| | |
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | | Tytuł: | | Data publikacji: | 2007-03-26 20:10:43 | Liczba wyświetleń: | 977 | Ocena średnia: | 2.9 | Liczba punktów: | 20 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 82 | Kategoria: | Portrety | Aparat: | iso400 | Rodzaj fotografii: | Fotografia tradycyjna |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
co to za dylematy?
możnaby się spierać o to czy fotograf rejestruje rzeczywistość czy też ją kreuje ale mniejsza o to... patrzę i widzę całkiem dobry portret faceta - nie znam go i może właśnie lepiej, bo widzę w pierwszej kolejności zdjęcie a nie konkretną osobę... facet uwieczniony przez fotografa, pokazany w pewien sposób, który może się podobać lub nie, jednak znajomość modela nie ma tu nic do rzeczy!
nieważne czy kaziu jest spokojny a pan fotograf kazał mu skakać, wrzeszczeć i do tego zrobił mu rogi na głowie... nieważne czy zosia lubi róż czy niebieski, fotograf ubierą ją w zieleń bo tak mu się podoba i widzi w tym sens i estetykę...
komentarze typu "znam zenka, on tak nie robi" albo "to chyba ktoś inny" niczego nie wnoszą do dyskusji nad zdjęciem. ten sam człowiek może mieć sto twarzy, wyglądać inaczej na różnych zdjęciach. wszystko zależy od tak wielu czynników, takich jak np. samopoczucie modela, mina, gest, światło, perspektywa, sposób ujęcia
fotograf ma swoją wizję i chce pokazać kogoś w taki sposób jaki wydaje mu się ciekawy, ładny... widzi coś co zwraca jego uwagę i pragnie zatrzymać to w kadrze, niezależnie od tego co było wcześniej czy też co się będzie działo później... zdjęcie ma swoją rzeczywistość i nie można jej zaprzeczyć!
:) | | | |
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
ennio 2007-04-02 17:51:36 | ocena = 2 | |
Magnes 2007-03-29 07:00:36 | ocena = brak oceny "pan Prezes" ;) | |
barteq 2007-03-29 00:49:31 | ocena = brak oceny parówkowym skrytożercom mówimy stanowcze nie! | |
toska, wbrew pozorom, to nie jest bylejaka rozmowa o parówkach. staramy się poznać w ten sposób drugie i trzecie dno prezentowanej fotografii. | |
toska 2007-03-28 23:34:45 | ocena = brak oceny spać grzecznie, a nie o parówkach dysputy uskuteczniać! :D | |
Rex tak jada :) | |
a jakos tak toska wychodzi, ze nikt nic konkretnego do powiedzenia o zdjeciu nie ma. | |
toska 2007-03-28 23:10:28 | ocena = 3 czy wy zawsze takie czaty pod zdjęciem musicie uskuteczniać? :)))
za barteq | |
Rex, jesli o ciebie chodzi to mozesz nawet jesc parówki z parówkami :* | |
Rex_XIII 2007-03-28 22:06:57 | ocena = brak oceny Aradia jeśli chodzi o mnnie i o Lune, to moją zgodę, masz, byle by to nie były jakieś akty. | |
Rex_XIII 2007-03-28 22:06:06 | ocena = brak oceny AnoniMowa ? A jak ktoś je parówki bez niczego to co o nim świadczy jakoś gorzej ? | |
Rex_XIII 2007-03-28 22:04:42 | ocena = brak oceny "ja nie powiedzialam ze jest kiepskie.. ale ze wlasnie mi nie przypadlo do gustu.. nevermind.." właśnie, ale zostało to tak odebrane, przez innych jakbyś powiedziała, że jest kiepskie | |
Aradia 2007-03-28 20:44:01 | ocena = brak oceny Anonimowa za duze masz wymagania;) | |
mnie tam zdjecia aradii nie intereszą juz. mnie interesi tylko kwestia: czy cyber jada parówki z keczupem (bo jak nie to nici z romansu) | |
gizmo 2007-03-28 17:55:02 | ocena = 2 zgadzam się z KK | |
no jestem ciekaw jak wyjda :P | |
Aradia 2007-03-28 16:34:32 | ocena = brak oceny najpierw wam wysle z pytaniem o zgode na publikacje;) | |
na ob?
| |
na ob?
| |
Aradia 2007-03-28 16:25:20 | ocena = brak oceny beda w sobote;) | |
tak, na temat .... parówek :) a Ty swoje wywołałaś? | |
Aradia 2007-03-28 16:06:48 | ocena = brak oceny dyskusja na temat;D | |
Ok. to ja to podsumuje. Anonimowa zrobiła portret, generalnie każdy widzi że zły to ten portret nie jest napewno. Rex i Mari znajac modela stwierdzili że model z portreu je parówki z miodem, a nie tak jak ten znany im Cyber. Teraz wszyscy zastanawiaja się z czym je cyber parówki. Prawie gotowy scenariusz do filmu z MP. Swoja droga rozbawiło mnie to trochę i nie zdradze z czym te parówki jadam :) | |
fuj | |
Zlloty 2007-03-28 14:42:19 | ocena = brak oceny Chyba już wiem - Ket - chap, czyli Ketokonazol + Chappi - pokarm dla psów zwalczający grzybicę...
Nooo, jak ktoś lubi coś takiego z parókami.. chociaż pewnie składem niewiele się od parówek różni. | |
ketchap??? musztardowy-zlloty, ja widze ze my nie mamy o czym rozmwaiwac:D | |
Zlloty 2007-03-28 14:22:26 | ocena = brak oceny Co to jest ketchap? | |
rEx mnie ściągnął z liny - nie mylić z Liną abym określił się w temacie parówek ...
szczerze to jem chleb właśnie z margaryna i czosnkiem granulowanym, a w lodówce mam i ketchap i musztarde, a używam ich z rozsądkiem. | |
Zlloty 2007-03-28 13:54:56 | ocena = brak oceny Dostojna ręka z dodatkiem modela. | |
marisol 2007-03-28 13:53:08 | ocena = brak oceny ja nie powiedzialam ze jest kiepskie.. ale ze wlasnie mi nie przypadlo do gustu.. nevermind.. cyber ma sie jak okresilic? do niejedzenia parowek? czy inaczej ;p ja juz nie wnikam.. zamykam temat , wyrzilam opinie zaostalam zjedzona.. niewazne.. wam jest tak lepiej to ok, szkoda ze autorka foty mnie bardziej zrouzmiala niz ludzie wogole obcy | |
Rex_XIII 2007-03-28 13:34:25 | ocena = brak oceny i nie mozna tez popadac w paranoje, ze jesli Autorka przedstawia modela tak jak go widzi, to zdjecie jest kiepskie. Moze sie nie podobac tym i owym, ale to juz jest inna kwestia. | |
Rex_XIII 2007-03-28 13:32:27 | ocena = brak oceny Ja parowki jem bez niczego. Odnosnie tego, ze komentarze typu "znam zenka on tak nie robi" nic nie wnosza do dyskusji o zdjeciu nie zgodze sie. Zostalem poproszony przez autorke tego zdjecia o komentarz, wlasnie dlatgo, ze znam "zenka", a to czy przedstawia sie osobe tak jak sie ja widzi, czy taka jaka ona jest to roznica i to znaczna, choc obydwa punkty widzenia sa poprawne, zalezy tylko co autor chce pokazac. | |
gregsk 2007-03-28 13:27:46 | ocena = 3 za KK | |
dopoki sie cyber nieokresli to nici z zaproszenia. nie umawiam sie z chlopakami co jedza parowki z musztarda:D | |
marisol 2007-03-28 13:22:45 | ocena = brak oceny to ty nie musisz jesc parowek? ;p mozesz specjalnie dla niego przyrzadzic.. ;) | |
marisol, tylko ze u mnie z parowkami problem :D no chyba ze sojowe. | |
marisol 2007-03-28 13:16:21 | ocena = brak oceny mania zapros go na kolacje to bedziesz wiedziala :) sadze ze bedzie chetny.. | |
cyber, mi sie udalo, bo ponoc na tym zdjeciu juz "trupio" wygladasz :D ale mnie bardziej kwestia parowek interesi. powiedz: z musztarda czy z keczapem? | |
Oza 2007-03-28 13:04:05 | ocena = brak oceny barteq ;))) :* | |
Poprzednia wypowiedz to rexa, bo nie zauwazył że jestem zalogowany...
A ja powiem tyle, mam dobry pomysł pójdę się powieszę:) a wy zróbcie konkurs kto odda lepiej marwote:) komu uda sie uchwycić 100% trupowatości :))) | |
w paranoje żeście wszyscy popadli a nie o to chodzi. | |
barteq 2007-03-27 21:41:58 | ocena = brak oceny co za bzdety! | |
marisol 2007-03-27 20:16:05 | ocena = brak oceny oza nawet komentowac zal... a cyb.. ty sobie daruj.. widac obiektywni to odzwierciedlenie IV RP!! nic ponadto, moze faktycznie ja cie/go wcale nie znam.. bywa | |
Oza, przeciez nawet tu, na pierwszy rzut oka widac, ze z keczupem. | |
jakoś specjalnie sie nie stara o to. | |
Oza 2007-03-27 15:25:57 | ocena = brak oceny przeczytalam komenty i smiac mi sie chce....
marisol - czekam na zajebisty portret Twojego chlopaka w Twoim wykonaniu;) taki z charakterem... zeby pokazal nam jakim jest czlowiekiem i czy woli parowki z keczupem czy musztarda;) | |
to pewnie nie miales nawet okazji zeby go polubic ;D | |
Napewno nie wywołało by to tak szerokiej dyskusji. Ja osobiście go nie znam widuje czasem w lusterku , jak ide na fajke. | |
cyber, nie musze jej bronic ;) moja wizja nie jest atakowana. jest tylko konfrontowana z wizja innych. a ze to co ja widze nie jest tym co wy znacie... no coz. bylo by nudno gdybym miala do pokazania tego samego Cybera co inni. | |
Manonim wymięka broniąc swojej wizji przedstawionego świata. | |
Oza 2007-03-27 15:08:12 | ocena = brak oceny pewnie, ze tak, bo ja sie znam a oni nie :P | |
Oza, ty jedna sie na nim poznalas... inni sie charakteru doszukuja :D | |
Oza 2007-03-27 15:00:54 | ocena = brak oceny Fajny portret z lokciem;) | |
czemu niewiarygodny? | |
Manu75 2007-03-27 14:38:24 | ocena = brak oceny niewiarygodny portret, nie podoba mi się... a co do pomysłu to, nie ma co, ciekawy! | |
marisol nie trzeba miec tych punktow. sorry jesli zle odebralam twoje intencje. pozdr. | |
marisol 2007-03-27 13:25:01 | ocena = brak oceny nic juz nie pisze.. kazdy ma swoj gust, ja sie nie znam ale mi sie nie podoba wyrazenie postaci! niewazne czy go znam czy nie, uwazam ze jest niefajne, luna jest swietna, to zdjecie ze zdjeciem tez, ale to jest nie, czy tu mozna miec swoje zdanie ? czy trzeba miec 10000punktow zeby sie liczyc? koszmar.. cyb bez komentarza | |
Magus ;D | |
ja chyba jakiegos rexa dzis wystawie ... to bedzie mozna jego poobgadywac. | |
Magus 2007-03-27 12:57:20 | ocena = 4 Bardzo dobry - nietypowy - portret. | |
ja staram sie nie pisac o modelach / modelkach krytycznych uwag. a to co przeczytalam raczej nie tyczylo sie fotografii tylko modela. ale ok, rozumiem ze moze sie nie podobac zdjecie. przyznaje bez bicia - skopalam kompozycje. wrecz czuje przez to niesmak do siebie. | |
marisol 2007-03-27 12:46:59 | ocena = brak oceny ? nie rozumiem.. ja mowie o fotografii.. zostal tak przedstawiony i to nie ma do rzeczy czy go znam czy nie, czytalam gorsze opinie o modelkach ale widze ktos urazony :) trudno, ja wyrazilam swoje zdanie, wiec koncze tamat; moje idczucia nie sa mile jak ogladam to foto chociaz nie.. najpierw byly nie mile teraz mnie bardzo bawi, ale ogolnie na nie jestem, ale w koncu ja sie nie nzam na fotografii to co ja mam do powiedzenia ;) | |
wiesz co, lepiej jednak rozmawiajmy o fotografii a nie o modelu. bo to niezbyt ladnie jest. ja rozumiem, ze wy tam sie znacie jak lyse konie i moze ci sie z tego powodu zdjecie nie podobac (bo to "nie twoj chlopak jest") ale chyba nikomu milo nie jest takie komentarze czytac na swoj temat. | |
marisol 2007-03-27 12:31:39 | ocena = brak oceny nie siebie.. sztuczny nadumany gosciu :) pewnie chcial na kims dobre wrazenie wywrzec ;p jakis taki poukladany i w ogole ;p smieszny :D | |
marisol a jaki wyraz? co twoim zdaniem wyraza? | |
marisol 2007-03-27 12:27:42 | ocena = brak oceny chcesz? to bierz ;p no to zdjecie? mi bardze sie nie podoba jego wyraz!! ;p moje ladniejsze... ale nikt go nie chce ogladac :( | |
ja ci dam nie Twój ;p | |
nie twoj? to ja go biore ;D | |
marisol 2007-03-27 08:09:12 | ocena = brak oceny a mi sie nie podoba? ;p taki trupi ;p nie.. to nie moj facet ;p | |
_M 2007-03-26 23:56:21 | ocena = brak oceny Ale obgadujecie... ja chyba z Wami nie chcę się spotkać ;D | |
Rex_XIII 2007-03-26 21:45:35 | ocena = brak oceny Pani Anonimowa :) Zgadzam się z Tobą, biorąc pod uwagę okoliczności poznania mojego brata, to jak mogłaś go widzieć świetnie pasuje do tego zdjęcia, powód nie jest taki, że ty go przedstawiłaś nieswojo, a to że on był nieswój. | |
panie model, ja pana tak widzę, a pokazuję prawdę nie taką, jaką jest, tylko taką jaką ja ją widzę. pozostaje mieś nadzieję, panie model, że się panu moja wizja pańskiej osoby na tyle spodoba, że pozwoli mi pan jeszcze się trochę poznać, i zrobić prawdziwsze zdjęcie :D
pozdr. | |
ten z filmu perfume? | |
_M 2007-03-26 21:40:12 | ocena = brak oceny Maniacki kadr taki.. na kilometr czuć ;P | |
Mi osobiście jako tematowi zdjecia sie to podoba, chociaż faktycznie jestem jakiś ugrzeczniony, mało gadatliwy jakby, Rex zna mnie dobrze i raczej nie widuje w takiej pozie :O i myśle że chodzi o nienaturalna dla mnie poze. ale portret jest ciekawy | |
loki_p 2007-03-26 21:33:59 | ocena = brak oceny ta reka bardzo mocna w tym kadrze | |
Rex_XIII 2007-03-26 21:09:18 | ocena = brak oceny Witam :)
Słuchaj no mam mieszane uczucia do tego zdjęcia. Sam portret jest bardzo fajny, ciekawy, ale hm.. Nie wiem jak to zrobiłaś, ale nie poznaje tutaj swojego brata. Ta fotografia kłamie - gdybym go nie znał, było by ok, jednak pokazuje ona kogoś innego - mój brat nawet w taki sposób się nie uśmiecha, nie można powiedzieć, że widać tutaj coś z jego osoby, nie mam pojęcia dlaczego. Mam oewną teorię, że to jest wina tego, że np zestresował się tym, że tyle osób go cyka i ejszcze doświetlają blendą, kłócąc się o to - kto będzie ją trzymał (:D). Być może wtedy złapała go trema - poprosiłaś go jeszcze o takie ułożenie rąk, co nie pasuje do niego - on tak nie siada ;P
Cóż mogę powiedzieć: Niby Cyber, a nie Cyber. | |
wojtekb 2007-03-26 20:41:27 | ocena = 3 OK. | |
Aradia 2007-03-26 20:34:20 | ocena = brak oceny ale anonim sie znalazl... Mnie sie podoba, ale wolalabym cala glowe;D | |
Aradia 2007-03-26 20:33:15 | ocena = brak oceny ja pierwsza!!! | |
nie wszyscy na raz, po kolei :D | |
| |