| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | Coral | Tytuł: | ..After Eight .. | Data publikacji: | 2007-01-21 21:28:39 | Liczba wyświetleń: | 1198 | Ocena średnia: | 4 | Liczba punktów: | 173 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 67 | Kategoria: | Fotografia makro | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
.. [Heliconius hecale]..zapraszam..
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
jarekppp 2008-12-07 12:35:12 | ocena = 4 | |
super . . . . . . . . . . . . :) | |
wojtekb 2007-03-05 22:44:23 | ocena = 4 bardzo się podoba, masz świetny, styl, pozdrawiam :) | |
Tymotek 2007-02-02 14:24:13 | ocena = 4 | |
Sosiu 2007-01-30 17:38:30 | ocena = 4 | |
TinTin 2007-01-28 18:57:53 | ocena = 3 | |
nikx 2007-01-26 08:38:35 | ocena = 4 | |
troszkę ciemnawe,ale przejżyste | |
MAS 2007-01-23 20:13:23 | ocena = 5 Świetne zdjęcie, doskonała GO, piękne kolory i to światło... Nic dodać, nic ująć :) Max z czystym sumieniem :)
Pozdrawiam! | |
aga74 2007-01-22 20:08:13 | ocena = 4 | |
Tachion 2007-01-22 18:39:03 | ocena = brak oceny Coral, racja
odpzdr :)
| |
Coral 2007-01-22 18:13:18 | ocena = brak oceny ..Taschion....dzieki za linka.....tez lubie opowiadac o swoich podrozach i przezyciach (moze kiedys ksiazke napisze :D )...ale galeria fotografii nie jest najlepszym miejscem do wywnetrzania sie - wole przy piwie...
.. odpozdrawiam.. | |
papkin 2007-01-22 18:08:40 | ocena = 4 | |
Tachion 2007-01-22 18:02:10 | ocena = brak oceny Coral, polecam jeżeli nie widziałeś:
Fotografia dzikiej przyrody 2005: http://www.fotopolis.pl/index.php?g=233
ciekawe są opisy fotografów
pzdr | |
Birmo 2007-01-22 18:00:36 | ocena = 4 b.dobre... | |
Tachion 2007-01-22 17:57:25 | ocena = brak oceny W. Sz. Coralu zza wielkiej wody!
proponuje wysłać, ale wg mnie jeżeli w opisie napiszesz, że zostały wykonane z warunkach sztucznych nie zostaną zakwalifikowane w kategorii "Fotografii Dzikiej Przyrody" i nawet GPS i analogie do sexu na plaży nie pomogą :)
wg mnie nie rozumiesz idei fotografii przyrodniczej
ps.
"znam kilku specjalistow od ptakow ktorzy najlepsze foty zrobili na smietniku..bo tam jest zarcie."
a to jest dobre :). Mam nadzeje, że nie na takim metalowym jak u nas w Polsce ;)
pzdr
| |
Coral 2007-01-22 17:37:29 | ocena = brak oceny ..Tachion..mam w PF trzy foty..pierwsza zrobiona w placowce badawczej ..druga w ogrodku u kumpla (w Arizonie)...trzecia w poludniowum Mexyku gdzie diabel mowi dobranoc(mam gdzies dane z GPSa), moge je wszystkie wyslac na konkurs - jak to nazwales Fotografii Dzikiej Przyrody i nikt mi slowa nie powie....myslisz ze ta nazwa oznacza ze wszystkie foty tam ukazywane sa robione w buszu.. :))....znam kilku specjalistow od ptakow ktorzy najlepsze foty zrobili na smietniku..bo tam jest zarcie.. :)...tak liczy sie zdjecie (przynajmniej na portalu fotograficznym)..i niewielu obchodzi czy latwiej jest wyjechac za Miasto na lake zeby sfocic Pazia czy zorganizowac sobie wyjazd i wstep do Farmy w Malezii, tak jak niewielu interesuje czy Marcin B robi akty na plazy nudystow zza krzaka czy w studio - a przeciez dziewczyny pewnie inaczej sie zachowuja..liczy sie efekt koncowy - zdjecie....pozdrawiam..
| |
Tachion 2007-01-22 16:55:54 | ocena = brak oceny Coral, odpowiadam:
"..Tachion..bzdura ..motyle na wolnosci zachowuja sie identycznie jak w niewoli (masz jakies wlasne obserwacje na tym polu czy tylko sobie tak teoretyzujesz zza klawiatury?)."
Nie jestem expertem ds. zachwań motyli więc nie powiem tak lub nie w kwestii zachowań w niewoli (napisałem w poprzednim poście że podejrzewam, że
są inne) jeżeli Ty jesteś pewien na 100% to ok.
"..oczy tygrysa powiadasz, a czemu nie czlowieka?...."
chodziło mi m.in. o instynkt zabijania, stępiony w warunkach sztucznych
"wszystkim sie wydaje ze latwo fote zrobic w sztucznych warunkach"
to ma znaczenie drugo planowe, techniczne trudności wykonania foty nie brałem pod uwagę, pewnie są podobne
"przypominam ze jest to portal fotogrzficzny a nie szkolne kolko milosnikow przyrody...wiec wypadaloby sie skupic na zdjeciu...."
dzięki za przypomnienie, ale na owym portalu publikujemy FOTOGRAFIE PRZYRODY, która to powinna ją ukazywać w całym swoim naturalnym pięknie i brzydocie, bez ingerencji
człowieka, który karmi i utrzymuje optymalne warunki...
Fotografowanie tak żyjących stworzeń wg mnie mija się z celem. Wywnioskowałm, że dla Ciebie ważna jest sama podobająca się fota, technika
itp. przekaz mniej. wg mnie WAŻNE JEST CO SIĘ POKAZUJE. I to nas różni.
reasumując mój nudny wywód:
Wg mnie Fotografia dzikiej przyrody, nie powinna być porównywana z fotami przyrody sztucznie kontrolowanej przez człowieka
, lub takowe powinny być odpowiednio opisane gdyż wprowadzają odbiorców w błąd.
pozdrawiam i samych idealnych fot życzę :)
ps. pewnie dlatego w konkursach jest kategoria Fotografie Dzikiej Przyrody | |
zoola 2007-01-22 15:20:21 | ocena = brak oceny Byłam nazwijmy to na farmach motylich ( kilku, motyli nie bardzo udało mi sie zrobić , nawet w takich warunkach) , na pewno motyle nie czuja niewoli, tyle że na wysokości ok 5 metrów była siatka . Swobodę więc miały , gdzie chciały latały. | |
Coral 2007-01-22 13:49:52 | ocena = brak oceny ..Tachion..bzdura ..motyle na wolnosci zachowuja sie identycznie jak w niewoli (masz jakies wlasne obserwacje na tym polu czy tylko sobie tak teoretyzujesz zza klawiatury?)..oczy tygrysa powiadasz, a czemu nie czlowieka?....(chyba przesadziles)...jakies 1/2 moich fotek jest robiona farmach i takich tam..i sa to foty dla mnie napewno nie mnie wartosciowe niz te robione na wolnosci...wszystkim sie wydaje ze latwo fote zrobic w sztucznych warunkach - moze...ale zrobic dobra fote trudno wszedzie....przypominam ze jest to portal fotogrzficzny a nie szkolne kolko milosnikow przyrody...wiec wypadaloby sie skupic na zdjeciu....
..pozdrawiam i dziekuje za oceny.. :) | |
tysjusz 2007-01-22 13:20:22 | ocena = 4 Malowniczo wyszło. | |
Tachion 2007-01-22 12:50:39 | ocena = brak oceny motylarium, farma motyli czy inne, wszystko sprowadza się do tego iż nie są to war. naturalne danego stworzenia, podejrzewam, że zachowania jego też są inne niż na wolności. Czy oczy tygrysa sfotografowanego w dżungli są takie same jak tego z ZOO? | |
Aradia 2007-01-22 12:37:38 | ocena = 4 | |
zoola 2007-01-22 12:15:10 | ocena = 5 Fajne bardzo ! ! ! ! ! ! ! ! | |
zoola 2007-01-22 12:14:27 | ocena = brak oceny fajne bardzo ! ! ! ! ! ! ! ! ! | |
jiggaman 2007-01-22 08:48:36 | ocena = 4 | |
larix 2007-01-22 07:57:50 | ocena = 4 | |
RAPTUS 2007-01-22 04:04:21 | ocena = 4 | |
Coral 2007-01-21 23:48:57 | ocena = brak oceny ..czemu tajemniczo Witek....bylem w wielu farmach hodowlach i miejscach gdzie sie bada motyle i ich zycie, pisalem juz niejednokrotnie ze w takich przybytkach tez robie zdjecia i bardzo popieram takie inicjatywy.....poprostu jest roznie w takich miejscach.... | |
wigi 2007-01-21 23:33:29 | ocena = 4 szkoda, że jesteś taki tajemniczy i odpowiadasz wymijająco ;)
co do samego zdjęcia to podoba mi się światło, tło, kolory, i kadr też dobry, ale i kwadrat byłby równie dobry :)
ocenię samo zdjęcie, a nie łatwość jego wykonania :) | |
Coral 2007-01-21 23:27:15 | ocena = brak oceny ..wpadnij Witek do mnie...mam prywatne motylarium ..wpuszcze Cie za barierke.. ;)) | |
wigi 2007-01-21 23:25:15 | ocena = brak oceny ja też chcę do motylarium :)
tam zdjęcia robi się przez szybę, kratkę, czy nie ma takich barier? pytam poważnie, bo to ciekawe | |
Coral 2007-01-21 23:21:13 | ocena = brak oceny ..Ritko..
..jestem pelen podziwu..ze znawstwem stwierdzilas ze jest to zdjecie z motylarium (skad ta nazwa?)..moze uswiadomisz mnie jak to zdiagnozowalas?...
...plochliwosc motyla Ritko nie zalezy od miejsca zamieszkania tylko od gatunku i warunkow w danym momecie.....
..a co do latwosci robienia fajnych fot - bo dobry sprzet..... no coz....pozdrawiam Cie cieplo.. :)) | |
***** 2007-01-21 23:19:42 | ocena = 4 pięknie a tytuł !! | |
Ritka 2007-01-21 23:13:18 | ocena = 3 wg mnie kwadratowy kadr byłby tu wskazany, jest to zdjęcie z motylarium, więc nie problem zrobić dobrym sprzętem zdjęcie pięknemu motylowi, bardziej doceniam zdjęcia zrobione w naturze, bo wiem jak płochliwe są nasze polskie motylki | |
piekny motyl | |
kathia 2007-01-21 22:52:02 | ocena = 4 jak w zaczarowanym ogrodzie :) | |
Coral 2007-01-21 22:50:30 | ocena = brak oceny ..Monika..nie wiem co znosisz a czego nie i piszac moj koment nie myslalem o tym...naprawde jestem wdzieczny hiterohowi za ten jeden punkt..natomiast kpie z Jego "poslannictwa" od dawna i nie ma to nic wspolnego z punktami..(ani z Twoimi upodobaniami tym bardziej) | |
jast40 2007-01-21 22:28:50 | ocena = 4 :))) | |
Yenotek 2007-01-21 22:28:08 | ocena = 4 | |
Dudex 2007-01-21 22:26:25 | ocena = 5 Coralu ... jak ... za starych czasów nai innym portalu ... ;)
jest tu troszkę znajomo-wydalonych :) | |
epos 2007-01-21 22:13:49 | ocena = 4 | |
kurcze...Coral... nie znosze takiego ironizowania.
Dlaczego nie mozemy przyjąć, ze różne bywają kryteria oceny?
dla wyjasnienia -
1)Hiteroh nie jest moją rodziną, ani TWA ;)
2)zdj jest dla mnie 4.
| |
Coral 2007-01-21 22:08:55 | ocena = brak oceny ..ooo widze ze hiteroh teraz tutaj spelnia swoje poslannictwo dziejowe.. :)) | |
Coral 2007-01-21 22:07:56 | ocena = brak oceny .dzieki.. :) | |
hiteroh 2007-01-21 22:04:37 | ocena = 1 1; | |
kavala 2007-01-21 22:04:09 | ocena = brak oceny Daje MU przestrzeń, oczywiście, ja jeszcze nie umiem latać ;) | |
MartaPos 2007-01-21 22:03:28 | ocena = 4 | |
kavala 2007-01-21 22:03:28 | ocena = 4 A mnie się taki kadr podoba daje mi przestrzń do lotu. Jeśli już to można obciąć górę w kwadrat, ale niekoniecznie. | |
Mordecai 2007-01-21 22:01:37 | ocena = brak oceny myślę, że szerzej przed nim i nad nim | |
Coral 2007-01-21 22:00:26 | ocena = brak oceny ..dziekuje..Marta jak bys to skadrowala?..(zakladajac ze masz po pol metra zkazdej strony) | |
rex rex 2007-01-21 21:54:29 | ocena = 4 | |
aQua 2007-01-21 21:47:09 | ocena = brak oceny mniam :-) | |
sedi 2007-01-21 21:46:24 | ocena = 5 za Swistakolisem..... rewelacyjne. . . . . . . . | |
tomekd 2007-01-21 21:44:53 | ocena = 4 bardzo ladnie.... | |
norbert 2007-01-21 21:41:57 | ocena = 4 | |
Mordecai 2007-01-21 21:41:12 | ocena = brak oceny on jes ok, ale miejsce w kadrze mógłby miec lepsze | |
swietna dzikosc tła | |
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
| |
niuniu72 2007-01-21 21:33:37 | ocena = 4 Czułkami to salutuje :) Pzdr | |
Eclipsea 2007-01-21 21:33:17 | ocena = 4 Jak zawsze czadowy motyl ;) | |
slonko 2007-01-21 21:30:28 | ocena = 4 wow....ale okaz | |
ant_z 2007-01-21 21:29:49 | ocena = 4 niesmowite masz te motyle | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |