| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | Wolverine | Tytuł: | *** | Data publikacji: | 2006-04-01 23:39:24 | Liczba wyświetleń: | 1166 | Ocena średnia: | 2.9 | Liczba punktów: | 23 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 36 | Kategoria: | Portrety | Aparat: | zorka 185 | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
" Nie wszysto co się świeci musi być złe " :)
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Sie nie obrazaj ; ) To dzieci cyfry i PS-a ; ) ... . . . . . . . . . . . . . | | | |
Jeżeli chciałeś mnie obrazić to Ci się udało.
Od blurowania mam obiektyw 50mm i odpowiednio dobraną przesłonę.
Co za dzień dzisiaj ... | | | |
kadr kadrem, ale najgorzej wyglada zabawa z blurowaniem. moja rada: jesli chcesz bawić sie głębią czyń to aparatem a nie programami, poza tym im wiecej naturalnego zdjęcia tym lepiej, zwłaszcza jak nie ma sie pojęcia o obróbce :] | | | |
Nie wydaje Ci się że Twoja krytyka pasuje bardziej do tej fotki ?
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-2747.php
Nie piszę tego złośliwie. | | | |
Tylko że widzisz Adamie , wzrok modela nie idzie w lewo, więc wybacz że się z Tobą nie zgodzę. Nie uważam również żeby ręka wyglądała nienaturalnie. | | | |
nie pasuje mi cięcie kadrowe czyli za mało lewej stony, ponieważ twarz i oczy skierowane sa w lewo tak wiec powinno być wiecej przestrzeni na wzrok a mniej z prawej. schowane palce nie wyglądają dobrze, ręka jakaś taka niezakończona, nienaturalnie wyglądająca. cięcie górą jest ok. pozdrawiam | | | |
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
rządy twardej reki pod surowym okiem | |
Wolverine 2006-04-03 17:55:14 | ocena = brak oceny na tej focie udało mi się uchwycić inne spojrzenie niż zazwyczaj dlatego ją zamieściłem | |
robmik 2006-04-03 09:13:03 | ocena = 2 Fakt, W. Może nie zjechałbym tej fotki jak inni, ale szczerze to takie średnie. | |
lokator1 2006-04-02 13:55:31 | ocena = 2 troszke za ciasno | |
_M 2006-04-02 00:53:11 | ocena = brak oceny Mi się wydaje, że odpowiedź na krytykę może być w krytykach. Prościej później znaleźć ;) | |
Wolverine 2006-04-02 00:36:49 | ocena = brak oceny ale przynajmniej coś się działo i wesoło spędziłem z Wami trochę czasu :D | |
Bicki 2006-04-02 00:36:27 | ocena = brak oceny no tak..tak..jasne.. :P komentarzy :P | |
Wolverine 2006-04-02 00:35:36 | ocena = brak oceny komentarzy :) | |
dsankowski 2006-04-02 00:30:14 | ocena = brak oceny Wolverine- to nie był atak zeby sie bronic :] | |
Bicki 2006-04-02 00:29:58 | ocena = brak oceny Wolverine.. bronić to się powinno samo zdjęcie :) A jak już musisz, to w polu komentaży :) | |
Wolverine 2006-04-02 00:29:56 | ocena = brak oceny photoM - masz rację ... z drugiej jednak strony cyfrowe lustro to wygoda i duże oszczędności finansowe | |
Wolverine 2006-04-02 00:29:08 | ocena = brak oceny To gdzie mam sie kurde bronić ??? :) heheh | |
Bicki 2006-04-02 00:27:04 | ocena = 2 Wolverine - taki staż, a nie wiesz, że pole krytyka nie jest do odpowiedzi na nią ? ;) przyjemne portrecicho :) | |
_M 2006-04-02 00:19:21 | ocena = brak oceny Ech, ale d200 i tak nie bedzie mial takiej rozpietości jak b&w film + ręczna obróbka... | |
Wolverine 2006-04-02 00:16:15 | ocena = brak oceny marzy mi się D200 ... może kiedyś ... w najbliższym czasie mam zamiar poeksperymentować z obiektywami na M42... dają niesamowite efekty za śmieszne pieniądze. | |
dsankowski 2006-04-02 00:16:11 | ocena = brak oceny Wolverine- no juz dobrze masz tu buzi :* | |
_M 2006-04-02 00:13:59 | ocena = brak oceny D50 :) to dlatego sobie z kontrastem nie poradził... fotka zakrawała na ciemniową. | |
Wolverine 2006-04-02 00:12:45 | ocena = brak oceny chcesz sprzątać to zacznij od swojego PF ;] | |
dsankowski 2006-04-02 00:11:37 | ocena = brak oceny ja bym ja dal do kubła :/ | |
Wolverine 2006-04-02 00:10:45 | ocena = brak oceny dam ją do kategorii fotomontaż chyba ... | |
dsankowski 2006-04-02 00:09:12 | ocena = brak oceny czlowieku nie mow mi ze ta fota jest naturalna!!! ja wiem co potrafi obiektyw ze swiatlem 1.4 1.7 1.8 (co do 50mm) i wiem jak głębia wygląda :] a co do tej foty to masz racje uznam ze dales ja po ciężkim dniu :] i jeszcze raz napisze, ze inne foty sa bardzo na miejscu tylko ta tu chyba przez przypadek :] | |
Wolverine 2006-04-02 00:06:00 | ocena = brak oceny Z tego zo pamiętam to f2.2 , fotki robię nikonem D50 | |
Wolverine 2006-04-02 00:04:20 | ocena = brak oceny to ja już może lepiej spać pójdę ... moje słabe serce może więcej nie wytrzymać :) dobranoc | |
_M 2006-04-02 00:03:57 | ocena = brak oceny Przysłona 2.0 i przekadrowane? Skąd kontrast? skanowałeś negatyw w labie? | |
_M 2006-04-02 00:02:59 | ocena = 5 Hehe, tak się spodziewałem tej 50 mm ;) Już też mi się dostało za zuikowskiego "blura", który w rzeczywistości był bokehem ;) Takie obiektywy często odcinają granicę ostrości w zadziwiający sposób ;D | |
Wolverine 2006-04-02 00:02:32 | ocena = brak oceny aż się boję ... właśnie się dowiedziałem że bluruję fotki w programach a do tego nie mam o tym pojęcia ... booosheeee ... | |
dsankowski 2006-04-02 00:02:24 | ocena = brak oceny chyba nie do konca trafilem z krytyką bo widze ze na fotach sie znasz, tylko czemu ta taka nieudana :( ? | |
Boa 2006-04-02 00:00:32 | ocena = 3 Fajny, męski portret, dobre światło, nie przeszkadzają kontrasty. | |
tak masz racje... pasuje do tej fotki... to była moja pierwsza II sesja jaką zrobiłem, ale człowiek uczy sie na własnych błędach. wiesz teraz tak sie napatrzyłem na to zdjecie twoje to inaczej to widzę, może i tak bym nie napisał w krytyce no ale takie były moje pierwsze spostrzerzenia. licza sie pierwsze wrażenia. sam jestem ciekaw jakie komentarze i oceny sie posypią... zobaczymy... pozdrawiam | |
_M 2006-04-01 23:56:13 | ocena = brak oceny Hmm... świetne zdjęcie... ale chyba pierwszy raz przeszkadzają mi przepalenia. Zorka to żart Primaaprilisowy? :P | |
Wolverine 2006-04-01 23:49:12 | ocena = brak oceny Chociaż w jednym się zgadzamy :) dobre i to na początek heheh | |
" Nie wszysto co się świeci musi być złe " zgadzam sie z Wolverine. | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |