fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPortretyfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
EPHMOC / ***
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:EPHMOC
Tytuł:
Data publikacji:2010-05-30 11:43:37
Liczba wyświetleń:448
Ocena średnia:2
Liczba punktów:4
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
42
Kategoria:Portrety
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 16:07:26
fotografia cyfrowa
Dzieki za uwagi. Mój opór budzi tylko uwaga o świetle na twarzy (mz jest dobrze - zadncyh niefortunnych cieni, Twoja uwaga "na siłe" - co jak co ale światło jest tu mz ok!) oraz balaganie (jakim?).
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 15:53:33
fotografia cyfrowa
Kadr ciasny z lewej,.. modelce jakby zaraz oczy z orbit mialy wyskoczyc [czy widziales COS podobnego w jakims katalogu/kalendzrzu lub Playboy'u..?],..swiatlo na twarzy bardzo nierownomiernie rozlozone, ..usmiech (?) modelki mowi ..."..cyknij wreszcie ta fote, bo juz duzej nie wytrzymam,..", nie bede sie wdawal w ''wybor'' miejsca,[z lewej zielone, po praawej mur] ..ani GO,..takze nie powiem nic o 'balaganie' na focie i tym czarnym kwiatku na piersi modelki, a takze o tym puklu wlosow na ramieniu, ktory wyglada jak drugi kfiatek, ani co "TA" fota ma przedstawiac/opowiadac,...moglbym tak jeszcze dalej, ale 'tusz' mi sie konczy,...... ;D
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 13:04:24
fotografia cyfrowa
odonata - widzę, że szanse na napisanie mi kk zmarnowałeś na strofowanie Rafiego... :( Szkoda...
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-05-30 12:55:22
fotografia cyfrowa
odonata mylisz się, stwierdzenie żeby wstawić foto na "FT" i sprawdzenie jej tam jest mylne....!
To tak jakbyś chciał pokazać się z hayabusą na zlocie Junaków....!
Czyli jeśli foto jest kierowane do wąskiego grona odbiorców nie oznacza że jest złe...!

Portret to takie specyficzne foto które powinno zawierać prawdę o osobie portretowanej....!
Jeśli osoba gra w jakiś specyficzny sposób, nie koniecznie zrozumiały dla wszystkich, trzeba trafić w tą cienką linie granicę zrozumienia dla jednostek, trudna to sprawa tu myśle że się udało...!

Mankamenty....?! Czy to zdjęcie zawiera....?! Technicznie jest dobre, nie przestrzelone, nie przerobione Psuciem....

Czemu omijane....?! Czytaj wyżej...!

Dla Mnie jak w ocenie bo subiektywnie tak właśnie to odbieram :)

Pozdro....!
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
czarnobialykwadrat 2010-05-30 18:38:07 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 18:32:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Co Ty tak z tym FT? Akwizycje im robisz? ;> Nie planuje powrotu na FT, już na pewno nie dla tej fotki. Poziom tego portalu wcale nie jest tak wysoki - jak już sie przejdzie poczekalnie to można chłam puszczać, co niestety widać... Nie muszę sobie nić udowadniać - Ty mi tez nie musisz... ;>

A co do tej fotki, wcale nie uważam, ze jest super. Co nie znaczy, że każdy Twój zarzut jest sensowny...
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 18:27:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jesli myslisz ze portret jest dobry, to daj go na FT,....chyba ze masz leki,...a wiadomo o czym to swiadczy,..sam wiesz ze jest zly,........
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 16:25:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
chodzi mi o gorna warge i 'brode', ..a jesli nie widzisz TU balaganu to nie zdefiniuje Ci go,...ale w skrocie chodzi o to ze jest TU za duzo 'elementow' i wzrok 'skacze' to tu, to tam, i owam,... jest to bardzo 'zapackany' portret,...i meczacy,.......
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 15:55:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
przeszlo,...masz o co prosiles,.....jakbyco, to nie wstawiem zadnej oceny...
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 15:11:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
lightman, co masz na mysli ''jalowa dyskusja'' i "fotograficzna reputacja",.. ? chyba jest to portal fotograficzny gdzie inni autorzy wypowiadaja sie na temat prac 'innych' autorow,..czy nie,..??? ..a EPHMOC jest autorem tej foty, a nie jakims ''bogiem fotograficznym ktorego statusu nie mozna dotknac'',.. chyba ze sie myle,.... co,..?
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 14:56:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kadr ciasny z lewej,.. modelce jakby zaraz oczy z orbit mialy wyskoczyc [czy widziales COS podobnego w jakis katalogach/kalendzrzach lub Playboy'u..?],..swiatlo na twarzy bardzo nierownomiernie rozlozone, usmiech (?) modelki mowi ..."..cyknij wreszcie ta fote, bo juz duzej nie moge,..", nie bede sie wdawal w ''wybor'' miejsca,..ani GO,..takze nie powiem nic o 'balaganie' na focie i tym czarnym kwiatku na piersi modelki, a takze o tym puklu wlosow na ramieniu, ktory wyglada jak drugi kfiatek,..moglbym tak jeszcze dalej, ale 'tusz' mi sie konczy,...... ;D
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-05-30 14:48:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
EPHMOC jedna połówka wystarczy ;)
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 14:46:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
i kilku kolesi z TWA,.. to pomaga,... ;D))
fotografia cyfrowa
lightman 2010-05-30 14:43:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Koniecznie zabierz ze sobą statyw i połówki! ;)
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 14:38:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Lightman - masz rację, to taka moja wada charakteru, że łatwo mnie ciągnąc w dyskusje - od poważnych po jałowe... ;) Oj, pora sie przjeść gdiześ z aparatem a nie gadać! :)
fotografia cyfrowa
lightman 2010-05-30 14:32:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Trochę dziwię się EPHMOC,ze podejmujesz się takiej jałowej dyskusji obliczonej na dołożeniu Ci i umniejszeniu Twojej fotograficznej reputacji,napisanej pod wpływem kilku piw.Masakra co się tu dzieje.Poziom dyskusji osiąga dno,nie wnosząc żadnej merytoryki tylko jakiś niezrozumiały bełkot.

Co do portretu - jest OK,chociaż można by chyba lepiej określić modelkę w tym ujęciu a co do ramek - ja je też b.lubię i myślę,ze tu powinna być większa i być może pokombinowałbym coś ze "stroke".
pozdr.
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 13:54:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja tez jestem wyluzowany, te kilka piw mnie bardzo wyluzowalo,... ;D))) maszko,..na Prezydenta..!!,.. ;D)))
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-05-30 13:42:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
odonata nie kieruje jej do Ciebie tylko do wszystkich, w nawiązaniu do wypowiedzi tyle :)

Podkreślam nie jest to zamach na Tiebia :) Jestem na to zbyt wyluzowany :) Pozdro...!
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 13:22:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no wlasnie, nie wiedzialem ze mozna dodac tylko jedna KK, nawet sprobowalem skasowac [idzie to do Admina..], jak sie 'wyczysci', to Ci napisze...
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 12:49:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
odonata - zatem pokornie proszę o kk ;)
fotografia cyfrowa
maszko 2010-05-30 12:48:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
odonata, być może masz rację. Trudno mi to rozstrzygnąć :)
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:44:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
maszko,...nie masz zadnych fot wiec nie wiem jak ''dobry'' jestes, ale czytajac Twoje wypowiedzi mniemam ze slabe pojecie masz o fotografii,..chocby ten Twoj ostatni koment pod fota anny66,...
fotografia cyfrowa
maszko 2010-05-30 12:40:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
EPHMOC, a jednak prowokacja się udała :-D.
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:38:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie chce z Toba polemizowac,..uwazam ze fota jest bardzo slaba, chcesz to napisze KK,...a jesli masz 'guts', to wstaw ja na ft,..i sam zobaczysz,...pozdro..nie zrozum mnie zle....
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 12:34:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kto miał racje? A propos czego? Oka - przyjmuje Twa opinię (może nawet sie lekko przychylę), czy tego, ze to jest fatalna fotka bez wartości - to już mz przesada...
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:32:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie,... nie upadl,....powtarzam jeszcze raz,..dodaj ja TAM,.. zobaczymy kto mial racje,..chyba ze 'pekasz'... ;D)))
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 12:27:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Na FT wystawiałem na długo przed OB ;) Już tam nie zaglądam, ale nei dlatego, że się boje, tylko dlatego, ze portal upadł... ;)
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:27:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie wiem czy zauwazyles,..ale nie wystawilem Ci oceny,...
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 12:25:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Powiem tylko tyle - nie umiem robić takich portretów, jak wielu zacnych autorów na tym portalu. Wiele nauki przede mną - ale definicja oceny -1 nijak mi do tego zdjęcia nie pasuje, i nie sądzę, ze wynika to z braku dystansu do własnych prac. Dlatego - wbrew temu, co pisze maszko - nie bedzię reakcji na zaczepkę, bo mnie najnormalniej zamurowało... ;D
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:25:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jet to najbardziej szczera stronka fotograficzna,..uwierz mi...nie zostawia na tej focie suchej nitki,...... ;D)))
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:24:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tu jest link: http://fototok.tkb.pl/pt/
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:23:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja do modelki nic nie mam,..jest piekna kobieta,....ale to fotograf ktory robi zdjecie 'ustawia' modelke....Autorze,..wstaw ta fote na FotoTok,..jesli sie nie boisz,....
fotografia cyfrowa
maszko 2010-05-30 12:19:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
odonata, to co robisz to prowokacja. I to nie artystyczna służąca "sprawie" tylko zaczepka obliczona na reakcję. Komentarz o oczach modelki jest w najgorszym guście. Zdjęcie nie musi się podobać ale nie jest w porządku w taki jak ty sposób dewaluować jego fotograficznej wartości. Jak masz jaja to przeproś modelkę ;)
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:17:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Autorze,..trafiles w sedno,...sorki....
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-05-30 12:13:25 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Dobra teatralna poza....!
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 12:13:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
odonata - czyli Twoim zdaniem "Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu."? ;)
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:12:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
malo jej nie 'wyskoczy'.... to az boli patrzec na ta fote,...
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 12:10:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
odonata - co z tym okiem? W złym kierunku się patrzy tak?
fotografia cyfrowa
odonata 2010-05-30 12:09:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
modelka 'zagrala' strasznie,....te oko na Maroko,..zalamka... nie dam -1, bo znowu mnie wywala,....
fotografia cyfrowa
maszko 2010-05-30 12:06:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No to wrzucaj. Twoje foty. Wszystkim się podobać nie muszą. A najważniejsze nie ramki tylko co między nimi ;)
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 12:04:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
:D Ale ja lubię ramki... ;)
fotografia cyfrowa
maszko 2010-05-30 12:01:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
może nie rób wcale :)
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2010-05-30 12:00:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Hmm z tymi ramkami to przyznam nie mam pomysłu, jak robię białe, to za jasno, jak robię czarne, to że jak na pogrzeb... ;)
fotografia cyfrowa
maszko 2010-05-30 11:57:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dużo czerwieni podkreśla kobiecość. Fajna głębia ostrości. Ramka mi kompletnie nie pasuje (jakoś "patriotycznie" się robi ). Kadr mnie nie zachwyca ale też nie przeszkadza. Ogólnie bardzo mi się podoba. Modelka urodziwa i czująca swoją rolę.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa