fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Lustrzanka cyfrowa do 3tyś zł?
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
forys
fotografia cyfrowa
2006-11-11 11:56:15
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Witam wszystkich!

Mam pytanie, poniewaz mało się znam na sprzecie, a chce sobie sprawic dobrą lustrzankę cyfrową, która byłaby najlepsza? Myślałem o Sony Alfa, ale jedyne czym się sugerowałem to była cena.

Jestem początkujacym amatorem, dużo czytam książek o fotografii i robię zdjęcia canonem EOS ELAN II E i wszystko było by dobrze, gdyby nie to że wywoływanie filmów jest dość kosztowne i po drugie proces wywoływania trwa dość długo, a żeby wreszcie zdobic dobre zdjęcie musiałbym przeznaczyć na to conajmniej pare miesiecy. Sztuka jest bardzo tródna, a cyfrakiem myśle że szybciej mógłbym się uczyć.

Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek rady, pozdrawiam i z góry dziękuję!
fotografia cyfrowa
Calme
fotografia cyfrowa
2006-11-11 12:00:25
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Jesli robiles juz Canonem to kup cos z Canona np 400D w tej cenie
fotografia cyfrowa
Andres
fotografia cyfrowa
2006-11-11 12:16:00
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
jeżeli nowy to jak napisał calme proponowałbym Canona 400D który jest obecnie najnowszą konstrukcją. Nie ma sensu chyba ponownie rozpetywać wojny systemów bo kazdy z nich ma i wady i zalety. Jeżeli używany to może warto pomyśleć nad 20D ewentualnie 350D plus jakieś szkiełko.
fotografia cyfrowa
shaddixx
fotografia cyfrowa
2006-11-11 12:23:10
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
dokladnie, 8 a 10 Mpix to nie jest odczuwalna róznica.
fotografia cyfrowa
Cyganski
fotografia cyfrowa
2006-11-11 13:07:46
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa