fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPortretyfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
Yarko12 / Mylène
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez moderatora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 11:59:25
fotografia cyfrowa
roberto> Jak najbardziej jestem przygotowany na krytyke w przeciwieństwie do Ciebie. Ja nie wsadziłem Cie do "ignora". Czyli nie boje sie Twoich opinii. Za to Ty to zrobiłeś. Wiec kto tu sie boi krytyki panie Kolego? I w meritum...Jesli kobieta nie stanowi tematu dla Ciebie i nie jest niczym ciekawym to tylko wypada mi Cie żałować...chłopie. Co do akcji to zupełnie nie rozumiem Twego wywodu..Ma prowadzic lokomotywę czy obierac kartofle...A może ma strzelac z Kałacha? To tak w temacie powalania na kolana. Pozdro i bez urazy.
fotografia cyfrowa
roberto603 2006-09-17 10:54:51
fotografia cyfrowa
jak się wstawia takie zdjęcie to trzeba być przygotowanym na krytyke, bo nic ciekawego nie widać na tym zdjęciu, tematu żadnego tez nie ma, ani żadnej akcji. Technicznie też nie powala na kolana.
Za to autor pokazuje swoją dojrzałość, atakując każdego kto sktytykuje jego wyśmienita pracę.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-16 19:28:31
fotografia cyfrowa
on70> Dzięki za napisanie słów krytycznych. jednakże ani jedno z nich nie jest zasadne. Po pierwsze: Nie wiem z jakiego powodu sugerujesz, że cien jest błędem. To bzdura. Po drugie: wydaje mi się, że masz źle ustawiony monitor bo swiatło jest normalne i łagodne i nie ma tu mowy o jakichkolwiek sporych kontrastach. Po trzecie: zupełnie nie pojąłeś samej istoty gestu i spojrzenia modelki. Co złożyłbym na karb jednak Twego małego doświadczenia w obcowaniu z kobietami. :-)) I bez obrazy. Pozdro.
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-16 18:39:57plusminus
fotografia cyfrowa
cień modelki na ścianie,dosyć ostre światło,które powoduje powstawanie sporych kontrastów,zbyt "napięte" stopy,oraz te nieszczęsne paluszki w ustach:),wszystko to,sprawia,że fota wypada dosyć średnio
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 18:11:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Oza> Eeeeee tam zaraz nerwowy:-)) Raczej skrupulatny...Pzdrowaśki.
fotografia cyfrowa
Oza 2006-09-24 18:01:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Yarko - co Ty taki nerwowy;)
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 17:59:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
I bierzcie moi milusińscy przykład z naszego Kolegi zwącego się PhotoM. To pomoże Wam osiagnąc lepsze standarty w fotografii. I kto wiem może któregoś dnia będziecie lepsi ode mnie. :-))
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 17:54:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
on70> Drogi i Szacowny MIstrzu Krytyki wszelkiej. Miałes mi durnemu wytłumaczyć na czym to polega, że cień na scianie we współczesnej fotografii jeste błedem. Do tej pory cisza. No więc? Bo to jakies dziwne jest...U Waszych kolegów jak nie przmierzjac u Mistrza Kleofasa którego broni z taka ochotą Mania i spólka cień nosa jak jatagan wręcz nikomu nie przeszkadza, jednak tu błędem. No cóż...czyżby jakis dualizm krytczny? Mistrzu Krytyki...Straszne znowu banialuki Ty mi sadzasz pod zdjeciami. Nic rzeczowego, a jedynie próba zdefiniowania mnie. Ok. Ułatwię Ci. Jestem geniuszem. Doskonałym. Wspaniałym. Kazda moja fota doprowadza tu niektórych do depresjii. I co Ty na to Kolego? Buziaki.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 17:46:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tkucofaj> Na pewno żebyś zzieleniał z zazdrości :-)) To podstawa wystawiania zdjęc tutaj. I co Ty na to? :-))
fotografia cyfrowa
tkucofaj 2006-09-24 15:17:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zastanawiam sie tylko po co wystawia tu swoje prace....????? Skoro nie znosi krytyki.
fotografia cyfrowa
Bicki 2006-09-24 15:16:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No ja też w pracy, więc wymówka jest :)
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-24 15:16:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
masz rację,spadam
fotografia cyfrowa
zdechlypies 2006-09-24 15:15:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja jestem w pracy, przy kompie :(
fotografia cyfrowa
_M 2006-09-24 15:15:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ja juz dzisiaj bylem pofocic ;D
fotografia cyfrowa
Bicki 2006-09-24 15:14:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
cała niedziela przy kompie !

Ludzie, poszlibyście pobiegać!
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-24 15:12:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a jak szybko i łatwo się go drażni,zaraz zobaczycie
fotografia cyfrowa
barteq 2006-09-24 15:11:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tylko nie wiem co ja mam z tym wspólnego. nikogo tu nie broniłem. przeczytałem dyskusję i zgodziłem się ze zdaniem mani. tylko tyle.
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-24 15:10:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Oprócz wszystkiego,co tu już powiedziano,to jeszcze muszę ostrzec,uważajcie,bo ten "artysta" oprócz tego,że kąsa pod swoimi fotami,to jeszcze bierze odwet na ocenianiu
fotografia cyfrowa
_M 2006-09-24 15:09:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"trochę mniej instynktu stadnego" lol... zapiszę sobie
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 15:08:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
barteq> Możesz to nazywać jak chcesz jednak ja to określe raczej dobrym zmysłem obserwacyjnym opartym o wiedzę antropologiczną. Wystrczy czy mam jakos jasniej? :-))
fotografia cyfrowa
barteq 2006-09-24 15:00:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
masz tupet
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 14:58:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mania> Ok.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 14:57:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
barteq>żaden z moich komentarzy nie jest opryskliwy. Żaden z moich komentarzy nie jest obraźliwy. Wiec przestań opowiadać nieprawdę. Jesli masz problem ze znaczeniem semantycznym słów zajrzyj do słowników. Jesli masz coś konkretnego do powiedzenia o moich pracach to zapraszam. Jeśli nie to żegnam życząc miłego speceru z Manią. A tak poza tym może w tak jawny sposób nie stawali gremialnie w obronie swojego Kolegi. Troche mnie instynktu stadnego proszę.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 14:53:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Aradia> Uprzejmię proszę dyskusje o psach i karawanach przenieś pod swoja twórczość. Tam możesz do woli uprawiać połajanki.
fotografia cyfrowa
barteq 2006-09-24 14:52:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mania ma rację. po co komentować zdjęcia komuś kto w opryskliwy sposób odpowiada na wszelkie uwagi i z uporem kreuje sie na artystę a do tego posługuje się metodami odwetowymi.
fotografia cyfrowa
Aradia 2006-09-24 14:45:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mania... psy szczekaja a karawana idzie dalej... :]
fotografia cyfrowa
.. ... ..... 2006-09-24 14:42:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
widzisz, mnie już zniechęciłeś, możesz sobie pogratulować, bo to nie łatwa sprawa.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 14:41:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Gerad> Sorki ale chyba się lekko pogubiłeś. No przecież właśnie ja obejrzałem i Twoje "napominanie" mnie własnie z tego wynikło. A jak wyglada moja impresja z obejrzenia galerii "tego Pana" którego z jakiś mnie bliżej niedocieczonych powodów tak bronisz to została zawarta w moich światłych komentarzach :-)) Pozdrawiam Ciebie wraz z kolegami.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 14:37:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mania> Czyżbyś suegrowała, że reszta userów to jacyc strachliwcy co po paru moich kiomentach pod stół wleza to chyba przesadzasz. Poza tym co Cię Koleżanko upoważnia do występowania w imeniu tych "innych" ? Co to oni sa jacyś niedorozwinięci? Nie maja klawiatur? Chcesz im matkować czy jak? Może zrozum jedną rzecz...To portal gdzie WZAJEMNIE sobie oceniamy prace, a nie tylko jest mozliwość oceny moich zdjęć. Jesli nie podobają Ci się moje argumenty to przedstaw swoje kontrargumenty a nie opowaidaj o moderatorach bo to dziecinada. Pozdrawiam :-))
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 14:32:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Aradia> Żaden prawdziwy Twórca nie ma pojecia o samokrytyce. To co powiedziałas jest absolutna bzdurą wynikajacą z nieznajomosci tematu. Każdy Twórca to egocentryk. I taki ja jestem. Jednakże przyjmuję krytkę ale od ludzi którzy reczywiscie maja cos do powiedzenia poza zawracaniem głowy szczególami technicznymi. Pozdrawiam Cię :-))
fotografia cyfrowa
Aradia 2006-09-24 13:41:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Gerard ma racje... jezeli chcesz sie czegos nauczyc przygotuj sie na krytyki... wiecej samokrytyki:]
fotografia cyfrowa
.. ... ..... 2006-09-24 13:39:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
yarko reagując w ten sposób na komentarze innych userów doprowadzisz w końcu do tego, że ludzie będą omijać twoje portfolio. a chyba nie po to pokazujesz tu zdjęcia by nikt ich nie chciał oglądać.
pozdr.
fotografia cyfrowa
Gerard 2006-09-24 13:31:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Yarko12, podaruj sobie. Najpierw obejrzyj galerię tego Pana... trochę więcej dystansu do swoich zdjęć;)
Tym razem bardzo zwyczajnie. Potrafisz lepiej, pozdrawiam :)
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-24 13:27:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
To o sobie kleofas mówiłeś? Bo cos mi się zdaje, ze jakiś nastrój frustracyjny w Tobie sie zagnieździł. Jeszcze długo bedziesz musiał sie uczyć Kolego, żeby robic takie foty jak ja. Pozdawka :-)))
fotografia cyfrowa
kleofas 2006-09-24 07:38:25 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Sam sprzęt Ci dobrej foty nie zrobi. Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 19:42:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
on70> No coś Ty?! Teraz basta kiedy stałeś się jednym ze stałych elementów mojego folia? :-)) A zdjecie specjalnie dla Ciebie wydrukuje w duuuużym formacie i prześlę na urodziny :-))) Powiesisz sobie nad łóżkiem.
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-17 19:37:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kończę już,basta,nie będę odpisywał na czepialstwo...fota się nie obroni,bo jest słaba
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 17:58:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
on70>Nadal Cię nosi...W końcu poskręczają Ci się kiszki jak będziesz tak sie zaperzał...A moja fota broni się sama...Chocby biorąc pod uwagę odwiedzalność generowana Twoimi tylko wizytami w moim megalomańskim folio. Kocham być megalomanem, a szczególnie gdy słyszę zgrzytanie zawistnych niemegalomańskich zębów pozbawionych już jadu :-))
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-17 17:33:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Yarko12>skoro jest substancją płynną,to równie dobrze można go wylewać...ale to szczegół,do którego się czepiasz po raz kolejny,
...szerokie masy...hi,hi...no dzięki,dzięki!z szacunkiem dla wszystkich userów,którzy to zdjęcie widzieli...ale szerokie masy?chłopie masz megalomańskie podejście do swojego PSTRYKANIA!!!
a z tymi cieniami "w końcu",to jest tyle,że ta fota wygląda na zwykłe pstryku,pstryku...i tyle!!!
nawet gdybyś tu wylał całe wiadro tego jadu,który jest w płynie,a więc wylać go można,to i tak jej nie obronisz!!!
fotografia cyfrowa
kra 2006-09-17 17:31:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@Yarko12: napisałem pusto, bo pusta ściana, a że schodek jest i ściana to widzę ;) Pozdrawiam.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 16:58:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
on70>Ale Cię nosi...Dzisiaj pójdę spać szczerze usatysfakcjonowany. Moja sztuka dociera do szerokich mas i jest kontrowersyjna. A jadu się nie wylewa Kolego. Tu też masz braki w wykształceniu. JAD SIĘ WSTRZYKUJE. No i co w końcu z tym cieniami? Powiesz mi wreszcie czy nie? :-)) Pozdro z dystansem jadowo-foto-słabiutkim
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-17 16:46:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Fota słabiutka,bez względu na to,czy dzialam w stadzie,czy nie.I bez względu na to,ile jadu wylejesz na userów
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-17 16:43:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Yarko12>no nadal jad!a ja myślałem,że mam do czynienia z człowiekiem,który ma dystans
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 15:45:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
soundchaser> No dzięki...A Twoje pytanie pozostawię bez odpowiedzi, polegajac na Twojej domyślności:-)))
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 15:42:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Aktia> No dobra to ja Ciebie kokietuję :-)))**. I nie dziwię się że nie rozumiesz istoty gestu i spojrzenia co świadczy że mówisz prawdę, że jestes stuprocentową KOBIETĄ. To spojrzenie tylko dla brzydszej części naszej populacji :-))
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 14:03:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bicki> Powiem Ci tak od serca...Ja z uwielbieniem przygladam sie takim stadnym zachowaniom, które nie wiem czemu kojarzą mi się z potyczkami chłopców na podwórku. I mam wrażenie, że im bardziej fotografia sie nie podoba tutejszym "robertom" lub pokrewnie pracujacym mistrzom fotografii liściasto-instrumentalnej to tym lepiej dla mnie. Ostatecznie Picasso też musiał walić przeciwników swej twórczości dzbankiem od wina w różnych knajpach. I jak wiemy na dobre mu to wyszło...Pozdro.:-))))
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 13:58:47 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
roberto> Grasz nie fair. Jesli lubisz mądralować sie pod cudzymi fotami z taką odwaga to dlaczego tchórzliwie uciekłeś w ignora hę? A jeśli chodzi o Twoje komentarze wyrażone określeniem "eeeee" to samo w sobie daje odczuć z jakim poziomem komentarzy mamy do czynienia. W zbieżności z Twoim dotrobkiem fotograficznym (srednia 1 z innych ocen) i wskoczeniem w ignora pokazuje Ciebie w całokształcie zastanym, a dla mnie nie akceptowalnym. Buziaczki i bez urazy. I taka porada gratis...Jak chcesz uzywać cudzych zdjęc do napedzenia sobie ogladajacych to wybieraj z rozwagą i nastaw isę, że mozesz trafic na kogos takiego jak ja co nie lubi głupstw wysłuchiwać od tych co lubia głupstwa wypowaidać.
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 13:51:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
on70> Nawet ja tu wstawisz -47652345 to nic nie wskórasz bo fotografem przez to nie bedziesz lepszym. Pargnę przypomnieć, ze mimo huczno-buńczucznych zapowiedzi nadal nie wyjasniełeś sprawy cieni i ich błędnej roli w fotografii. Wiec uznam Twoje komentarze za bicie piany spowodowane frustracją :-)) Ja wiem dobrze, że większość komentarzy takiego lotu jaki zaprezenntowałeś to jej wynik a nie rzeczowego podejscia do sprawy. A to że nie umiesz odebrać podstawoych spraw męsko-damskich to już inna para kaloszy i ja nie ma nic do tego :-)) pozdro.
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-17 13:36:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bicki>masz rację(po raz kolejny przyznaję:),...ale...czy uważasz tą fotę za super?tak jak autor się upiera?napisałem,co napisałem,może błędnie,może dobrze,nie wiem,ale po co tyle jadu odrazu ze strony autora?
fotografia cyfrowa
Bicki 2006-09-17 13:08:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ostanio określono mnie słowem "beznadziejny" uznano iż 99% mojego PF to nie są zdjęcia, tylko jakieś tam "niewiadomoco" - to czego mam się bać ?

Całą ta dyskusja tutaj to bicie piany - uważam - z obu stron. A stawianie tu -1 to już czysta złośliwość/odwet/czy nie wiem co.

Opanujcie się ludzie bo to portal fotograficzny, a nie arena polityczna. Macie problemy, to walcie na priv, użyjcie gg cokolwiek, a przestańcie obrzucać się błotem jak podczas kampani wyborczej..
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-17 13:03:06 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
Jeżeli kobiety wykonują wobec Ciebie tylko gesty i nic więcej,to oczywiście współczuję.
Nudzi mnie ta dyskusja,ale meritum:
Zdjęcie jest słabe i nawet Twoja agresywna postawa nie jest w stanie go obronić.
To gdzie pracuję i czy Ty w to uwierzysz,nie obchodzi mnie zupełnie
acha!miało być meritum,więc jest:cień na ścianie powoduje,że sam nie wiem na co patrzeć :na cień,czy na modelkę
p.s.masz tyle fajowych fot w PF,dziwię się,że tak upierasz się,przy czymś,co zupełnie Ci nie wyszło...to tylko zabawa wszak....:)
fotografia cyfrowa
roberto603 2006-09-17 12:52:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bicki uważaj co piszesz, bo może Cie spotkać odwet ze strony autora ;-)
niektórym bardzo przeszkadza krytyka i zła ocena, a jeśli moje eeee... nie wystarczyło to uzasadnie
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
Bo niestety nic ciekawego w tym zdjęciu nie dostrzegam, no chyba że autorowi zależało na wyeksponowaniu sweterka? Choć na reklame to tez się zbytnio nie nadaje.
Yarko12 i daruj sobie komentarze co do męskości itp...
szkoda czasu na takie gadnie, dla mnie eot.
fotografia cyfrowa
Bicki 2006-09-17 12:33:30 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Spoko foto. Jeśli wolno pomarudzić... Ciasno w kadrze, to nie błąd, tu chodzi oto jak czuję. Za blisko ściany (moja wizja). Chyba cały koncept widziałbym inaczej. Oceniając to co widzę - może być :)
fotografia cyfrowa
roberto603 2006-09-17 12:29:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Yarko, 12 to twój wiek? jeśli tak to "śliczne" zdjęcia robisz.
nie umiesz przyjąć słów krytyki to juz Twój problem, ale nie walcz z wszystkimi, którzy dali ci ocenę niższą niz sam sobie wystawiłeś!
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 12:12:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
on70> UNO.Jakoś nie powiedziałeś. Mówisz tylko, że wiesz. Ja też wiem, że Ty wiesz. Przewaznie od Ciebie ale wiem :-))) Co do cieni szanowny Kolego to poogladaj sobie troche zdjęć innych iż swoje i nawet moje :-)) to dowiesz się dlaczego sprawa cieni w Twoim uznaniu jest bzdurna. Filmy też może poogladaj. Tam tez przeanalizowac cienie możesz. DUE. Ty jesteś kolorysą...W powaznej firmie...Tiaaa...No dobra. Ja jestem Cesarzem Antarktydy i Imperatorem Betelguzy. TERTIO. To bardzo niedobrze jest jesli kobiety przstały wykonywac w odniesieniu do Ciebie takie lub inne gesty. Powinieneś to przemyśleć. Pozdro i bez urazy :-)))
fotografia cyfrowa
on70 2006-09-17 11:27:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Yarko12>Nie bardzo chce mi się toczyć ten spór,ale żeby bylo krótko,to wypunktuję:
1.Uważasz,że cień na ścianie jest ok,a moja krytyka jego to bzdura.Bo co?...Bo bzdura i tyle!Cieniutka argumentacja!Ja potrafię powiedzieć dlaczego ten cień mi nie pasi,Ty już nie bardzo!
2.Pisząc o kontrastach,miałem na myśli to,że sweterek ma 1243 odcienia(a jestem kolorystą tkanin w poważnej firmie,to się znam:).Od skrajnie ciemnego w PD po jaśniutki w LG
3.Jeżeli Twoje doświadczenie z kobietami polega na takich mało mówiących gestach,to współczuję.Ani moja żona,ani żadna z innych pań,które znam nie musi wykonywać takich gestów
fotografia cyfrowa
Aktia 2006-09-17 11:09:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Yarko, a jaka jest istota tego gestu i spojrzenia? Ja tez tego nie pojmuje, a uwierz mi jestem w 100 % kobieta ;;)
fotografia cyfrowa
soundchaser 2006-09-17 11:09:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Cześć Yarko. ;-)

Piękne masz te Modelki.
Mylene prowokuje mnie strasznie tym spojrzeniem.
Założę się, że nic nie ma pod tym sweterkiem. ;-)
fotografia cyfrowa
roberto603 2006-09-17 11:09:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ze szkołą to chyba ty masz jeszcze dużo wspólnego, choć twoje zachowanie bardziej jest dziecinne i pasuje do przedszkola.
fotografia cyfrowa
Aktia 2006-09-17 11:08:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
YArko, jest chyba zupełnie na odwrót
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 10:54:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
vankert> To znaczy, że jeszcze jest tu paru prawdziwych facetów :-)) Sweterek dziewczęcia jest. Pozdro
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-17 10:51:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Aktia> Jakos Ci nie wierzę. Znowu mnie kokietujesz...:-))
fotografia cyfrowa
Aktia 2006-09-17 10:35:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
YArko, mam nadzieje, ze nigdy sie tego nie dowiem ;)
fotografia cyfrowa
roberto603 2006-09-17 10:31:15 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
eeee....
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2006-09-17 01:04:00 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
szkoda, że troszkę światła brakło z jej lewej strony... ale..
bardzo ciepło odbieram to zdjęcie... a sweterek to klasa... ciekawe czyj to? jej? :)
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-16 22:59:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ach Kobieto...Dzięki :-)))
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-16 22:59:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Aktai> No qurde balans...To ty nie wiesz jaki ze mnie maczo...mucho czy jak tam? Co pozycja to propozycja...:-))))
fotografia cyfrowa
Kobieta 2006-09-16 22:55:09 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Witaj! Fajny sweterek... i niezła fotografia... :) Anna
fotografia cyfrowa
Aktia 2006-09-16 22:01:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Yarko, a skąd ja mam to wiedziec? ;)
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-16 21:59:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Sylwesterc70> No może takie skojarzenie z niewinnościa poprzez biały sweter, białą ścianę. Biały kolor dość powszechnie uznawany jest za symbol niewinności. Pozdro
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2006-09-16 19:50:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
specjalista od portretow nie jestem , ja to tak tylko odebralem
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-16 19:35:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
sylvester70> No to źle z Wami Panowie. Panie tu pominę. Zupełnie nie rozumiecie gestu i spojrzenia...W moim odczuciu juz dorosłego faceta, jest ono tak oczywiste, że aż się wam dziwię. No ale dobra...Jest jak jest, z tym że to wasz problem Panowie :-))) Pozdro.
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2006-09-16 18:42:55 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
a ja to odbieram TAKA NIEWINNA hihihi ,ale wole te poprzednie fotki :)
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-16 18:33:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kra> Chyba mam jakieś zaćmienie umysłu...Pusto? Ja niczto ni ponimaju...Jak już nie chcesz zauważyć modelki to jeszcze sciana została, no i schody, co prawda w szczatkowej ilości ale zawsze to już coś...:-))) Pozdro
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-16 18:30:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kropek> Jak by Pani sobie ust nie zasłaniała to by miała usta niezasłonięte :-))
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-16 18:29:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Aktia> Nicht verstehen...pozycja okropna? Ja tam zawsze mam dobre pozycje..:-))
fotografia cyfrowa
Yarko12 2006-09-16 18:28:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mania> tylko mi tu bez żaluzji...aluzji proszę :-))
fotografia cyfrowa
kropek 2006-09-16 17:24:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gdyby Pani sobie ust nie zaslaniala......
fotografia cyfrowa
kra 2006-09-16 16:57:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
czysto, ładnie ale jakoś pusto
fotografia cyfrowa
loki_p 2006-09-16 16:14:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
To juz chyba lekka nadinterpretacja :)
fotografia cyfrowa
.. ... ..... 2006-09-16 15:24:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
założę się że sweterek(w swym prążkowanym wzorze) i schodki (proszę się zresztą przypatrzeć:)) są subtelnym nawiązaniem do motywu żaluzji :)
fotografia cyfrowa
loki_p 2006-09-16 15:21:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A gdzie sa zaluzje?
:)
fotografia cyfrowa
Aktia 2006-09-16 15:21:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Lubie TWoje zdjecia, ale ta pozycja jest okropna
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa