fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Jak fotografować w kościele?
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
Kinka3
fotografia cyfrowa
2011-03-27 21:40:48
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Witam! Takich wątków jest już sporo na innych forach, ale postanowiłam założyć oddzielny. Mianowicie ostatnio zostałam poproszona, o udokumentowanie chrztu córki znajomych. Fotografią zajmuję się bardziej jako hobby, natomiast nigdy nie robiłam zdjęć na takich ceremoniach. Od niedawna posiadam lustrzankę Sony Alpha DSLR-A230 i jeszcze nie do końca rozpracowałam jej możliwości. Dlatego bardzo proszę o cenne i praktyczne rady, ogólnie; jak fotografować taką ceremonię w kościele ?? Nie mam żadnego doświadczenia w takim fotografowaniu więc z góry za każdą odpowiedź składam wielkie dzięki! ;)
fotografia cyfrowa
Wojtek47
fotografia cyfrowa
2011-03-27 22:01:25
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Temat rzeka. Miałem podobny problem. Lampa błyskowa zewnętrzna i trochę prób. W moim przypadku miałem od czego odbijać światło i korzystałem przede wszystkim ze światła odbitego.
fotografia cyfrowa
Wojtek47
fotografia cyfrowa
2011-03-27 22:07:49
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Tutaj masz link i radzę uważnie prześledzić porady zawarte na tej stronie:

http://foto.jasiu.pl/

Jeżeli masz tylko lampę wbudowaną to Twoje możliwości są bardzo ograniczone.
fotografia cyfrowa
Andres
fotografia cyfrowa
2011-03-27 22:11:48
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Jak fotografować w kościele?