fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPortretyfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
Bicki / Ileż możesz robić mi tych zdjęć..
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:Bicki
Tytuł:Ileż możesz robić mi tych zdjęć..
Data publikacji:2006-03-02 22:21:25
Liczba wyświetleń:1378
Ocena średnia:1.3
Liczba punktów:8
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
27
Kategoria:Portrety
Aparat:

Canon A30

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
.. oj dużo kochanie oj dużo. Nie ważne że skrytykują. I tak Cię kocham :)
Wybaczcie, znowu moje próby portretowe :P Przy krytyce i opiniach, proszę nie
sugerować się tym iż to moja nażeczona ;) Pozdrawiam serdecznie :)
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
tola_tolo 2006-03-02 23:30:19plusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
nie zgodze sie z krytyka nizej.zdjecie dobre, ciekawie pokazana twarz, dobrze dobrana tonacja, jedyne co delikatnie mnie mierzi ,to kadr. lepiej by mz wyszlo w kwadracie.
fotografia cyfrowa
Chet 2006-03-02 22:40:02plusplusplusplusminusminus
fotografia cyfrowa
moim zdaniem nawet w kategorii album rodzinny jest dosc slabe. jak chcesz focic do albumu to pokaz twarz bliskiej Ci osoby, jakas ciekawa sytuacje w ktorej sie znalazla, nawet osobe na tle malowniczego pejzazu z wycieczki wakacyjnej.

tutaj bluza czy kurtka zajmuja spora czesc kadru. drugie tyle to tlo. twarz skryta pod wlosami. taka troche proba czegos artystycznego, moim zdaniem niepotrzebna - jak ma byc album to niech bedzie pelna geba ;-)

Teraz technicznie:
twarz dosc plasko wyszla, skontrastowienie troche uplastyczniloby ja
pod nosem ostry cien od jakiegos gornego/lekko z prawej swiatla
brakuje troche ostosci, byc moze to efekt odszumiania albo wycinka kadru - brakuje takze mikrodetali we wlosach
jak chcesz portretowac a nie robic reklamy to dobrze jest zdjac bizuterie/zegarki itd - niepotrzebnie konkuruja z twarza.

pozdrowki i powodzenia na przyszlosc.

fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
Aldonka14 2008-02-03 12:36:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Super fotka , zresztą jak wszystkie . Pozdrówka :)
fotografia cyfrowa
Andres 2006-05-02 00:42:35 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Bicki 2006-04-19 01:17:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Hm...powiem tak...szykuję mały powrót do portretów...mam nowe możliwości... nowa książka, nowe szkło...w portretach nie powiedziałem jeszcze "pas" !
fotografia cyfrowa
qstra 2006-04-19 01:12:00 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
widzę, że zarzuciłeś portretowanie? ;)
fotografia cyfrowa
TomiU 2006-03-03 16:08:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie poddawaj się i portretuj dalej, do skutku :) Pozdrawiam.
fotografia cyfrowa
Kobieta 2006-03-02 23:48:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zgadzam się z definicją albumowego... to fota bardzo miła i bliska dla fotografujacego... Vera
fotografia cyfrowa
tola_tolo 2006-03-02 23:47:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dla mnie album to twoja corka,badz twoja, na srodku duzego pokoju z fleszem na twarzy.zdjecie bez zadnej wartosci dla innych niz autor i babcia.
fotografia cyfrowa
Bicki 2006-03-02 23:45:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
albumowe - MZ - to takie które ma wyjątkową wartość dla autora, nie do docenienia dla postronnego obserwatora, który nie jest w stanie dostrzec tego co autor, bo nie było go tam gdzie odbywało się zdjęcie, nie widział tego, nie czuł aparatu w dłoni, nie oddychał tym powietrzem...
fotografia cyfrowa
Calme 2006-03-02 23:43:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Swoja droga jesli chodzi o albumowe - w zasadzie czesto spotykam sie z takim okresleniem - "albumowe" - jak sadzicie czy wytworzyl sie juz taki stereotyp - ze dla 90% osob albumowe znaczy gorsze ?
fotografia cyfrowa
Chet 2006-03-02 23:42:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mam jeszcze pytanie odnosnie malej wartosci krytyki - czy dobra krytyka to taka ktora chwali czy taka ktora wytyka bledy?
fotografia cyfrowa
Bicki 2006-03-02 23:42:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ekchm...spokój dzieci. Krytyka Cheta jest wartościowa, i jako taka MZ nie zasługuje na MINUSA. Adwokatom dziękuję, ale jeśli praca się sama nie broni, to widać nie jest za dobra, z czego zdaję sobie sprawę :) Pokój wam :)
fotografia cyfrowa
Chet 2006-03-02 23:41:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
niestety nie mam albumow rodzinnych mojej produkcji, nad czym bardzo ubolewam :-(
zawsze obiecuje sobie ze pofoce rodzine, ale jakos sie do tego nigdy zabrac nie moge :-(
fotografia cyfrowa
tola_tolo 2006-03-02 23:39:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową - tak w woli wyjasnienia minusa. a btw ciekawe jakie ty masz w takim razie albumy rodzinne?pzdr.
fotografia cyfrowa
Chet 2006-03-02 23:36:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tola_tolo - to ze sie nie zgadzasz z moja opinia chyba nie daje Ci prawa do oceniania mojej krytyki jako malo wartosciawa. zawarlem w niej sporo wskazowek.

Spojrz na to co sam napisales - wspomniales cos o kadrze, a reszta to chwalenie, czyli nie krytyka...
fotografia cyfrowa
Kobieta 2006-03-02 23:33:34 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Witaj Bicki! Wszystko ma swój czas... Na portret jeszcze za wcześnie... Owadki Sad i Wiśnie... Pozdrawiam Vera
fotografia cyfrowa
Chet 2006-03-02 23:19:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Autorze - jeszcze jedna rada o ktorej zapomnialem w krytyce - staraj sie robienia portretow "od dolu" - wyolbrzymiasz w ten sposob brode/szczeke, pokazujesz zawartosc nosa ;-)

rob albo z poziomu oczu, albo z gory - w tym wypadku automatycznie wiecej uwagi widza bedzie skupione na oczach osoby portretowanej.

pozdr.
fotografia cyfrowa
Bicki 2006-03-02 23:14:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
chet - trudno mi się z Twoją krytyką nie zgodzić. Jest tu dylemat, z którym poradzić sobie nie mogę. Może faktycznie fotka albumowa, bo za prawde powiadam, z takim zamiarem była zrobiona. Ot spacer po plaży we władysławowie. Spodobał mi się jednak ten wzrok, ten nieład na głowie... Fakt..foto od dołu nie jest najszczęśliwsze. Ale nie zgodzę się z tym co napisałeś o próbie artyzmu. Nigdy nie było ! ;) Dzięki i pozdrawiam :)

Co do ostrości - winę ponosi sprzęt - A30 to tylko 1 mln pix ;(
fotografia cyfrowa
Chet 2006-03-02 22:44:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Calme - nie lubie komentowania komentarzy. na szczescie kazdy z nas ma prawo oceniac wedlug wlasnego uznania. swoja bardzo niska ocene uzasadnilem w krytyce. staralem sie jednoczesnie dac Autorowi tyle wskazowek ile tylko przyszlo mi do glowy aby jego nastepne zdjecia byly lepsze. jesli nie podoba Ci sie moja ocena/komentarz mozesz zawsze ocenic moja krytyke na minus z tego co zrozumialem zasady.
Z bezsensownego chwalenia nic nie wynika, autorzy tkwia w przekonaniu ze robia dobre zdjecia i powtarzaja w kolko te same bledy. moim zdaniem takie galerie sluza krytyce i nauce. tego zarowno oczekuje w stosunku do moich fot jak i postaram sie dawac innym uzytkownikom.
fotografia cyfrowa
Calme 2006-03-02 22:43:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No coz przeczytalem krytyke trudno sie nie zgodzic z wiekszoscia - ale nadal uwazam, ze patrzac na to jakie fotografie z jakimi ocenami znajduja sie w dziale "portret" ocena jest zbyt niska
fotografia cyfrowa
Calme 2006-03-02 22:39:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Chet - ja tam maluczki jestem i nie znam sie raczej na portretach tak jak bym chcial sie znac ale wg definicji oceny jaka wystawiles "Zdjęcie jest fatalne. Nie nadaje się do publikowania i powinno stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu." to juz uwazam, ze jest przesadzona i to mocno - na -1 zasluguja totalne gnioty to zdjecie z pewnoscia do nich nie nalezy- no coz czekam na konstruktywna krytyke z Twojej strony
fotografia cyfrowa
Chet 2006-03-02 22:35:16 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
nie bede tutaj powtarzac krytyki tego zdjecia, moje uwagi zawre wyzej, w czesci z krytykami. pisze tylko po to aby miec mozliwosc wystawienia oceny :-(
fotografia cyfrowa
Calme 2006-03-02 22:32:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
TZn powiem moze cos wiecej bo faktycznie malo dalem wytlumaczen - dlaczego taka ocena - nalozylo sie na to pare elementow - osobiscie bardzo lubie widziec na portretach kobieca szyje bo uwazam, ze to jedna z piekniejszych czesci ciala kazdej modelki - tutaj mam jej niestey niewiele - rece to nastepny bardzo pociagajacy "element" szkoda mi troszeczke, ze jest na niej zegarek (bizuteria czasmi jak najb wskazana) ale pieknie ulozona smukla dlon rowniez dodaje dla mnie duzo uroku - oczywiscie jesli poza jest naturalna tak jak tu trudno zapanowac nad tymi aspektami - aha jeszcze jedna rzecz LD w kadrze - ja cialbym juz raczej tak aby nie bylo tej minimalnej przerwy ok rekawa do ramki - a tak sprawia wrazenie jakby kadr byl do konca "nie zamkniety" - BTW zycze dalszych udanych sesji z narzeczona - bo nic tak nie cieszy jak fotografowanie swojej polowki :))
fotografia cyfrowa
guina 2006-03-02 22:27:50 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
a mi się podoba, wyraża emocje, ..i jest naturalne, to jest w nim fajne :-D
fotografia cyfrowa
Bicki 2006-03-02 22:25:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No...rozumiem Cię Calme, ale właśnie w tym rzecz, iż modelki nie ustawiałem, a co za tym idzie, jest to jak najbardziej naturalna poza.. A już inna sprawa że wyszło to jak wyszło...
fotografia cyfrowa
Calme 2006-03-02 22:24:34 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Mi wybitnie ustawienie modelki w takiej pozie jakos nie podchodzi - reka jest za bardzo wygieta - nie sprawia to naturalnego wrazenia, miedzy nia a szyja wyszedl jakis bialy skrawek = reka w stosunku do twarzy ma dzwienie jasny kolor
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa