fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaSportowcyfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
buddaphoto / wspinaczka u wrót wąwozu Verdon
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:buddaphoto
Tytuł:wspinaczka u wrót wąwozu Verdon
Data publikacji:2006-08-21 11:42:35
Liczba wyświetleń:1089
Ocena średnia:2.4
Liczba punktów:29
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
30
Kategoria:Sportowcy
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia tradycyjna
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
matmod 2006-12-27 19:47:47 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja wszystko rozumiem, ale kto im te liny wiesza tam u gory?
fotografia cyfrowa
cwajaki 2006-12-08 11:31:33 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
+
fotografia cyfrowa
ekosta 2006-11-17 18:20:55 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
:)) no gorąco, fakt - nie wiem jaka wycena drogi, ale pewnie więcej niż zdjęcie:)) - dla mnie ok, z tym że powtórzę się z moją opinią o GO, robiłbym to z mniejszą
fotografia cyfrowa
CliMbeR 2006-11-03 16:58:16 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
gobo 2006-11-01 13:40:12 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
gorąco pod tym zdjęciem... Mam nieco pojęcia i o wspinaczce i fotografii, ale nie dorzucę swojego kamyczka:) pzdr
fotografia cyfrowa
lifegallery 2006-08-22 11:28:46 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
a ja stane w obronie autora ! widzialem tu duzo gorsze zdjecia, oceniane bardzo wysoko ! moze warto sprobowac zrobic cos innego niz kwiatki w ogrodku, motylki czy wlasne dzieciaczki !
fotografia cyfrowa
spinout 2006-08-21 22:40:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A Ty dalej swoje...
:) Prześpij się ekspercie od fotografii wspinaczkowej... Potem przeczytaj swoje cięte riposty i przemyśl sprawę.
Po co zamieszczasz zdjęcia na portalu, gdzie można zdjęcia komentować i krytykować?
Mało kto potrafi z dystansem spojrzeć na własną pracę...
Pozdrawiam i życzę więcej luzu.
M.
Ps. Dla mnie to zdjęcie jest znacznie ciekawsze niż poprzednie (http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-48440.php)
fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 21:39:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
spinout "trochę się orientujesz" w specyfice wspinania czy fotografii wspinaczkowej... jeśli chodzi o to ostanie to raczej marne masz pojęcie..mowiłeś, że nie robiłeś taki zdjęć, więc? "Co do wysiłku" poczytaj sobie wcześniej co na ten temat pisałem.. zdjęcie o którym mówiłem którym tak się zachwycacie jest pod adresem.. http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-48440.php POLECAM I ZWRACAM SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA OCENY !!!!!
fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 21:29:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
co do ostrości keda... jest coś takiego jak świadomy wybór planu który ma być ostry i jaka ma być głebia... a jeśli zdjęcie masz nie ostre to może pora zmienić monitor... Pozdr
fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 21:27:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Owszem lubi krytykę ale sensowną...jeżeli komuś zdjęcie się nie podoba nie musi tu zaglądać...jeśli daje niskie noty to może dlatego, że sam ma niskie oceny - słabe zdjęcia próbuje zwrócić na siebie uwagę
fotografia cyfrowa
spinout 2006-08-21 21:10:22 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Autorze nie bądź taki drażliwy, jak ktoś próbuje Ci pomóc...
Chyba nie chcesz dostawać samych ocen bez słowa komenta, albo żeby Cię inni ignorowali.
Trochę orientuję się w specyfice tematyki, którą nam tu zaserwowałeś i zdaję sobie sprawę z trudności technicznych, jakie spotyka fotograf w skale. Niestety wtedy, kiedy drapałem pazurami skałki nie zajmowałem się jeszcze fotografią, więc nie mogę przedstawić własnych prac dla przykładu. Może w przypływie wolnego czasu wrócę do tego pięknego sportu.
Natomiast, co do zdjęcia to zgadzam się z uwagami Tomay'a odnośnie małej dynamiki i nie do końca oddanej przestrzeni na zdjęciu. Co do wysiłku - to wydaje mi się, że wspinacz mimo przewieszki, którą pokonuje w momencie robienia zdjęcia akurat odpoczywa i "zbiera" się do wykonania kolejnych ruchów. Być może po prostu czeka, aż zrobisz dobre ujęcie.... Co do przestrzeni to ... za Tomay'em +mała głębia ostrości.
Pozdrawiam M.
fotografia cyfrowa
keda 2006-08-21 20:49:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no nie ma co sie obrazac na komentujacych bo maja duzo racji....
co do zjecia to widzialbym wiecej lewej no i ostrosc spadla przy zbyt mocnej kompresji...
fotografia cyfrowa
viking 2006-08-21 19:00:32 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Widze że Pan Duddaphoto nie lubi krytyki...
Mnie też się zdjęcie nie bardzo podoba...
fotografia cyfrowa
Grandand 2006-08-21 16:59:41 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 16:36:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
lubię ciasne kadry...choć szerszych planów nie unikam.... :) niestety za mało zdjęć można wrzucać by pokazać i takie i takie... :)
fotografia cyfrowa
jendrek 2006-08-21 15:05:43 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
troche ciasno (mało przestrzeni wokół...) ale widać że lekko tam nie ma :)
fotografia cyfrowa
marddor 2006-08-21 13:59:15 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
zbyt ciasne kadrowanie,powinieneś pokazać wiecej przestrzeni za tym łojantem.Wiem że uchwycić wysokość jest bardzo trudno....pozdr
fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 12:49:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jeśli masz takie pojęcie to czekam na Twoją fotkę z tymi wszystkimi rzeczami które tutaj pisałeś... myślę że największą "wadą/pomyłką/niedociągnieciem" tego zdjęcia jest to , że się tu pojawiło i jest inne od biedronek, kotków i małych dzieci... stąd te komentarze...Pozdr
fotografia cyfrowa
tomay 2006-08-21 12:31:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
pojecie mam, ale pomysl: ogladajac zdjecie nie zastanawiasz sie co musial autor zrobic zeby je wykonac, oceniasz jego zawartosc...
rownie dobrze mogles byc na przyklad dowieziony helikopterem na szczyt gorki i z tamtąd robić to zdjęcie. po za tym nie mozna wad/bledow/pomylek/niedociagniec w fotografii tlumaczyc trudnoscia w wykonaniu foty...

fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 12:28:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to oznacza, że nie masz bladego pojęcia o specyfice wykonywania tego rodzaju fotografii...ale jak się może kiedyś dowiesz to zapraszam....
fotografia cyfrowa
tomay 2006-08-21 12:24:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dla mnie ryzyko nie ma nic wspolnego z zawartoscia fotografii...
oceniam to co na zdjeciu a nie trud autora w jego wykonaniu...
fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 12:22:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
słowo "turystyczne" jakoś nie pasuje mi do charakteru tego rodzaju fotografii... turystycznie to możesz robić makro...tam nic nie ryzykujesz.. Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
tomay 2006-08-21 12:15:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie ma sprzecznosci,po prostu miedzy propozycja 1 a 2 zabraklo mi slowa "albo".

mam inna wizje zdjecia niz ty, uwazam ze ta ktora ty tutaj zaprezentowales jest jak to napisal zlloty "turystyczna". przedstawilem ci jak ja bym to widzial, ty masz prawo sie nie zgadzac z moja a ja z twoja...
pozdrawiam

fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 12:09:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tomay..faktycznie nie jesteś specjalistą...odnośnie Twoich rad:pokazanie wiekszej ilości lasu na dole nie pokazuje wysokości za to pokazuje ją osoba asekurująca na dole...musisz się zdecydować oddalić się od wspinającego zbliżenie na twarz....mała sprzeczność co? pionowy kadr nie jest błedem..!!! no i jeszcze "efekt pracy na twarzy wspinajacego"..jak ktoś się wspina 20 lat to ma troszkę inną mimikę twarzy....Pozdr
fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 12:00:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zlloty chciałbym zobaczyć taką turystykę w Twoim wykonaniu...po drugie to byłem nad wspinaczem a perspektywa z asekurantem na dole oddaje wysokość....
fotografia cyfrowa
tomay 2006-08-21 11:53:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
takze przy nastepnej okazji sprobuj wykonac jedna z tych dwoch propozycji...
fotografia cyfrowa
tomay 2006-08-21 11:51:47 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie jestem specjalista, ale:
1. wydaje mi sie ze gdyby kadr obejmowal wiecej przetrzeni na dole (trzeba by sie oddalic o wspinajacego sie) uzyskalibysmy lepsza perpsektywe co by spotegowalo efekt wysokosci.
2. poziom, zbliżenie na twarz (ciecie pod nogami) i dolozenie przestrzeni z lewej i chyba tez wtedy lepiej powinno byc widac wysokosc + efekt pracy na twarzy wspinajacego.

oczywiscie nie zmienia to faktu ze warunki fotografowanie byly z pewnoscia ciezkie.
mam nadzieje ze pomoglem.
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-08-21 11:51:22 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Zgodzę się z przedmówcą - zdjęcie takie jakieś turystyczne. Może lepiej w takich okolicznościach znaleźć się nad wspinaczem, użyć zbliżenia na twarz z dużą głębią ostrości, pokazać wysiłek podczas wspinaczki.. raczej w tę stronę. Poza tym sugerowałbym wybrać porę dnia dającą mniejsze kontrasty. Ja wiem - zwykle nie wchodzi się na skałki, żeby pozować do zdjęcia ;)
fotografia cyfrowa
buddaphoto 2006-08-21 11:47:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no widze, że jesteś specjalistą w tym temacie...więc może podpowiesz mi jak to zrobić...
fotografia cyfrowa
tomay 2006-08-21 11:43:56 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
pomijajc trudnosc wykonania fotografii samo zdjecie nie ukazuje ani wysilku ani wysokosci z ktora ci wspinacze sie mierza...
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa