fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Oznaczenie dla poczatkujacych fotografow
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
Calme
fotografia cyfrowa
2006-04-12 19:20:40
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Figowy panie figowy :)
fotografia cyfrowa
mariush
fotografia cyfrowa
2006-04-12 23:44:48
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Ja jestem początkujący, ale nie chciałbym być traktowany ulgowo - czy mogę wstawić sobie "faka" aby poprowkować starych wyjadaczy do ostrego krytykowania moich gniotów? :-))
fotografia cyfrowa
Saint
fotografia cyfrowa
2006-04-13 00:24:31
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
ej ludzie piepszycie o glupotach i nie czytacie tego co napisalem! a napisalem o tym ze jesli by ktos cos takiego chcial moglby sobie to ustawic w panelu profilu i tyle! Nikt nie mowi zeby sie cackac, ale tez kazdy kiedys zaczynal i nie odrazu byl mistrzem pod wszystkimi wzgledami.
fotografia cyfrowa
Saint
fotografia cyfrowa
2006-04-13 01:17:37
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
To jest dokladnie to samo o czym piszesz na koncu tylko w uogolnionej formie.
fotografia cyfrowa
krim
fotografia cyfrowa
2006-04-13 02:19:08
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
doswiadczonym swastyke na reke, amatorom gwiazde dawida i bedzie super podział i niedlugo bedzie III Wojna Światowa

jak na mnie sprawa jest prosta, patrzysz na czyjes pf i od razu widac na jakim stopniu zaawansowania jest, wiec nie widze problemu
fotografia cyfrowa
noel
fotografia cyfrowa
2006-04-15 13:12:15
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa