fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaModa / Glamourfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
zobl1987 / Grzegorz J.
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:zobl1987
Tytuł:
Data publikacji:2007-01-25 13:12:43
Liczba wyświetleń:774
Ocena średnia:0
Liczba punktów:0
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
42
Kategoria:Moda / Glamour
Aparat:

Nikon D50

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
ennio 2007-01-25 17:57:23plusplus
fotografia cyfrowa
Ja w kwestii formalnej. Krytyka to nie tylko jak poprawić zdjęcie by było lepsze. Piszcie co widzidzicie i jak odbieracie zdjęcie. To najwartościowsze krytyki bo o sprawach technicznych autor może poczytać w książkach chociażby. Dlatego krytyki mea oceniam za jedne z najwartościowszych, uczcie się z nich. Choć miałem z nim (jak i z wieloma innymi) na pieńku kiedyś to nie jest podstawą do bezrozumnego stawiania krytyk lub ich kasowania przez tych co nie lubią krytykanta;) I jeszcze dygresja: pamiętacie nieodżałowanego Zygmunta Kałużyńskiego? Przecież on nigdy nie pisał czy nie mówił jak zrobić lepszy film;) Teraz niech posypią się minusy:))))
fotografia cyfrowa
Magus 2007-01-25 13:22:19plusplusplusplusplusplusplusplusplusplus
fotografia cyfrowa
mea - co to za krytyka? Komentarz a nie krytyka :)

Nie podoba mi się ciecie od góry, nawet jeśli zamierzone to IMHO w złym miejscu. Więcej lub mniej, ale nie tak po czubeczku
Nie podba mi się skóra na twarzy, robiąc tego roadzaju zdjęcie jak "robisz porcelanę" na twarzy to musisz zrobić ją i na reszcie skóry - a tak klatka nalezy do innej osoby ;)
Wieszasz w kategorii "moda" a najmniej wyeksponowane jest właśnie ubranie, nie dość, że mało go w kadrze to jest źle oświetlone i nieestetycznie wyeksponowane.

Mea - konstruktywnie i rzeczowo ?
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
fotorobren 2007-01-28 08:44:57 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Wszystko zostało powiedziane.
fotografia cyfrowa
ennio 2007-01-25 17:59:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
poprawka w mojej krytyce: "bezrozumnego stawiania minusów" miało być
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-25 16:50:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
rozumiem doskonale co masz na mysli ale to tu to to nawet nie wiem jak to nazwac nie wiem czy nadaje sie nawet do gazetek o tresci erotyczno-pornograficznej zalatuje tandeciarstwem w stylu DISCO POLO!!!
fotografia cyfrowa
Dream 2007-01-25 16:42:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
qbakra-> nie widze tu znamion bardzo homoseksualnych. skoro mozna podać na tacy zdjęcie kobiety roznegliżowanej(zaznaczam, że może podobać się zarówno kobietom jak i mężczyznzom) to dokładnie to samo jest z facetami. Może teraz mi się oberwie ale mi męska nagość lub sugerowanie erotyzmu w fotografii zupełnie nie przeszkadza i skoro kobiet nie zamyka się w samych playboyach i luksusowych kalendarzach to niby czemu miałoby się tak zamykać mężczyzn? W tej kwestii nie ma równouprawnienia, wiem. Inaczej ludzie patrzą. I to jest lekkie ograniczanie. P.S. To była ogólna refleksja, nie związana z tym akurat zdjęciem.
fotografia cyfrowa
k_falcman 2007-01-25 16:37:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja bardzo przepraszam że nie zupełnie o zdjęciu, ale interesuje mnie fakt czy autor jest przed czy już po warsztatach we Wrocławiu?
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-25 15:42:14 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
o matko.... POLISH KICZ PROJEKT do tego o znamionach czysto homosexualnych czemu nie jestem przeciwny zeby było jasne... ale ta fota to powinna sie znalesc a jakims niemieckim magazynie dla panów a nie w naszej galeri jest tendencyjnie kiczowata......takie mam odczucia..sorry
fotografia cyfrowa
Magus 2007-01-25 15:05:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
niezła polemikę zapodajecie.
fotografia cyfrowa
corazon 2007-01-25 13:58:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie lubię portretów facetów, więc się nie wypowiadam.
fotografia cyfrowa
nadtlenek02 2007-01-25 13:57:49 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
za kk + stylizacja na KEN'a....Hmmm...ale te włoski tylko wokół sutka :/
fotografia cyfrowa
aQua 2007-01-25 13:57:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
napisałam u konkurencji komentarz to sobie tutaj przekleję :-)

to zdjęcie w fatalny sposób przedstawia miłego zapewne młodego człowieka.
przede wszystkim on jest różowopomarańczowy [tak tak, mam dobrze ustawiony monitor, oglądam mnóstwo zdjęć i mam porównanie]. nie wiem po co tak wygładzona twarz, to jest facet, a nie Irena Dziedzic [dla dzieci młodszych, taka nasza dawna Oprah Winfrey].
no i ta poza jak z zakładu fotograficznego na mieście, a strój kojarzy mi się z teledyskami w najlepszych latach disco polo.
gdybym szukała modela, to zdjęcie zdyskwalifikowałoby pana na zdjęciu, gdyż godząc się na takie coś w swoim portfolio pokazuje, że nasze gusta się różnią ogromnie i trudno byłoby mi wyegzekwować swoją wizję

:-)))

fotografia cyfrowa
.. ... ..... 2007-01-25 13:56:49 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
ani kadr ani światło, ani stylizacja, ani gra modela. słabe to.
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:56:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
literówka :) z daleko wschodnią, lub inaczej azjatycką :)
fotografia cyfrowa
Calme 2007-01-25 13:55:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
z jaka ???????????????? :)))
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:53:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Magus ja mam na tyle szczęścia że mam dwa w jednym :) Polkę ze wschodznią Urodą :P
fotografia cyfrowa
mea 2007-01-25 13:53:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
właściwie to równiez nie jest zdjęcie mody
bo niczego nie pokazuje
fotografia cyfrowa
Magus 2007-01-25 13:53:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Spoks - ja tam wolę polki a konkretniej jedna polkę :)
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:52:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Bo Japońska uroda mnie najbardziej osobiście podnieca :D
fotografia cyfrowa
Magus 2007-01-25 13:51:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
REX - dlaczego akurat Japonki :D
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:50:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zresztą... zarzuty co do tamtego zdjęcia, że ludzie kierowali się niskimi pobudkami są dla mnie bezpodstawne. Kiedy zobaczyłbym zdjęcie jakiejś fajnej japonki z rozłożonymi nogami prawdopodobnie bym się podniecił, ale nie ocenilbym takiego zdjęcia wysoko, przy tamtym zdjęciu odniosłem tylko miłe wrażenie, że ta kobieta ze zdjęcia kusi.
Tu jest różnica w estetyce i jak kto co poda, twierdzenie, że ludzie kierowali się podnietą jest mz błędne.
fotografia cyfrowa
mea 2007-01-25 13:46:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to nie jest portret jak widzę, a foto komercyjne-reklamowe
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:39:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mea: moim zdaniem to jednak studio, autor w komentarzu podał adres
http://www.zobl.blogspot.com/
gdzie można zobaczyć, że to sesja studyjna.
Cienie ? cienie powiny być przy studyjnym portrecie, przynajmniej w wielu wypadkach, światło modeluje, przy portrecie to ogromnie ważne. Bez cieni robi się (choć też nie zawsze) w namiocie bezcieniowym zdjęcia produktów do reklamy, a portrety w mniejszym stopniu.
fotografia cyfrowa
Dream 2007-01-25 13:39:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Chet-> Broń Boże:D wtedy by mu jeszcze bardziej odstawały :D
fotografia cyfrowa
mea 2007-01-25 13:39:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
REX,źle przeczytałeś to zdjęcie

ZAMIAREM AUTORA BYŁO PRZEDSTAWIENIE _ MODY !!! a nie modela

;-))))
fotografia cyfrowa
Chet 2007-01-25 13:38:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dream - obadac czyli wytargac za ucho? ;-D
fotografia cyfrowa
Dream 2007-01-25 13:38:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mea- bez awantur, jestem nastawiony pokojowo do wszystkich ale na czym polega ten obiektywizm nie do końca?:) powiedziałem co myslę bez kłamstw.
fotografia cyfrowa
Calme 2007-01-25 13:37:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mea - a masz zludzenia, ze ktos tu wogole jest ?
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:37:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mea, skąd ta sugestia ? Tylko dlatego, że prezentowany jest facet z gołym cycem ? Hmm..
fotografia cyfrowa
Dream 2007-01-25 13:36:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rex-chyba tak, skoro jest w kategorii moda a wtedy popieram Magusa, że akurat ubranie zostało wyeksponowane najmniej, przez co fotka w swojej kategorii jest słaba. Tamto zdjęcie było aktem i jako akt sprawdzało się dobrze:) Co do ucha to być może masz rację. Ja wielkim znawcą technik nie jestem. Musiałbym obadać tego pana jakie ma uszy i wtedy bym powiedział, czy fotka go popsuła czy nie:)
fotografia cyfrowa
mea 2007-01-25 13:36:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
do Rex
nie wydaje mi się by było to studio (cienie)
fotografia cyfrowa
mea 2007-01-25 13:35:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie jesteście do końca jednak obiektywni
fotografia cyfrowa
Calme 2007-01-25 13:34:01 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Za Magusem
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:33:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dream, masz racje pod tym względem jest podobnie - pod względem kuszenia, jednak tutaj te kuszenie miało być (chyba) powiązane z prezentacją ubrania.
Odstające ucho to MZ nie wina urody modela, a kwestia niekorzystnego jego ustawienia w stosunku do obiektywu. Nastąpiło przekłamanie perspektywy stąd ucho odstaje prawdopodobnie bardziej niż w rzeczywistości.
fotografia cyfrowa
Dream 2007-01-25 13:30:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie no w jednym się z mea zgodzę. One nie są zupełnie różne. Łączy je to, że oba zdjęcia w zamyśle mają kusić. Tam kobieta w erotycznej pozie a tu facet w rozchylonej koszuli i krawatem na gołej klacie. Pomysł nienajgorszy, bo działa. Nie pasuje mi połączenie detali. Jak krawat to już bez tego naszyjnika. Przycięty czubek głowy jakoś zaburza odbiór. Do kolorów i oświetlenia nie mam nic -są dobre ale może b&w robiłoby lepsze wrażenie? O mankamentach urody się nie powinno dyskutować ale odstające ucho faktycznie denerwuje.
fotografia cyfrowa
Magus 2007-01-25 13:22:32 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:22:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no, nie, tutaj uwaga jest skupiona przede wszystkim na twarzy, a wyeksponowana goła część ciała jest tylko dopełnieniem (przynajmniej w założeniu), tam golizna to podstawa.
Poza tym - tutaj zdjęcie jest stylizowane na studyjne, tam zdjęcie nawet jeśli stylizowane to jest ono stylizowane na naturalne. Tam nawet nie widać twarzy modelki.
fotografia cyfrowa
Chet 2007-01-25 13:19:53 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
slabe to foto :-/
fotografia cyfrowa
mea 2007-01-25 13:19:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a dlaczego dwa różne ?
mz merytorycznie są identyczne
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:18:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mea: nie pierwszy :) porównujesz zupełnie inne zdjęcia, poza tym płeć nie ma tutaj nic do rzeczy...
fotografia cyfrowa
mea 2007-01-25 13:17:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
pierwszy
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-25 13:15:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jestem na nie, ćięcie samego czubka głowy mi się nie podoba, oczy nienaturalnie powywracane, Wyeksponowany cyc do mnie nie przemawia, odstające prawe ucho denerwuje.
Świało i zastosowana technika jest ok.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa