fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaAktyfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
exiff / wyjdę zanim Cię otworzę.
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:exiff
Tytuł:
Data publikacji:2008-06-07 14:30:35
Liczba wyświetleń:3604
Ocena średnia:1.9
Liczba punktów:45
Liczba poleceń:3
Liczba komentarzy
i krytyk :
70
Kategoria:Akty
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
llkkww 2008-06-13 13:54:48plusplusplusplusplusplusplusminus
fotografia cyfrowa
gdyby nie było krwi i gdyby obiektyw spojrzał nieco z innej strony co by było?
ot akt, jeden z wielu...ktoś pisałby..o świetle..ktoś o kadrze..ktoś o GO.
Pytają zatem, po co pokazywać tą krew przypominającą kał, i ciemne czeluście odbytu?
Autorka ( czy płeć ma tu znaczenie?- materiał na osobne rozważania) podpowiada że kluczowym jest tu NAPIęCIE pomiędzy resztami krwi a zmysłowym napięciem kobiecego ciała.
Dopowiedziałbym że to napiecie podkreśla owo napiete ciało, wypiete pośladki.
zakrwawiony tyłek- atakujący tę fotografię- wołają...nie chcemy zakrwawionych tyłków. Chcemy okragłych powabnyvch tyłeczków, chcemy lekko rozchylonych ust, niechaj czerwienią się zmysłowo wargi..a nie krew.

Osobom które pytają po co opowiadać takie historie, odpowiem słowami Seneki- rozważając o śmierci rozważamy o wolności.
Nie wiem czy nie warto myśleć o takim obnażonym świecie, nawet za cene pytania czy chcielibyśmy w takim zyć. A może w takim żyjemy? Wydalamy krew, ekstrementy jednoczesnie wznosząc oczy ku niebiosom.
może na tym polega człowieczeństwo?

Ktos pyta Autora - co dalej? "wyjdę zanim Cię otworzę"- odpowiada fotografia.

Szacownym Wrogom brzydoty polecić mozna np. obejrzenie obrazu "Głowa Meduzy" Rubensa.

i to tyle...luźnych uwag pod fotografia, która wprowadzając jednych w zażenowanie innych w ambiwalentny stan satysfakcji - żyje, w przeciwieństwie do większości martwych zdjęć kotków, piesków, storczyków ,widoczków, rzek ,oceanów i butwiejących zabytków architektury.
fotografia cyfrowa
coccinelle 2008-06-12 13:05:13plusplusplusplusplusplusplusplus
fotografia cyfrowa
@ separatysta - pozwolę sobie skomentować, bo naszły mnie refleksję, od których nie mogę się uwolnić. Jest nieco racji w tym co piszesz, to znaczy, mam na myśli, że można odbierać twórczość Exiff w sposób, w który opisałeś i coś w tym na pewno jest.

Jednak nie do końca mogę się zgodzić z tym męczeństwem. Wydaje mi się, że chodzi tu o pewną przeciwwagę:

1) jesteśmy zasypywani kobietami szczęśliwymi, ukazującymi swe wdzięki (i wyglądającymi na takie, którym do szczęścia wystarczy tylko fakt, iż ich cielesność podoba się mężczyznom), kobietami aniołami, czasem femmes-fatales ale w każdym razie brak w tych obrazach codzienności, wnętrza, problemów. [Takie przedstawianie dotyczy zresztą nie tylko kobiet i nie tylko w fotograsfii, generalnie obecnie odrzuca się wszystko to co nieprzyjemne, brzydkie, co zmuszać by mogło do refleksji nad człowieczeństwem i powodować zagubienie]

2) Obecnie feminizm jest straszliwie zbanalizowany w świadomości społecznej. Feministki to wariatki (tak się to często odbiera) - ukazuje się w mediach właściwie tylko najbardziej skrajne nurty tego ruchu, te najbardziej radykalne, absurdalne. Może dlatego, można postrzegać tę fotografię jako męczeństwo, ale ja sądzę, że to przeciwwaga. Dlatego tak mocno zaakcentowana, żeby przebić się przez ten mur stereotypów, przez ten mur szczęśliwości i przekonania o tym że świat jest pięknym miejscem dla pięknych i dobrych ludzi. Dla mnie ta fotografia to krzyk. Niestety, nie przenika on przez wszystkie mury. I być może udowadnia, że tragedie kobiece są często zasnute milczeniem, nieobecne w niczyjej świadomości.

Idąc dalej. Fotografia ta moim zdaniem świetnie unaocznia kwestię słabości w wymiarze fizycznym. Tu różnice między kobietą a mężczyzną są ewidentne. I tu to widać - słabość, bezradność. Co do świadomości i duszy... ha, to problem niebanalny. Po pierwsze nie wiemy czy w ogóle pytanie jest zasadne (czy istnieje dusza, ja sądzę, że tak, ale można przecież inaczej wnioskować) a po drugie nie możemy mieć pewności do tego, czy aby na pewno procesy myślenia, odczuwania itd są u obu płci identyczne.

Moim zdaniem fotografia świetna, otwierająca wiele horyzontów (zwłaszcza w konfrontacji z opiniami ludu :] ). Ocenianie tego typu prac, jest moim zdaniem bezsensowne. Bo dla mnie to nie obraz, to zwłaszcza treść.
fotografia cyfrowa
separatysta 2008-06-11 09:39:49plusplusplusplusplusplusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Całą Twą twórczość odbieram jako "feministyczne męczeństwo". Nie wiem jakie przeżycia są w Twojej głowie - nie wnikam. Pewnym jest, że warsztat Twój jest dobry. Dla wielu mimo to nieprzystępny w odbiorze. Spodziewam się, że właśnie rodzaj męski może mieć z tym największe problemy. ;)
Mimo to, zuaważam w Twoich przesłaniach generalizację zjawiska kobiety jako odmiennego gatunku, wyniesionego w swoim bólu ponad wszystko inne, które to z kolei przysegregowane jest do gromady "zwierząt".
Nie mogę się z tym zgodzić. Świat dzieli się na pół. Na czarne i białe. Tak, są szarości, które jeszcze nie są pewne czy będą białe czy czarne. Mimo to człowiek jest człowiekem - bez względu czy to kobieta, czy mężczyzna.
Ciało - jak najbardziej - tu widać różnice i być może nad tym elementem się skupiasz. Ale pozostaje jeszcze dusza, czy też sama świadomość. Te już są raczej równe sobie.

pzdr.
fotografia cyfrowa
Kukasz 2008-06-10 19:48:56minusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
nie trawie wszystkich twoich zdjec aczkolwiek to w jakis niewytlumaczalny sposob do mnie przemawia, zawsze odbieram fotki czysto intuicyjnie, bez analizy w ktora niestety trza mieszac przekonania moralnosc i tym podobne bzdury.. dodalbym jeszcze brudu no ale ...
fotografia cyfrowa
K.S.N.S. 2008-06-10 04:45:52plusplusplusplusplusplusplusplusminusminus
fotografia cyfrowa
moim zdaniem Exiff to twój błąd pokazywać nam swoje fotografie bez najmniejszego swojego komentarza, który rzucił by jakiekolwiek światło aby zrozumieć ciebie i twoją twórczość. twoje fotografie są BARDZO mocne z wielką głębią i wymagają komentarza aby widz MŁODY taki jak ja i wielu innych co fotografuje zwierzaczki czy widoczki otworzyli oczy i nie błądzili(reagując szybciej naturalnymi ludzkimi odruchami niż zatrzymać się, popatrzeć, zastanowić i znaleźć sens).
twój komentarz który dałaś poniżej jest w 100% na miejscu i powinien być w opisie zdjęcia na samym początku by wielu popatrzało w odpowiednim kierunku, wiem że można powiedzieć 'kto szuka (sensu) ten znajdzie' lecz zawsze można dopomóc ;]. twoja fotografia wcześniej starszej kobiety nago która wzbudziła wiele emocji złych i dobrych jak najbardziej potrzebowała opisu i wierze że jakby był opis to wielu zrozumiało by przekaz jak ja gdzie dopiero znalazłem na twojej stronie www.
dla mnie twoje prace, twoja twórczość jest trudna ale na pewno nie patrze się już na nią tak jak kiedyś, coś się zmieniło;/ a uświadomili mnie tacy autorzy jak Fragile, Anikout czy Unique choć mają lżejszy przekaz ;] za co im bardzo dziękuje :)
strona OBIEKTYWNI PL jest jak najbardziej na miejscu dla tego typu fotografii bo mamy tu fotografie zaczynając np: od prostych do zrozumienia motylków a kończąc na trudnym akcie, z mniejszą głębią zrozumienia i większą taką jak np twoja ;] i ciesze się z tego powodu że jest takie urozmaicenie prac ;] nie ma nudy i oklepania, jest w czym wybierać i widać że strona ŻYJE I MA DUCHA ARTYSTYCZNEGO. ;]
.
chyba jakoś dziwnie to napisałem ale mam nadzieje że jest zrozumiałe ;] pozdrawiam wszystkich ;]
fotografia cyfrowa
pointofview 2008-06-09 08:48:05plusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Krzyk jest objawem bezsilności... lub rozpaczy, tak jak to zdjęcie. W dziesięciostopniowej skali agresywnosci medium przekazu daję temu obrazowi 9+ i... pytam Autora co dalej? Ufam, że jest to droga po której rozwijajać się idzie przed siebie. Dobierając proste, mocne, agresywne, prowokujące srodki.... wbija gwoździe mikroskopem. Po co, dlaczego?
Pozdrawiam licząc na szczyptę finezji....
fotografia cyfrowa
Iness 2008-06-09 00:33:54plusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
To nie te fotki są zepsute tylko myśli jakie wywołują w zepsutych głowach... Jak już wcześniej wspomniałam to nie jest dobra galeria do publikacji takiego cyklu. Może tym razem uzasadnie (i mam w duszy co mi na to kobra w liście miłosnym przyśle):
Ludzie są tutaj za mało otwarci, myślą zbyt sztampowo i stereotypowo, za mało FOTOGRAFII w życiu widzieli by potrafi odróżnic pstryczek iryska czy zachodzik słońca z łódką od fotografii, które przetrwają ich sztampowe myślenie i komentarze, przetrwają moderację i nawet oceny -1 przetrwają i w niczym to nie umniejszy ich artystycznego wydźwięku.
Najwyżej swoim ograniczeniem w myśleniu zrobią temu cyklowi reklamę porównywalną z tą jaką kółka różańcowe zrobiły filmowi takiemu jak np. "Ksiądź"
fotografia cyfrowa
exiff 2008-06-08 23:30:45
fotografia cyfrowa
nie zwykłam komentować swoich zdjęć i wyjaśniać, co autor miał na myśli. tak jak napisała kaja w swojej krytyce: zdjęcie, nawet takie niejednoznaczne, winno w swojej niejasności być jakoś czytelne. jednakże wobec wpisanych poniżej wulgaryzmów i innych obrzydliwych insynuacji, uczynię częściowy wyjątek od tej reguły, a uczynię tym chętniej, iż powyższe zdjęcie jest dla mnie wyjątkowe. tej małej inspekcji dokonam jednak jako czytelnik-odbiorca, odbiorca nie tak subtelny i wyrafinowany jak kaja, lecz jako odbiorca konkreciak:)

to, co najbardziej zwraca uwagę na tym zdjęciu-akcie, to plamki zeschniętej krwi i dziwna, lecz zmysłowa /wężowa/ forma kobiecego ciała. /trzeba mieć naprawdę dużo złej woli, żeby zobaczyć w nim odbyt i ekskrementy./ i na tych dwóch ekstremalnych doznaniach zbudowane jest całe napięcie tego zdjęcie. reszta rodzi się w naszych głowach: dziewczyna może spać, płakać, modlić się. tak rodzą się nasze historie. kobiecy los.:) pozdrawiam zdumiona. Wasza ex.:)

fotografia cyfrowa
kaja_ 2008-06-08 20:50:31plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminus
fotografia cyfrowa
ciezko powiedziec czy mi sie "podoba" czy nie. podobac to sie moga zachody slonca, czy male kotki. fotografie tego typu sie czyta. albo nie. ja to widze tak: zdjecie swietnie wpisuje sie w calosc Twojego pf. rozni sie od reszty tym, ze nie krzyczy, tylko szepta. ale o tym samym. o kobiecosci. trudnej, smutnej, bezsilnej, tragicznie samotnej, pozbawionej ciepla.. piekne, pograzone w polsnie kobiece cialo. tylko male kropelki krwi opowiadaja jakas smutna historie..
fotografia cyfrowa
cluesex 2008-06-08 18:05:02plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Fakt posiadania przez człowieka odbytu odgrywa bardzo ważną rolę.
Wydalamy nim substancje szkodliwe, tak żeby nie zatrzymywały się w naszym ciele przyczyniając się do jego destrukcji, psucia się od środka.
Zastanówmy się czy fakt taki wymaga ilustracji za pomocą fotografii.
Wyobraźmy sobie podobny kadr, którego centrum będzie stanowiła sytuacja wydalania niepotrzebnych rzeczy w kulminacyjnym jej punkcie.
A teraz zastanówmy się nad sensem takiej fotografii.

Zmierzam tutaj do być może niemiłego wniosku i chcę powiedzieć że brak autorce "psychicznego odpowiednika odbytu" tego czegoś co pozwala zostawiać za sobą, wpływające niekorzystnie na psychikę i osobowość, przeżycia i doświadczenia.

Zastanawiając się nad tym czy takie wyrażanie emocji poprzez jakąkolwiek sztukę jest potrzebne, chyba powinno się pomyśleć jak wyglądałby świat, w którym to ludzie obnażaliby się ze swoich słabości, pomyłek i skrywanych emocji w taki jak wyżej sposób i czy chcielibyśmy w takim żyć.


fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
dariusz_mm 2009-01-30 21:58:46 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
marddor 2008-08-25 20:49:31 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
PoulN 2008-06-23 08:47:43 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
Zupełnie nie rozumiem co Autorze chciałeś powiedzieć Tą fotografią... ??
Sprowokować??,
Zaszokować??,
Sprawdzić Tutejszy Obiektywizm??
Zdjęcie Wręcz Jest Niesmaczne... :/
fotografia cyfrowa
inez77 2008-06-22 22:57:56 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
gaelicus 2008-06-17 15:36:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Powiada sie, ze czlowiekiem dyryguja najwazniejsze trzy potrzeby fizjologiczne: seks, jedzenie i wydalanie. To ostatnie najwyrazniej odgrywa najwazniejsza role w zyciu niektorych tu komentujacych, skoro w kroplach zakrzeplej krwi widza to, co...chyba najbardziej lubia widziec.

Akurat ta fotografia srednio mnie porusza, ale nie oznacza to, ze nie rozumiem (a przynajmniej staram sie) tego, co autorka mogla chciec powiedziec.

Widzialbym w cz-b;)
fotografia cyfrowa
CzokoMasta 2008-06-15 17:05:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Strupek
fotografia cyfrowa
jozin 2008-06-15 13:19:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
interesujace, ma cos w sobie i zwraca uwage
fotografia cyfrowa
kilerus 2008-06-15 13:15:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A ja nie rozumiem, czemu wymoderowali mi moją krytykę :(
fotografia cyfrowa
Gejsza 2008-06-15 01:18:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie rozumiem: autora, fotografii, przekazu, tytułu
jeśli to sztuka wysokiego lotu - kiedyś i tak spadnie
kulturę tworzymy sami - jak widać czasem kultura jest do d...
fotografia cyfrowa
asmo 2008-06-14 23:18:13 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
gsowa 2008-06-13 16:15:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a tak nawiasem smutne to zdjęcie
albo raczej wywołuje smutne refl.
fotografia cyfrowa
kilerus 2008-06-13 16:00:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ja i moi znajomi specjalizujemy sie w tego typu humorze. Nie mogłem się powstrzymać ;)
fotografia cyfrowa
gsowa 2008-06-13 15:57:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
znamy znamy....
irys to przecież taki super żart;)
fotografia cyfrowa
kilerus 2008-06-13 15:55:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nic się na żartach nie znacie :(
fotografia cyfrowa
gsowa 2008-06-13 15:54:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kilerus
poprawne to są irysy;)
fotografia cyfrowa
separatysta 2008-06-13 13:00:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Przepraszam - Ty to "ona". ;)
sorki.
fotografia cyfrowa
separatysta 2008-06-13 12:59:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
coccinelle - które z nas jest bliższe i dalsze zarazem sedna sprawy niewiadomo. Spodziewam się, że tym razem prawda ponownie leży po środku. :)
Na uwagę zasługuje fakt, że nasze wnioski z zasady powinny być inne. To to "ona"; ja to "on". ;)
fotografia cyfrowa
K.S.N.S. 2008-06-12 17:17:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a co do siły fizycznej ;/ to myślę, że gdyby kobiety posiadły by ;/ taką samom jak my mamy, to by nam dokopały ;] CHYBA :)))))
kto sądzi za a kto przeciw ??? ;]
fotografia cyfrowa
Rollerskate 2008-06-12 05:25:21 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
orsini 2008-06-11 13:53:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
seria jest mocna, ale ja jednak wolę się zachwycać pięknem czy to kobiecego ciałą, czy banalnego i kiczowatego zachodu słońca, czy jakiegoś kwiatka. A czy takie zdjęcia są potrzebne?tak-dają do myślenia, aczkolwiek w moim przypadku ich oglądanie nie sprawia mi przyjemności zbytniej. Uważam, że kobieta i kobiecość jest piękna i nawet starość można pięknie pokazać, a nie tak jak tamtą staruszkę obdartą ze wszystkiego
fotografia cyfrowa
Iness 2008-06-11 11:06:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
hobbes - ani trochę, a Ciebie uwiera?
fotografia cyfrowa
watercool 2008-06-10 23:20:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie są w stanie wyrazić pełni emocji, jakie mną targają na tak cudowne dzieło :)
fotografia cyfrowa
watercool 2008-06-10 20:06:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Prosiaczek, zgadzam się :) Są one zbyt mało ekspresywne, brak mi ocen poniżej -3 do tego rodzaju fotografii...
fotografia cyfrowa
Kukasz 2008-06-10 19:49:11 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
nie trawie wszystkich twoich zdjec aczkolwiek to w jakis niewytlumaczalny sposob do mnie przemawia, zawsze odbieram fotki czysto intuicyjnie, bez analizy w ktora niestety trza mieszac przekonania moralnosc i tym podobne bzdury.. dodalbym jeszcze brudu no ale ...
fotografia cyfrowa
michal126 2008-06-10 15:44:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Usunięto mój komentarz, co nie znaczy że przestało mnie śmieszyć zestawienie górnolotnych krytyk i zdjęcia. Ani trochę nie przemawiają do mnie tego typu prace. Ciekawi mnie co by było gdyby umieścić zdjęcie ludzkich fekaliów na tym portalu. Przeciez to też może symbolizować przeciętność życia , brutalną codzienność, trud i na pewno stanowiłoby kontrast dla tych wszystkich przysłowiowych "ptaszków i zachodów" , które są o wiele mnie ambitne i nie tak bardzo głębokie jakby życzyli sobie tego prawdziwi znawcy sztuki.
fotografia cyfrowa
Iness 2008-06-10 09:33:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Podstawowym błędem w czytaniu tej serii jest szukanie w niej pięknego ciała na sprzedaż. Tu nie chodzi o akt glamour tylko o brutalną codzienność i przeciętność życia wielu kobiet.
fotografia cyfrowa
rex rex 2008-06-10 09:17:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
hmm tym razem brak mocnego punktu może B&W bardziej kontrastowe dało by inne światło na tą fotę ...
fotografia cyfrowa
frowyz 2008-06-10 06:48:27 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Jedyne co mnie w tym zdjeciu draznie to ten kaloryfer na gorze... Historia moze i jest drastyczna ale to samo zycie. Kompletnie nie rozumiem ludzi, ktorzy dostrzegaja tylko dupe i krew (przepraszam ze tak dosadnie). Kazdy widzi tak jak patrzy. To dlatego coniektorzy w tym pieknym kraju tna szabelka fotografie lub sciagaja meteory z ramion jedynie slusznych autorytetow. Brakuje nam dystatnsu i swiezosci. To dlatego szczytem sztuki jest Matejko... Tylko swiat jest juz gdzieindziej, nie potrzebuje martyrologi. Dziekuje autorce za to ze ma odwage pokazywac swoje zdjecia i nie zraza sie komentarzami.
fotografia cyfrowa
K.S.N.S. 2008-06-10 06:08:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
szczerze mówiąc punkty -1 i 0 nie powinny wchodzić w rachubę ;/
fotografia cyfrowa
wkg 2008-06-10 00:44:33 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
loki_p 2008-06-09 09:16:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ten portal jeszcze nie dorósł do fotografii...
a ci co dorośli już nie są na tym portalu ...
fotografia cyfrowa
Anita_K 2008-06-09 06:21:25 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
obrazy prawdziwe, przejmujace, zatrzymujace i dajace do myslenia;
wulgaryzmy niektorych wynikaja z bezsilnosci, czasem prostactwa, czasem zlego wychowania; choc trudno przejsc obok obojetnie, to mam nadzieje, ze Autorka wlasnie tak zrobi; w koncu to oni maja problem
fotografia cyfrowa
Iness 2008-06-09 00:35:17 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
zgadzam się z kają
fotografia cyfrowa
gsowa 2008-06-09 00:18:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
przemyślane, poruszą.....

ps. niektóre komentarze - żenua
ale w sumie trudno się dziwić, jeśli dla niektórych szczytem artyzmu
jest dmuchawiec lub stokrotka

fotografia cyfrowa
yamatachi 2008-06-08 23:33:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"napięcie tego zdjęcia".....buhaha....
[pozdrawiam]
fotografia cyfrowa
krystek102 2008-06-08 22:34:06 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
wyrazne wypięcie do Nas komentujacych. O ile przy innych fotach tegoż autora nie wystawiłam oceny , o ile tu tak mnie poruszyło ze moją reakcją na to zdjęcie jest ocena -1
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2008-06-08 20:54:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Też mi nie przyszło do głowy. Dla mnie to krew, siniaki...
fotografia cyfrowa
kaja_ 2008-06-08 20:52:03 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
jakby nie ponizsze komentarze nigdy by mi do glowy nie przyszlo wydalanie..

reszta w kk..
fotografia cyfrowa
Jolanta 2008-06-08 18:57:37 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Paskudne
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2008-06-08 18:24:46 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
3+
fotografia cyfrowa
Redink 2008-06-08 14:29:13 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
doskonałe!! fotografia badzo na miejscu , trafiłaś w dziesiątkę. niektórzy niegdy nie otworzą oczu , umrą w swoim samouwielbieniu i pozostaną ze swoimi skostniałymi poglądami ! ! ! ! !
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2008-06-08 10:04:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
To mnie jakoś nie przekonuje.
fotografia cyfrowa
watercool 2008-06-08 09:59:20 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
Nie no...cudowne, wspaniałe! Wyśmienite! Genialne! Dawno nie widziałem tak rewelacyjnie ukazanego obiektu, zwanego dupą! I to jeszcze tak odważnie, widać że swieżo po e-e. Gratuluje! Twoja twórczość jest wyjątkowa! I moja ocena to uwzględnia.
fotografia cyfrowa
CliMbeR 2008-06-08 02:48:34 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
marekmarian 2008-06-07 23:30:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to chyba najmniej. obrazoburcze i chyba głównie takie. Nawet jeśli to atencja snu albo opowieść o fizyczności codziennej to umyka chyba...
podoba mi się światło, kadr drażni ale może tak miało być.
fotografia cyfrowa
jadzia 2008-06-07 22:29:17 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AoP 2008-06-07 22:24:57 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
golabka puscila !!!!
mogles wstawic w ptaszki
:-)
fotografia cyfrowa
Bernard 2008-06-07 21:12:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
RafalCzarny, i tu przychodzi mi na mysl Twoja opowiesc o narodzinach Barbie :)
fotografia cyfrowa
LELO 2008-06-07 21:07:24 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
prowokujesz? owszem , nawet to musi mieć swój smak . w tej odsłonie jestem na nie...zbyt banalne to...
fotografia cyfrowa
Leika 2008-06-07 20:24:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
hmm.....no można pokazywać takie tematy tylko po co? zastanawiam się w tym przypadku czy temat tego zdjęcia nie jest banalny...a tytuł nieco zbyt egzaltowany w porownaniu do jakości zdjecia....masz lepsze w swoim pf
fotografia cyfrowa
Velvet 2008-06-07 20:11:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Widać adminom zdjęcie sie podoba skoro niewygodny -mój komentarz został usunięty.
Ok,to napiszę inaczej -Autorze nie podoba mi się to w jaki sposób pokazujesz kobiety w swoich "zdjęciach",robisz to ohydnie,wulgarnie i bez szacunku dla nich .
A teraz możecie i ten koment sobie usuwać!!!
fotografia cyfrowa
Andrzejch 2008-06-07 19:04:15 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
gregsk 2008-06-07 18:53:32 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
RAF 2008-06-07 18:48:51 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Nie wiem, skąd ten paraliż w ocenianiu. Myślę, że z powodu wcześniejszych zdjęć. Ja postawię ocenę, jaką większość by tu postawiła, gdyby to zdjęcie pojawiło się anonimowo.
Cała ta "twórczość" brnie ostatnio w ślepą uliczkę: ani to artystyczne, ani estetyczne, ani dobrze wykonane. No chyba, że to jeden z modnych obecnie testów na bf/ff
fotografia cyfrowa
rafalczarny 2008-06-07 17:19:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nawet nie chcę imaginować co to jest to brązowe na pośladkach.
fotografia cyfrowa
coccinelle 2008-06-07 16:52:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mniemam, że główną zasadą krytyki (i także kultury) jest komentowanie zdjęcia, nie autora.

fotografia cyfrowa
BonifacyI 2008-06-07 16:17:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dlaczego tak paskudzisz te kobiety ???
fotografia cyfrowa
,.,. 2008-06-07 14:36:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Odrobinke powietrza u góry mi brakuje... niezłe...
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa