fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Gdzie miejsce dla zielonych amatorów?
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
lookazh
fotografia cyfrowa
2007-01-05 12:01:07
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Generalnie to nie ukrywam, że jestem kompletnie w fotografii zielony. Zdjęć robię sporo, staram się tym bawić, jestem samokrytyczny, z wypadów czy dłuższych sesyjek z aparatem dobieram kilka moim zdaniem niezłych fot. Wrzucam tutaj i dowiaduję się, że nie wiedziałem, co chcę wyrazić. Znajomy, też nowy tutaj, dowiaduje się, że nie ma za grosz samokrytycyzmu, a jego zdjęcie powinno natychmiast zniknąć z galerii. A sam tak samo, jak ja, mocno analizuje swoje dokonania i wgrywa te najlepsze.

To ja się pytam, jest gdzieś w necie miejsce dla takich, jak my? Gdzie są ludzie, którzy napiszą, co trzeba poprawić, a nie będą jedynie wykrzywiać twarze w grymasie? Co trzeba wypić albo zarzyć, żeby zrozumieć to, co wy pojmujecie pod pojęciem "artystyczne walory fotografii"? A może jest to opisane w jakimś podręczniku?

Był taki serwis fotoforum.pl. Tam w pełni akceptowałem to, że do ludzi tam obecnych nie mam się co równać i może nigdy się nie zrównam. Zarejestrowałem się tutaj, widząć motto "o fotografii rzeczowo i z kulturą". A tak naprawdę od fotoforum niczym to się nie różni, są tu nawet ci sami ludzie. Znów muszę szukać sobie własnego miejsca?
fotografia cyfrowa
Magus
fotografia cyfrowa
2007-01-05 12:07:31
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Szukaj pomysłow na zdjęcia to miejsce dla Ciebie samo sie zrobi :)
fotografia cyfrowa
_M
fotografia cyfrowa
2007-01-05 12:08:05
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa