| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | Disturbed | Tytuł: | Drzewo Wisielcow | Data publikacji: | 2009-02-04 19:07:42 | Liczba wyświetleń: | 1103 | Ocena średnia: | Blokada oceniania | Liczba punktów: | Blokada oceniania | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 31 | Kategoria: | Pejzaż | Aparat: | Lumix fz50 | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
drzewo ktore ma swoja tragiczna historie...w czasie wojny niemcy wieszali na nim
zydow i polakow...kilkadziesiat lat temu pokarane przez piorun...teraz podobno
przypomina aniola:) sentymentalny powrot...zdjecie juz tu kiedys bylo:) pzdr!
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Autor zablokował możliwość wystawienia konstruktywnej krytyki do zdjęcia.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
bleblak 2009-06-01 13:47:54 | ocena = brak oceny Kolorystyka i kadr świetne, ciekawy klimat | |
Vedi 2009-06-01 08:55:15 | ocena = brak oceny Zgadzam się z Ireną: budzi refleksje | |
EdytaBL 2009-03-23 20:25:23 | ocena = brak oceny o ... komentowalam .. faktycznie .. nawet zapadlo na dluzej w mej pamieci :) | |
andre77 2009-02-15 22:48:56 | ocena = brak oceny podoba mi się | |
Anna35 2009-02-10 08:15:12 | ocena = brak oceny "plomienne" spojrzenie na swiat,swietne:) | |
EwaW 2009-02-04 21:43:37 | ocena = brak oceny Podoba mi się Twoja wizja...i ten ognisty kolorek :) | |
podoba mi się ognistość fotki ;-) | |
AoP 2009-02-04 21:37:57 | ocena = brak oceny Edyta dobrze napisała :
"za obróbkę, hdrowanie i ...blurowanie z przeostrzeniem ..idzie się powiesić ;) "
sam kadr jest dobry lecz Boshe zostaw jak strzeliłeś | |
Disturbed 2009-02-04 21:18:02 | ocena = brak oceny z natury nikomu niczego nie narzucam ani nie mowie co ma robic wiec...:) dla mnie to bardziej komedia, choc idac tokiem rozumowania idealisty komedia to jeden z podstawowych gatunkow dramatu...na przyszlosc jak juz okreslisz wlasny punkt widzenia sproboj tez zrozumiec punk widzenia rozniacy sie od Twojego...moj wogole Cie nie obchodzi dlatego tez, meakulpa...ja juz mam dosc;) zegnam... | |
jabe 2009-02-04 21:06:09 | ocena = brak oceny A ja mam Ciebie przeprosić, że wyraziłem o nim opinię ? Nie dramatyzuj. Ty wystawiasz, ja komentuję, ... i na odwrót. I chyba na tym ta zabawa polega. | |
Disturbed 2009-02-04 21:02:27 | ocena = brak oceny w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak tylko szczerze Cie przeprosic za to ze umiescilem to zdjecie, mam nadzieje ze mi to jakos wybaczysz...pzdr;) | |
jabe 2009-02-04 20:56:10 | ocena = brak oceny Mój brak wrażliwości wyraża się tym, że krytykuję sposób w jaki zniszczyłeś owo sakrum. Zamiast nastroju zadumy, pamięci, podałeś kiczowaty obrazek. | |
kristop 2009-02-04 20:55:56 | ocena = brak oceny :) | |
Disturbed 2009-02-04 20:48:27 | ocena = brak oceny panie idealisto:) wiec roznica polega na tym ze ja doszukuje sie jakiegos przekazu i wartosci w zdjeciu jesli one sa naprawde wartosciowe pal licho technike jaka zostalo zrobione, zdaje sobie sprawe z niedoskonalosci strony technicznej zdjecia i zeby to zrozumiec nie potrzebuje ogladac zdjec perfekcyjnie dopieszczonych technicznie, bo jak juz mowilem skupilem sie na sakrum...troche zaluje ze przez takie dyskusje ulatuje to co najistoniejsze...i byc moze wiele osob zamiast zadumac sie na chwile nad tragedia zaczelo doszukiwac sie teczowych lukow i zastanawiac sie ktorym suwakiem i na jakiej warstwie sie ich pozbyc...szkoda...smiem stwierdzic ze brak wrazliwosci jest w Tobie...zycie...zdarza sie... | |
jabe 2009-02-04 20:12:22 | ocena = brak oceny Jeśli zabierasz się za forsowanie zdjęcia, to zrób to dobrze. Jeżeli masz na to za mało czasu, albo nie potrafisz, to lepiej dobry temat pozostawić sobie, pozostawić go oryginalnym, bez męczenia go nieudolną obróbką. Robisz HDR-a, Wolf też robi HDR-y. Ale on śwaidomie składa obraz na warstwach i maskach, a Ty ruszasz programowymi suwakami. Róznice chyba widać. | |
etis 2009-02-04 20:11:31 | ocena = brak oceny Bardzo symboliczne i skłaniające do refleksji...ciekawie wydobyte kontrasty potęgują nastrój | |
Mana 2009-02-04 20:10:12 | ocena = brak oceny Zgadzam się że udało Ci się osiągnąć zamierzony efekt. Fota jest mocno ekspresyjna i to jest jej siłą... błędy techniczne nawet jeśli są nie przeszkadzają w odbiorze... śmiem twierdzić że nawet służą efektowi artystycznemu. Ogólnie bardzo mi się podoba :-) | |
Disturbed 2009-02-04 19:55:18 | ocena = brak oceny a dostrzegasz biała poswiate dookola krzyza? tez jest to blad skladania HDR:) ale owa poswiata idealnie pasuje do mojej wizji...co do lukow to nie wiem czy mowimy o tym samym zdjeciu, radze monitor sprawdzic:) zaluje ze skupiasz sie na czyms tak...sam sobie odpowiedz...prawda jest taka ze do wszystkiego mozna sie czepic...moge Ci podac lokalizacje tego miejsca przedstawisz nam swoja wizje i wtedy pogadamy...o subiektywnej masakrze...mnie interesuje historia... | |
Disturbed 2009-02-04 19:48:53 | ocena = brak oceny ciesze sie ze budzi refleksje, na tym mi najbardziej zalezalo:) | |
jabe 2009-02-04 19:48:44 | ocena = brak oceny Zamysł na zdjęcie, temat, doceniłem. Pomysłu na interpretację nie neguję, to Twoja wizja. Użyłeś jakiś środków by osiągnąć cel. Ale przy okazji zmasakrowałes technicznie obraz - spójrz na niebo, co się tam dzieje ? Co to za "tęczowe" łuki ? | |
osiągnąłeś moim zdaniem to co zamierzyłeś...i opis i fotografia
budzą refleksje.. | |
Disturbed 2009-02-04 19:36:13 | ocena = brak oceny gdybym fotografowal drzewo z krzyzem obok to moze podszedlbym inaczej do tematu...ja chcialem pokazac krwawa i tragiczna historie tego miejsca, czerwone swiatlo zachodu slonca moim zdaniem 100% oddaje to co chcialem pokazac, blur jak blur jednym sie widzi innym mniej, kadr jest przemyslany pokazuje drzewo ktore z czasem zostalo pokarane przez matke nature z ludzkie krzywdy, tylko dlaczego drzewo, moze dlatego ludzie po latach postawili obok krzyz...a co Twoim zdaniem jest zepsute? przeostrzenie;)? | |
jabe 2009-02-04 19:30:27 | ocena = brak oceny no to zepsułeś tym HDrem to zdjęcie, a szkoda , bo tematem mogło być ciekawe | |
EdytaBL 2009-02-04 19:24:40 | ocena = brak oceny ech ... no i znowu po rumakowaniu ;-( | |
Disturbed 2009-02-04 19:21:23 | ocena = brak oceny jest to HDR stad moze wynikac zmylka...a to czy mi wierzysz czy nie zupelnie mnie nie interesuje;) | |
berta 2009-02-04 19:21:04 | ocena = brak oceny mnie się podoba | |
EdytaBL 2009-02-04 19:17:22 | ocena = brak oceny zero wyostrzenia ??? aha ... uwierzylam ... :D:D | |
Disturbed 2009-02-04 19:12:55 | ocena = brak oceny zero wyostrzania:) wiec gratuluje "spostrzegawczosci" blur w moim subiektywnym odczuciu mial wymazac nie potrzebne i skupic uwage na istocie...pzdr | |
Milczar 2009-02-04 19:12:08 | ocena = brak oceny drzewo może z historią... ale skojarzył mi się Kazik i "Polska Płonie!" :P | |
jabe 2009-02-04 19:09:53 | ocena = brak oceny za mocno podkręciłeś tą fotę | |
EdytaBL 2009-02-04 19:09:09 | ocena = brak oceny za obrobke i ...blurowanie z przeostrzeniem ..idzie sie powiesic ;) | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |