fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Jestem nowy, nie znam się na SZTUCE
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
McKov
fotografia cyfrowa
2006-02-06 01:19:28
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
... więc niech mi może ktoś mądry naświetli, co tak powalającego jest w tej fotce???

http://www.obiektywni.pl/galeria/zdjecie.php?id=3120
fotografia cyfrowa
anton
fotografia cyfrowa
2006-02-06 10:35:02
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
zajzalem sobie w ten link i nie wiedzialem wczesniej tego zdjecia, ale rewelacja to nie jest tak szczerze powiedziawszy
fotografia cyfrowa
anton
fotografia cyfrowa
2006-02-06 10:39:43
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
choc gdyby sie zastanowic jakby cien sam byl skadrowany to by calkiem ciekawe bylo
fotografia cyfrowa
McKov
fotografia cyfrowa
2006-02-06 11:17:45
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
no widzisz Anton, moje odczucia są podobne ["rewelacja to nie jest"] ale wydaje mi się że większość jednak jest zachwycona

nie rozumiem:(
fotografia cyfrowa
anton
fotografia cyfrowa
2006-02-06 13:55:46
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
nikt Ci nie odpisuje chyba uraziles dume autora i wspolzachwyconych ;)
fotografia cyfrowa
janzbendny
fotografia cyfrowa
2006-02-06 14:48:45
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
a tam gdzies napisane jest ze to jest sztuka, he? :D
fotografia cyfrowa
McKov
fotografia cyfrowa
2006-02-06 19:15:14
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
no cóż Anton, widać taki mój los... a ciekawe czy jakbym nacisnął ten przycisk do wymoderowania foty i oczywiście uzasadnił to... hmmm...
roznieśliby mnie na strzępy? :))
fotografia cyfrowa
McKov
fotografia cyfrowa
2006-02-06 19:17:49
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa