fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Blogerka dalej kradnie zdjęcia
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
_M
fotografia cyfrowa
2010-08-03 13:09:58
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Czy naprawdę nikt nie ma na tyle samozaparcia, żeby zgłosić sprawę tam gdzie trzeba?

http://www1.plus.pl/rozrywka_i_informacje/photoblogs/DisplayPhotoBlog.do?id=1016329

Od kilku lat właścicielka bloga bezkarnie kradnie zdjęcia.
fotografia cyfrowa
wowa
fotografia cyfrowa
2010-08-03 13:56:57
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
_M -> nie znam się na funkcjonowaniu blogów, nie wiem, czy są "nad nimi" jacyś właściciele serwerów, którym można (i trzeba) zwrócić uwagę na zjawisko. Wiem za to, że można i trzeba napisać blogerce komentarz z informacją, że jest złodziejką. Może otrzeźwieje, oprzytomnieje, może nawet spotka się z rozumem? :o)
fotografia cyfrowa
Zimbabwe
fotografia cyfrowa
2010-08-03 14:55:20
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
smutne
fotografia cyfrowa
_M
fotografia cyfrowa
2010-08-03 15:17:46
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
wowa -> komentarz do blogerki -> zgłoszenie do administracji -> zgłoszenie na policję
w końcu coś musi poskutkować
fotografia cyfrowa
wowa
fotografia cyfrowa
2010-08-03 17:34:38
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
_M -> Nic bardziej nie cieszy jak w nos komuś powiedzieć: "Ty złodzieju!". ;o)
fotografia cyfrowa
Lifter
fotografia cyfrowa
2010-08-03 23:00:41
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
A potem dostac w nos :]
fotografia cyfrowa
_M
fotografia cyfrowa
2010-08-03 23:31:16
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa