nudy i bezczynności, jak się nie trafia to, za czym chodzę ;-)
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-20 13:47:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
teraz czekam z niecierpliwością co Autor ma jeszcze do sprzedania .
właśnie zepsuł mi się odkurzacz .
fotografia cyfrowa
pawelpch 2016-03-20 13:29:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
...temat to piękny ..nieosiągalny dla wszystkich..jak dla mnie też(brak zrozumienia partnerki):-) ))))
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 12:54:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Pawelpch, już tu z Atsf sporo przegadaliśmy na temat aktów, więc podejście znam, ale zawsze mnie zadziwia, że tak często o nich wspomina :P :D
fotografia cyfrowa
pawelpch 2016-03-20 12:50:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
...,,nie mniejszy''...zwrot kluczowy.
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2016-03-20 12:39:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zdjęcie w kategorii "do katalogu" ok, natomiast komentarz dotyczący aktów: "Na pewno nie mniejszy od wydania modelce ubranej w czarny sweter polecenia zdjęcia spódnicy i majtek, i ustawienia się na czarnym tle" skomentuję tak: g..no prawda :)
fotografia cyfrowa
pawelpch 2016-03-20 12:21:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dobra logika atsf.
fotografia cyfrowa
Aura139 2016-03-20 12:02:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Świetna realizacja....
Należy polecić ;-)))
fotografia cyfrowa
Aura139 2016-03-20 12:01:18 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 11:58:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wstawiam te zdjęcia wyłącznie dlatego, że w całym moim PF jest wyłącznie jeden niekończący się reportaż robiony w warunkach zastanych, a często właściwie na przekór warunkom nie motywującym do robienia jakichkolwiek zdjęć, kiedy nie mogę "opanować światła", bo go nie ma takiego, jakby się chciało, i nie mogę zmienić aranżacji, bo nie ode mnie ona zależy. A więc to jest po prostu próba pokazania, że mogę się pobawić w opanowywanie światła, jak chcę i mam możliwości. Nie potrafię z kolei robić zdjęć rzeczy, które mnie kompletnie nie obchodzą, a tym bardziej zwielokrotniać na nie wysiłków, aczkolwiek lubię i doceniam, kiedy robią to inni ;-) W sumie wolę zrobić kiepskie zdjęcie czegoś, co mnie zatrzymuje, niż doskonałe czegoś, co mnie nie rusza ;-)
fotografia cyfrowa
golum37 2016-03-20 11:43:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Także tylko polece...
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-20 11:40:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tak . zrobienie takie zdjęcia nie jest łatwe - potwierdzam .
fotografia cyfrowa
golum37 2016-03-20 11:39:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zdjęcie bardziej raklamowe , wkleić cenę i do katalogu.Ciezko dlatego ocenić ale docisły komentarz warty 5 ;)
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 11:36:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wysiłek popełniony, aby uzyskać takie zdjęcie w warunkach domowych, bez studia ze specjalistycznym wyposażeniem, jest całkiem spory. Na pewno nie mniejszy od wydania modelce ubranej w czarny sweter polecenia zdjęcia spódnicy i majtek, i ustawienia się na czarnym tle ;-)
fotografia cyfrowa
s_tfur 2016-03-20 11:23:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
i takim to sposobem wiemy już , że każda goła d. . . jest dobra -)

miłego dnia !
fotografia cyfrowa
bakulok 2016-03-20 11:22:32 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Zdjęcie jest zdjęciem, tu autor ma w pełni rację, może się podobać lub nie, ciekawy zestaw Olka. Mnie się podoba.
fotografia cyfrowa
atsf 2016-03-20 11:18:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie. Zdjęcie jest zdjęciem, nawet zdjęcie aparatu zrobione drugim aparatem. I może być dobrym albo kiepskim zdjęciem. Niestety, nie jest to goła dupa, która zawsze jest dobra, nawet jak nie świńska, i bez kapusty.
fotografia cyfrowa
....... 2016-03-20 11:15:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie pomyliły Ci się portale?
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa