fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaFotografia przyrodniczafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
mnawrocki / Gucio
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:mnawrocki
Tytuł:Gucio
Data publikacji:2009-04-23 13:46:57
Liczba wyświetleń:2218
Ocena średnia:4
Liczba punktów:140
Liczba poleceń:9
Liczba komentarzy
i krytyk :
54
Kategoria:Fotografia przyrodnicza
Aparat:

canon

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
bo tak nazwałem tego małego żurawia... zdjęcie które widzicie zostało wykonane z
ukrycia i w żaden sposób nie przeszkodziło żurawiom zajmować się
potomstwem...żurawie są niesamowicie cierpliwymi rodzicami to jak zajmują się
małymi jest niesamowite..
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
wacha123 2009-04-24 22:56:18plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminus
fotografia cyfrowa
Drogi Autorze. Jesteś znanym, podziwianym przez wiele osób a także zapewne naśladowany więc właśnie te przesłanki i to zdjęcie skłoniło mnie do napisania tej krytyki ponieważ niesie za sobą zagrożenie w postaci możliwości naśladownictwa w uchwyceniu podobnej sytuacji przez innych mniej wprawionych czy też mniej świadomych fotografów. Każdy powinien wiedzieć, że okres wysiadywania jaj jest najmniej odpowiednim okresem dla jakiegokolwiek przeszkadzania ptakom ze względu na np. możliwość porzucenia lęgu(bardzo często), wychłodzenie jaj etc. Dla przykładu powiem,że np. w przypadku Bielika wystarczy ok 20-30 min nieobecności samicy na gnieździe (w np.chłodny,deszczowy dzień lub bardzo słoneczny) aby nastąpiła utrata legu poprzez wychłodzenie lub przegrzanie jaj! Wierzę,że zdjęcie zostało zrobione z zachowaniem wszelkiej ostrożności i co do jakości, kadru jest super...Niemniej fotografia "gniazdowa" powinna stanowić skrajny procent fotografii przyrodniczych i jeżeli już to powinna służyć bardziej jako dokumentacja na użytek przy np. prowadzonych badaniach etc. Może tą krytyką narażę się Autorowi, który poczuję złość,że ktoś krytykuje go a On włożył w przygotowania do tego zdjęcia mnóstwo pracy ale tak jak napisałem fotografia gniazdowa to jest bardzo delikatny temat i powinien być zachowany dla nielicznych bo zawsze znajdzie się osoba, która też będzie chciała mieć takiego ładnego Gucia uwiecznionego swoim aparatem.
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
Vegger 2010-08-28 10:50:48 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Svolken 2010-08-17 22:31:25 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
grazkak 2010-08-16 22:36:30 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Pilkos 2010-08-16 19:26:38 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
Niesamowicie piękny Gutek i bardzo trudny moment gniazdowania.
Patrząc na Twoje fotografie można być spokojnym, że nie zaszkodziłeś maluchowi.
Cieszę się, że pierwszą oceną, którą mogę dać jest piątka i to taka piątka.

Pozdrawiam i życzę sukcesów.
fotografia cyfrowa
lukapl 2010-08-15 23:19:53 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
przemo821 2010-08-15 16:35:29 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
PatrykO 2010-08-15 16:21:59 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
Pięknie , Dobra robata Marcin. . . . . .
fotografia cyfrowa
karp1225 2010-08-15 16:17:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
też zgadzam się z krytyką...Hmm,zdjęcie było publikowane półtora roku temu a dopiero teraz trafiło do Vox Dei...
fotografia cyfrowa
jakubek 2010-03-28 20:24:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zdecydowanie popieram wacha123! Trzeba częściej zwracać uwagę, na szkodliwość takich publikacji na portalach dla amatorów, mimo że w większości prace mnawroskiego i wachy123 świadczą o bardzo dobrym, profesjonalnym przygotowaniu. Niestety publikacja zdjęć gniazdowych podpowiada początkującym adeptom fotografii przyrodniczej łatwy sposób na "wzbudzenie czyjegoś wow", a tym samym zachęca np. do niezamierzonego niszczenia lęgów.
fotografia cyfrowa
dariusz_mm 2009-04-29 12:11:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jak czytam te komentarze to mi się słabo robi!!! Boże!!
fotografia cyfrowa
wacha123 2009-04-25 15:34:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Do emzet: Autor tego zdjęcia sam sobie zrobi rachunek sumienia i przynajmniej jak stwierdził słusznie raider uniknąłby tych krytyk gdyby rzeczowo przedstawił zagrożenia mogące wyniknąć z chęci zrobienia tego typu fotografii. Cieszę się, że moja krytyka nie pozostawiona została bez echa i temu zdjęciu i podobnym nie będą przysługiwać "ochy i achy". W tej galerii jak i w innych jest mnóstwo zdjęć, które naruszają prawo (bo każdy chce być podziwiany za niezwykłe umiejętności) i ciężko by było walczyć z tym za każdym razem.Niemniej jednak odrobina świadomości,że Nie warto ingerować w życie zwierząt(tu ptaków) w tak ważnym dla nich okresie lęgowym powinna przynajmniej zapaść w pamięci osobom, które to zdjęcie oglądają i czytają poniższe i powyższe komentarze. Dlaczego sam Autor nie zajmie stanowiska?
fotografia cyfrowa
piotr62 2009-04-25 14:41:28 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
t_staszczyk 2009-04-25 14:27:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@raider do robienia takich zdjęć potrzebny jest jeszcze sens .
Autor kim jest ?
Ornitologiem?
Pracuje na zlecenie instytutu badawczego?
Czy raczej ma ambicje i papierek PZFP i długie szkiełko ( szkło jakie by nie było to odległość mierzona jest w metrach )
Nikt nie wyda amatorowi zgody na takie foty, do albumu, bo po co ?


i ZEZWOLENIA
fotografia cyfrowa
krysart43 2009-04-25 13:49:58 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Fajne przyrodnicze ujęcie:)
fotografia cyfrowa
aga_piet 2009-04-25 13:49:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
raider, ostatnie zdanie Twego komentarza ujmuje sedno sprawy. Mnawrocki jest doświadczonym fotografem, nie każdy jednak o tym wie, zwłaszcza początkujący fotoamatorzy wchodzący na Portal. Wystarczyłoby jedno zdanie przestrzegające przed pochopnym naśladownictwem.

Co do kodeksu etycznego ZPFP - być może pochopnie napisałam, że "zdjęcie jest niezgodne z zasadami...", a autor posiada wspomniane tam "właściwe zezwolenia". Przepraszam. Jednak początkującemu fotoamatorowi pewnie łatwo będzie obejść owe zasady albo je po prostu zignoruje. Moment, w którym można nazwać siebie "doświadczonym fotografem przyrody" jest sprawą dość indywidualną, niestety...

Poniżej punkty z wspomnianego Kodeksu etycznego ZPFP:
"d. na i przy gniazdach
Jest rzeczą wielkiej wagi, by zdjęcia ptaków na gniazdach, zwłaszcza gatunków nie tolerujących bliskiej obecności człowieka, były wykonywane tylko przez tych, którzy mają dużą wiedzę o zachowaniach ptaków w okresie godowym i właściwe zezwolenia. Samo doświadczenie i wiedza fotograficzna nie uprawniają automatycznie do podejmowania takiej fotografii, zwłaszcza w przypadku gatunków chronionych.
Ukrycie powinno być stosowane wszędzie, gdzie pojawia się wątpliwość, czy fotografowanie bez niego nie spowoduje niepokojenia zwierząt. Nie należy stawiać go jednak tam, gdzie może przyciągnąć uwagę ludzi lub drapieżników.
Ścieżki do gniazda nie powinny rzucać się w oczy. W czasie między sesjami należy miejsce przywracać do jak najbardziej naturalnego stanu. Maksymalnie długi czas powinien oddzielać kolejne etapy przesuwania lub stawiania kryjówki, ustawiania sprzętu fotograficznego lub oświetleniowego itp. Jest wiele gatunków, które potrzebują przynajmniej tygodniowego przygotowania i oswojenia z nowym elementem otoczenia. Każdy etap przygotowań powinien być w pełni akceptowany przez uwieczniane osobniki, zanim następny etap zostanie zainicjowany. Jeśli to nie następuje, należy cofnąć się do wcześniejszego etapu, a gdy i to nie pomaga, zrezygnować.
e. pisklęta
Zasady odnoszące się do ptaków przy gniazdach dotyczą również fotografowania piskląt. Nieodpowiedzialne zachowanie niedoświadczonego lub zbyt wścibskiego fotografa może spowodować porzucenie lęgu lub atak drapieżnika. Nie wolno piskląt wyjmować z gniazda w celu wykonania aranżowanej fotografii."
fotografia cyfrowa
raider 2009-04-25 12:29:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
aga_piet - możesz dokładniej wyjaśnić w jaki sposób autor złamał zasady kodeksu etycznego ZPFP? (www.zpfp.pl/kodeks.htm)
Wszystkim dyskutującym polecam również zakładkę "Prawo" na stronie www.foto-ptaki.pl
Może w przyszłości autor w podpisie pod zdjęciem mógłby podać linki do odpowiednich stron i dokumentów prawnych, nie tylko żeby zapobiec oskarżeniom pod swoim adresem, ale też w celu uświadomienia wszystkim, którzy chcieliby go naśladować, że do fotografowania przyrody nie wystarczy aparat i gumowce wędkarskie, ale także odpowiednia wiedza w tym temacie.
Pozdrawiam.
fotografia cyfrowa
karol102 2009-04-25 11:51:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wacha123 nie odnosiłem się do twojej krytyki, tylko komentarza aga_piet . Oczywiście chciałem dodać, że takie zdjęcia mogą wykonywać tylko ludzie z ogromną wiedzą, doświadczeniem, szacunkiem do przyrody, wielomiesięcznym przygotowaniem, no i pewnie jeszcze z jakimś zezwoleniem. Każdy fotograf przyrody - amator(np. ja;)) nie ma prawa do wykonywania takich zdjęć. Mówiąc o popularyzowaniu wiedzy, chodziło mi oto, że my(amatorzy) nie możemy penetrować gniazd ptactwa, ale możemy zobaczyć unikatowe sceny np. z życia żurawi w port folio mnawrockiego. Oczywiście apeluję do wszystkich pseudo przyrodników – fotografów, aby zawsze dobro zwierząt, a nie jakieś zdjęcia było dla nich najważniejsze.
fotografia cyfrowa
jpk 2009-04-25 10:04:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
aga_piet, pozwolę sobie wyrazić dezaprobatę w stosunku do wystawionej przez Ciebie oceny. Ewidentnie nie jest to ocena zdjęcia, tylko nagannej - w Twoim, subiektywnym odczuciu - postawy Autora. To jest tak, jakbyś zanegowała doskonały reportaż z akcji gaszenia pożaru, bo ktoś chcąc zrobić podobny może wpaść na pomysł podpalenia jakiegoś budynku.
Śmiem twierdzić, że szkody w przyrodzie są wyrządzane głównie przez ludzi, którzy nie są członkami społeczności fotograficznych. Chyba nie doceniasz edukacyjnej roli takiego portalu, pozwolę sobie nawet na stwierdzenie, że dobrze się stało, że Autor zdecydował się to opublikować, dobrze się stało, że wywiązała się taka dyskusja, na pewno wielu osobom pomoże ona we właściwym zrozumieniu ochrony przyrody - ale z oceną to mocno przesadziłaś i jeżeli coś powinno z tego portalu zniknąć, to właśnie ta ocena, a nie znakomite i, jak napisałem, bardzo edukacyjne zdjęcie.
fotografia cyfrowa
emzet 2009-04-25 09:53:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wacha123, dlaczego chcesz obiążyć autora moralną odpowiedzialnością za szkody wyrządzone przez ewentualnych naśladowców? To niedorzeczne.
fotografia cyfrowa
t_staszczyk 2009-04-25 08:58:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kolego czarnobiałykwiat wiesz z jakiej odległości jest zrobiona ta fota?
Nie generalizuj, nie chodzi o niszczenie butami tylko sposób ingerencji w środowisko.
Żenadą jest twoja inteligencja.
fotografia cyfrowa
czarnobialykwadrat 2009-04-25 08:52:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
t_staszczyk, a gołębiom to już rozumiem można z butami w gniazdo wejść? żenada
fotografia cyfrowa
czarnobialykwadrat 2009-04-25 08:50:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fotografowanie gniazd jes naganne, jednakże znając podejście Marcina do przyrody, prezentowane tu i ówdzie jestem pewien, że zdjęćie zrobił w sposób całkowicie bezpieczny dla pisklaka.
fotografia cyfrowa
t_staszczyk 2009-04-25 08:47:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Z jakiej odległości zrobiłeś tą fotę, byłeś przebrany za źdźbło trawy ?
Masakra parcia na szkło i splendor sławy.
Kolego to jest ŻURAW nie gołąb na balkonie.
Masakra.
fotografia cyfrowa
gregsk 2009-04-25 07:06:35 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
wacha123 2009-04-25 01:53:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Do Karol102:Nigdzie w swojej krytyce nie napisałem,że Autor "niewłaściwie postępuje wobec dzikich stworzeń"! Błędem Autora jest publikowanie tego zdjęcia w tej galerii, która ma charakter powszechny, w której jest dużo osób zaczynających swoją przygodę z fotografią przyrodniczą i które bez odpowiedniego przygotowania merytorycznego na pewno nie pomogą przyrodzie. Jeżeli uważasz,że okres lęgowy jest taki sam jak pozostała część roku i miejsca lęgowe mogą być penetrowane przez entuzjastów tej idei bo "tego typu fotografowanie zwierząt nie tylko im nie szkodzi, ale wręcz pomaga poprzez popularyzowanie wiedzy przyrodniczej wśród ludzi nie siedzących w temacie" to jesteś w dużym błędzie. Niby w jaki sposób pomaga? Czy każda osoba, która przeglądała lub będzie przeglądać to zdjęcie wie o tym,że dla zachowania całkowitej neutralności Autor musiał wybudować czatownię na kilka miesięcy przed okresem lęgowym,że gdy już ją wybudował to musiał wstawać w nocy żeby jeszcze po ciemku się do niej dostać by nie wzbudzać żadnych podejrzeń, że musiał siedzieć(lub leżeć) tam godzinami w oczekiwaniu na ten niewątpliwie piękny moment...Do takiego podejścia dojrzewa się latami. Niech nikt nie myśli,że ludzie czekają na zdjęcia "gniazdowe". Za dużo złego dzieje się w przyrodzie za sprawą pseudo-fotografów przyrody!
P.S> Uważam,że Autor tego zdjęcia jest bardzo dojrzałym artystą...
fotografia cyfrowa
karol102 2009-04-25 00:54:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Słuchajcie - ja uważam, że w fotografowaniu każdej cząstki przyrody(także ptaków na gniazdach) nie ma w sobie nic złego. Uważam, że najważniejsze nie są zasady zawarte w jakimś kodeksie etycznym, ale dobro i bezpieczeństwo ptaków. Tutaj widać, że autor znalazł sie bardzo blisko gniazda, jednak jestem pewien ( wnioskuję to z opisu do zdjęcia i innych zdjęć z tej sesji zamieszczonych na stronie internetowej autora), że nie wyrządził im żadnej krzywdy, a żurawie w ogóle nie wiedziały o jego obecności. Dzięki takim ludziom - my możemy oglądać najbardziej niespotykane, rzadkie i osobliwe kadry z życia zwierząt, bez szkody dla modeli. Uważam, że tego typu fotografowanie zwierząt nie tylko im nie szkodzi, ale wręcz pomaga poprzez popularyzowanie wiedzy przyrodniczej wśród ludzi nie siedzących w temacie. Sądzę, że krytykowanie za niewłaściwe postępowanie wobec dzikich stworzeń jednego z najlepszych fotografów przyrody w Polsce jest porostu śmieszne, bo jego dorobek artystyczny świadczy o jego wręcz niespotykanej wiedzy na temat stworzeń, które fotografuje.
fotografia cyfrowa
aga_piet 2009-04-25 00:22:22 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
No sorki, nie bójmy się tego powiedzieć - zdjęcie jest niezgodne z zasadami zawartymi w kodeksie etycznym Związku Polskich Fotografów Przyrody. Powinno stąd zniknąć.
fotografia cyfrowa
larix 2009-04-24 21:56:09 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
adik_c 2009-04-24 21:45:36 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
polecam :)
fotografia cyfrowa
witt90 2009-04-24 17:07:16 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Czy mi sie wydaje czy to fota gniazdowa ??
fotografia cyfrowa
mycaterina 2009-04-24 17:01:16 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
zostałeś ojcem chrzestnym......:DDD
piękne ujęcie, wielkie brawa...Gucio jest uroczy. . .:)
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2009-04-24 13:10:02 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
jarekppp 2009-04-24 11:13:39 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
cappucino 2009-04-23 22:12:55 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
4+++++++
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-04-23 21:59:42 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
słodkie:))
fotografia cyfrowa
TBGRR 2009-04-23 21:19:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bardzo ładne zdjęcie
fotografia cyfrowa
FZpablo 2009-04-23 19:02:03 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
urocze :-)
fotografia cyfrowa
mogway 2009-04-23 18:56:06 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Bardzo milutkie... :)
fotografia cyfrowa
Mirkaa 2009-04-23 17:46:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
X 2009-04-23 17:16:50 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
pretorianie 2009-04-23 16:20:47 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
lass 2009-04-23 16:18:15 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
to jest piękne
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2009-04-23 15:14:46 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Pięknie :-) Gratuluję :-)
fotografia cyfrowa
gerwazy24 2009-04-23 15:06:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
chyba polecę.)))
fotografia cyfrowa
jpk 2009-04-23 15:05:34 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
W oczekiwaniu na braciszka... :-)
Piękna scena, tylko pogratulować.
fotografia cyfrowa
leman 2009-04-23 14:59:47 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
NO NAME 2009-04-23 14:49:15 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
sunsss 2009-04-23 14:47:06 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
super ujęcie ahh :)
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-04-23 14:43:28 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
TomiBass 2009-04-23 14:23:05 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
orthena 2009-04-23 14:19:38 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
Gucio jest niesamowity z tak małej kruszynki urośnie taki duży i dostojny ptak przyroda potrafi zaskakiwać :)
fotografia cyfrowa
chaber 2009-04-23 14:08:01 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Gucio super.
fotografia cyfrowa
karol102 2009-04-23 14:02:29 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
Cos niesamowitego! Samo zdjęcie super(jakość, kadr itd.) Maluch też rewelacyjny. We mnie jednak największy podziw wzbudza możliwość tak bliskiego obserwowania tych pięknych, acz bardzo płochliwych ptaków. Ile godzin/dni trzeba było wysiedzieć w kryjówce, żeby podpatrzyć cos takiego? Bardzo (pozytywnie) zazdroszczę Ci podpatrywania sekretów natury z tak bliska. Pewnie jakieś kadry rodziców też są?;) Ciekawi mnie jak wszedłeś i wyszedłeś z kryjówki nie płosząc ptaków( pewnie w nocy???) Ogólnie coś cudownego, Twoje zdjęcia mobilizują mnie do dalszej pracy;) Pozdrawiam! :)
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa