| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | Wolski | Tytuł: | pieskie zycie | Data publikacji: | 2007-04-17 12:26:07 | Liczba wyświetleń: | 721 | Ocena średnia: | 3 | Liczba punktów: | 15 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 23 | Kategoria: | Ludzie w fotografii | Aparat: | nikkor80-200mm f2.8 | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
Wolski 2007-04-18 00:50:53 | ocena = brak oceny corason chyba masz racje .Dzieki wszystkim za komentarze ciesze sie ze zdiecie zatrzymalo was na chwile pomysleliscie rowniez o tej kobiecie i psiaku
Dzieki | |
corazon 2007-04-17 19:53:01 | ocena = 3 a mnie sie podoba, pewnie w B&W byłby lepszy odbiór, a może bardziej popsute w PS, wtedy wszyscy uznaliby za artystyczne! kolor nie pasuje do nędzy bo drażni i strasznie się gryzie | |
Oza 2007-04-17 19:44:56 | ocena = brak oceny Ttrrrrrt dobrze gada;) | |
Oza 2007-04-17 19:44:21 | ocena = brak oceny a co ma makijaz do zdjecia bezdomnej??? ja tu sie czasami naprawde ciekawych rzeczy naczytam....
co do zdjecia - tez za takimi zwyklymi pstrykami z ukrycia nie przepadam....
zobacz jak fajnie swocil bezdomych magus... spojrz na te zdjecia z linkow ktore wkleila mania.. | |
pietro77 2007-04-17 16:01:35 | ocena = brak oceny nie podoba mi się
pozdrawiam | |
maniaszewska (8519) 2007-04-17 12:37:14 | ocena = brak oceny
jakos mnie nie ruszaja takie foty. pstryki-podgladackie. zamysl rozumiem, nie rozumiem takiego traktowania czlowieka. tak mozna ptaki na galeziach fotografowac
bo w tego typu foto nie robi sie inscenizacji, | |
Jolanta 2007-04-17 14:12:47 | ocena = 3 Tego typu obrazy zaburzają u większości ludzi poczucie estetyki. Lepiej nie widzieć cudzego nieszczęścia. Co do zdjęcia to uważam że jest dobre. Uchwyciłeś widok jakich nie brakuje na ulicach
polskich miast. | |
Ttrrrrrt 2007-04-17 13:41:30 | ocena = brak oceny Wolski, no przecież tu nikt nie mówi, że pani ma pozować w pudrze i z pomalowanymi paznokciami. Więcej, tu w ogóle nie chodzi o kwestie estetyczne, kadry, bw i takie tam.
Tak naprawdę chodzi o zawarcie w takiej focie jakiegoś kontekstu, na tym polega cała sztuka. Na przykład tak jak piszesz: ".... tlum obojetnie przechodzil w pospiechu nie zwracajac uwagi, tak jakby byla juz czescia tego miejsca ... ". Jakby to wrażenie było tu oddane, to byłoby to dobre zdjęcie. A moim zdaniem oddane nie jest, nie widać tu tego, o czym piszesz. Pozdrawiam : )
| |
Wolski 2007-04-17 13:28:38 | ocena = brak oceny tak jak juz pisalem o makijazu nie ma mowy i ustawianiu mozna za to oberwac. Staralem sie przedstawic ich tak jak widzialem .... tlum obojetnie przechodzil w pospiechu nie zwracajac uwagi, tak jakby byla juz czescia tego miejsca ...
dzieki za komentarze | |
Wolski 2007-04-17 13:17:38 | ocena = brak oceny chodzi mi bardziej o odbior zdiecia, nie o jakosc wykonania | |
krystek102 2007-04-17 13:15:18 | ocena = brak oceny ale takich zdjec nie da sie ustawic i moga byc własnie " cykniete" a gdyby była swietna miałaby wyzsza ocene :) | |
Ttrrrrrt 2007-04-17 13:10:25 | ocena = brak oceny Wolski, Krystek, głupio mi to pisać, bo to oczywiste, ale sam temat nie robi dobrej foty. Cykniętą "biedą z Afryki" nikt by się nie zachwycał. | |
Wolski 2007-04-17 13:02:59 | ocena = brak oceny krystek i tu masz racje niestety | |
To też zycie, przykre,i jak widac dla wiekszości otoczenia taki własnie obrazek zaczyna być obojetny, ale to nasza polska egzotyka co do której wiekszosc nie chce sie przyznawać, woli sie zachwycac fotami przedstawiajacymi biede z Afryki czy innego zacofanego kraju gdzie takie obrazki to rzeczywistosc. | |
Wolski 2007-04-17 12:54:42 | ocena = brak oceny maniszewska troszke nie rozumiem, wierz mi jestem zainteresowany jej losem dlatego chcialem pokazac wam to zdiecie nie chcialem jej rownierz przeszkadzac bo wiem ze tego nie lubia | |
Wolski 2007-04-17 12:52:06 | ocena = brak oceny dzieki makar, raczej takie zdiecianie wywoluja pozytywnych odczuc coz takie zycie w NY pieniadze i bieda zycie na ulicy | |
ja po prostu nie uznaje tego typu fotografii ktory tu pokazujesz. budzi on we mnie zlosc, bo pretenduje do miana fotografii humanistycznej, ale niewiele jest w nim autentycznego zainteresowania czlowiekiem i jego losem
nie oceniam twojego zdjecia, bo rozumiem ze nie kazdy tak ma jak ja ;) | |
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-67035.php
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-15037.php
http://www.obiektywn i.pl/galeria/fotografia-25462.php | |
Wolski 2007-04-17 12:48:18 | ocena = brak oceny oczywiscie zobacze | |
makar 2007-04-17 12:47:40 | ocena = 3 wali niesamowitym chłodem i obojetnoscia i moim zdaniem jest to dobra fotgrafia do jakiejś serii niestety tez o mało optymistycznej tematyce | |
Ale mi nie chodzi o to, jaki los jest tej kobiety, tylko o to jak ja fotografujesz. i nie mowie o robieniu makijazu
jesli chcesz wrzuce ci kilka linkow do zdjec bezdomnych z ulicy. porownaj sobie podejscie do tematu. | |
Wolski 2007-04-17 12:43:58 | ocena = brak oceny traktowanie czlowieka ? przeciez ona sama taki sobie los sprawila szkoda mi takich ludzi coz jest to zdiecie z ulicy a tu trudno o zrobienie makijazu itd
dzieki za kilka slowek | |
jakos mnie nie ruszaja takie foty. pstryki-podgladackie. zamysl rozumiem, nie rozumiem takiego traktowania czlowieka. tak mozna ptaki na galeziach fotografowac | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |