| | |
madcoy / I komunia, II śniadanie, III zmiana, IV RP
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | madcoy | Tytuł: | I komunia, II śniadanie, III zmiana, IV RP | Data publikacji: | 2007-10-04 19:28:00 | Liczba wyświetleń: | 2964 | Ocena średnia: | 4.1 | Liczba punktów: | 179 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 150 | Kategoria: | Martwa natura | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Nie mam nic do zarzucenia od strony technicznej zdjecia jednak przekaz wzbudził we mnie wiele emocji do których jak sądze wiekszosc z nas boi sie przyznac.
pozwalając na to co sie dzieje w Polsce dązymy wlasnie do czegos takiego. oczywiscie nie doslownie zjadania wlasnych dzieci ale coraz więcej wskazuje na to iz tak bedzie. juz teraz media "jądą po systemie" jak w reklamie ... juz dzis oblicz swoją emeryturę... co tu liczyc. widac gołym okiem jak weterani wojenni zastanawiają sie po jaką cholere walczyli o taką przyszłosc ...
ZDJĘCIE pokazuje tak wiele i jest więcej pytan niz odpowiedzi. "czy tak właśnie będzie?", "czy tak byc musi?"
Tak jak w tym zdjęciu - patrzymy na to i tak naprawdę czy mozemy cokolwiek zrobic ?
jeżeli bedziemy patrzec na to przez szybkę albo przez folię to przychodzi wielka niewiadoma.
gdybysmy zaczeli w tym uczestniczyc napewno nic złego by się nie stało.
Jezeli się myle to gratuluje Autorowi wywołanych we mnie odczuciach. | | | |
Drwina, bezczelność, czarne poczucie humoru?
Przychodzi mi na myśl głośna sprawa zdjęć wykonanych malutkim dzieciom wyjętym z inkubatorów. Pewnie autorowi przypadłyby do gustu. Tam były obce pielęgniarki, tu własny ojciec.
Mam nadzieję, że dziecko urodzi się zdrowe. Mam nadzieję, że autor / ojciec przejrzy i zobaczy z czego szydził (kategoria "martwa natura"). Mam nadzieję, że dziecko nie zobaczy tej "fotografii".
| | | |
a ja w madcoy'a zdjęciach uwielbiam tą drwinę i bezczelność z różnych wartości.
Nie jest to chamska głupia prowokacja, ale wysmakowane czarnym poczuciem chumoru naigrywanie się, swoiste łamanie tabu vide "Pacman", albo tutaj. Autor wie co robi, ma wielkie poczucie dystansu do świata, ogromne poczucie chumoru i łeb pełen pomysłów, a wszystko to opatrzone zdolnościami pokazania tego na fotografii. Zazdroszczę nieco zdolności, odwagi i smaku. Fotografie autora przyciągają, prowokują, zmuszają do refleksji i uśmiechu, czasem bulwersują, ale jedno jest pewne są DOBRE i PONADCZASOWE, ale też ORYGINALNE. Ocena dla autora za całokształt : 5 | | | |
Moim zdaniem jest to bardzo smutna wizja, a sam tytuł czy też tytuły są dosyć prowokacyjne i nie idą w parze z fotografią. Powiem więcej jest to kolejny kicz drwiący nie tyle z ludzkiego ciała, co z świętości i godności człowieka tak już narodzonego jak i poczętego.
Wiem ze chciałeś zaszokować, ale przykro mi, że jest to kolejny gniot, który nie przetrwa próby czasu.
| | | |
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
migdal 2008-05-04 13:27:20 | ocena = 5 Daje do myślenia. Ludzie nieraz gorsze rzeczy robią i jakoś nikt się nie oburza. Jak kogoś próbują sklepać na ulicy, to każdy przechodzi na drugą stronę (sam to odczułem na własnej skórze). A tu się zastanawiają nad smakiem, czy też niesmakiem takiej fotki. Żenada. | |
seamoon 2007-12-13 00:25:10 | ocena = 4 | |
sirmicki 2007-12-10 11:00:36 | ocena = 5 zgodnie z kk :-) Widzę że dyskusja rozgorzała niemała! ! ! ! | |
Jotgie 2007-12-09 17:02:54 | ocena = brak oceny Nie... i tyle | |
X_t0f 2007-12-07 18:08:27 | ocena = 5 dziwi mnie niesmak jakie wywolalo to zdjecie . Dobra robota. Ludzie wiecej dystansu. Tytul + kategoria = zart. Nie ma tu nic niezdroznego. Ciecie cesarskie ver. home ;) | |
Nylonka 2007-12-04 23:49:58 | ocena = brak oceny krasnoludki są - widziałam w TV ;)
a co do reszty - i tak trzymać ... | |
daga2 2007-12-04 23:47:02 | ocena = brak oceny Nylonka, ja bardzo lubię poznawać ludzi i ich poglądy, rozmawiać z nimi.
Nawet jeśli się z nimi nie zgadzam.
Niektórzy (Madcoy ) nie chcą...A bóg wszystko jedno który...cóż, ta opcja, podobnie jak krasnoludki, wróżki, porcelanowy czajniczek krążący w kosmosie, itp. ...jest mi równie daleka :) | |
c_pa 2007-12-04 23:32:22 | ocena = brak oceny Dla mnie pretensjonalne glupstwo. Jezeli sie jednak komus podoba, to milej kontemplacji zycze :) | |
Nylonka 2007-12-04 23:31:53 | ocena = brak oceny gdyby madcoy stał nad tym brzusiem z piłą motorową to bym juz uznała, że trzeba go izolować :D:D:D
a tak nie róbmy jaj, że to TAKIE OBRAZOBURCZE, bo to smieszne trochę ... | |
Nylonka 2007-12-04 23:28:59 | ocena = brak oceny i słuszna linia daga :) też wiele w zyciu musiałam wyborów dokonać i stąd nauczyłam się wiele szacunku, dystansu i zrozumienia - realtywizm do jak najszerzej pojmowanego świata pozwala przetrwać nie tylko w lepszym zdrowiu ale też wzajemnym poważaniu
autor dokonał wyboru - nalezy uszanować, jeżeli nie trafił w czyjeś gusta szeroko pojęte - nalezy to wyrazić i nie ma co robić krucjaty w imię wyższych racji bo na litość boską - skoro mamy być na wizerunek boga stworzeni to ten bóg musi mieć nie tylko jaja ale całą masę powalonych pomysłów, które mozna podejrzewać, że realizuje i ma niezłą jazdę :D
;)
| |
O żesz... kapitalne!
Odważna, niebanalna i dająca do myślenia fotografia.
Nie chce mi się wdawać w dyskusję, która została tu wywołana... Zdjęcie jest po prostu mocne, z jeszcze mocniejszą treścią. I ja to doceniam. | |
daga2 2007-12-04 23:21:39 | ocena = brak oceny Nylonka,jeśli masz na myśli ramy ustalone przez światopogląd, wyznanie religijne czy preferencje seksualne np., to nie mam takowych :) Ciąge dokonuję wyborów, i zapewniam Cię, że często jest to trudne i nie zawsze przyjemne. Zdarza mi się też przyznać do tego, że errare humanum est... | |
. .. . ... 2007-12-04 23:13:58 | ocena = brak oceny o, w tym to ja sie specjalizuje;) | |
Nylonka 2007-12-04 23:13:28 | ocena = brak oceny taaaa bo miałam pracować to wiesz jak jest :D | |
. .. . ... 2007-12-04 23:10:43 | ocena = brak oceny nylU drogi, jaki ty dzisiaj hiperaktywnY werbalnie jestes;DD
| |
Nylonka 2007-12-04 23:09:26 | ocena = brak oceny jak dobrze pamiętam to te uniwersalne wartości zakładają szacunek do ludzi generalnie ...
ale pomijając ten temat bo to walenie głową w ekran laptopa - zalecam trochę DYSTANSU, bo inaczej to byśmy z jaskiń nie wyszli i uniwersalne wartości pozostałyby na etapie życia nienarodzonego po wieki ... | |
daga2 2007-12-04 23:04:46 | ocena = brak oceny tt73, ale jak to wszystko się ma do jego nienarodzonego, niewinnego i mam nadzieję kochanego dziecka ? Szczególnie IV RP ;) | |
. .. . ... 2007-12-04 23:04:40 | ocena = brak oceny lojezu xrog, a co to, TV Trwam??
przeciez autor wyraznie zaznaczyl, ze nikt nie ucierpial w wyniku tego przedsiewziecia, czlowieku, wyluzuj, zanim zaczniesz "bogurodzice" nam tu spiewac... | |
xrog 2007-12-04 23:00:20 | ocena = brak oceny Madcoy, pstryknąłeś i opublikowałeś coś, co obraża pewne uniwersalne wartości, moje uczucia i uczucia innych.
Nylonka: jeśli szacunek do kobiety w ciąży i do życia nienarodzonego czyni mnie "wąskotorowcem światopoglądowym" to tak, jestem nim.
Dziwię się Wam, że akceptujecie propagację "treści" zawartych w tym "dziele sztuki".
| |
tt73 2007-12-04 22:43:40 | ocena = brak oceny super!
za każdy + dostaniesz 3 punkty
:o) | |
Nylonka 2007-12-04 22:43:03 | ocena = brak oceny to bardziej SKOMPLIKOWANA alegoria porażki IV RP czyli podrasowana wersja powiedzonka "wylać dziecko z kąpielą", ewentualnie zobrazowanie sytuacji, w której wąż zjadł swój ogon
to taka oczywista oczywistość ...
| |
malach21 2007-12-04 22:37:49 | ocena = brak oceny cholera wpisalem sie w kk ... :/ | |
tt73 2007-12-04 22:33:26 | ocena = brak oceny daga2 - ale ja wiem co mad chciał powiedzieć
i powiedział:
"I komunia, II śniadanie, III zmiana, IV RP"
:o) | |
daga2 2007-12-04 22:20:59 | ocena = brak oceny Madcoy, wypowiadasz się przez fotografię, jak za pomocą słowa. Chyba wiedziałeś co chcesz powiedzieć ?
Nie potrafisz tego określić ? Tak prosto, w kilku zdaniach, nawet w jednym ? No, to chyba tym bardziej nie powinieneś mieć nam za złe, że mówimy za Ciebie :) | |
tt73 2007-12-04 22:19:22 | ocena = brak oceny Nylonka - "i to jest właściwa koncepcja!"
:o) | |
Nylonka 2007-12-04 22:13:18 | ocena = brak oceny xrog ...
""Na każdą rzecz można patrzeć z dwóch stron. Jest prawda czasów, o których mówimy i prawda ekranu, która mówi: "Prasłowiańska grusza chroni w swych konarach plebejskiego uciekiniera"...
Zróbcie mi przebitkę zająca na gruszy... Nie, nie! Zamieńcie go na psa! Zamieńcie go na psa. Niech on się odszczekuje swoim prześladowcom z pańskiego dworu. Niech on nie miauczy...""
daga2: nie sądzę aby określenie wąskotorowcy światopoglądowi było określeniem obraźliwym, raczej opisuje grupę ludzi, dla których życie jest jasno określone w ramach takich czy innych ustalonych granic, co przyznam jest zdecydowanie przyjemniejsze ogólnie rzecz biorąc | |
madcoy 2007-12-04 22:08:49 | ocena = brak oceny Xroq są trabanty które śnią o byciu ferrari... jeżdżą myśląc, że są maszyną sportową do czasu kiedy zeżre je kornik... a na poważnie, pogadaj z lekarzem, może być tak, że te piguły co Ci zapisał są zbyt mocne.
Daga, jeśli miałbym to co robię opisywać słowem, zostałbym czymś na kształt literata :) | |
daga2 2007-12-04 22:07:00 | ocena = brak oceny "Nie cierpię"-miało być :)
Spacja mi się zacina... | |
daga2 2007-12-04 22:04:22 | ocena = brak oceny Nylonko, dookreśl "wąskotorowców światopoglądowych" proszę, bo nie wiem, czy o mnie mówisz, i czy mnie przypadkiem nie obrażasz ;)
Niecierpię takich PISków... | |
xrog 2007-12-04 22:04:06 | ocena = brak oceny Nylonka, wytłumacz więc, co Madcoy miał na myśli. | |
Nylonka 2007-12-04 21:51:38 | ocena = brak oceny próbowałam ale mam laptopa i się rozkłada - bez sensu takie walenie - tak jak tłumaczenie wąskotorowcom światopoglądowym czegokolwiek .... jakoś zupełnie automatycznie przychodzą mi do głowy wypowiedzi
"żadne krzyki i płacze nas nie przekonają, że czarne jest czarne a białe jest białe ..."
"bo oni moga sobie tego nie uświadamiać, ale inni szatani są tam czynni"
...
| |
Ttrrrrrt 2007-12-04 21:44:01 | ocena = brak oceny walić głową w monitor, Nylu. | |
Nylonka 2007-12-04 21:42:23 | ocena = brak oceny przeczytałam wszystkie komentarze i nie wiem czy się smiać czy płakać ....
| |
Ttrrrrrt 2007-12-04 21:37:01 | ocena = brak oceny xrog, no to pojechałeś. kto da więcej? | |
xrog 2007-12-04 21:32:23 | ocena = brak oceny Madcoy, są kobiety, które rodzą martwe dzieci. Muszą chodzić z martwym płodem do czasu rozwiązania w nieświadomości, chociaż lekarze prowadzący już wiedzą. Wiedzą, ale nie mówią.
A teraz możesz drwić i szydzić dalej. | |
daga2 2007-12-04 21:25:32 | ocena = brak oceny Madcoy,tego się już wcześniej domyśliłam.
Nie odpowiedziałeś jednak na moje pytania :)
Ja, prosta kobieta jestem i chciałbym wiedzieć, czego nie rozumiem, i w czym się mylę...
Może wtedy nie tylko zaakceptuję ale również zrozumiem ;) | |
Nylonka 2007-12-04 21:11:27 | ocena = 3 chociaż popieprzył przed spożyciem ? takie mięso bez przypraw może być mdłe ... | |
madcoy 2007-12-04 21:11:16 | ocena = brak oceny Daga, ja i modelka jesteśmy w 100% zadowoleni ze zdjęcia. | |
daga2 2007-12-04 20:57:22 | ocena = brak oceny madcoy, może nie polskie a ludzkie :)
Myślę, że powinieneś być zadowolony, że Twoja praca wzbudziła tyle emocji.
Miałeś okazję przekonać się w jak różny sposób może być odbierana.
Bardzo bym chciała wiedziec, co Ty masz do powiedzenia na jej temat. Co chciałeś wyrazić, przekazać ? I czy sądzisz, że Ci się to udało ?
| |
Tytul mnie dobil +2 za IV | |
madcoy 2007-12-04 20:43:58 | ocena = brak oceny skoro zaraz schodzi z afisza to się wypowiem ;)
Dziękuję wszystkim, zwłaszcza tym, którzy wiedzą co by się autorowi spodobało, z czego to on nie drwił i tym którzy wiedzą jaki to On nie jest itp, itd... jakie to piękne, polskie takie.... ;D | |
martaaa999 2007-12-04 20:23:28 | ocena = brak oceny herodot - oceniamy kostruktywna krytyke a nie bledy ortograficzne :) nie kazdy ma tak bogate slownictwo jak ty - trzeba dac im szanse :) | |
tak naładowane abstrakcją, że aż trudno ocenić | |
Herodot 2007-12-04 12:22:52 | ocena = brak oceny do sirmicki: zgadzam się z Tobą pod jednym względem autor ma "ogromne poczucie CHUMORU"
takiego humoru jaki i pisownia tego wyrazu ukazana przez Ciebie. Nie przysporzy Ci niestety popularności pisanie krytyk (kiepskich krytyk) przy tak kontrowersyjnych zdjęciach.
Proszę tego nie traktować jako krytyki!!!! | |
G E N I A L N E ! ! ! | |
Hubert 2007-12-04 18:22:09 | ocena = brak oceny smacznego:) | |
kajtek 2007-12-04 15:33:03 | ocena = brak oceny ... i dobrze, że w Vox Dei :) gratuluję | |
Fota pierwsza klasa MAd ty to masz pomysly , i pomyslec ze to przez ta cegle ..... Pozdrawiam | |
Ttrrrrrt 2007-12-04 11:34:53 | ocena = brak oceny oj tam, jakby mój ojciec mi zrobił takie zdjęcie, to bym się nie obraziła. | |
Bernard 2007-12-04 11:06:28 | ocena = brak oceny Pattom, no pewnie. Bycie czubkiem nie wplywa na dlugosc zycia, ale znaczaco pozytywnie wplywa na jego jakosc ;) | |
pattom1 2007-12-04 10:50:29 | ocena = brak oceny no, tak myślałem :D
czyli dobrze :) | |
Bernard 2007-12-04 10:48:47 | ocena = brak oceny Pattom, Tobie to juz malo co moze zaszkodzic ;P | |
pattom1 2007-12-04 10:43:26 | ocena = brak oceny Bernard-> że mi szkodzi ? :P | |
Bernard 2007-12-04 10:42:24 | ocena = brak oceny Jak widać są ludzie, którym oglądanie zdjęć wyraźnie na mózgownicę szkodzi.
A autorom KK polecam się zastanowić nad definicją Konstruktywnej Krytyki. | |
pattom1 2007-12-04 10:30:01 | ocena = 5 pomysł zacny, pamiętam jak chciałem zrobić podobne tylko w czasie porodu mojej Maryśki, sztućce na główce dziecka, które się rodzi, niestety żona miała cesarkę i nie pozwolili, szkoda. | |
daga2 2007-12-04 01:52:47 | ocena = brak oceny xrog, też mi te pielęgniarki przyszły na myśl... | |
majchal 2007-12-03 21:09:39 | ocena = 5 Świetne, prowkujące, a sztuka, jaką jest fotografia ma pobudzać ludzi ( pokazując piękno przyrody, grą światła, albo ciekawym, nietuzinkowym tematem ), a nie tylko tępo odzwierciedlać rzeczywistość. Dla mnie ciekawe fota, balansująca na krawędzi dobrego smaku, jednak to zdjęcie nie przekroczyło tej granicy. Bardzo fajna praca, przemyślana. Mam problem między 4+ a 5-. Szalenie prowokuje kategoria, ale widać autor miał przemyślane WSZYSTKO! Polecam | |
uentek 2007-12-03 21:08:49 | ocena = brak oceny ...mad - ja to się czasami normalnie boje tych Twoich wizji ;D...a jeszcze bardziej się boje tego, że mi się to podoba ;D...pozdr... | |
Kobieta 2007-12-03 16:24:02 | ocena = 5 tytuł przedni jest Mad :)
a konsumpcja ?
cóż - życie nią jest napewno też
a Ty nie dosyć że jesteś praworęczny
to jeszcze___________wysoce artystyczny
pozdrawiam :)Anna | |
Uzabela 2007-12-03 15:50:27 | ocena = 5 Vox dei :) w koncu ... ja twój dystans do świata i humor uwielbiam ......
widzę ,ze moje jedno z ulubionych twoich budzi kontrowersje(poczytam w domu , bo teraz nie mam czasu)
a.. i dobry humor dzis mam to i 5 dam ;p
| |
daga2 2007-12-03 15:24:07 | ocena = brak oceny Cieszę się, że swoim "kijem w mrowisko" sprowokowałam dyskusję na temat subiektywnego, moralnego, odbioru fotografii :)
madcoy, mam nadzieję, że mi to wybaczysz, Twoje zdjęcie wyjątkowo się do tego nadało :) | |
daga2 2007-12-03 15:00:50 | ocena = brak oceny Necromanser, prace Saudka bardzo mi się podobają :)
A Newtona, niektóre...
Również pozdrawiam :) | |
daga widze ze zaczynasz rozumiec o co mi chodziło.... " na ile rozumu starcza"... no wlaśnie.. oczywiście rozum w tym przypadku jest kwestią umowna jak i przenosnią, mam nadzieje że to rozumiesz. zatem powtarzam...o ile rozumu starcza.. reszty twoich opini na temat tego zdjecia nie będę starał si enawert rozumiec bo bije od nich stronniczością i próbą narzucania własnej wizji swiata.. a tak na margionesie .. jesli to zdjęcie prowokuje do dewiacji.. (twoja opinia) to strach pomyslec coby było gdybyś zaczeła komentowac prace Newtona czy Saudka... pozdrawiam serdecznie i bardzo zyczliwie | |
daga2 2007-12-03 13:48:37 | ocena = brak oceny veraloe, zgadzam się z Tobą :)
Mnie chodzi tylko, o nie obniżanie progu wrażliwości społecznej poprzez coraz drastyczniejsze bodźce. Tylko o to :) | |
xrog 2007-12-03 13:47:16 | ocena = brak oceny Veraloe, mam nadzieję, że to dziecko jest / będzie zdrowe. Nie semantycznie, ale tak po prostu.
| |
daga2 2007-12-03 13:40:15 | ocena = brak oceny Necromanser, napisałeś "niech każdy oceni po swojemu na tyle na ile mu rozumu starcza" a teraz wyśmiewasz moja ocenę, i mnie " ludzika" wysyłasz do oceniania zdjęć dzieci, które jak z kontekstu rozumiem, nie są prawdziwą sztuką ? hm...Nie napiszę Ci, że "większych bzdur nie czytałam". Akceptuję Twój punkt widzenia ale się z nim nie zgadzam. | |
. .. . ... 2007-12-03 13:33:13 | ocena = brak oceny daga, a skad wiesz, co pobudza psychopate? moze to byc nawet widok slodko usmiechajacego sie dzieciecia w ramionach mamy...nie wiesz?
bylo i jest nadal sporo instytucji, zajmujacych sie regulowaniem tego, co mozna i nie mozna. na pewno slyszalas o ikonoklastach, inkwizycji, o prawie szariatu...wymieniac mozna bez konca. tylko po co?
istnieje taka pewna dosyc znana maksyma, ktorej wystarczy sie trzymac-"niebo gwiazdziste nade mna, prawo moralne we mnie"...a prawo moralne kazdy ma swoje wlasne, nie narzucone z gory...
;) | |
aklyt 2007-12-03 13:28:21 | ocena = brak oceny No i jeszcze jedno Ja nie oceniam autora fotek bo pewnie jest dobrym człowiekiem, a do oceniania kogokolwiek nie mam prawa. Ja mam tylko ocenić pracę, która we współczesnym świecie mogła by posłużyć do książki promującej aborcje, choć tej już nie potrzeba promować ona promuje się sama z 50mln-ową liczbą ofiar co roku i tylko w takim kontekście ta fotografia jest dla mnie nie do przyjęcia.
I bardzo proszę o nierozciąganie tego tematu.
| |
daga2 2007-12-03 13:26:07 | ocena = brak oceny veraloe, "psychopatom nie potrzeba inspiracji", im wystarczy przyzwolenie i pobłażanie... | |
m_man 2007-12-03 13:20:50 | ocena = 4 do autora: społeczny degenerat! ;DDD | |
. .. . ... 2007-12-03 13:07:35 | ocena = brak oceny swietosc, moralnosc, szacunek...wszystko to pojecia wzgledne. semantyka.
powinno wam wystarczyc zapewnienie autora, ze on naprawde nie zabawil sie w hannibala lectera. szkoda, ze nikt nie jest ciekaw jego opinii...
| |
aklyt 2007-12-03 13:00:55 | ocena = brak oceny Powiem od razu tylko tyle że, nawet sztuka winna być poddana głębokiej ocenie moralnej.
Ja wiem że autor pokazując obraz, liczył się z tym ze zostanie on przesiany przez różnych ludzi , różne opinie itd. Więc jeśli piszę słowo świętość nikt nie powinien poczuć się urażony, bo zauważyłem że te słowo co u niektórych wywołuje pożałowanie i szeroki uśmiech od ucha do uch. Jeszcze raz podkreślam to słowo świętość. A kto woli to niech patrzy przez pryzmat moralności jeśli taką posiada. To wszystko co mam do powiedzenia.
| |
. .. . ... 2007-12-03 12:56:57 | ocena = brak oceny daga, wiem o czym "bylo" to, co napisalas-"To zdjęcie nie profanuje świętości, tylko propaguje psychopatyczne zachowania, zachęca do nich i przyzwala na nie, traktując temat powierzchownie i pokazując w postaci "żartobliwej", dla wielu, łatwostrawnej papki..."
ja posluzylam sie lateksowymi panienkami w celu ilustracji twojej tezy, jakoby patrzacy na zdjecia, odbiorcy, powielali zachowania na nich przedstawione (vide uwaga twoja o psychopatach). nie po to, by odniesc sie do profanowania swietosci, jaka jest dla kogos "lateksowa" zona.
nie zrozumialas. | |
daga2 2007-12-03 12:55:57 | ocena = brak oceny tt73; zły przykład podałeś, tamto jest świetne i bardzo mi się podoba :) | |
daga2 2007-12-03 12:51:37 | ocena = brak oceny veraloe; określenie "latesowa panienka" to profanowanie świętości było, nie w związku z propagowaniem zachowań aspołecznych :) | |
tt73 2007-12-03 12:50:30 | ocena = brak oceny daga2 - tutaj jest więcej takich !
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-176187.php
Necromanser - :o)
:o) | |
Magus 2007-12-03 12:31:26 | ocena = 4 | |
.. miło być "komentowaniu zdjeć dzieci .." z tego rozbawienia pogubiłem sie nieco.. | |
no to teraz jest już czad :D:D:D " To zdjęcie nie profanuje świętości, tylko propaguje psychopatyczne zachowania, zachęca do nich i przyzwala na nie.." normalnie leże i kwicze :D:D daga proponuje już tu więcej nie zaglądać a skupić się na komentowaniu dzieci szczególnie u jednego z moich "ulubionych" autorów.. jak żyje wiekszych bzdur nie czytalem :D:D Madzie paskudny, maiłęm ci 5 piw postawić... wąłśnie " zapracowałeś " na nastepne :D:D:D | |
. .. . ... 2007-12-03 12:26:39 | ocena = brak oceny daga, idac twoim tokiem myslenia, mozna stwierdzic, ze ogladanie "lateksowych" panienek na fotografiach prowokuje mnozenie sie takowych na ulicach, bo "zwykle" kobiety moga dojsc do wniosku, ze sa niedostatecznie atrakcyjne, a co za tym idzie-maja niewielkie szanse na zyciowy sukces.
i tak dalej...
a psychopatom nie potrzeba inspiracji. | |
daga2 2007-12-03 12:23:10 | ocena = brak oceny naga; pamiętam pełen oburzenia głos autora gdy sprofanowałam świętość, zdjęcie jego żony, mówiąc, że przedstawia lateksową panienkę ;)
To zdjęcie nie profanuje świętości, tylko propaguje psychopatyczne zachowania, zachęca do nich i przyzwala na nie, traktując temat powierzchownie i pokazując w postaci "żartobliwej", dla wielu, łatwostrawnej papki...
Birmo; masz rację :) | |
Birmo.. a kto powiedzial że ma byc ładnie i kolorowo?.. najważniejsze że zdjecie zmusza do myślenia.. jednym sie podoba innym nie.. jednym smakuje bigos a innym nie.. też idzie o smak prawda? ja osobiście mam negatywny stosunek do tego zdjecia i brzydalowi ;) już to wyznałem.. ale czy to powód aby od czci i wiary posądzać?.. niech każdy oceni po swojemu na tyle na ile mu rozumu starcza.. | |
genesis 2007-12-03 12:17:31 | ocena = brak oceny niezle niezle;D niezle dyskusje,a ja z przeciwnikami sie nie zgodze:) nigdy w zyciu.
do sztuki trzeba miec dystans,gorszcze rzeczy robili ludzie w sztuce,np pozorowali wlasny pogrzeb nie powiadamiajac swej roziny,ze to tylko dla sztuki.
zycie...sztuka bedzie szokowac nie raz nie dwa.ale zeby obrazac kogokolwiek jak niktorzy mowia tutaj o modelce...nie ladnie nie ladnie.. | |
Birmo 2007-12-03 12:11:52 | ocena = brak oceny ...Veraloe - sa sprawy z ktorych sie nie żartuje,bo nie zyje sie przecież "na próbę" - niestety,sa sprawy od ktorych nie potrafie i nie moge się zdystansować..."ten typ tak ma" - nie napisze pod tą fotografię więcej ani slowa...pozdr. | |
. .. . ... 2007-12-03 12:09:12 | ocena = brak oceny birmo, z calym szacunkiem, ale nie rozumiem wersu o odpowiedzialnosci. przeciez to tutaj, to oczywiscie tylko zart, wyprodukowany w bezpiecznych warunkach domowych, jak mniemam.
slowo "odpowiedzialnosc" czesciej przychodzi mi na mysl, gdy ogladam sfotografowane porzucone na ulicy lub zaglodzone dzieci z egzotycznych krajow, ubrane w piekna feerie barw, i wystepujace w kategorii "reportaz". dlaczego fotograf sobie je fotografuje, zamiast zabrac z ulicy, pomoc jakos??
a mimo to wiem, jakie sa ograniczenia, rozumiem, dlaczego nie zabral z ulicy...
odrobina dystansu...? | |
Birmo 2007-12-03 12:04:38 | ocena = brak oceny wybcz Necro..."powiem ci jednak ze co by ci ludziki nie napisali.. sukces masz w kieszeni.." - nic nie napiszą,bo co pisać....sukces pewnie w kieszeni ma,ale co z tego...ciągle pozostaje odpowiedzialność, a z tym może być różnie w kontekście odczytywania tej fotografii...nie oceniam,bo fotografia nie podlega zadnej ocenie. | |
madcoy 2007-12-03 12:03:19 | ocena = brak oceny ;P | |
fajne. jak kadr z bunuela troche;)
widzialabym mroczniejsza tonacje, ale sam pomysl broni calosc.. | |
Bernard 2007-12-03 11:41:48 | ocena = brak oceny Chcialbym miec tylko takie problemy jakie maja niektorzy komentujacy :) | |
madzie ... brzydki jesteś i masz brzydkie myśli ;) moje zdanie na temat tego zdjecia znasz.. powiem ci jednak ze co by ci ludziki nie napisali.. sukces masz w kieszeni.. dyskusja wnet do białości się rozpali... gratuluje | |
naga 2007-12-03 11:27:35 | ocena = brak oceny pomysł do mnie nie przemawia, ale równie nie przemawiają oburzenia o profanacji świętości. jeśli o dyskusję w tym temacie VD chodziło, o wyzwanie dla dulszczyzny, to jestem Za. | |
sirmicki 2007-12-03 11:24:57 | ocena = brak oceny genialne | |
tt73 2007-12-03 11:06:40 | ocena = brak oceny madcoy!
no widzisz co narobiłeś?
naród sie wzburzył
... a ja i tak mam Cię w Ulubionych
;o) | |
daga2 2007-12-03 10:01:52 | ocena = brak oceny Odpowiedniejszy byłby tytuł "Dziecko nienapoczęte", lub "Aborcja" ... | |
daga2 2007-12-03 09:52:03 | ocena = brak oceny xrog; też tak myślę | |
xrog 2007-12-03 09:49:03 | ocena = brak oceny Gdyby zamiast brzuszka był np. krucyfiks, zaraz by poleciały kamienie.
Żałosne. | |
daga2 2007-12-03 09:40:43 | ocena = brak oceny Oburza mnie, przeraża i prowokuje mdłości.
Dziwi, że matka pozwoliła na takie żarty z nienarodzonego dziecka i celowanie w nie nożem.
Jeśli o taki odbiór chodziło, to gratuluję.
Ciąg dalszy nastąpi, panie Hanibalu ;) ?
Nóż i widelec w akcji byłby zapewne mile widziany przez większość komentujących ;)
Przecież można sobie robić jaja z wszystkiego...
| |
genesis 2007-12-03 08:55:19 | ocena = brak oceny no no,miło zobaczyć na pierwszej stronie:) lubię to zdjęcie i wracam czasem do niego, mam nadzieję ,że opłat nie pobierasz;) | |
rzerosło poziom OB
mnie teź przeosło bo widze dalem tu 4, teraz dałbym 5] | |
Bernard 2007-12-03 07:57:06 | ocena = brak oceny Bo surowe. Podgotowane smakuje lepiej. A przysmazone z cebulka - wypas! | |
Herodot 2007-12-03 07:54:52 | ocena = brak oceny dla mnie troche niesmacze. | |
mezzo 2007-12-03 05:53:08 | ocena = 4 kontrowersyjne, prowokacyjne, czarno-białe | |
V cesarskie | |
espresso 2007-12-02 22:00:16 | ocena = brak oceny kicz | |
zdjecie w polaczeniu z tytulem. dodajac kategorie biegamy na krawedzi glupoty, z zartu przechodzi w niesmak. zdecydowanie inna kategoria pasuje do tego zdjecia. | |
mia 2007-12-02 21:14:42 | ocena = 4 :-) | |
super... | |
AgaP 2007-12-02 20:15:31 | ocena = brak oceny To już kiedyś było...W starożytnym Rzymie zdaje się, Kaligula chyba... ;-P Zdjęcie rewelka. Pozdrawiam | |
NO NAME 2007-12-02 19:52:59 | ocena = 4 smacznego | |
inez77 2007-12-02 19:23:29 | ocena = 4 ^^-^^ | |
hombre 2007-12-02 18:12:36 | ocena = brak oceny nic nie powiem.... | |
Oza 2007-12-02 17:28:32 | ocena = brak oceny Ty to masz pomysly ;))) | |
kuba430 2007-12-02 17:23:15 | ocena = brak oceny rewelka polecam | |
genesis 2007-11-27 14:06:21 | ocena = brak oceny uwielbiam to zdjęcie... | |
liczy się zrozumienie:) | |
madcoy 2007-10-07 14:22:59 | ocena = brak oceny to wszystko przez ten wypadek ze spadającą cegłą... :D | |
wkg 2007-10-07 14:06:36 | ocena = 4 Serio jestes walniety : ) | |
y4k 2007-10-05 10:27:32 | ocena = 4 kadr widziałbym troszkę inaczej ...nie zmienia to faktu że nie jest świetnie! BRAWO! --POLECAM-- | |
beagel 2007-10-05 07:58:29 | ocena = 4 hehe :) fajne | |
Bramka 2007-10-04 22:53:59 | ocena = brak oceny no prosze! | |
tt73 2007-10-04 22:53:02 | ocena = brak oceny mad to Ty jesteś
coy - w żadnym razie!
oby tak dalej
:o) | |
rex rex 2007-10-04 21:58:22 | ocena = 4 hehehe szaleniec | |
wujek 2007-10-04 21:47:02 | ocena = 4 makabra:) | |
PoulN 2007-10-04 21:29:43 | ocena = 3 | |
Majster 2007-10-04 21:26:04 | ocena = 4 bdb | |
_M 2007-10-04 21:24:34 | ocena = 4 | |
Bernard 2007-10-04 21:04:16 | ocena = brak oceny A nie, zdawalo mi sie... cholera, znowu... | |
Bernard 2007-10-04 21:03:32 | ocena = brak oceny Zdaje mi sie, czy wymoderowali? | |
Ttrrrrrt 2007-10-04 20:49:03 | ocena = 4 no to tylko dlatego, że mi zrobiłeś nalot na portfolio postawię Ci to 4 ; )))
(PS. genialne) | |
mocne mocne podoba mi sie .
| |
Magnes 2007-10-04 20:23:20 | ocena = 3 Bestia!
jak cos takiego mogło przejść w IVRP! skandal
;) | |
pieczonk 2007-10-04 20:16:51 | ocena = 3 eee tam zainteligentne jak dla mnie;) | |
Napcio 2007-10-04 20:13:03 | ocena = brak oceny Zdjęcie prowokacyjne. Mnie osobiście nie podoba się. Nawiązując do tytułu...niesmaczne | |
madcoy 2007-10-04 19:49:34 | ocena = brak oceny hola hola... jeszcze się nie urodził, więc nie przesądzajmy... ;D | |
Beata 2007-10-04 19:48:47 | ocena = brak oceny kanibal:)))))))) | |
Bernard 2007-10-04 19:47:18 | ocena = 3 Zboczeniec!
Dewiant!
Satanista!
I jeszcze pewnie kolczyk ma w uchu...
;D | |
Gosiaczek 2007-10-04 19:46:31 | ocena = brak oceny jeszcze się nie rozpruł? | |
wowa 2007-10-04 19:38:56 | ocena = 4 Sztuka to konglomerat dyscyplin... | |
julka100 2007-10-04 19:38:48 | ocena = 4 | |
ZAK 2007-10-04 19:33:52 | ocena = 4 | |
zover 2007-10-04 19:31:13 | ocena = 5 no tak, można szukać jakichś niuansów technicznych na + lub - ale nie zmienia to faktu, że zdjęcie jest znakomite :) artistik! :) nie mam pytań. pozdro | |
Ttrrrrrt 2007-10-04 19:30:55 | ocena = brak oceny ach : ) | |
tytuł :)
zdjecie troche abstrakcyjne ok | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |