| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | tobajer | Tytuł: | Krokus | Data publikacji: | 2006-01-26 15:12:09 | Liczba wyświetleń: | 1090 | Ocena średnia: | 0.3 | Liczba punktów: | 2 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 26 | Kategoria: | Fotografia przyrodnicza | Aparat: | OLYMPUS C720UZ | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Na minus:
- Centralny kadr głównego motywu - najwyższego krokusa
- Ucięte niższe krokusy - strasznie to brzydko wygląda
- Nieciekawe tło - nie powinno rozpraszać tylko " budować " jeden wspólny element z głównym motywem
- Przepalenie na najwyższym krokusie - mogłeś zastosować punktowy pomiar światła
- Flary - powstałe od odbijającego się słońa - brzydko wyglądają i niepotrzebnie rozpraszają uwagę ...
| | | |
nie podaba mi sie
1. centralne kadrowanie
2. goła ziemnie w połowie kadry
3. na dole obcięte kwiaty
4. przepalenia do słońca na lischach krokusa - trzeba byłodac inna ekspozycje lub przyciemnic zdjęcie, lub robic z innego konta | | | |
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
mimo pary wad ładnie wygląda ten kwiatek a i cień w środku tego kwiatka :)
czuję ciepło słońca i za to... | |
klops 2006-01-26 21:15:53 | ocena = 0 | |
asot 2006-01-26 16:40:14 | ocena = brak oceny bubypl ~ chyba za dużo - wy******aj ;p;p;p | |
Nawrot 2006-01-26 16:26:58 | ocena = 0 no co tu duz0 mowić... juz chyba wszystko powiedziane ;) | |
bubypl 2006-01-26 16:24:41 | ocena = brak oceny asot- bardzo dobra strona oj dobra- moze w formie drukowanej powinna byc przeslana przez adminow do kazdego uzytkownika obiektywnych ;) | |
tobajer 2006-01-26 16:13:52 | ocena = brak oceny Generalnie zgadzam się z umieszczoną krytyką. Najważniejszym motywem, jaki chciałem uchwycić były te schowane pręciki przebijające przez płatki - stąd inny kąt nie wchodził w rachubę. Zgadzam się co do tła - niespecjalne. Można by było je trochę przyciemnić w postprocesie, ale lubię "czyste" fotki bez podrasowywania, sama zabawa światłem i cieniem! Przycięte kwiatki na dole - tu nic nie mam na swoją obronę. Może tylko tyle, że używam aparatu bez obracanego LCD, więc trudno jest kadrować zdjęcie tuż przy ziemi.
Dzięki za wasze opinie (poza dyskusją o ortografii) - wezmę je pod uwagę :-) | |
Bicki 2006-01-26 16:10:26 | ocena = brak oceny Dysgrafia to trudności w opanowaniu umiejętności pisania poprawnego pod względem graficznym. Objawy:
# niedokładności w odtwarzaniu liter, ich połączeń, niekształtność liter,
# niewłaściwe proporcje liter w obrębie wyrazów (zróżnicowanie wielkości),
# nierównomierne zagęszczenie pisma,
# niejednolite położenie pisma (nachylenie liter),
# litery "drżące" o niepewnej linii.
Tak więc odnosi się to IMO do pisma odręcznego. Nie do końca usprawiedliwia Cię to w moim odczuciu. A już na pewno nie ma to nic wspólnego z otrtografią (dysortografia jeśli już). | |
@asot - szacuneczek za ten link! lubię jak ktoś zbiera w kupę myśli, które mi po głowie chodzą. | |
asot 2006-01-26 15:57:59 | ocena = 0 Hehe, ja mam mocniejszy link ;)
http://www.zanim.napiszesz.prv.pl/
Bez aluzji do jakiegokolwiek użytkownika ;) | |
brawo Asot ;) ( http://bykom-stop.avx.pl ) | |
Lukrecja 2006-01-26 15:53:05 | ocena = brak oceny no widzisz:) | |
asot 2006-01-26 15:52:04 | ocena = brak oceny sprawdzi* ;) | |
asot 2006-01-26 15:51:13 | ocena = brak oceny Wiesz Lukrecjo że przez takich ludzi jak ty - moja ortografia stała się męką. Odkąd mam internet i przebywam w towarzystwie osób popełniających błędy to gdy pisze jakiś wyraz często zatrzymuje się na moment bo nie jestem pewny czy dobrze go napisałem. Straszne uczucie. Proszę - starajcie się pisać wypowiedzi wcześniej w Wordzie - on sprawdz pisownie i koryguje te błędy. Za dobrze to nie wygląda jednak ;) Pozdrawiam ;) | |
Lukrecja 2006-01-26 15:42:10 | ocena = brak oceny ja sie nie martwie:)
błedy to rzecz ludzka nie robi ich ten co nic nie robi | |
bubypl 2006-01-26 15:41:07 | ocena = brak oceny lukrecja nie martw sie ja tez pisze z bledami :)
i czekam kiedy za to mi sie oberwie.... | |
lukrecja ma racje. Chodzi oczywiście o zdjecie | |
mówię o sprawdzaniu błędów przez porównywanie ze słownikiem, zdaję sobie sprawę, że skoro popełniasz błędy to ich nie widzisz. | |
Lukrecja 2006-01-26 15:30:58 | ocena = brak oceny dysgrafia polega na niewidzeniu błedów wiec sprawdzanie nic nie da | |
bubypl 2006-01-26 15:26:05 | ocena = 0 oj cienko cienko.... | |
a słyszałaś o słownikach? możesz sprawdzać każdy wyraz, a wolniejsze pisanie chroni przed wstawianiem literówek ("lischach") | |
ps. wybacz, że tutaj to napisałem, ale nie mamy jeszcze prywatnych wiadomości. a za krytykę dostajesz ode mnie + | |
Lukrecja 2006-01-26 15:23:51 | ocena = brak oceny a słyszałes o dysgrafi - cierpie na nia wiec pisanie wolniejsze nic nie pomoże | |
@ Lukrecja - postaraj się pisać wolniej, nie musisz nastukać 100 komentarzy dziennie - chodiz mi o to, że pisząc robisz mnóstwo błędów (literówki i ortografia). Nawet jak ciekawie piszesz to cięzko to zrozumieć czasami :( przynajmniej mnie rażą takie błędy i ginie sens Twej wypowiedzi. | |
guina 2006-01-26 15:18:50 | ocena = 0 tak jak lukrecja..zwykłe zdjęcie kwiatków.. | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |