| | |
kristop / Fabryka Cienia- Oko Czasu
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | kristop | Tytuł: | Fabryka Cienia- Oko Czasu | Data publikacji: | 2007-02-06 23:59:31 | Liczba wyświetleń: | 1288 | Ocena średnia: | 4 | Liczba punktów: | 170 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 77 | Kategoria: | Programy graficzne | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
EwaW 2007-10-22 17:02:08 | ocena = 4 | |
mum 2007-03-10 17:44:09 | ocena = 4 | |
TinTin 2007-03-08 14:28:55 | ocena = 4 | |
jak w saunie | |
kristop 2007-02-14 19:21:21 | ocena = brak oceny Dzięki bardzo:)) | |
Tymotek 2007-02-14 19:16:40 | ocena = 5 r e w e l k a : ) ) ) | |
eSKa 2007-02-13 19:03:46 | ocena = 4 | |
kristop 2007-02-12 20:11:00 | ocena = brak oceny (((((((:THXPOZDRAWIAM:)))))))) | |
jiggaman 2007-02-12 18:50:55 | ocena = 4 | |
Woocash 2007-02-12 12:29:31 | ocena = 4 Wspaniałe barwy. Pozdrawiam. | |
madia 2007-02-10 17:00:23 | ocena = 5 r e w e l a c j a :) :) :) | |
i to wszystko w Rybniku... :-))) Swietne!!! | |
sedi 2007-02-09 21:27:40 | ocena = 4 :)) jak zawsze świetne
Pozdrawiam :) | |
kristop 2007-02-09 21:27:12 | ocena = brak oceny dzięki WIELKIE:) | |
niuniu72 2007-02-09 20:41:18 | ocena = 4 Po prostu extra :) | |
Robert_P 2007-02-09 14:56:43 | ocena = 5 ... piękna praca !!! ... ciekawie tu dzisiaj u Ciebie :)) ... pazdrawlaju !!! ( jak to dobrze byłoby się z co poniektórymi juzerami spotkać w realu i wyjaśnić problem dogłębnie ) ... czuwaj :)) | |
kobra 2007-02-09 07:22:19 | ocena = 5 Swietna realizacja . . . . . . . . . :-) | |
kristop 2007-02-08 22:39:28 | ocena = brak oceny :Dziękuje:)(: | |
kavala 2007-02-08 21:15:26 | ocena = 4 Dobre! Taka kolorystyka mi bardzo pasuje | |
Blacky 2007-02-08 20:46:43 | ocena = 5 Masz własny styl którego konsekwentnie się trzymasz i to w Tobie podziwiam ;) | |
Hix 2007-02-08 11:50:11 | ocena = 4 | |
malia 2007-02-08 06:51:27 | ocena = 4 | |
christof 2007-02-07 22:53:47 | ocena = 4 | |
ja_majka 2007-02-07 21:50:20 | ocena = 4 rewelacja! | |
kristop 2007-02-07 19:12:13 | ocena = brak oceny Dziękuje:) | |
wojtekb 2007-02-07 19:11:43 | ocena = 4 bardzo dobre :) | |
jajacek 2007-02-07 19:03:33 | ocena = 4 Bardzo dobre | |
studiozz 2007-02-07 14:56:45 | ocena = 4 próbowałem chodzić po schodach..........dobra zabawa. | |
potrafisz zaskoczyc ! Milo tu zagladac ! Pozdrawiam | |
kristop 2007-02-07 14:29:41 | ocena = brak oceny Dzięki:))'))(((.((: | |
Rene 2007-02-07 13:56:55 | ocena = 4 | |
dwamisie 2007-02-07 09:08:55 | ocena = 4 | |
PoulN 2007-02-07 08:56:01 | ocena = 4 Porównywanie tych dwóch obrazów tego Tyszka do prac kitop`a - jest jak położenie pierników pod wiatrak :/
Jak już zgryzłem klawiaturę, poruszając się po tej stronie i dotarłem do tych prac o które zapewne chodzi - mogę powiedzieć z czystym sumieniem że nie znając kitop`a ani tematu, powiedział bym że to ten Tyszko się na kimś wzoruje ;)
...reszta za elamit
Ładniutko jak zawsze! :)
Pzdr! | |
kristop 2007-02-07 08:49:14 | ocena = brak oceny Dzięki bardzo:)
hiteroh - widzę, że już nawet 0; nie piszesz nic nie argumentujesz:)))) jak nie chcesz rozmawiać to przepytam Cię z boksu jak się jeszcze w Czerwionce pojawisz hehe:D pozdrawiam
| |
hiteroh 2007-02-07 08:37:40 | ocena = 0 | |
rex rex 2007-02-07 07:52:26 | ocena = 4 łał ale tu książka... | |
Sosiu 2007-02-07 07:14:29 | ocena = 4 bdb | |
daga2 2007-02-07 02:11:51 | ocena = 4 podoba mi się, świetne tak jak poprzednie,
pitpiv mz nie masz racji, myślę to samo co powiedziała elamit | |
Widzę, że ten Tyszko to jakieś Twoje bożyszcze... Sorry wielkie, ale on jest dobry. Tylko dobry. Przejrzałem jego prace i tak naprawdę 2 czy 3 zatrzymały mnie na dłużej. Wielu amatorów potrafi zrobić foty na jego, a czasem na jeszcze wyższym poziomie (nie podam kto, bo nie zamierzam nikogo tu gloryfikować i robić mu reklamy). Zastanawia mnie tu tylko jak ześ się tu dopatrzył podobieństwa, czy "zżynania"... Porównywać prace Tyszko do prac Kitopa, to tak jak by porównywać Shakirę do chociażby Vader'a lub Frontside... Ich twórczość dzieli PRZEPAŚĆ. Bynajmniej nie umiejętności, gdyż każdy z nich jest dobry w tym co robi. Problem w tym, że każdy z nich obraca się po zupełnie innym muzycznym poletku... (dla niewtajemniczonych Vader i Frontside to death metal, a Shakira to pop chyba) Tak samo jest w przypadku Kitopa i Tyszko. Nie można porównywać ze sobą dwóch zupełnie różnych stylów lub prac. Zwyczajnie mija się to z celem. | |
kristop 2007-02-07 01:31:27 | ocena = brak oceny pitpiv a więc Tyszko jest prekursorem tak hmmm ciekawe:) A jeśli można było by to uznać za styl- czymże jest styl jeśli nie ogółem jakiś zjawisk typowych, zespołem cech hmmm.
| |
elamit 2007-02-07 01:29:42 | ocena = brak oceny pitpiv - takie komentarze sa często żałosne! Zastanawiam się czemu mają służyć? Im częściej je widzę, tym bardziej dochodze do przekonania, że ich autor czuje się niedoceniony i pragnie za wszelką cenę zwrócic na siebie uwagę:( Obejrzałam sobie prace wymienionego autora i o dziwo...! Jakież było moje zaskoczenie, gdy nie znalazłam najmniejszego podobieństwa! Całkiem różne tematy, całkiem różnie przedstawione! Jeśli widzisz w nich podobieństwo, to podejrzewam, że znajdziesz jeszcze setki autorów, którzy podobnie tworzą:) Nawet jeśli dla kogokolwiek Tyszko byłby inspiracją to jestem pewna, że sam nie miałby nic przeciwko temu:) Powiem więcej! Jestem przekonana, że ten Twój autor kiedyś niejednokrotnie czerpał inspiracje z innych wzorców:) Pozdrawiam i życzę więcej dystansu do oceniania prac i bardziej rozsądnych komentów:) | |
pitpiv 2007-02-07 01:24:13 | ocena = brak oceny nie w sesie umiejetnosci stary zastanow sie co ty mowisz bez obrazy ale zebu dojsc do poziou tyszko trzeba naprawde duzo focic. to co ty mowisz... to tak jak ja bym powiedzal ze kossak był przecietnym malarzem:) nie zgodze sie z wami a co do klimatu zdjecia to opiszcie mi w 2 zdanach jaki jest??? dla mnie jest nijaki, sorry kipot ale mdły nie twierdze tez ze jet to jakas gowniana praca ale szału ni ma | |
hmmm... ja nie mam takiej pracki... lecę robić... :P | |
Zajrzałem tam. Owszem, facet ma bardzo dobre prace. Część, bo sporo tam też jest prac przeciętnych. Ale to co robi Tyszko i Kitop dzieli przecież przepaść!! Nie w sensie umiejętności, lecz jeśli chodzi o pomysły i tematykę. Tyszko zrobił w dwóch czy trzech lustrzane odbicie i już z niego wielkie guru i wielkiego prekursora robić? Litości... Żadnego plagiatu tu nie widzę. A prackę z lustrzanym odbiciem ma chyba każdy, kto dotknął się programu graficznego. Tyle, że nie każdy umie stworzyć coś tak dobrego jak Kitop. Pomysł może nie jest wielce oryginalny, ale właśnie przez swoją pozorną banalność (i dodatkowe elementy burzące symetrię) prace Kitopa są najwyższych lotów. Takiego wyczucia i umiejętności budowania klimatu nie jeden mógłby mu pozazdrościć. Szkoda, że nie widzisz tego w jego pracach. | |
pitpiv 2007-02-07 01:07:32 | ocena = brak oceny kitop...co do histori malarstwa to fot. sie do niej odnosi czerpie pomysły ale gdy wide zdjecia uznanego fotografa a pozniej twoje i wide w nich niepowtarzalne podobienstwo trudno jest mi powiedziec ze to jest cos niezwykłego sorry. a co do malarastwa to obrazy czesto o czyms mowia dobre zdjecia tez... | |
a to wogóle nie wygląda na akt... ech... | |
kristop 2007-02-07 00:59:30 | ocena = brak oceny pitpiv, a cuż to jest historia fotografii wobec historii malarstwa.
To co robie, robie jak chce i tylko ja wiem czemu tak chce. Mało kto wie z czego to powstaje.
Może Ci się nie podobać ale stwierdzenie typu" JAK MOZNA KOGOS TAKIEGO DOCENIAC?? ZA ZNAJOMOSC PS'A ZASTANOWCIE SIE" - to już jest kompletnie nie na miejscu zważywszy na kategorię!- i nie urzywam ps-a!!!!!!!!!!!!!!!!! POZDRAWIAM DZIĘKI
| |
pitpiv... robisz mu ANTYREKLAMĘ niestety... | |
Vixen 2007-02-07 00:58:24 | ocena = brak oceny byłam widziałam i nie widzę plagiatu......... | |
wpisałem... i po przejrzeniu uważam, że to niestety ta cała wojna to tylko przykra reklama :/
zawiodłem się... on ma całkiem inny styl :/ | |
Zerżnąć, a wzorować się na kimś to dwie różne sprawy... Poza tym pod prawa autorskie podpadałby gdyby wział zdjęcie tamtego autora i publikował pod swoim nazwiskiem/pseudonimem. Inspirować się czyjąś twórczością to nic złego. | |
pitpiv 2007-02-07 00:55:14 | ocena = brak oceny wpisz w google andrzej tyszko wejdz w akty, przejrzyj je i wróc;) | |
pitpiv 2007-02-07 00:53:51 | ocena = brak oceny znajomosc srodowiska lub histori fotografi duzo daje, nie powtaza sie wtedy, a gdy sie o tym nie wie wychodzi sie na głupca;)
| |
pitpiv... proszę podać przykład bo inaczej będziemy sobie tak ględzić bez sensu... mamy to zdjęcie... proszę o kontrę... | |
pitpiv 2007-02-07 00:50:28 | ocena = brak oceny słyszeliscie cos o prawach autorskich?? ale to nie o to tu chodzi... tu chodzi o to ze nie bede nikogo klepał po plecach za to ze zrobił cos 2 raz albo co gorsza zerznol, to nie jest nic tworczego a tym dla mnie jest fotografia | |
pitpiv... a co mnie obchodzi jakiś Tyszko??? :)
niech sobie zrobi ten no... patent... to pogadamy... :) | |
Popieram KURCZAKa. A i owszem. Można doceniać kogoś, kto zna się na obsłudze PSuja. Jak chcesz to trwaj przy swoim, ale może najpierw dowiedz się czy ktoś próbuje zżynać coś od kogoś, czy może jest to zwykły przypadek. Zanim coś napiszesz obraźliwego, czy krytycznego przemyśl to dobrze. Zbierz jakiś dowód, a nie opieraj się jedynie na własnych domysłach. Więcej otwartości życzę. | |
tysjusz 2007-02-07 00:40:24 | ocena = brak oceny Nie chcesz nie oceniaj.
; ) | |
pitpiv 2007-02-07 00:39:09 | ocena = brak oceny nie dre sie po prostu lubie pisac duzymi literami jestem wyjatkowo spokojny, a co do ompleksow to nie sadze nie znosze po prostu degrengolady | |
doom'a czuję... :) | |
Vixen 2007-02-07 00:33:52 | ocena = brak oceny daj sobie na luz ....obserwuję prace tego autora od poczatku i wiem że jest wierny temu stylowi , więc to nie jest przypadek że właśnie takie foty chce robić i robi... a Ty chyba masz jakies kompleksy, i przestań się drzeć!!!!!!!!!!!!! | |
pitpiv 2007-02-07 00:31:41 | ocena = brak oceny WIECIE CZYM ROZNI SIE TO OD ORGINAŁU... TYM ZE W ORGINALE TEN CHWYT MIAŁ SENS A NIE BYL TYLKO ZWYKLYM MORDOCHWYTEM. A JESLI CHODZI O MNIE TO WOLE ZROBIC GORZEJ ALE PO SWOJEMU NIZ ZRZYNAC JAK MOZNA KOGOS TAKIEGO DOCENIAC?? ZA ZNAJOMOSC PS'A ZASTANOWCIE SIE
| |
Sorry, musiałem. Ale takie teksty mnie po prostu... denerwują. | |
Pitpiv - Nawet jeśłi zerżnięte, to co z tego? Nawet jeśli ten Tyszko zrobił wcześniej takie coś, to co z tego? Monopol ma na to, czy jak? Potrafisz od kogoś "zerżnąć" tak dobrze? (choć osobiście wątpię, żeby to co robi Kitop było podrabianiem kogokolwiek). Nie każda fotografia musi też być oryginalna, a i każdy twórca/artysta ma swoich idoli, których echa podświadomie przetaczają się w jego pracach. Jest to powrzechne i całkowicie zrozumiałe. | |
tysjusz 2007-02-07 00:19:34 | ocena = 4 Sam nie wiem - dobre, ale czy ta pikseloza jest na miejscu?
W sumie pasuje i ona, bo dodaje jeszcze bardziej nietypowego i odrealnionego klimatu, ale...
Sam nie wiem. : /
Może tak - chciałbym zobaczyć bez pikselozy.
: ) | |
Vixen 2007-02-07 00:13:55 | ocena = brak oceny pitpiv - ZERRZNIJ TAK !!! POTRAFISZ? | |
jast40 2007-02-07 00:13:13 | ocena = 4 :) | |
kristop 2007-02-07 00:12:07 | ocena = brak oceny ..............................
:)))Dzięki bardzo(((:
| |
niezle wykombinowane ;-) | |
pitpiv 2007-02-07 00:11:26 | ocena = -1 cos tAKIEGO ROBIŁ PAN O NAZWISKU TYSZKO NIE WIEM CZY WAM COS TO MOWI DLA MNIE TO ZERZNIETY BANAŁ | |
O D L O T W I N N Y Ś W IA T | |
Pomysłowo. Niby zawsze ten sam schemat - symetria. Ale za każdym razem jest to coś nowego i ciekawego. (Chyba powinno być 1 minute, bez esika na końcu;)) | |
okienko swietne | |
Vixen 2007-02-07 00:02:02 | ocena = 5 wow . . . . . . . . . . . .!!!!!!!! | |
bgajda 2007-02-07 00:01:27 | ocena = 5 standardowo jak na ciebie czyli znakomicie, lepiej byc juz nie moze...indywidualizm i oryginalność w całej krasie | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |