fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaLudzie w fotografiifotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
dworek1 / Och, życie Kocham Cię nad życie
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:dworek1
Tytuł:Och, życie Kocham Cię nad życie
Data publikacji:2012-02-11 18:40:21
Liczba wyświetleń:2008
Ocena średnia:2.7
Liczba punktów:51
Liczba poleceń:11
Liczba komentarzy
i krytyk :
93
Kategoria:Ludzie w fotografii
Aparat:

canon

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
Afropolak 2012-03-14 13:27:12plusplusplusplusplusplus
fotografia cyfrowa
Sporo się zastanawiałem nad tym zdjęciem, nad jego publikacją i oceną.
Część pewnie powtórzy się ze zdaniami dyskusji pod zdjęciem.

Są takie osoby przy których odwracamy wzrok, nie patrzymy bo nam serducho ściska albo nie wiemy jak się zachować.
Nie jest to jednak wystarczającym powodem karania autora za to że on taką śmiałość miał.

Nie wydaje mi się że osoba na zdjęciu została upokożona, dla niej jest to normalność na pewien sposób, chwila radości i "wygłupu" dla przełamania codzienności, myślę że to równoważne zdjęcie do kogokolwiek innego w śmiesznej czapce, powinno wywołać uśmiech - ale nie robi tego przez pryzmat choroby modela. Jednak to szczęście modela jest nadrzędne, mając nadzieje że nie został "wystawiony" tylko sam z radościął wziął w tym udział ( nie w zdjęciu a w paradowaniu z takim nakryciem głowy ) odczuwam pewne ciepło w sercu, współ-radość. Być może sam wykonał takie nakrycie głowy na jakiś zajęciach.
Nie znamy okoliczności zrobienia zdjęcia, można tylko zakładać sobie jakiś pozytywny scenariusz.
Koleżanka napisała mi w 'rozmowie' że z racji na publikację ta fotografia powinna być na tyle przejrzysta aby znany był jej kontekst = dobrowolność, radość i.t.p ( inne zdjęcia, fotoreportaż, opis ) - wtedy można by z czystym sumieniem cieszyć się z czyjejś radości.
Pokazanie czyjegoś kalectwa nie jest czymś nagannym jeśli tylko ta osoba potrafi to akceptować i chce żyć jak każdy inny człowiek. Ważne także aby rozpowszechnianie takiego obrazu było zaaprobowane przez daną osobę. Dochodzimy tu do sporej kontrowersji.
Sprawa publikacji - mogę się założyć , że tak jak w przypadku 99.9% zdjęć streetowych autor nie miał pozwolenia - w postaci umowy, ustnej lub papierowej na publikację. Tylko tutaj mogę się dopatrzeć jakiegokolwiek gwałtu na osobie modela. Ale to insza inszość jest.

Tak czy siak, dalej nie wiem jak ocenić.
fotografia cyfrowa
dworek1 2012-02-12 07:25:33
fotografia cyfrowa
kolezanko-Shamanta-temat fotografii wbrew pozorom nie jest taka latwa sprawa
...moim zdaniem,to nie jest kalectwo,jak to ujelas,a wynik pewnej choroby,ktora tych ludzi wyroznila ze spoleczenstwa,i w brew pozorom,sa oni normalnymi uzytkownikami cyrku naziemnego
..staraja sie byc razem z nami,szukaja kontaktu,zrozumienia,a przede wszystkim,maja wiele odwagi
-czy takie cos pokazywac publicznie? a dla czego nie,jak czyjes normy etyczne niepozwalaja na odbior obrazu,to niech zamknie oczy,ale niech nie przeszkadza innym
-techniczne sprawy fotografii pozostawiam aparatowi-mysle,ze ten co nim bylo to pstrykniete pozwala sadzic o wzglednie dobrym technicznie ujeciu
-a niby co tu mialo by jeszcze technicznie byc poprawione (moze ostrosc na oczach,bo troche padla)
a teraz o zgodzie na prezentacje
.tu dalas spora plame piszac o opiekunach,jest to dowod na to,ze Ty ludzi z tego kregu uwazasz za glupich
wyobraz sobie,ze ten tu osobnik,jak zreszta wiekszosc z tej branzy,jest sam sobie opiekunem
- zgody na publikacje nieposiadam ,wiec kolezanko do dziela-masz takie zdolnosci w wyszukiwaniu tematuw fotograficznych,to i opiekunow znajdziesz
Pozdr...........
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-11 23:47:01plusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
W portalowej fotografii są jednak pewne granice, których nie należy moim zdaniem przekraczać. Publikowanie temu podobnych zdjęć w galeriach jak Obiektywni kłóci się w mojej opinii z normami etycznymi. Ja to traktuje jako wykorzystywanie czyjegoś kalectwa do "zabłyśnięcia" przed innymi użytkownikami galerii, dla sensacji czy taniego poklasku. Dodatkowo inni widząc takie zdjęcie (nawiasem mówiąc wątpliwej wartości technicznej) cieszące się uznaniem też będą szukać "łatwego" tematu.

A tak przy okazji, ciekawa jestem dworek czy masz pozwolenie na publikacje wizerunku ze strony prawnych opiekunów osoby, którą sfotografowałeś ... ?

fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
jabe 2012-04-04 19:56:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
lepiej późno , niż wcale :)

pozdrawiam
fotografia cyfrowa
Bernard 2012-04-04 19:53:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Trochę późno odpowiedź, ale z prawnego punktu widzenia wygląda to tak, że uczestnik masowej imprezy może być fotografowany w zbiorowości, ale nie indywidualnie. Nie może być głównym tematem zdjęcia.
fotografia cyfrowa
Ascella 2012-03-14 14:31:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie wypisując tutaj wszystkich moich wątpliwości bo w KK zostały one szeroko przedstawione, uważam tylko że autor mógłby nam uchylić rąbka tajemnicy w jakiś okolicznościach fota została zrobiona. Jabe - oczywiście jeżeli kupujesz bilet na np. festiwal zgadzasz się wtedy w pewien sposób na pokazywanie swojego wizerunku na takowej imprezie, na fotach również (chociaż nie wiem dokładnie jak to jest po względem prawnym), ale w tym przypadku (parady, pochodu itp) mam wątpliwości co do publikacji wizerunku.
fotografia cyfrowa
jabe 2012-03-14 14:10:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Bardzo ciekawa KK Panie kolego :) popieram

A c do kwestii zgody na publikację wizerunku; bardziej pytam, niże twierdzę - czy branie udziału w ulicznym festynie, lub podobnym zgromadzeniu, czy imprezie, nie jest samo w sobie wyrażeniem zgody na ewentualne załapanie się na czyjeś zdjęcie ?
fotografia cyfrowa
Bernard 2012-02-19 16:27:33 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Pstryku-pstryk, po prostu słabe zdjęcie, abstrahując od wszelkiej ideologii.
fotografia cyfrowa
Karrramba 2012-02-19 02:17:34 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
DesireVivian 2012-02-17 21:10:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fajny model..symatyczny...:):)
ale zdjecie to taki pstryk moim zdaniem...
fotografia cyfrowa
Mordecai 2012-02-14 10:37:11 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
super model w super sytuacji,
jednak fotograficznie do bani -
tyle że ekspozycja i ostrość prawidłowe
fotografia cyfrowa
dreptaq 2012-02-14 00:25:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ps, zespół Downa to kalectwo?
fotografia cyfrowa
dreptaq 2012-02-14 00:24:58 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
nie rozumiem ocen 0, czy faktycznie TA fotografia sugeruje, że "autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło", myslę, ze akurat w tym przypadku autor powiedział znaczaco wiele i jak najbardziej mu to wyszło
fotografia cyfrowa
dagmara lewandowska 2012-02-13 19:45:12 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
ja podpiszę się pod wszytkimi, którzy odmienność traktują jako normalość...
fotografia cyfrowa
sapphire 2012-02-13 16:59:45 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Fajne foto street'owe, pokazujące szczęśliwego człowieka. Naprawdę szczęśliwego i to jest wspaniałe...
fotografia cyfrowa
KASIAF 2012-02-13 16:59:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wordy - 'na zachodzie takie dzieci nie rodzą się gdyż kontrola prenatalna ujawnia chorobę i płód jest usuwany' , TAKIE DZIECI jak najbardziej rodza sie na zachodzie i funkcjonuja w spoleczenstwie. Kontrola prenatalna ujawnia chorobe, prawdopodobienstwo pomylki jest b. wysokie i czesto usuwa sie zdrowe plody a inf. taka jest udzielana TYLKO na zyczenie rodzica i to rodzic ma prawo zadecydowac czy sprosta czy nie.
Swoja droga co za czapa- kosmiczna po prostu! oprocz ' zespolow' trzeba tez miec mnostwo wyobrazni zeby taka zmajstrowac, niestety wielu jej brakuje...:(
fotografia cyfrowa
kris_wit 2012-02-13 16:43:51 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
ant_z 2012-02-13 16:37:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
prorok, pisałem do samanty, nie do ciebie
fotografia cyfrowa
prorok 2012-02-13 16:31:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ant_z ,
ty czytasz to co piszesz , cytuję ....' pokazujące wesołe rodzinki zdrowych osób '
sporo jadu w twoich przytykach , niepotrzebnie

fotografia cyfrowa
ant_z 2012-02-13 11:54:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
rozmowa z tobą od początku pozbawiona była sensu. Leć postaw kilka 4.
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-13 10:45:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Na tym kończę. Dalsza wymiana poglądów między nami nie ma sensu !
fotografia cyfrowa
ant_z 2012-02-13 10:29:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
żałosne jest to co ty i tobie podobni wyrabiacie na portalu. żałosne są 4 za gniot, żałose jest kolesiostwo, żałosne jest twoje święto-moherowe oburzenie pod zdjęciami, których nie ogarniasz np. foto wolanda. fotografie, które pojmiesz bez problemu znajdzesz np. na nk
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-13 10:11:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Anty_zet, to ja już wole taką ignorancję fotograficzną niż cynizm ... szukanie sensacji kosztem innego człowieka a właściwie posłużenie się niepełnosprawnym człowiekiem i to jeszcze bez jego zgody łamiąc prawo. Obstając przy swoim jesteś żałosny.
fotografia cyfrowa
ant_z 2012-02-13 09:40:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
samanta, ile w twojej akcji jest walki o prawa i szacunek dla osób powszechnie określanych jako niepełnosprawne, a ile głębokiego przekonania, że fotki powinny być kolorowe i miłe, pokazujące wesołe rodzinki zdrowych osób, kaczuszki o świcie. zakładam, że to drugie, co świadczy dobitnie o głębokiej i nieuleczalnej ignorancji fotograficznej.
fotografia cyfrowa
Adrian Manowski 2012-02-13 09:36:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
shamanta o zdjęciach możemy podyskutować...obrzucać błotem autora i użytkowników?...wybacz nie po drodze mi...
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-13 09:27:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nobody ... czyżby cię prawda zabolała? :)
fotografia cyfrowa
Adrian Manowski 2012-02-13 09:15:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
shamanta "Stosujesz stare ubeckie metody wtłaczania w usta treści których się nie wypowiedziało. Może w stosunku do innych ludzi takie praktyki uchodzą ci płazem, ale nie w stosunku do mnie."...shamanta...dobrze się czujesz?
fotografia cyfrowa
karp1225 2012-02-13 07:28:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wordy - niech Cię diabli... o takich rzeczach piszesz w katolickim kraju ? mam na myśli punkt 2 :))))
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2012-02-13 00:55:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
shamanta nie wiedzialem ze wszystkie wyrazy zaczynajace sie na literke P dotyczace osoby sa wulgaryzmem :)
Niezle musisz miec slownictwo :) ale wspolczuje Ci
fotografia cyfrowa
wordy 2012-02-13 00:37:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@helios3: [1] mongolizm jest przenoszony przez ojca. [2] na zachodzie takie dzieci nie rodzą się gdyż kontrola prenatalna ujawnia chorobę i płód jest usuwany. [3] niech za godzin kilka moderator skasuje te treść; rankiem wystąpię o to. :-!
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-12 22:18:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Co ci najlepszego przyszło do głowy nobody ! Ja obrażam takie osoby publikując bez zgody ich wizerunek? ja chcę zamykać je w zakładach specjalnych?? Stosujesz stare ubeckie metody wtłaczania w usta treści których się nie wypowiedziało. Może w stosunku do innych ludzi takie praktyki uchodzą ci płazem, ale nie w stosunku do mnie. Wypraszam sobie stosowanie wobec mojej osoby takich perfidnych manipulacji.

fotografia cyfrowa
przydomekdon 2012-02-12 22:01:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
rozbrajające :)
fotografia cyfrowa
helios3 2012-02-12 21:55:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dałnofobia? trochę za dużo nerwów przy tej dyskusji piętnowania autora, na wyspach tacy ludzie pracują w marketach nikt ich nie uważa za gorszych, ale zdaje sobie sprawę że na polskiej wsi takich ludzi od urodzenia do śmierci trzyma się w domu a ludzie gadają że PAN BÓG matkę za grzechy takim dzieckiem pokarał.technicznie takie se dyskusja bezcenna.
fotografia cyfrowa
Adrian Manowski 2012-02-12 20:58:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
shamanta nie odwracaj kota ogonem...1.moralizatorskie wypowiedzi nie pisze się w okienku krytyka...2.nie miałem zamiaru Ciebie obrażać to Ty swoją wypowiedzią(krytyką???) obrażasz takie osoby jak na zdjęciu powyżej ...widzisz ich miejsce tylko w zakładach specjalnych?
fotografia cyfrowa
cudok 2012-02-12 20:34:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
znam parę takich dzieciaków,paru dorosłych też...nie ma większych optymistów i większych filozofów niż muminki.dzięki za to zdjęcie.
fotografia cyfrowa
jabe 2012-02-12 20:22:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"czy Cię p...ogięło" nie jest wulgarne :)
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-12 20:09:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nobody ... nie musisz nadrabiać chamskimi odzywkami w stosunku do mojej osoby. Twoją wulgarną wypowiedź zgłosiłam administracji. Ani mnie nie p .... a wypociną to ty sam jesteś.
fotografia cyfrowa
wordy 2012-02-12 19:33:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kamyczek do ogródka: może chodzi o człowieka (tzw model). temat wiodący.
fotografia cyfrowa
ant_z 2012-02-12 19:30:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
prorok lecz się :D
fotografia cyfrowa
prorok 2012-02-12 19:27:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ant_z / twoje komentarze - to kolejna k o m p r o m i t a c j a , nic nie wnoszą , są jedynie personalną rozgrywką . wyśmiewać innych to twoja domena .
o fotografii nic , a nic .
fotografia cyfrowa
Adrian Manowski 2012-02-12 18:52:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
shamanta czy Cie p.......?????...przeczytaj najpierw co to jest krytyka- patrz czarno na białym cztery palce wyżej ponad Twoimi wypocinami...
fotografia cyfrowa
wordy 2012-02-12 18:29:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
masz coś z psychiką. nawrzucałeś mi zer za moje jedno. wiem kto jest who, who jest kto. -)
fotografia cyfrowa
Mana 2012-02-12 17:54:23 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Nie muszę czytać poprzednich komentarzy, by domyślić się, iż tradycyjnie rozgorzała tu wojna ideologiczna. Nie czytając więc, patrząc na fotografię - widzę niezły portret. Nie jestem do końca przekonana co do koloru.
fotografia cyfrowa
marek_a 2012-02-12 17:42:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
oopps! :)
fotografia cyfrowa
marek_a 2012-02-12 17:42:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bdb fota
fotografia cyfrowa
marek_a 2012-02-12 17:42:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bdb fota
fotografia cyfrowa
marek_a 2012-02-12 17:42:07 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
bdb fota
fotografia cyfrowa
ant_z 2012-02-12 17:40:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
samanta, oh jakaś ty zabawna. :) Nie, nie to, ale np. to http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-492702.php
fotografia cyfrowa
jabe 2012-02-12 17:32:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to tylko zdjęcie przecież

a demony porównywalne ze smoleńskimi
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-12 17:31:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
anty_zet, to zdjęcie masz na myśli?

http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-496160.php
fotografia cyfrowa
ant_z 2012-02-12 16:53:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Samanta, też mam kilka takich zdjęć. Je też zgłosisz??
fotografia cyfrowa
becha 2012-02-12 16:53:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ależ proszę cię bardzo. Ja też zgłosiłam wulgarną wypowiedź autora do moderacji.
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2012-02-12 16:50:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
widze shamanta ze pomoc sciagnelas :)

becha Twoj komentarz zglosilem do moderacji
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-12 16:46:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Olu, nie ma co tłumaczyć ludziom o mentalności sępa, nie zrozumieją. To wiszące w pełnej glorii zdjęcie jest kompromitacją dla portalu. Ciekawe jak długo tu jeszcze będzie wisiało :)
fotografia cyfrowa
OlaPumeks 2012-02-12 16:20:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
AoP - Jeśli autor dodaje komentarz, że jego zdjęcie przedstawia "osobnika jednego z tej branży" i jednocześnie chce pokazać jaki jest uczuciowy to ten dworski budynek zwyczajnie rozpada się na hipokryzję i szczątki dobrego smaku.

dworek przestań słać żałosne listy do mnie. Tu się nikt ciebie nie boi.
fotografia cyfrowa
prorok 2012-02-12 14:36:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie rozumiem o co Ci chodzi / pisz konkretami
fotografia cyfrowa
AoP 2012-02-12 14:23:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
boshe jaki ciemnogrod !!!

dopiszta ze takie fotki powinno sie palic,
ulomnych zamykac w komorkach piwnicach abo stodolach,
jeden taki w Historii to nawet jeszcze dalej poszedl.

mam strach przed takimi pogladami
fotografia cyfrowa
dworek1 2012-02-12 14:05:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
-prorok-a do jakiej grupy sie zaliczasz?pp?,zw?pü?,Pozdr..........
fotografia cyfrowa
prorok 2012-02-12 14:03:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dworek - a po jakiego grzyba te przekleństwa ??
od fotografii do rynsztoka , chyba nie o to chodzi - a wiem , że wiesz .
fotografia cyfrowa
dworek1 2012-02-12 14:03:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
najprawdopodobniej po opinii ornitologa-schamanta- z tad wyleci-i posostana ptaki-cienie.-Pozdr.................
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-12 13:51:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało zgłoszone do moderacji.
fotografia cyfrowa
OlaPumeks 2012-02-12 12:55:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jeśli ten "osobnik" jakich "wielu w tej branży" niczym się nie różni od reszty ludzkości to to zdjęcie jest bzdetem, zwykłym pstrykiem w tłumie ludzkich spraw. Pod względem technicznym i kompozycyjnym słabe. A autor wykazała się nie lada hipokryzją. To jest przykład budowania poklasku na czyimś życiu : "zgody na publikację nie posiadam".

Cenna uwaga kowalskijan.

Do administracji: autor tego zdjęcia nie posiada zgody na publikowanie wizerunku, prosze usunąć to zdjęcie.

fotografia cyfrowa
wadek 2012-02-12 12:27:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
podpisuję się za kowalskijan
fotografia cyfrowa
wordy 2012-02-12 12:22:56 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
= shamanta.
fotografia cyfrowa
figaszewska 2012-02-12 10:32:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fajne
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-12 10:11:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
>dworek1 2012-02-12 07:25:33
>wyobraz sobie, ze ten tu o s o b n i k jak zreszta wiekszosc z
>tej branzyjest sam sobie opiekunem

> zgody na publikacje n i e p o s i a d a m ...

Więcej pytań nie mam.
fotografia cyfrowa
karp1225 2012-02-12 09:54:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wzbudza emocje...też polecę
fotografia cyfrowa
kowalskijan 2012-02-12 09:48:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Świat jest wspaniały w swojej różnorodności. Fotografia ma opowiadać o tym świecie: jego pięknie i brzydocie, nie ma tematów, które powinna pomijać milczeniem. Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2012-02-12 02:29:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
szacun i polecam :)
fotografia cyfrowa
arturdy 2012-02-12 01:19:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Oceny nie wystawię, pracę uważam natomiast za świetną! Ukłon wielki dla Modela
fotografia cyfrowa
KrisBe 2012-02-12 00:33:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
widząc tą fotografie, a szczególności nakrycie głowy, automatycznie przypomniał mi się film o Pani Temple Grandin

http://www.filmweb.pl/film/Temple+Grandin-2010-491384

http://sporothrix.wordpress.com/2010/02/23/temple-grandin/

osobą które zamierzają "rzucać" kolejnymi zerowymi ocenami, polecam ten film.

Jak dla mnie również poza skalą ocen, jednak warto polecić.



fotografia cyfrowa
prorok 2012-02-12 00:01:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tego nie miałeś pisać
fotografia cyfrowa
oblomow 2012-02-11 23:54:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zespól Dauna..wielkie mi halo...
sam mam kilka zespołów
fotografia cyfrowa
oblomow 2012-02-11 23:34:55 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
ant_z 2012-02-11 21:47:54 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
samanta wystawiając zero zapewne daje do zrozumienia, że takim ludziom nie powinno robić się zdjęć, a juz na pewno nie pokazywać :D Rób dworek.
fotografia cyfrowa
AoP 2012-02-11 21:44:20 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
ciekawy fot
on jest ułomny i stara się być normalny,
boje się tych co wyglądają normalnie ......

fotografia cyfrowa
AndrzejN 2012-02-11 21:37:41 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Wesołe jest :)
Szacunek dla modela.
fotografia cyfrowa
Jakub600 2012-02-11 21:08:28 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
No i proszę-jeden robi takie, drugi takie i trzeba szanować i oceniać wszystkich-nie każdemu okoliczności pozwalają na super hiper.Są ludzie co dupy plaszczą i wymyślają innym ciężkie roboty, a sami zero...i ich trzeba trochę przytępić-jeżeli kmogoś obraziłem , to przepraszam ale to fakt.NIE ZROBISZ Z CHŁOPA PANA....A JA NIM ZOSTANIE TO MAKABRA-POZDRO DLA WSZYSTKICH.
fotografia cyfrowa
otoori 2012-02-11 20:40:10 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
prorok 2012-02-11 20:22:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
w Bytomiu raz w roku jest przemarsz , pochód dzieci z zespołem Dauna /nie wiem jak to się pisze/
dzieciaki są różniście poprzebierane . organizatorem pochodu jest Pani której syn cierpi na tą właśnie chorobę . poprzez ten pochód dzieci dziękują darczyńcom za pomoc w utrzymaniu świetlicy itd .
fotografia cyfrowa
prorok 2012-02-11 20:15:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://my.opera.com/ulicznicy/albums/showpic.dml?album=6536392&picture=143318542

na zdjęciu Paweł lat 15 , dziewczyna obok zaledwie 1,5 roku starsza
fotografia cyfrowa
dworek1 2012-02-11 20:13:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
aby przy takich ubocznosciach zalozycz komiczna czape,i sie publicznie pokazac,potrzeba ogromnej odwagi-nie jak wstawiajacy zero bez komentarza.....ale,aby cos napisac,trzeba cos wiedziec-tak,ze wszysto jasne. Pozdr................
fotografia cyfrowa
jabe 2012-02-11 20:01:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
klaun to groteskowość, najczęściej śmieszna, ale i czasami smutna
fotografia cyfrowa
ABSOLUT 2012-02-11 19:59:13 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
zawsze jest jakis margines bledu
fotografia cyfrowa
szoszon 2012-02-11 19:55:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zdanie Samanty można uznać w tym przypadku za błąd statystyczny.
fotografia cyfrowa
prorok 2012-02-11 19:53:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
klaun -
nie zawiera w sobie tragizmu , klaun swoim strojem nastraja do śmiechu .
wolałbym bez tego czegoś na głowie .
fotografia cyfrowa
jabe 2012-02-11 19:47:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a Shamanta się dopiero uczy fotografii, więc można zrozumieć
fotografia cyfrowa
jabe 2012-02-11 19:46:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
już dawno nie zgadzałem się z czyimiś słowami, jak teraz z Sułkowymi

fotografia cyfrowa
Wojtek47 2012-02-11 19:44:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Za dworek1 :)
Bdb.
fotografia cyfrowa
Adrian Manowski 2012-02-11 19:42:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
za sulek...
fotografia cyfrowa
szoszon 2012-02-11 19:32:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Sulek,
coś w tym jest co piszesz,
Tylko pytanie o godność człowieka.
Szczególnie człowieka, który nie na wszystko w swoim życiu ma wpływ.
fotografia cyfrowa
sulek 2012-02-11 19:27:52 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Nie zgadzam się z @szoszonem tym razem, z @shamantą tym bardziej [zwłaszcza widząc, co wysoko punktuje :)))]. Ten portret, w absurdalnym tle i z absurdalnym nakryciem głowy, zawiera w sobie pewien tragizm - jak przebranie klauna - i może głośniej przez to krzyczy, niż obnażone kalectwo?
fotografia cyfrowa
szoszon 2012-02-11 18:49:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie byłbym taki surowy.

To są ludzie, chorzy ludzie, którzy bardzo chcą być odbierani w "normalny" sposób.
Żyć pełnią życia.

Kolor, moim zdaniem, zbyt rozprasza w tej fotografii.
Nie pozwala skupić się na temacie.


Poza skalą ocen, jak dla mnie.
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-02-11 18:43:51 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa