fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Walory edukacyjne portalu
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
Eleasias
fotografia cyfrowa
2009-02-13 21:07:02
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Drodzy publikujący zdjęcia! Jestem osobą uczącą się fotografii i powiem szczerze, że liczyłem na większa wartość edukacyjną portalu. Wiele zdjęć jest genialnych i fajnie byłoby poznać tajniki techniczne i powstania (jaki obiektyw, przesłona, czas itp.). Myślę, że umieszczenie takich informacji przez autora pomogłoby znacznie takim osobom jak ja. Często w komentarzach krytykujecie stronę techniczną zdjęć. Prośba do bardziej doświadczonych: "POMÓŻCIE, nam stawiający pierwsze kroki w nauce fotografii".
fotografia cyfrowa
ant_z
fotografia cyfrowa
2009-02-13 21:11:50
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
tak naprawdę większą wiedzę wyniesiesz z lektury książek, a nie z czytania suchych cyferek exifa. Parametry przysłony, czasu, ogniskowej itp. nie powiedzą ci wiele, a już na bank nie dowiesz się z nich czemu mają takie a nie inne wartości i co dzięki nim fotograf chciał przekazać. Podręcznik nauczy cię rozumienia zależności pomiędzy przysłoną, ogniskową, czasem itp. Obiektywni raczej w tym nie pomogą, ot choćby z tej przyczyny, że nie jest to portal edukacyjny i większość ludzi chce oglądać fotografie, a nie uczyć fotografii.
fotografia cyfrowa
neojmx
fotografia cyfrowa
2009-02-13 21:12:08
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Drogi Eleasiasu, oglądałem przed chwilą Twoje portfolio. Jest, nie powiem, bardzo czyste i przejrzyste, ale...
Pomóż nam Ty także i wstaw zdjęcia lub zacznij je robić. :)