fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
wybór aparatu, a raczej dobór obiektywów
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
najeli
fotografia cyfrowa
2008-10-13 17:42:13
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Witam

Tak, wiem, o wyborze aparatu było wiele wątków, są testy, porównywarki, trzeba pomacać, przymierzyć... :)
Generalnie wszystko mam za sobą, oprócz macania, które mam umówione na jutro ;)

Otóż mocno zastanawiam się nad k200d. I tak patrzę sobie na obiektywy i zastanawiam się jeszcze bardziej...
Do tej pory miałam zenita i szumixa, więc generalnie "nie znam się".

Z tego co już się poorientowałam to potrzebowałabym:
- coś w miarę uniwersalnego (podoba mi się tu tamron 17-50 f/2.8)
- coś bardziej szerokokątnego (pejzaż)
- fajnie byłoby mieć coś z makro i jakieś tele, ale to może na "potem" ;-)

Czy ktoś z tym systemem może się pochwalić jakimś sprytnie dobranym zestawem obiektywów?
Tak, żeby chociaż filtry w miarę pasowały? ;-)

PS. Jeżeli ktoś wie o czymś, co dyskwalifikuje k200 jako pasjonacko-amatorskie lustro to też poproszę :)

PSPS. Wiem, że istnieje tylko Canon i Nikon, mocno zastanawiałam się nad d40 i:
1) body d40 = body k200 + tysiak w kieszeni (czyt. dodatkowy tysiak na szkło)
2) d40 jest sporo cięższy
3) k200 ma stabilizację
4) ni dudu nie mogę znaleźć tych zalet d40, które byłyby tego tysiaka warte i które mogłabym wykorzystać hobbystycznie ;-)

PSPSPS. Wiem, że po moim folio dowiem się, że szumix mi wystarczy :P

Nie chcę rozpętać tu kolejnej wojny, ale za konkrentne modele obiektywów byłabym wdzięczna :)

Marta.
fotografia cyfrowa
Jack82
fotografia cyfrowa
2008-10-13 17:58:29
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa