| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | benybabene | Tytuł: | ... | Data publikacji: | 2012-04-16 00:06:33 | Liczba wyświetleń: | 726 | Ocena średnia: | 2.8 | Liczba punktów: | 17 | Liczba poleceń: | 2 | Liczba komentarzy i krytyk : | 54 | Kategoria: | Ludzie w fotografii | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
prorok 2012-04-16 23:48:57 | ocena = brak oceny a co złego jest w rozmowie ,
co złego jest w wymianie tego i owego ,
co wreszcie jest złego w tym , że ten i tamten ma takie , a nie inne zdanie ,
wydaje mi się , że dość logicznie podsumowałem obawy pewnych środowisk i grup , tu powołałem się na zdjęcie , obraz | |
Joker49 2012-04-16 23:41:08 | ocena = brak oceny Tak sobie poczytałem...
Smutne to.Bardzo smutne
Ksenofobia i pseudopatriotyzm.
Akurat pasuje tutaj zwrotka niedawnej piosenki grupy Złe Psy
...Ale jeszczxe my żyjemy
Wszystkim w koło pokażemy
Jak wojować,jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie...
A byłem przekonany ,że to portal fotograficzny..?
"Gorliwie" przekonany.. | |
prorok 2012-04-16 23:28:11 | ocena = brak oceny kultury to się na placu czerwonym uczyłeś , to widać i czuć | |
oblomow 2012-04-16 23:26:24 | ocena = brak oceny Warum spricht du mir nicht schliesen Sprache? I kann bischen die sprache von Goethe...von Bismark ..von Hans Frank.
Paszol von RASiowcu!!! | |
prorok 2012-04-16 23:13:34 | ocena = brak oceny oblomow - wyobraż sobie , że o robotnikach z Niemiec wiem , wiem też dlaczego i jak głosowali .
szkoda , że wcinasz się w pół gwizdka . szkoda , że jesteś zawsze obecny za pięć dwunasta . | |
oblomow 2012-04-16 23:09:04 | ocena = 3 szkoda..że niektórzy nie znają historii...np historii plebiscytu na Śląsku( masowego udziału "ślązaków" np z bawari)...szkoda, że niektórzy nie rozrózniją różnicy miedzy językiem narodowym, gwarą i dialektem( istnieje dialekt śląski, gwara np kaszubska czy góralska), szkoda, ze niektórzy nie widza analogii w posycaniu ruchów separatystycznych onegdaj( goralenvolk krzeptowskiego choćby)
| |
jabe 2012-04-16 21:15:21 | ocena = brak oceny Obcy to był 8 pasażer Nostromo | |
prorok 2012-04-16 20:55:08 | ocena = brak oceny korpa1 -
a jak Ci jakiś obcy przyjdzie odebrać to miasto i wyrzucić z mieszkania to ja bez wahania stanę w Twojej obronie . bo nie ma podobno nic gorszego jak pozbawić człowieka ojczyzny . | |
korpa1 2012-04-16 20:37:22 | ocena = brak oceny jeszcze napiszę tylko, że za moim miastem stanąłbym w pierwszym szeregu, choć jestem pacyfistą. przeprowadzałem się od powrotu do Polski 3 razy i dalej mieszkam na tej samej ulicy, na której się urodziłem - na innej nie potrafiłbym mieszkać ;-) kocham to miejsce jak żadne inne... ale jestem słowianem. nieważne w jakim kraju... | |
jabe 2012-04-16 20:34:57 | ocena = brak oceny :) Wam | |
korpa1 2012-04-16 20:33:13 | ocena = brak oceny bardzo dobry ostatni wpis proroka... polecam to zdjęcie... dzięki za miłą pogawędkę. trochę się oderwałem od tej zapyziałej codzienności tutaj u nas w... teraz to już nie wiem gdzie?? ;-)) pozdrawiam Panów serdecznie. | |
jabe 2012-04-16 20:23:36 | ocena = brak oceny bardzo mi się spodobał Twój ostatni wpis Prorok - szacun, jak mawia Mirek Szymkowiak :) | |
prorok 2012-04-16 20:20:14 | ocena = brak oceny trzeba umieć zrozumieć przeszłość ,
a tym bardziej przyszłość ,
być może ten Pan ze zdjęcia jako pamiętający czasy okupacji niemieckiej tej przyszłości się boi .
otóż nie ma czego się obawiać .
niech Pan się nie boi .
dziękuję za rozmowę . pewnie jeszcze nie raz do tematu wrócimy . | |
jabe 2012-04-16 20:14:37 | ocena = brak oceny każdy kocha swój zakątek i to jest piękne :)
| |
prorok 2012-04-16 20:07:21 | ocena = brak oceny korpa1 -
widzisz ja zawsze chodziłem swoimi drogami . mi nigdy nikt nic nie wmawiał / ....'jakby mi ktoś wpierał od dziecka ' /
to o czy wcześniej wspomniałem to wynika z mojego osobistego poszanowania do tej Ziemi i do tej tu tradycji . ukochany kraj , umiłowany kraj - taką pamiętam pieśń śpiewaną przez zespół Mazowsze . | |
prorok 2012-04-16 19:59:23 | ocena = brak oceny jabe -
my tu na G.Śląsku o ziemi , ludziach ,tradycji o Kościele Katolickim i Ewangelicko-Augsburskim , o poszanowaniu przeszłości ,
a Ty o polityce i to tej w złym wydaniu . a autonomia ma właśnie to politykierstwo przerwać . facet z W-wy jako poseł reprezentuje ludzi z Przemyśla . świat się śmieje . | |
kris_wit 2012-04-16 19:58:22 | ocena = 3 Jestem Ślązakiem ,jestem z tego dumny ,a Autonomia ? wiadomo ,że podzieli Polaków,bo Polaków wszystko dzieli - taki to już naród.
I jeszcze jedno - ktoś kto nie zna Śląska,nie ma tu korzeni ,nigdy nie zrozumie tej Ziemi. | |
korpa1 2012-04-16 19:57:38 | ocena = brak oceny no tych to ja już w ogóle nie rozumiem ;-) choć przejeżdżając przez Kaszuby ma się wrażenie jakby się faktycznie było w innym kraju ale to kwestia ukształtowania terenu... ;-)
ja tez kocham moje tereny, na których się wychowałem i pewnie jakby mi ktoś wpierał od dziecka, że jestem np."Wolinianem", a nie Polakiem to pisałbym to samo co prorok.
tylko się utwierdzam w przekonaniu, że najlepszym wyjściem z sytuacji dla naszego kłótliwego narodu jest powrót do stanu rzeczy po 3cim rozbiorze... ;-)
lub
środkowa europa - Państwo Wolin, Kaszuby, Prusy, Danzig itd, itd.. | |
jabe 2012-04-16 19:55:55 | ocena = brak oceny a Korpa masz rację, że autonomia to pierwszy krok ... ku nieznanemu :) | |
miro72 2012-04-16 19:54:56 | ocena = brak oceny Pstryk. | |
jabe 2012-04-16 19:53:47 | ocena = brak oceny Prorok piszesz "a inne województwa niech sobie robią co chcą" - Śląsk jest takim samym innym województwem, niczym się nie wyróżnia | |
jabe 2012-04-16 19:51:42 | ocena = brak oceny bo to naturalne Prorok; sentymentalne, nośne w małych społecznościach, można na tym spróbować zrobić karierę polityczną - a patrząc z zewnątrz to taki nawet sympatyczny folklor :) | |
prorok 2012-04-16 19:51:01 | ocena = brak oceny jabe - albo mnie nie chcesz zrozumieć , albo już teraz kpisz sobie ze mnie .
G.Śląsk chce zwrotu z 15 lipca 1920 roku .
a inne województwa niech sobie robią co chcą , czy ja im bronię ,czy Śląsk im broni . | |
prorok 2012-04-16 19:46:27 | ocena = brak oceny trzeba tu być , mieszkać , kochać ten region i wtedy wszystko będzie jasne .
nie będzie podtekstów politycznych tylko to co od i z serca .
dlaczego kaszubi zapowiadają i to głośniej od Ślązaków , że powinni być objęci autonomią . dlaczego , skoro nigdy jej na papierze nie mieli . dlaczego ? | |
korpa1 2012-04-16 19:45:47 | ocena = brak oceny ooo.. jabe to samo napisał ;-) | |
korpa1 2012-04-16 19:45:12 | ocena = brak oceny a autonomia to pierwszy krok do konfliktu... ze "sporu" zrobi się "konflikt". w sumie to teoretycznie każde województwo może walczyć o swoją autonomię. | |
jabe 2012-04-16 19:44:04 | ocena = brak oceny rozumiem Prorok Twoje pragnienia, ale tak może i ma prawo mówić mieszkaniec każdego regionu, czy każdej gminy nawet; nie widzę powodów, dla których akurat Śląsk miałby być wyróżniany | |
korpa1 2012-04-16 19:41:36 | ocena = brak oceny coś właśnie mam podobne odczucie jak jabe... ogólnie dla naszego kraju biorąc pod uwagę co się teraz w nim dzieje, naszą mentalność itd... najlepiej by było wrócić do stanu po IIIcim rozbiorze ;-)) | |
prorok 2012-04-16 19:38:09 | ocena = brak oceny jabe -
tego tematu nie przerobimy . nie jeden już sobie na nim zęby połamał . ja optowałem i robię to nadal by G.Śląsk miał autonomię , inaczej by zwrócono to co zabrano .
jestem za tym by ważne decyzje dotyczące mojej małej ojczyzny zapadały tu w Katowicach a nie gdzieś tam w Warszawie . jestem za tym by Minister Przemysłu był praktykiem , a nie człowiekiem przywiezionym w teczce , itd . . . | |
jabe 2012-04-16 19:32:06 | ocena = brak oceny Korpa "dalej nie wiem skąd ta chęć odcięcia się od Polski" - mam nieodparte wrażenie, że to pragnienie nie wyrasta z serca, tylko z chęci politycznego zaistnienia | |
prorok 2012-04-16 19:31:55 | ocena = brak oceny korpa -
a kto chce odciąć się od Polski ??
to nie na tym Autonomia ma polegać .
ostatnio słyszałem jak J. Kaczyński mówił , że właśnie taka obawa zachodzi , że to takie 'obejscie' przyłączenia się do Niemiec . dlatego na początku zapytałem o który Śląsk chodzi . | |
korpa1 2012-04-16 19:27:43 | ocena = brak oceny no tak ale dalej nie wiem skąd ta chęć odcięcia się od Polski....? skoro to była tylko zagrywka polityczna. | |
jabe 2012-04-16 19:24:51 | ocena = brak oceny Nie mówię, że wszystko było OK, nie chcę tylko mówić językiem spisku Macierewicza, a nie Maciarewicza , tak przy okazji :)
Margaret Thatcher też likwidowała kopalnie; cieszmy się że wreszcie te co zostały okazują się być rentowne
| |
prorok 2012-04-16 19:19:52 | ocena = brak oceny jabe -
poważnie , węglem stoi .. . a Warszawa kopalnie likwidowała jedną za drugą . i to jest język Maciarewicza . To udawajmy dalej , że wszystko było ok . Tylko po co .
| |
prorok 2012-04-16 19:16:50 | ocena = brak oceny korpa1 -
to ja Ci przypomnę ,
plebiscyt na Górnym Śląsku Polska przegrała .
No to szybko wymyślili Autonomię . Gdyby Górny Śląsk przyłączono do Niemiec do byłaby potęga której Anglicy i Francuzi nie daliby rady . Potęga gospodarcza . To jest cała prawda . | |
jabe 2012-04-16 19:16:32 | ocena = brak oceny "zlikwidować ... miał zniknąć z mapy Polski ... to nie jest tajemnica"
Prorok - gadać możemy, jak najbardziej, ale nie językiem Macierewicza :)
Śląsk węglem stoi i przywilejami ... i to był swego czasu problem | |
prorok 2012-04-16 19:12:27 | ocena = brak oceny jabe - zgadza się ,
taka była polityka rządów solidarnościowych począwszy od T. Mazowieckiego ,
zlikwidować Śląsk . Górny Śląsk miał zniknąć z mapy Polski . To nie jest tajemnicą . | |
korpa1 2012-04-16 19:08:59 | ocena = brak oceny "dodam jeszcze bo temat nie jest łatwy ,
G.Śląskowi nadano autonomię by osłabić Niemcy .
Takie było myślenie Anglików i Francuzów ."
no właśnie tego nie łapię... to była zagrywka polityczna, więc nie wiem skąd te poczucie odrębności?? | |
korpa1 2012-04-16 19:07:31 | ocena = brak oceny nie wiem.. ja tam bym nie dzielił tylko łączył. muszę odświeżyć sobie wiedzę Historyczną na ten temat, bo czegoś nie łapię. może moje zdanie będzie mało obiektywne, bo jeden dziadek pochodzi z Chorwacji, drugi z Ukrainy, a jedna babcia była cyganką. muszę prześledzić to sobie od czasów pojawienia się słowian na tych ziemiach, czy słowianami też nie jesteście? | |
jabe 2012-04-16 19:06:59 | ocena = brak oceny nie wiem, co to znaczy "ich" , a co "naszego" , a ogólniej mówiąc, chodzi mi o to, że Śląsk (jako region) stracił na znaczeniu dla całego kraju, w porównaniu z latami minionymi i w tym sensie mówię o schyłku (pewnej ery świetności), a w takich to schyłkowych okresach, często na plan pierwszy wychodzą tematy bardziej emocjonalne, niż racjonalne
| |
prorok 2012-04-16 19:04:58 | ocena = brak oceny dodam jeszcze bo temat nie jest łatwy ,
G.Śląskowi nadano autonomię by osłabić Niemcy .
Takie było myślenie Anglików i Francuzów . | |
prorok 2012-04-16 19:00:40 | ocena = brak oceny jabe -
czyjego schyłku , ich , czy naszego . co się odwlecze to nie uciecze . | |
prorok 2012-04-16 18:59:37 | ocena = brak oceny tak , Izraelczycy napadają , mordują i krzyczy , że są napadani . to jest jasne . to są ich metody .
wracając do tematu ,
w kwestionariuszach mam napisane - narodowość śląska .
nie oznacza to , że blisko mi do Niemiec , wręcz daleko .
autonomia G.Śląska nie ma nic wspólnego z Niemcami , gdyby tak nie było już dawno mielibyśmy autonomię . przypominam Niemcy to potęga w Europie . | |
jabe 2012-04-16 18:57:39 | ocena = brak oceny każdy chce wrócić do korzeni - to naturalne u schyłku , niestety | |
prorok 2012-04-16 18:52:29 | ocena = brak oceny jabe -
prosta sprawa - tak jak ptaki wracają do gniazd , tak Górny Śląsk chce wrócić do korzeni i tyle .
to oczywiście się stanie , szkoda tylko , że nie tak szybko .
| |
korpa1 2012-04-16 18:52:18 | ocena = brak oceny z mojej strony to był sarkazm... ja tam bym połączył wszystkie narody słowiańskie w jeden i stworzył konkurencje dla UE, a denerwuje mnie to jak ktoś na siłę chce być "germanem". denerwuje mnie to tak samo jak to, co teraz Izrael wyprawia ze wszystkimi nacjami, z którymi graniczy - przecież taki zły był holocaust, a teraz wyprawiają to samo. jeszcze mnie denerwuje (już troszkę mniej ;-)), że Turcja pcha się do UE :-) ale ja ogólnie jestem nerwowy strasznie... | |
jabe 2012-04-16 18:42:53 | ocena = brak oceny masz rację, bo Warszawa wody w usta nabiera, a jak RAŚ się wypowie, to czasami tez nie wiadomo w którą stronę skręcić :)
za dużo wykrzykników, za mało rzetelności w dyskusji | |
prorok 2012-04-16 18:39:23 | ocena = brak oceny nie jest zamiarem Górnoślązaków tworzenie Freistaad Schlesien ,
choć tak wielu ludziom się wydaje .
w tym temacie ciągle brak konkretnej informacji , bo i skąd by ona miała być skoro Warszawa ciągle nabiera wody w usta . | |
prorok 2012-04-16 18:30:07 | ocena = brak oceny korpa1 -
o którym Śląsku piszesz , Górnym, Dolnym czy może Opolskim ????? | |
jabe 2012-04-16 18:14:19 | ocena = brak oceny też (chyba) nie chcę autonomii Śląska, z tym że do końca nie wiem, co mogłoby to oznaczać :) - fota dobra jest i to bardzo +++ | |
korpa1 2012-04-16 18:08:04 | ocena = 2 a temu co?? przecież wiadomo od dawien dawna, że Śląsk to odrębne państwo o innym języku, kulturze itd... itp... taki "Underworld", a niegodni polaczkowie bezprawnie odebrali Ślązakom wolność. Ach ci polaczkowie.
zdjęcie mi się podoba... | |
Ulala 2012-04-16 05:52:13 | ocena = 3 | |
arturdy 2012-04-16 00:28:49 | ocena = 3 Niezbyt tłumna ta manifestacja | |
prorok 2012-04-16 00:08:34 | ocena = 3 znalazł się nawiedzony / dobre foto | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |