| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | rubbens | Tytuł: | )i( | Data publikacji: | 2010-05-10 23:18:31 | Liczba wyświetleń: | 774 | Ocena średnia: | 0.7 | Liczba punktów: | 2 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 9 | Kategoria: | Fotografia przyrodnicza | Aparat: | d70s | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Moim zdaniem na plus głębia ostrości. Widać też próbę zadbania o kadr, co się jednak do końca nie udało. Moim zdaniem motyl powinien zmieścić się w kadrze cały. Ewentualnie mógłby być jakiś fragment, ale wtedy bardziej zdecydowane cięcie by się przydało. Teraz prawy dolny róg nie wygląda dobrze. Co do ostrości - dobrze byłoby, żeby była na obu czułkach. Ogólnie rzecz biorąc, owad pstryknięty z góry nie wygląda ciekawie, chociaż takie zdjęcie zrobić jest najłatwiej. Pozdrawiam i życzę coraz lepszych kadrów :-) | | | |
Rozumiem, że autor nowy, krótko na OB... próbuje... jego prawo, ale Modzi powinni jednak reagować na zdjęcia, które z całą pewnością nie powinny tu za długo "wisieć"... Jeśli nie maja czasu albo są zbyt wrażliwi, żeby oglądać gnioty to może niech sobie dadzą spokój... inni ich zastąpią :) Wiele ciekawych fotografii jest moderowanych, ale fotki ewidentnie do moderacji wiszą... do roboty koledzy i koleżanki :) | | | |
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
DarBaj 2013-08-16 11:53:00 | ocena = brak oceny Wracam po wielu miesiącach i widzę ze TWA rządzi i wspiera się dzielnie :)
Joanna_ga myliłaś się przed miesiącami. Dopiero dzisiaj to przeczytałem. Ostrość nie powinna być na czułkach :P, motyl nie musi być cały, ale musi być pomysł i wykonanie tego pomysłu na jakimś akceptowalnym poziomie technicznym. Tu do niego było daleeeeko. Jedynie GO bez zarzutu. Mam nadzieję że rubbens to poprawił po tym czasie :) | |
DarBaj 2010-05-14 10:07:16 | ocena = brak oceny Tym razem @lightman nie zgodzę się z Toba... :)
To motyl któremu zrobić fotografie jest bardzo łatwo (dostępny wszędzie przez całe miesiące), nie specjalnie płochliwy. Kadr kompletnie nieprzemyślany, nieciekawy, ostrość przy takim zbliżeniu tez pozostawia wiele do życzenia, przepalenia na skrzydełkach. W sumie bardzo słabe zdjęcie i nie widzę problemu w tym by autor spróbował poprawić je biorąc pod uwagę wskazówki, które znajdzie na OB :) To oczywiście MZ...
| |
karp1225 2010-05-11 22:00:12 | ocena = 1 może byc. | |
rubbens 2010-05-11 21:57:28 | ocena = brak oceny uff - dzięki lightman :) | |
lightman 2010-05-11 21:54:29 | ocena = 1 Nie jest najgorzej,może być - zgadzam się po części z KK.
DarBaj - nie uważam aby tą fotką mieli zając się moderatorzy - gniotem bym tego nie nazwał. | |
Moim zdaniem na plus głębia ostrości. Widać też próbę zadbania o kadr, co się jednak do końca nie udało. Moim zdaniem motyl powinien zmieścić się w kadrze cały. Ewentualnie mógłby być jakiś fragment, ale wtedy bardziej zdecydowane cięcie by się przydało. Teraz prawy dolny róg nie wygląda dobrze. Co do ostrości - dobrze byłoby, żeby była na obu czułkach. Ogólnie rzecz biorąc, owad pstryknięty z góry nie wygląda ciekawie, chociaż takie zdjęcie zrobić jest najłatwiej. Pozdrawiam i życzę coraz lepszych kadrów :-) | |
DarBaj 2010-05-11 11:21:36 | ocena = brak oceny ... a gdzie są moderatorzy??? | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |