| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | kra | Tytuł: | Kurołapka | Data publikacji: | 2006-06-28 08:49:50 | Liczba wyświetleń: | 1306 | Ocena średnia: | 1.4 | Liczba punktów: | 14 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 22 | Kategoria: | Pozostale zdjecia | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Syrena 104.
Nazywano je potocznie kurołapkami lub zającówkami, gdyż dzięki drzwiom
otwieranym pod prąd ponoć lepiej było łapać zające.
Zdjęcie o charakterze poglądowym.
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
Hetman 2006-08-18 23:00:52 | ocena = 1 | |
Hya 2006-06-29 00:19:40 | ocena = 1 kadr zdecydownie nieciekawy | |
kra 2006-06-28 18:33:51 | ocena = brak oceny @Zygfrydiusz, napisz czego, a być może Twój głód zostanie zaspokojony przy okazji kolejnego zdjęcia z serii syreniej ;) | |
czegos jeszcze tu brak | |
Andres 2006-06-28 16:39:40 | ocena = brak oceny kołpaki owe po zciągnięciu mogły również służyć jako talerze na biwakach:):):) | |
Andres 2006-06-28 16:39:02 | ocena = brak oceny ehhh dwukolorowe opony a do tego jakże piękne chromowane kołpaki:) | |
kra 2006-06-28 16:35:09 | ocena = brak oceny Dziękuję Wam za komentarze. Fajnie, że zdjęcie wywołuje tyle wspomnień, również negatywnych ;). Sam znam ten samochód głównie z opowieści rodziców.
@miras44, w zasadzie głównym tematem zdjęcia są specyficznie jak na dzisiejsze czasy otwierane drzwi, czego tu więcej się doszukiwać... Poza tym mi bardzo się podobają te stare, dwukolorowe opony oraz listwa boczna, więc zaczepiam swój wzrok również na te elementy. Tyle odemnie :) Pozdrawiam | |
bubypl 2006-06-28 15:25:17 | ocena = 3 | |
miras44 2006-06-28 14:49:15 | ocena = 1 brakuje jakiegoś punktu zaczepienia zdjęcie mało ciekawe | |
galex 2006-06-28 09:57:27 | ocena = brak oceny andres: cztery, cztery - zmyliło mnie, bo to i tak o 1 mniej niż dzisiejsze standardy ;-).
| |
gregsk 2006-06-28 09:53:48 | ocena = brak oceny Tak 104-ka miała 4 biegi :) + oczywiście wsteczny | |
Andres 2006-06-28 09:46:04 | ocena = brak oceny gregsk ale czetry biegi?? dobrze mi się wydawało?? | |
gregsk 2006-06-28 09:42:35 | ocena = 1 Mój ojciec miał 104-kę. Był to "skok technologiczny" w stosunku do 101-103. Silnik 3-cylindrowy (a nie 2-cylindrowy), inaczej umieszczony bak, wzmocniony tylny most, skrzynia 4-biegowa całkowicie zsynchronizowana. W 105-ce zmieniono zamocowanie drzwi, klamki, układ hamulcowy (na dwuobwodowy), instalację elektryczną i szyby (powiększono), wersja 105L miała dźwignię zmiany biegów między siedzeniami. | |
Andres 2006-06-28 09:29:49 | ocena = brak oceny galex a nie było wersji z 4 biegami?? Wydawalo mi się że my mieliśmy czterobiegową ale mogę się mylić. | |
galex 2006-06-28 09:28:36 | ocena = brak oceny Ja na stopiątce zdobywałem pierwsze szoferskie szlify jako 15-16-latek. Trzy biegi bez synchronizacji to je ono ;-) | |
Andres 2006-06-28 09:25:01 | ocena = brak oceny Geronimo nie było aż tak źle:) a uwierz mi że mimo wszystko "komfort" jazdy był wyższy niż w najpopularniejszym rodzinnym samochodzie owych czasów czyli fiacie 126p:):)
Takie były czasy.... | |
Geronimo 2006-06-28 09:21:43 | ocena = brak oceny Zdecydowanie... To jak skrzyżowanie jazdy rollercoasterem i taczką, połączone z efektami akustyczno-smakowymi... Piszę smakowymi, bo chodziło mi o połykanie oparów benzyny... | |
tomay 2006-06-28 09:21:24 | ocena = brak oceny rodzice mieli fiata 126p, a dziadek wołge (gaz-24), mam 30 lat...
| |
Andres 2006-06-28 09:19:21 | ocena = 2 oj.. tomay ile masz lat?? ja całe dziecinstwo podróżowałem z rodzicami 105L i dawała radę:):) ehhhh to byly czasy... | |
tomay 2006-06-28 09:17:13 | ocena = 1 mialem watpliwa przyjemnosc podrozowac raz tym pojazdem...
jest to ciekawe przezycie... | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |