fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
FED 5b
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
fiatlux
fotografia cyfrowa
2006-06-22 10:10:39
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
mam pytanie - czy ktoś miał z tym zabytkiem do czynienia? pierwszy analog jaki mam w ręku, więc jestem zupełnie zielona, ale strasznie on mi sie podoba. Znalazłam polską instrukcję do Feda 4, ale mam problemy z ustawieniem czasu migawki, i jeszcze nie wpadłam na to jak się film przewija:)
fotografia cyfrowa
miras44
fotografia cyfrowa
2006-06-23 16:37:48
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
czas ustawia się przy naciągniętej migawce, z prawej strony pokrętło wyciąga się delikatnie do góry i przesuwa na żądany czas (czarna kropka musi podtyć się z wybranym czasem) następnie opuścić pokrętło, robiąc ostatnie zdjęcia naciągaj delikatnie migawkę by nie zerwać perforacji lub filmu, przewijanie filmu z lewej strony tam gdzie dobiera się parametry ISO wcisnąć schowany guziczek i przekręcić w jedną ze stron nie pamiętam, w która wyskoczy pokrętło zwijania filmu ( oczywiście zwijanie jest ręczne) zwijasz przy wciśniętym spuście migawki podobnie jak w Zenicie, TYM APARATEM MOŻNA ZROBIĆ CAŁKIEM FAJNE FOTKI - to kopia Leic-ki
fotografia cyfrowa
miras44
fotografia cyfrowa
2006-06-23 16:45:43
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa