fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Mój punkt widzenia
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
Jagababa
fotografia cyfrowa
2012-07-20 21:42:39
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Mam pewien problem z ocenianiem zdjęć. Jestem w fotografii laikiem i moje oceny nijak mają się do technicznej wartości prezentowanych zdjęć. Potrafię jedynie dać subiektywną ocenę moich wrażeń. Ale czy fotografia jest dla fotografów robiona czy dla prostego człowieka, który też na technikach fotograficznych się nie zna? To, że zdjęcie jest "niedoskonałe" okiem profesjonalisty nijak ma się do oceny przez ludka, którego powaliły emocje jakie w nim znalazł. Będę oceniać po swojemu, prostacko .jak ktoś może nazwać, ale po swojemu.
fotografia cyfrowa
muddy
fotografia cyfrowa
2012-07-20 22:09:32
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Jest tutaj kilka możliwości:

1. Jesteś w zgodzie ze sobą, robisz co uważasz za słuszne i tyle. Niby proste, ale w efekcie możesz wylądować na poboczu.
2. Smarujesz wazeliną. Ochy, achy pod każdym udziwnionym gniotem popularnego wytwórcy i wkrótce trafisz na jego (i jego drużyny przybocznej) listę ulubionych. Popularność pewna, ale też stoisz w miejscu.
3. Walczysz ze wszystkimi, jakbyś miała każdego dnia najgorszy dzień w życiu. Wszystko to syf, nikt Cię nie rozumie, a przecież jesteś Artystką. W efekcie finalnie dostajesz bana.
4. Każdego dnia pracujesz na sobą. Każdy dzień to nowa oglądnięta fotka, napisany komentarz, próba spojrzenia na świat inaczej. Coraz więcej widzisz, coraz lepiej czujesz światło i kadr (co nie przełoży sie automatem na lepsze zdjęcia). Świat się podoba..!

Inni mogą zaproponować tutaj inne scenariusze.
fotografia cyfrowa
muddy
fotografia cyfrowa