| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | | Tytuł: | Agata | Data publikacji: | 2006-07-20 09:14:50 | Liczba wyświetleń: | 1408 | Ocena średnia: | 2.4 | Liczba punktów: | 65 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 88 | Kategoria: | Portrety | Aparat: | Nikon D-70 | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
prezesooo: jak rozumiem kot wg Ciebie jest nieciekawym tematem do zdjęć i raczej nie powinien być fotografowany ????
Światło naturalne, zastane i uważam, że ciekawe.
Nie pędzluję wąsów bo to widać...
Co do pozy, to chyba modelka była mało kumata, ale u ludzkich modeli też to się często zdarza ;))) | | | |
zdjecia jest dla nie nieciekawe tematycznie, ot odwzorowanie kota ... ani ciekawa czy wyjątkowa poza, ani specjalne światło ... co to przygotowania do prezentacji -> schodkowane kocie wąsy można w prosty sposób miękki pędzelkiem poprawić ....... dla mnie to odwórcze cyknęcie bez emocji .... takie zdjęcia można robić co godzina ..... a taka fotografia to nic innego jak pamiątkarstwo .... pozdrawiam i życzę miłego dnia | | | |
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
świetne oczyska... | |
Catsnet 2006-10-08 09:06:50 | ocena = brak oceny dziś co prawda mam czas aby dodać zdjęcie, lecz przyznam, że mój entuzjazm gdzieś przepadł....
chyba trzeba odpocząć ... | |
Bicki 2006-07-30 18:05:29 | ocena = 2 prezesooo.... Przecie to tak samo jak 12344567 zdjęcie widoczku...
Ech ludzie...
Słaby kotek jak na Ciebie Catsnet..wiesz o tym.
Same oczyska pracy nie wybronią. | |
margotka 2006-07-29 13:16:45 | ocena = 4 | |
Catsnet 2006-07-23 08:24:02 | ocena = brak oceny vodek: i te skupione oczy uważnie patrzące :))) | |
fajna ma mine:) | |
Catsnet 2006-07-21 07:51:23 | ocena = brak oceny remik36: jestem pod wrażeniem :))) | |
remik36 2006-07-21 00:50:45 | ocena = 0 gniot | |
sedi 2006-07-20 22:36:58 | ocena = brak oceny Catsnet, masz całkowita racje, ze porządna fotka kota nie jest taka łatwa do zrobienia, jak sie niektórym wydaje. Ja mam 2 koty w domu i przyznam, ze mam całe mnóstwo ich zdjęć, ale jak na razie zadne z nich nie nadaje sie do pokazania :)). Z drugiej strony powiem szczerze, ze to zdjęcie akurat jakoś mi sie nie widzi, może dlatego, ze masz całe mnostwo naprawdę pieknych zdjęć, dlatego tym razem bez oceny :). Pozdrawiam :)
@Kaner - gdzie Ty widzisz przeostrzony portret :| ???? | |
fiatlux 2006-07-20 20:11:18 | ocena = 3 | |
Hya 2006-07-20 19:42:23 | ocena = brak oceny zauwazylam :) tez tak mam :D | |
Catsnet 2006-07-20 19:39:01 | ocena = brak oceny Hya: działam jak amplituda , w dół i w górę :) | |
Hya 2006-07-20 19:11:26 | ocena = 2 fajne. ale poprzednie.... :) | |
studiozz 2006-07-20 19:08:56 | ocena = 4 Bardzo dobre. | |
RAPTUS 2006-07-20 18:50:33 | ocena = 3 | |
edytka 2006-07-20 18:46:28 | ocena = brak oceny Mi się podoba... :) Jak wszystkie w sumie... :) | |
Catsnet 2006-07-20 17:41:36 | ocena = brak oceny widzę, że jednak chyba się myliłem , ten portret jednak nie przypadł do Waszych gustów...ech... | |
Catsnet 2006-07-20 17:39:30 | ocena = brak oceny no i stop ??? | |
Catsnet 2006-07-20 11:11:42 | ocena = brak oceny sniper: thx, parę dni wcześniej też "wrzuciłem" Demolkę, chyba przegapiłeś, zapraszam serdecznie :))) | |
sniper 2006-07-20 10:54:34 | ocena = 3 | |
prezesooo 2006-07-20 10:53:34 | ocena = brak oceny Catsnet .... jeszcze Cię trzyma?? ...... woloozuj -> takie piękne kotki focisz :) | |
Kaner 2006-07-20 10:41:21 | ocena = brak oceny ja tobie ty mi jak milo :D | |
Catsnet 2006-07-20 10:33:52 | ocena = brak oceny hensoft: :)), ma takie fajne wielkie oczyska... | |
hensoft 2006-07-20 10:32:49 | ocena = 2 niezłe foto, ładnie patrzy :-) | |
Catsnet 2006-07-20 10:22:10 | ocena = brak oceny justynka: dzięki za słowa otuchy, Ty najlepiej wiesz jak się z kotami "pracuje", :))) | |
justynka 2006-07-20 10:20:50 | ocena = 4 piękny kot, fajna fotka, mam dwa koty i nie fotografuje ich bo nie usiedzą tak grzecznie, podziwiam że masz do nich taką cierpliwość, pozdrawiam | |
Catsnet 2006-07-20 10:18:58 | ocena = brak oceny Nicoletta: może spróbuje , pozdr | |
Catsnet 2006-07-20 10:18:33 | ocena = brak oceny norbert: zgadzam się.... | |
Catsnet 2006-07-20 10:18:08 | ocena = brak oceny Tymotek :)))) | |
"takie zdjęcia można robić co godzina ..... a taka fotografia to nic innego jak pamiątkarstwo" uśmiałam się :))) szczerze:)
prezesooo: może spróbuj najpierw.... | |
norbert 2006-07-20 10:14:14 | ocena = 2 robisz lepsze... | |
Tymotek 2006-07-20 10:03:51 | ocena = 3 widze, ze zlot maruderow Cie dzis dopadl :))) | |
Kaner 2006-07-20 09:58:13 | ocena = brak oceny mam nadzieje, lubvie Twoje koty a to mnie zalamalo | |
Catsnet 2006-07-20 09:57:38 | ocena = brak oceny za dwa dni postaram się o lepsze :))) | |
Andres 2006-07-20 09:55:46 | ocena = 2 prezesoo w którym miejscu Twoja krytyka jest krytyką konstruktywną?? dla mnie to jest zwyczajny komentarz:)
Co do samego zdjęcia to jest słabsze to fakt, kadr jest jaki jest niemniej jednak zdjęcie jest poprawnie wykonane, przemyślane. | |
w_w 2006-07-20 09:55:34 | ocena = 3 podoba mi się,a ocena 0 to przegięcie.
pozdr. | |
prezesooo 2006-07-20 09:53:01 | ocena = brak oceny miło że jakoś się udało w cywilizowany sposób dogadać .... teraz idę poszukać kota co mi się będzie bardziej podobać niż ten pod którym pisze :) | |
Catsnet 2006-07-20 09:50:14 | ocena = brak oceny prezesooo: dziękuję, a teraz patrzymy co na to inni, miłego dnia | |
Mru 2006-07-20 09:50:03 | ocena = brak oceny Spójrzcie na oczy tego kociambra, są napprawdę niesamowite i przyciągające, wąsy kocie często tqak wychodzą i ja będę ich bronić, bo co to za obsesja, nad masową obróbką w PSie, kiedyś nie było PS i jakoś zdjęcia były prezentowane. A ogólnie kotów nigdy za dużo, tak samo jak ładnych modelek. Tak samo mogę powiedzieć miliardowe zdjęcie robala na tym serwisie.. zieeew.. i co? Robal robalowi nie równy, tak samo jak nie ma dwóch identycznych ujęć tego samego kota.
Ja poproszę Sonię :D | |
Lifter 2006-07-20 09:49:58 | ocena = 1 Kotek fajny i smieszny, zdjecie niezle ale troszke banalne. Ogolne wrazena jednak pozytywne. | |
prezesooo 2006-07-20 09:48:56 | ocena = brak oceny Catsnet żyj trochę ... krytyka już wisi :) | |
Catsnet 2006-07-20 09:48:25 | ocena = brak oceny fotografix: oczywiście, niektóre wąsiki się troszkę spikslowały, to minus, ale dostrzegłeś oczy tej kotki oraz światło , ja też uważam , że kadr jest ok....a tak nawiasem mówiąc to istotnie nie jest to najlepsze w folio...szczególnie po ostatnim :), pozdr | |
Catsnet 2006-07-20 09:46:10 | ocena = brak oceny prezesooo: cały czas czekam na krytykę z Twojej strony, widzę, że u siebie już napisałeś, nie stać Cię na sformułowanie konstruktywnej krytyki uzasadniającej Twoją ocenę??? | |
Catsnet, napewno w swoim PF masz lepsze zdjęcia kotów, napewno te wąsiki wyglądają trochę dziwnie, ale zdjęcie jest naświetlone poprawnie, kadr jest też dobry, może jest to zdjęcie na 2 ale ja daje 3 bo podobają mi się oczy tego kotka :) | |
madcoy 2006-07-20 09:41:01 | ocena = 2 ale żeby nie było bezproduktywnie:
zero dla zdjęcia to za mało.
autor zbudował kadr, zrobił to poprawnie, ostrość jest, model też sympatyczny.
Może gdyby tu była naga modelka sypnęłyby się czwóreczki/piąteczki a nawet siódemki od co młodszych ;D ;D ;d
Co do mnie, też wolę kobiety, zwłaszcza umięjętnie nierozebrane, mogą być w futrze.... w zgodzie z sumieniem daję dwa. | |
lacha 2006-07-20 09:39:42 | ocena = brak oceny Catsnet, nie podoba mi sie ze zdjecie jest zrobione "z gory", nienaturalne jest tez dla mnie ciecie w miejscu gdzie spodziewam sie ze powinny zaraz byc nogi... i nie moze ze ciales tak dlatego ze ma to byc "portret" skoro cala pupe widac ;) | |
Catsnet 2006-07-20 09:39:28 | ocena = brak oceny i to w tym jest najbardziej irytujące... | |
Andres 2006-07-20 09:38:57 | ocena = brak oceny Kaner nigdy nie twierdziłem że jestem jakimkolwiek wyznacznikiem, ba nawet nie wypowiedziałem się na temat tego zdjęcia. Póki co zwyczajnie pisze swoje odczucia odnośnie całej dyskusji. Więc proszę bez osobistych wycieczek kolego Kaner | |
Catsnet 2006-07-20 09:38:34 | ocena = brak oceny nie zamierzam wywoływać wojny tylko dlaczego żaden z dżentelmenów nie pokusił sie o napisanie konstruktywnej krytyki powyżej aby inni mogli się z nią zgadzać lub nie , tylko walneli po zerze i koniec.. | |
madcoy 2006-07-20 09:38:28 | ocena = brak oceny Kocham Ironię.... to zdrowe jest, ale skoro łańcuchy zgrzytają, to może tak prądem ich lekko? ;D | |
Kaner 2006-07-20 09:38:01 | ocena = brak oceny Dzieki Catsnet dobrze jednak sadze ze zdjecie nie ma swoich plusow wiec ocena poprawna
EOT | |
adminjk 2006-07-20 09:36:46 | ocena = brak oceny madcoy, racja, ale już łańcuch zaczynają zgrzytać, ironia poszła w ruch, a stąd już tylko krok do jatki... :) | |
Catsnet 2006-07-20 09:36:38 | ocena = brak oceny epos: napisałem dla Kanera EOT. , masz rację | |
Kaner 2006-07-20 09:36:11 | ocena = brak oceny nie znalazlem plusow zdjecia, wiec dalem 0 nie dlatego ze nie lubie kotow tylko dlatego ze nie podoba sie foto, nie jestescie jedynymi wyznacznikami tego co dobre na tym portalu epos, andres
wiec schodki czego sa wynikiem? | |
madcoy 2006-07-20 09:35:46 | ocena = brak oceny Admin, czemu na priv?
W końcu po to są takie miejsca jak to żeby dyskutować.
Popilnuj tylko, żeby żaden nie zerwał się z łańcucha :))) | |
Catsnet 2006-07-20 09:35:42 | ocena = brak oceny lacha: a jakbyś jej się kazał ustawić, jaką pozę byś dla niej wymyslił ??? a co złego jest w tym kadrze , można bliżej... | |
adminjk 2006-07-20 09:34:35 | ocena = brak oceny Przejdżcie z tym na priv, jeżeli można, bo taka wymiana zdań doprowadzi do wojny. Dzięki | |
Andres 2006-07-20 09:34:22 | ocena = brak oceny kaner to raczej Ty krytykując powinieneś wytknąć błędy (wąsy nie są efektem przeostrzenia ale to drobiazg)
Powiem Tak ... Nie kryję się ze swoją antypatią do kotów ale dawanie za to zdjęcie 0 tylko i wyłącznie dlatego że jest to zdjęcie kota chyba nie do konca jest w porządku. | |
epos 2006-07-20 09:34:02 | ocena = brak oceny @Catsnet - daj spokoj z tym Kanerem, nie szkoda Ci cennego czasu.............gościu nie ma swojego dnia i tyle | |
Catsnet 2006-07-20 09:33:43 | ocena = brak oceny prezesooo: krytykę pisze się powyżej jak nie wiesz, napisz i zobaczymy stosunek innych do krytyki...być może sie mylę co do wartości tego zdjęcia... | |
Kaner 2006-07-20 09:33:23 | ocena = brak oceny okej, mozesz mi pmoc znalezc plusy tego portretu? | |
Lukrecja 2006-07-20 09:33:14 | ocena = 3 jest słodka | |
Catsnet 2006-07-20 09:32:41 | ocena = brak oceny Kaner: przebrzmiewasz nutą ironii, EOT. | |
Catsnet 2006-07-20 09:31:52 | ocena = brak oceny prezesooo: abym przyjął krytykę to ją napisz a nie "12 343 zdjecie kotka ... nuda, zeeeiw " to nie jest krytyka... "Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. " | |
Kaner 2006-07-20 09:31:42 | ocena = brak oceny oo catsnet moj idolu, powiedz co jest dobrego w tym zdjeciu? | |
onir 2006-07-20 09:31:33 | ocena = brak oceny ładne zdjęcie, kotek jaki skupiony:) | |
prezesooo 2006-07-20 09:30:18 | ocena = brak oceny Catsnet .... nie umiesz krytyki przyjąć?? | |
lukassz 2006-07-20 09:29:56 | ocena = 3 | |
lacha 2006-07-20 09:29:12 | ocena = 1 nie podoba mi sie poza tego kota, dodatkowo nieciekawy kadr | |
Catsnet 2006-07-20 09:28:23 | ocena = brak oceny Kaner: wąsy to nie efekt przeostrzenia... gratuluję sprzętu.. | |
Kaner 2006-07-20 09:27:44 | ocena = brak oceny a wasy kota to linie a nie schodki :D | |
Kaner 2006-07-20 09:27:26 | ocena = brak oceny nie musze zmieniac monitora mam calkiem niezly :D | |
Catsnet 2006-07-20 09:26:46 | ocena = brak oceny Kaner: zmień monitor, to nie jest przeostrzony portret.....nie masz bladego pojęcia o czym mówisz... | |
Catsnet 2006-07-20 09:25:52 | ocena = brak oceny prezesooo : za późno, skrzywdziłeś to zdjęcie dając zero.... nie masz pojęcia o foceniu zwierząt, jak sądzę... | |
Kaner 2006-07-20 09:25:44 | ocena = brak oceny powiedz co jest dobrego w przeostrzonym portrecie? | |
Catsnet 2006-07-20 09:24:58 | ocena = brak oceny Kaner: obejrzyj swoje ruinki , tam jest wieeele dobrego....nawet tego nie potrafisz sfotografować a czepiasz się kotów , które nie stoją nieruchomo , nie pozują , a riuna stoi murem i się nie rusza ....mozna zrobić cuda...z kotem trudniej.. | |
prezesooo 2006-07-20 09:24:36 | ocena = brak oceny ok .... przyznam że całe foilo masz na bardzo przyzwoitym poziomie, takie zdjecia kotów mogę ogądać :) | |
epos 2006-07-20 09:24:08 | ocena = 3 Łdna fotka i podoba mi się........ | |
Kaner 2006-07-20 09:22:52 | ocena = brak oceny a co jest dobrego? | |
Catsnet 2006-07-20 09:22:09 | ocena = brak oceny No Kaner, nieźle "pojechałeś"...to nie jest słabe zdjęcie.... | |
Mru 2006-07-20 09:20:57 | ocena = 3 Kotów nigdy za dużo, a teraz sezon w końcu jest :] Ja domagam sięwięcej kotów, zwłaszcza, jak mają to być ich dobre portrety :] A ja poproszę więcej zdjęc rudej piękności. | |
Kaner 2006-07-20 09:20:10 | ocena = 0 ja bym powiedzial, ze 3434 :D | |
Catsnet 2006-07-20 09:19:36 | ocena = brak oceny prezesooo: przesadziłeś .....kotów jest mało na obiektywnych... | |
Kaner 2006-07-20 09:19:21 | ocena = brak oceny wasiki przeostrzyles | |
12 343 zdjecie kotka ... nuda, zeeeiw | |
Catsnet 2006-07-20 09:17:14 | ocena = brak oceny Tym razem w kategorii portret, proszę o opinie , szczególnie portrecistów :) | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |