fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
wątek
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
zover
fotografia cyfrowa
2008-04-18 20:15:45
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
no ale... nie mam tak dobrych zdjęć jak twoje :)
fotografia cyfrowa
zover
fotografia cyfrowa
2008-04-18 20:18:52
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
kodek, ale serio robiłeś zdjęcia w rozdzielczości monitora? :) 800/600 .. hehehe (trochę szkoda, serio)
fotografia cyfrowa
kodek
fotografia cyfrowa
2008-04-18 21:31:45
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
zover nie żartuj sobie ze mnie , ja nie robię zdjęć tylko makro , a makro to wiadomo nie fotki ale zabawa.
sorki że nie komentuję Twoich fotek ale nie znam się , jestem tu dla rozrywki , mozna powiedzieć że nie mam chwilowo nic lepszego do roboty :)
Idę obejrzeć Twoje fotki . jak będziesz na Fotomotywach pozdrów od mnie Niezapominajka , nie mam już tam konta :)
pozdrawiam . Andrzej :)
fotografia cyfrowa
zover
fotografia cyfrowa
2008-04-19 08:48:25
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
makro to mogą być piękna zdjęcia, skąd ten pesymizm? przecież masz takich sporo. rozbawił mnie tylko format 'pod monitor' na fm też już nie mam konta :) ale mniejsza z tym bo inni się nudzą w tym 'wątku' :)) czy nie smuci was fakt, że odbitki z matrycy aparatu mogą mieć wielkość tylko 30/45? a może ktoś robił większe, jak to wychodzi? mam dziwne odczucie, że cyfrowe aparaty wymyślono pod gazety (i gazetowe formaty) i wszyscy daliśmy się w to wkręcić :) bo jak tu zrobić z cyfrówki sensownej wielkości odbitkę na dobrym papierze, skoro wywoływać można tylko w labach... a może wydruk? ale wydruk to nie odbitka... czyż nie?...
fotografia cyfrowa
jpk
fotografia cyfrowa